Je kent `t origineel niet?quote:
is zeker nog over van de marathon...quote:
nu welquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kent `t origineel niet?
Daar zijn nu allemaal parodieën op gemaakt
damn, pas bij de 2e keer lezen snap ik emquote:
Werd nieuw bezorgd zo te zien, het mocht weer eens wat kostenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is zeker nog over van de marathon...
Als je op youtube kijkt zie je een hele reeds aan parodieënquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu wel
deze vind ik wel geinig, die Boltonparodie niet
neuh, ik vond het origineel leuk, maar niet leuk genoeg om parodieën te willen zienquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je op youtube kijkt zie je een hele reeds aan parodieën
Klopt, gaat weer via eBay (helaas, vanwege die beperkte betalingsmogelijkheden).quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gedoneerd![]()
just wondering, maar er zal vast weer een e-bayveiling zijn. kun je daar met i-deal ofzo betalen? weet iemand dat?
me binnenkort dan maar eens verdiepen in PayPal dan maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, gaat weer via eBay (helaas, vanwege die beperkte betalingsmogelijkheden).
twitter:Domien twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 20:38:44Mijn spijkerbroek is dus weg. Nu in lederhosen met de trein naar Hilversum! Coen und Sander Fest was waanzinnig. Waar is nu dat feestje? reageer retweet
pics or it didnt happen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 20:38:44Mijn spijkerbroek is dus weg. Nu in lederhosen met de trein naar Hilversum! Coen und Sander Fest was waanzinnig. Waar is nu dat feestje? reageer retweet
die regel je zelf maar!quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
het zit die jongen ook niet mee.twitter:Domien twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 20:48:15De wissel is stuk. Bij Diemen. Want ik ga weer eens met de trein! Haha.. Ellende. http://t.co/uUxNfrB2 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |