Elke week een uur eerder de megahit weten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:40 schreef FZN05 het volgende:
Als jullie nog eens iets willen weten....
Haha, juist omdat ie nu pas 17:30 ipv 16.30 bekend werd gemaakt wist ik hem...quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Elke week een uur eerder de megahit weten?![]()
geen eyecandyquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef borisz het volgende:
Vanaf 2 januari nieuw in de nacht: Jim Vorwald.
Barend raakt een nachtje kwijtquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef borisz het volgende:
Vanaf 2 januari nieuw in de nacht: Jim Vorwald.
ik zit al klaar voor de WeekendFinale!quote:
3e keer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
voor de 3e x deze week ekstra weekend. ik snap er geen kont meer van!
Tijdens 3voor12 Radio gisteren. Een mini EWquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
3e keer?
Woensdag en nu... Wanneer was er ook EW?
Woensdag? dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
3e keer?
wat wolfrolf zegtquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
3e keer?
Shit moeten we tegen Ronaldo? Die man is in irritante vormquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Woensdag? dat heb ik gemist
Nederland in de poule met Duitsland en Portugal op het EK. Gezellig![]()
Nu ja, misschien tegen die tijd niet meerquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Shit moeten we tegen Ronaldo? Die man is in irritante vorm
ik zeg dat Rinus Israel weer moet gaan voetballen. schijnt een subtiele verdediger te zijn geweest...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon een Boularouzje doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ze zijn van http://www.fouteshirts.nl/quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
waar kan ik een EW-shirt kopen? ze hebben er alle3 1 aan!
Klopt, heb er vanochtend 2 kleine audiofragmentjes van geknipt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tijdens 3voor12 Radio gisteren. Een mini EW
+1quote:
Da's dan nog erger dan VI dit jaar...quote:
10 kijkers op 101tv zou genoeg moeten zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dan nog erger dan VI dit jaar...
Kunnen ze die prijs wel helemaal opdoeken, totaal niet meer serieus te nemen!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:14 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDD!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
theoretisch zou het nog kunnen ook, omdat 5 jaar ekstra weekend op NED3 is geweest.quote:
en ze mogen em weer hebben!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
nou, lever die ring maar weer in. beetje Nickelback draaien
dat word nog leukquote:
Onder zijn jeansquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
waar is btw de gouden string van Tjibbe?
Onder zijn jeansquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
waar is btw de gouden string van Tjibbe?
*splut*quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Rondborstige donkerharige chick gesignaleerd
quote:
Ik hoor het jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
If you like it then you should have put a ring on it
Stoppen nu hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
If you like it then you should have put a ring on it
die single heb ik! van Franky Boyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |