en jawel hoor: weer een plaat naar de Palestijnenquote:
Ik vind 't eigenlijk veel te kort, heb nog heel wat webdev-werk te doen de komende 2 weken...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, eerste donatie aan SR alweer gedaan.Nog twee weken, duurt me nu al te lang.
ik zit nog te twijfelen of ik dat shirt ga kopen.....ik kan ook 20euro doneren en dan Waltari-So Fine! aanvragen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, eerste donatie aan SR alweer gedaan.Nog twee weken, duurt me nu al te lang.
Ja, óf allebei!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit nog te twijfelen of ik dat shirt ga kopen.....ik kan ook 20euro doneren en dan Waltari-So Fine! aanvragen...
Oh, dat zal inderdaad wel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't eigenlijk veel te kort, heb nog heel wat webdev-werk te doen de komende 2 weken...
dat is waar...of 40euro voor waltari doneren!quote:
Sowieso doneer ik tijdens SR ook weer, al is het een stuk minder dan die 20 euri, alles helpt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit nog te twijfelen of ik dat shirt ga kopen.....ik kan ook 20euro doneren en dan Waltari-So Fine! aanvragen...
Achja, je weet in ieder geval waar je het allemaal voor doetquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan tijdens de week zelf stand-by voor problemen + voorbereiden Top Serious Request.
ik heb nog nooit gedoneerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso doneer ik tijdens SR ook weer, al is het een stuk minder dan die 20 euri, alles helpt.
De actie site ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't eigenlijk veel te kort, heb nog heel wat webdev-werk te doen de komende 2 weken...
e-bay doet alleen aan Paypal, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gedoneerd![]()
just wondering, maar er zal vast weer een e-bayveiling zijn. kun je daar met i-deal ofzo betalen? weet iemand dat?
ah, tegen die tijd maar ff een accountje aanmaken zodat ik wellicht nog wat leuks kan kopen, of iig mee kan bieden op een paar vette sneakers gesigneerd door Ali B ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
e-bay doet alleen aan Paypal, voor zover ik weet.
Olaquote:
?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
Over volgende uur gesproken:BAAS.SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 2 December 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent `t origineel niet?quote:
is zeker nog over van de marathon...quote:
nu welquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kent `t origineel niet?
Daar zijn nu allemaal parodieën op gemaakt
damn, pas bij de 2e keer lezen snap ik emquote:
Werd nieuw bezorgd zo te zien, het mocht weer eens wat kostenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is zeker nog over van de marathon...
Als je op youtube kijkt zie je een hele reeds aan parodieënquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu wel
deze vind ik wel geinig, die Boltonparodie niet
neuh, ik vond het origineel leuk, maar niet leuk genoeg om parodieën te willen zienquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je op youtube kijkt zie je een hele reeds aan parodieën
Klopt, gaat weer via eBay (helaas, vanwege die beperkte betalingsmogelijkheden).quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gedoneerd![]()
just wondering, maar er zal vast weer een e-bayveiling zijn. kun je daar met i-deal ofzo betalen? weet iemand dat?
me binnenkort dan maar eens verdiepen in PayPal dan maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, gaat weer via eBay (helaas, vanwege die beperkte betalingsmogelijkheden).
twitter:Domien twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 20:38:44Mijn spijkerbroek is dus weg. Nu in lederhosen met de trein naar Hilversum! Coen und Sander Fest was waanzinnig. Waar is nu dat feestje? reageer retweet
pics or it didnt happen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 20:38:44Mijn spijkerbroek is dus weg. Nu in lederhosen met de trein naar Hilversum! Coen und Sander Fest was waanzinnig. Waar is nu dat feestje? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |