Zeg ik shirtjes?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Blijft lastig om een normale discussie aan te gaan, ofniet Double.
Klopt niks van dat het alleen met behulp van shirtjes is terugverdiend.
Dat is dus 85 miljoen aan shirtjes aangezien een bedrukt shirt 85 euro kost.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
April 2010 waren er 1.000.000 shirtjes verkocht
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is dus 85 miljoen aan shirtjes aangezien een bedrukt shirt 85 euro kost.
Volgens mij heeft real een clausule dat ze gelijk je portretrecht hebben. Najah, eigenlijk boeit het mij vrij weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Afzet zal 85.000.000 zijn ja.
Daarvan gaat een gedeelte naar de speler. Een deel naar Adidas. Een deel naar de lonen en andere kosten..
Dan heb je als club, als je geluk hebt, tussen de 30-45 miljoen,
Uhm.. Je hebt ook posters, sleutelhangers noem maar op.. Sinds de komst van Ronaldo, kwam er ook veel interesse uit China, Zuid-Amerika.. Al die landen.. Ze hebben dat geld dik terugverdiend met winst..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Afzet zal 85.000.000 zijn ja.
Daarvan gaat een gedeelte naar de speler. Een deel naar Adidas. Een deel naar de lonen en andere kosten..
Dan heb je als club, als je geluk hebt, tussen de 30-45 miljoen,
Klopt. Maar Real krijgt daar echt heel weinig van, en al helemaal dat van China, want de winkels die dat verkopen hoeven niet verbonden te zijn met Real Madrid.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uhm.. Je hebt ook posters, sleutelhangers noem maar op.. Sinds de komst van Ronaldo, kwam er ook veel interesse uit China, Zuid-Amerika.. Al die landen.. Ze hebben dat geld dik terugverdiend met winst..
Wat dacht je van tv rechten?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar Real krijgt daar echt heel weinig van, en al helemaal dat van China, want de winkels die dat verkopen hoeven niet verbonden te zijn met Real Madrid.
En overal worden nog kosten van gehaald. Productiekosten, Arbeidskosten etc.
Lees net dat Ronaldo 50% verdient van de 85.000.000 van de shirtjes![]()
Dus binnen 3 jaar ...
Feit is gewoon dat Real Madrid meer dan welke andere voetballer dan ook aan merchandising verdient. Mede daarom is de transfersom gezien zijn voetbalkwaliteiten een goede investering gebleken.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We hadden het over shirtjes.
En de TV rechten, tsjah.. Zal misschien ietsjes stijgen.
Ik zeg ook niet dat het een slechte investering is geweest. Ik beweer alleen dat de 94 mill nog niet is terugverdiend (lijkt me ook logisch, dat verdien je niet zo snel terug).quote:Op maandag 28 februari 2011 00:20 schreef Sportex het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat Real Madrid meer dan welke andere voetballer dan ook aan merchandising verdient. Mede daarom is de transfersom gezien zijn voetbalkwaliteiten een goede investering gebleken.
We hadden het over merchandise.. Niet over shirtjes, dat maak jij ervan.. Maar je kan rekenen wat je wil, 94 mil hebben ze binnen 1 jaar al terugverdiend..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We hadden het over shirtjes.
En de TV rechten, tsjah.. Zal misschien ietsjes stijgen.
Ik ben van de partij!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef chufi het volgende:
22:00 Valencia CF - Barcelona begint zo !!
Inderdaadquote:
Behoorlijk bizar ja...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Opvallend toch dat Messi daar toch ff flink de mist in ging.
Ok.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sport 1 Internet TV.. Kan geen ander vinden..
Deze hoefde hij van mij niet te passen. Die schiet hij er normaal in. Was ook de beste optie om zelf te gaan.quote:
Het is net rust dus je kunt nog wel wat langer dan een half uur kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef Dasjonny het volgende:
Niemand een Sopcast nummertje? Wil nog wel ff een halfje kijken na dat dramatische voetbal van twente net.
Als iemand een nummertje heeft welquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is net rust dus je kunt nog wel wat langer dan een half uur kijken.
Sopcast zegt: Channel offline?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik kijk hier. Geen engels commentaar, maar goede kwaliteit.
101571
En zo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef Dasjonny het volgende:
Oke, hier gaat wat mis bij mij denk ik dan. Ik voer het nummer in, ook channel offline? Doe ik nu echt iets heel doms of wat?
Hmmm, nu werkt ie wel, toch heel vreemd dat ie anders niet werkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En zo?
[url]sop://broker.sopcast.com:3912/101571[/url]
Hij doet het erom, ik zweer het. Wil denk ik niet meer voor Barca spelen, maar wel voor veel meer bij Shittyquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef TheSeeker_NL het volgende:
God, die Alves zeg. Wat een banaan.
En Pujolquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Yeah winst!
Trouwens wel raar om Randstad.es op de reclameborden te zien
Fixedquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef Doublepain het volgende:
Beste club van de wereld..![]()
Barcelona...
7 punten verschil zijn het niet met je eens.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef Doublepain het volgende:
Verdiend gewoon kampioen te worden..
Als ze steeds van Barcelona verliezen nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef Doublepain het volgende:
Tegen de nummer voorlaatst uit de ranglijstquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef Doublepain het volgende:
Moet je eens kijken, niemand fluit ze uit.. Spel wordt niet onderbroken door extra ballen of wat dan ook en ze domineren..
Beter dan 4-1quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tegen de nummer voorlaatst uit de ranglijst
Wauw, briljant.
5-0quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef Doublepain het volgende:
Het stelt enkel wat voor omdat de 2 beste clubs ter wereld daar spelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:01 schreef BB-King het volgende:
Die Spaanse competitie stelt niet zoveel voor zeg...
Real wordt in Europa keer op keer vernederd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het stelt enkel wat voor omdat de 2 beste clubs ter wereld daar spelen.
De rest maakt doorgaans geen schijn van kans tegen die 2. En dat is ook op te maken uit de stand.
Klopt, ze verloren 0-4 van Ajax.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Real wordt in Europa keer op keer vernederd.
Ik ben absoluut geen Real fan, maar je komt niet zomaar op 9 EC1/CL cups vriend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Real wordt in Europa keer op keer vernederd.
Ik doel op de laatste jaren. Ook toen ze 17 wedstrijden op rij wonnen in La Liga verloren ze met 4-0 van Liverpool. Om maar aan te geven dat het niveau wel degelijk gedaald is in Spanje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Real fan, maar je komt niet zomaar op 9 EC1/CL cups vriend.
Dat heb je toch in iedere competitie dat een select groepje de dienst uitmaakt, de rest strijdt gewoon om Europees voetbal, en menig Spaanse subtopper als Valencia, Villarreal en Sevilla zouden in Nederland gewoon meedoen om de landstitelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:01 schreef BB-King het volgende:
Die Spaanse competitie stelt niet zoveel voor zeg...
Je bent bekend met de gevleugelde uitspraak "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" ? Mensen die roepen dat Real de beste club ter wereld is baseren dat eeuwig en altijd op het VERLEDEN. Echt heel schattig, maar in het HEDEN is de club gewoon al jaren achter elkaar een teringbende.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Real fan, maar je komt niet zomaar op 9 EC1/CL cups vriend.
Ik ben een Barcelona fan in hart en nieren, maar Real behoort gewoon tot de 5 beste clubs ter wereld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent bekend met de gevleugelde uitspraak "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" ? Mensen die roepen dat Real de beste club ter wereld is baseren dat eeuwig en altijd op het VERLEDEN. Echt heel schattig, maar in het HEDEN is de club gewoon al jaren achter elkaar een teringbende.
Geef dat nu eens gewoon toe.
Daarom dat in de laatste 10 jaar 4 keer een Spaanse club de UEFA Cup won + 2 keer een verliezend finalist afleverdequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik doel op de laatste jaren. Ook toen ze 17 wedstrijden op rij wonnen in La Liga verloren ze met 4-0 van Liverpool. Om maar aan te geven dat het niveau wel degelijk gedaald is in Spanje.
Eerst een mooie schijnbeweging langs de keeper maken en vervolgens een schot voor open doel missen.quote:
De Spaanse commentator zat "penalty, penalty, penalty.." door m'n speakers te schreeuwenquote:
1-2 dus voor de goede orde.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:27 schreef Trystar het volgende:
Kennedyde mr Bean van de Primera Division.
HT?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Hij fluit gewoon 6 seconden voor tijd al voor HT.
Boutahar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Zaragoza speelt Boathar toch of hoe die oud Willem II speler ook heet.?
Ik zit klaarquote:Op zondag 13 maart 2011 18:00 schreef Paul-89 het volgende:
21:00 Sevilla - Barca. Kan een leuke pot worden.![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)nstant-Barcelona.htm
Ik zeg het wel graag, HUP BARCA!!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Als Barca wint, dan win ik 60 euro. Ik zeg het niet graag, maar: HUP BARCA
Hoezo dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg het wel graag, HUP BARCA!!![]()
Sevilla is Messi's favoriete tegenstander
Omdat Messi van alle Primera Division tegenstanders, verreweg het vaakst tegen Sevilla heeft gescoordquote:
Aha, nou hopelijk doet hij dat vanavond ook en kan ik me 60 euro innen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat Messi van alle Primera Division tegenstanders, verreweg het vaakst tegen Sevilla heeft gescoord
En anders moet ik straks tegen die zonnebrand knikker van Sjek aankijken.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef laucas het volgende:
Toch wel fijn zo Barca aan het eind van dit weekend, anders is al het andere zo deprimerend.
Atletico Madrid ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat Messi van alle Primera Division tegenstanders, verreweg het vaakst tegen Sevilla heeft gescoord
Klinkt bijna als Mart Smeetsquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef YazooW het volgende:
IK ben Sierd de Vos
IK geef commentaar bij Sevilla - Barcelona
wat een baas
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef YazooW het volgende:
IK ben Sierd de Vos
IK geef commentaar bij Sevilla - Barcelona
wat een baas
Nee, Sport1 HDquote:
Digitennequote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef laucas het volgende:
Denk dat ik ook maar eens Sport1 neem. Moeten eerst van die digitenne af
Gelijk een leuk EL + S1 pakketje meepakken zal ik zeggenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef laucas het volgende:
[..]
We zijn al aan het overstappen naar UPC
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat die spelers ook niet eens even wachten als Sierd een verhaal vertelt.
Beiden is een beetje teveel van het goede. Stream de Eredivisie wel als ik daar behoefte aan heb. De volgende Clasico wil ik wel in HD bewonderenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelijk een leuk EL + S1 pakketje meepakken zal ik zeggen![]()
Toen ik op mezelf ging wonen was dat het eerste wat ik had geregeld
Vind EL ook teveel van het goede, wel best een paar centen neerleggen voor een maandabbonoment maar 15 euro voor twee ''top'' wedstrijden in de maand is mij teveel van het goede. Doe mij dan maar gewoon Sport1quote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Beiden is een beetje teveel van het goede. Stream de Eredivisie wel als ik daar behoefte aan heb. De volgende Clasico wil ik wel in HD bewonderen
Nee Alves trok aan het shirt van die gast.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Hij tikt hem, weliswaar per ongeluk, tegen zijn been.
Ik volg alleen Barcelona en de PL via S1. Op EL kijk ik bijna alle wedstrijdenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind EL ook teveel van het goede, wel best een paar centen neerleggen voor een maandabbonoment maar 15 euro voor twee ''top'' wedstrijden in de maand is mij teveel van het goede. Doe mij dan maar gewoon Sport1
Ja. Hij tikte hem ook tegen zijn been waardoor hij tegen zijn eigen been aankwam en viel. En hij trok ook even aan het shirt.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee Alves trok aan het shirt van die gast.
Ok dat zag ik niet. Mijn stream is niet zo scherp. Heb een of andere gare Scandinaviër als commentator.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Hij tikte hem ook tegen zijn been waardoor hij tegen zijn eigen been aankwam en viel. En hij trok ook even aan het shirt.
Evenveel als Manolev misschien?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Hoeveel assists heeft Alves al wel niet.
Inderdaad. Ik dacht even dat hij hem er nog wel uit zou 'sliden'. Het was ook een aanname en niet direct een schot. Maar goed, hij zit dus hij deed het goed.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef poiuytr het volgende:
Overigens wel bijzonder slecht afgemaakt door Bojan, waarom schiet hem hij niet één keer hard in het net? Die Caceres kon het doelpunt nog bijna ongedaan maken.
Nee man, die staat op doelquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
Wenger slaapt op een waterbed met azijn, aldus Sierd
hahaha dat gifjequote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Paul-89 het volgende:
Sierd sneert nog even richting Wenger.![]()
[ afbeelding ]
Nou dan zou ik Sevilla gokken tochquote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Bij bet365 krijg je 29 euro als Sevilla wint en 1,12 als Barca wint
Ja, voor een kwartier ongeveer, daarna is het gelukkig weer over.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig lijkt het alleen een pijnlijke knie. Lijkt niet iets te verrekken of iets dergelijks. Maar knie tegen knie kan ook vreselijk pijn doen.
Tot de volgende dag. En je knie verdomd pijn doet door de stijfheid.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, voor een kwartier ongeveer, daarna is het gelukkig weer over.
Altijd prijs dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Bij bet365 krijg je 29 euro als Sevilla wint en 1,12 als Barca wint
Knie is een verraderlijk gewricht, denk niet dat ie terugkomt de 2e helft, maar misschien eens een hele helft voor Ibiquote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig lijkt het alleen een pijnlijke knie. Lijkt niet iets te verrekken of iets dergelijks. Maar knie tegen knie kan ook vreselijk pijn doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |