Ik ben absoluut geen Real fan, maar je komt niet zomaar op 9 EC1/CL cups vriend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Real wordt in Europa keer op keer vernederd.
Ik doel op de laatste jaren. Ook toen ze 17 wedstrijden op rij wonnen in La Liga verloren ze met 4-0 van Liverpool. Om maar aan te geven dat het niveau wel degelijk gedaald is in Spanje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Real fan, maar je komt niet zomaar op 9 EC1/CL cups vriend.
Dat heb je toch in iedere competitie dat een select groepje de dienst uitmaakt, de rest strijdt gewoon om Europees voetbal, en menig Spaanse subtopper als Valencia, Villarreal en Sevilla zouden in Nederland gewoon meedoen om de landstitelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:01 schreef BB-King het volgende:
Die Spaanse competitie stelt niet zoveel voor zeg...
Je bent bekend met de gevleugelde uitspraak "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" ? Mensen die roepen dat Real de beste club ter wereld is baseren dat eeuwig en altijd op het VERLEDEN. Echt heel schattig, maar in het HEDEN is de club gewoon al jaren achter elkaar een teringbende.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Real fan, maar je komt niet zomaar op 9 EC1/CL cups vriend.
Ik ben een Barcelona fan in hart en nieren, maar Real behoort gewoon tot de 5 beste clubs ter wereld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent bekend met de gevleugelde uitspraak "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" ? Mensen die roepen dat Real de beste club ter wereld is baseren dat eeuwig en altijd op het VERLEDEN. Echt heel schattig, maar in het HEDEN is de club gewoon al jaren achter elkaar een teringbende.
Geef dat nu eens gewoon toe.
Daarom dat in de laatste 10 jaar 4 keer een Spaanse club de UEFA Cup won + 2 keer een verliezend finalist afleverdequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik doel op de laatste jaren. Ook toen ze 17 wedstrijden op rij wonnen in La Liga verloren ze met 4-0 van Liverpool. Om maar aan te geven dat het niveau wel degelijk gedaald is in Spanje.
Eerst een mooie schijnbeweging langs de keeper maken en vervolgens een schot voor open doel missen.quote:
De Spaanse commentator zat "penalty, penalty, penalty.." door m'n speakers te schreeuwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |