Digitennequote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef laucas het volgende:
Denk dat ik ook maar eens Sport1 neem. Moeten eerst van die digitenne af
Gelijk een leuk EL + S1 pakketje meepakken zal ik zeggenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef laucas het volgende:
[..]
We zijn al aan het overstappen naar UPC
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat die spelers ook niet eens even wachten als Sierd een verhaal vertelt.
Beiden is een beetje teveel van het goede. Stream de Eredivisie wel als ik daar behoefte aan heb. De volgende Clasico wil ik wel in HD bewonderenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelijk een leuk EL + S1 pakketje meepakken zal ik zeggen![]()
Toen ik op mezelf ging wonen was dat het eerste wat ik had geregeld
Vind EL ook teveel van het goede, wel best een paar centen neerleggen voor een maandabbonoment maar 15 euro voor twee ''top'' wedstrijden in de maand is mij teveel van het goede. Doe mij dan maar gewoon Sport1quote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Beiden is een beetje teveel van het goede. Stream de Eredivisie wel als ik daar behoefte aan heb. De volgende Clasico wil ik wel in HD bewonderen
Nee Alves trok aan het shirt van die gast.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Hij tikt hem, weliswaar per ongeluk, tegen zijn been.
Ik volg alleen Barcelona en de PL via S1. Op EL kijk ik bijna alle wedstrijdenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind EL ook teveel van het goede, wel best een paar centen neerleggen voor een maandabbonoment maar 15 euro voor twee ''top'' wedstrijden in de maand is mij teveel van het goede. Doe mij dan maar gewoon Sport1
Ja. Hij tikte hem ook tegen zijn been waardoor hij tegen zijn eigen been aankwam en viel. En hij trok ook even aan het shirt.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee Alves trok aan het shirt van die gast.
Ok dat zag ik niet. Mijn stream is niet zo scherp. Heb een of andere gare Scandinaviër als commentator.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Hij tikte hem ook tegen zijn been waardoor hij tegen zijn eigen been aankwam en viel. En hij trok ook even aan het shirt.
Evenveel als Manolev misschien?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Hoeveel assists heeft Alves al wel niet.
Inderdaad. Ik dacht even dat hij hem er nog wel uit zou 'sliden'. Het was ook een aanname en niet direct een schot. Maar goed, hij zit dus hij deed het goed.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef poiuytr het volgende:
Overigens wel bijzonder slecht afgemaakt door Bojan, waarom schiet hem hij niet één keer hard in het net? Die Caceres kon het doelpunt nog bijna ongedaan maken.
Nee man, die staat op doelquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
Wenger slaapt op een waterbed met azijn, aldus Sierd
hahaha dat gifjequote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Paul-89 het volgende:
Sierd sneert nog even richting Wenger.![]()
[ afbeelding ]
Nou dan zou ik Sevilla gokken tochquote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Bij bet365 krijg je 29 euro als Sevilla wint en 1,12 als Barca wint
Ja, voor een kwartier ongeveer, daarna is het gelukkig weer over.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig lijkt het alleen een pijnlijke knie. Lijkt niet iets te verrekken of iets dergelijks. Maar knie tegen knie kan ook vreselijk pijn doen.
Tot de volgende dag. En je knie verdomd pijn doet door de stijfheid.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, voor een kwartier ongeveer, daarna is het gelukkig weer over.
Altijd prijs dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Bij bet365 krijg je 29 euro als Sevilla wint en 1,12 als Barca wint
Knie is een verraderlijk gewricht, denk niet dat ie terugkomt de 2e helft, maar misschien eens een hele helft voor Ibiquote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig lijkt het alleen een pijnlijke knie. Lijkt niet iets te verrekken of iets dergelijks. Maar knie tegen knie kan ook vreselijk pijn doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |