het zou mij niks verbazen als er speciale anime zenders zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel anime er in Japan wel wordt uitgezonden, bijna alle series die ik kijk/heb gezien zijn 'TV'. Dus uitgezonden. Zijn er hele zenders die dit doen? Er zijn tientalle anim tegelijk aan het uitzenden... of is er daar een soort digitale TV?
Zal toch ook vast wel een ongecensureerde versie dan zijn!?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In die tietenserie wordt alles gecencored, zelfs tetten worden vervangen door licht, soms zie je dus 90% licht op je beeldscherm
http://animecalendar.net/ hier is een soort van overzichtje, voornamelijk in het weekend wordt veel uitgezondenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou mij niks verbazen als er speciale anime zenders zijn
Yep. In Hong Kong wel in ieder geval.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou mij niks verbazen als er speciale anime zenders zijn
Er is er een die minder gecensureerd is, maar niet de moeite waar volgens MALquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zal toch ook vast wel een ongecensureerde versie dan zijn!?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef Qunix het volgende:
Als ik zo die dingen van NASA zie en de laatste vlucht van de space shuttle, moet ik denken aan Gundam
zo te zien aan je plaatje hebben we al wel rotzooi in de MEO gestuurd...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de LEO zijn wij nu actief en in de MEO is Gundam eigenlijk actief...
geeft die review niet een al te grote hint naar het einde?.. of zit er ergens nog een goeie plottwist in?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:31 schreef DJ_ het volgende:
Requiem for the phantom, wat een geweldige anime![]()
alleen het einde, ik weet niet of ik er boos om moet worden of t zielig moet vinden![]()
Ein![]()
[ afbeelding ]
http://www.anime-planet.com/anime/phantom-requiem-for-the-phantom
Tijdje geleden gezien, het einde was episch hoor, ik ben er wel blij mee...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:31 schreef DJ_ het volgende:
Requiem for the phantom, wat een geweldige anime![]()
alleen het einde, ik weet niet of ik er boos om moet worden of t zielig moet vinden![]()
Ein![]()
[ afbeelding ]
http://www.anime-planet.com/anime/phantom-requiem-for-the-phantom
Ben je gek. In Scandinavie betaal je in de supermarkt voor kutbier al bijna 2 euroquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee, maar had wel wat bier en tequila op
Jij?
Haha ok, nee dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben je gek. In Scandinavie betaal je in de supermarkt voor kutbier al bijna 2 euro
En het bocht dat Heineken heet kost daar tussen de 26 en 32 kroon, wat dus 3 tot 4 euro is
Godver de benen daarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Haha ok, nee dusmaar hoe is scandinavi verder? Al een mooie scandinavische blonde vijftienjarige tweeling gevonden?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:49 schreef Xaryna het volgende:
In Noord-Finland zijn ze kort met bruin haar, misschien is dat meer wat voor je.
en zo hoort hetquote:
Neem maar flink wat bier meequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:49 schreef YbKg7 het volgende:
haha. morgen ga ik naar zweden
die Phantom anime,, doet me beetje denken aan darker than black.
Met die maskers
worden ook bij elkaar aangeraden op http://www.anime-planet.com/quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:49 schreef YbKg7 het volgende:
haha. morgen ga ik naar zweden
die Phantom anime,, doet me beetje denken aan darker than black.
Met die maskers
als je darker than black leuk vond, dan is Requiem for the phantom ook wat voor jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:05 schreef Yi-Long het volgende:
Die Requiem anime ben ik nu ana het downloaden, dus hopelijk een beetje tof.
Is dat Idolm@ster goed trouwens?
Darker than Black nog niet gezien. De laatste tijd lijk ik meer te verzamelen om het verzamelen, dan om het kijken...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je darker than black leuk vond, dan is Requiem for the phantom ook wat voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 23-07-2011 20:25:02 ]“An interesting thing is a good thing.”
En gungrave..!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je darker than black leuk vond, dan is Requiem for the phantom ook wat voor je
gungrave zelf dan weer niet gezien, maar DTB is van de zelde kwaliteit als phantom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En gungrave..!
Heb zelfs DTB nog niet gezien, is het dezelfde kwaliteit als gungrave en phantom?
Qua animatie is de kwaliteit hoger (Studio Bones wat verwacht je?) en de verhaallijn van Phamtom vond ik persoonlijk niet zo geweldig dus 'tja mijn mening daarover zal wel niet veel helpen. De verhaallijn van DTB is ook niet zo goed als 'ie zou kunnen zijn, vooral S2 is minder, mij je kijkt het vooral voor de personages. 11 Novemberquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En gungrave..!
Heb zelfs DTB nog niet gezien, is het dezelfde kwaliteit als gungrave en phantom?
geen idee, de 2de ken ik niet...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben ik de enige die deze connectie maakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahh.. monster ken ik niet.. maar als je em zo beschrijft: ja dan is het wel treffend jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Johann van monster, een extreem zieke geest, net als bovenstaande
Oh, dat maakt het wel wat treffender. Ik dacht dat je alleen op uiterlijk doelde.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Johann van monster, een extreem zieke geest, net als bovenstaande
Heel erg goed gemaakt, zal wat tijd gekost hebben!quote:
BL! Daar! In het midden!quote:
Dan zou het necrofilie zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 12:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
BL! Daar! In het midden!
Vet hoor, ziet er mooi uit.
wie weet je nog nie?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:54 schreef Bakakame het volgende:
Heel vet inderdaad, maar ik heb nog niet van iedereen kunnen vinden wie ze zijn
Ik heb de boeken ook meerdere keren gelezenquote:Op zondag 24 juli 2011 12:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dan zou het necrofilie zijn
[..]
wie weet je nog nie?Ik heb de films 1 keer gezien en de boeken ooit gelezen, ik kom er wel uit! Oke dat neem ik terug, alleen de lerares in het paars ken ik niet, maar ik gok Trewlaney
Er was een eerdere meetquote:Op zondag 24 juli 2011 04:24 schreef Bakakame het volgende:
Halloooo de drunk slowchat is nu gesloten want ik ga slapen dus kan ik niet meer meedoen. De regen waar ik doorheen moest was wel erg naardaag SCers! Wanneer is de volgende meet trouwens?
Ik was er toch niet baka. Om half 5 was ik nog aan het drinkenquote:Op zondag 24 juli 2011 04:24 schreef Bakakame het volgende:
Halloooo de drunk slowchat is nu gesloten want ik ga slapen dus kan ik niet meer meedoen. De regen waar ik doorheen moest was wel erg naardaag SCers! Wanneer is de volgende meet trouwens?
2 zelfs.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er was een eerdere meet?
Abunai is over een tijdje, zou wel een leuke plek zijn voor evt meet
1e keer gezellig biertje drinken en poolen, 2e keer een anime-film in de melkweg.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat hebben jullie gedaan dan?
Cool, welke film! zag dat daar indd anime films werden gedraaid, is voor mij wat te ver weg.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
1e keer gezellig biertje drinken en poolen, 2e keer een anime-film in de melkweg.
Geen idee meer. We waren het erover eens dat de film ruk wasquote:Op zondag 24 juli 2011 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cool, welke film! zag dat daar indd anime films werden gedraaid, is voor mij wat te ver weg.
Higurashi no Eden, deel 1 t/m 3 ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cool, welke film! zag dat daar indd anime films werden gedraaid, is voor mij wat te ver weg.
daarna de boel weggezopen in de kroeg zekerquote:Op zondag 24 juli 2011 18:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Higurashi no Eden, deel 1 t/m 3 ofzo.
Gelukkig was het gratis toen ivm een eerdere voorstelling die niet doorging want ik betaal nog liever voor een drol met een lintje dan voor die films
http://myanimelist.net/anime/5630/Higashi_no_Edenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Gelukkig was het gratis toen ivm een eerdere voorstelling die niet doorging want ik betaal nog liever voor een drol met een lintje dan voor die films
Ja, dat is een leuke serie!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime/5630/Higashi_no_Eden
hier nog wel goed beoordeeld
Hoeveel voor die drol met lint? Ik heb er hier nog 2 in de aanbieding.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Gunsinger girl en fruits basket?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoeveel voor die drol met lint? Ik heb er hier nog 2 in de aanbieding.
Waarom laat GG dat erin zitten dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef wdn het volgende:
Begin van Ao no Exorcist 15 van gg heeft shampoo reclame
En de vuilnis opruim commercial in het midden is nog erger
Ik ben er stellig van overtuigd dat ze die reclames er in laten zodat wij Japan kunnen uit lachen.quote:
quote:
Lijkt me eerder irritant als je gewoon alleen die serie wilt bekijken...quote:Op zondag 24 juli 2011 21:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben er stellig van overtuigd dat ze die reclames er in laten zodat wij Japan kunnen uit lachen.
GG subbed ze. En GG is een goede subgroep,maar zit vol trolls, dus doen ze dingen als dit.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me eerder irritant als je gewoon alleen die serie wilt bekijken...
Als ik leuke japanse commercials wil zien dan weet ik youtube heus wel te vinden.
Ja, ik weet dat GG het subbed, aangezien ik het al een poosje download nu, maar heb nog niets gekeken ervan...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
GG subbed ze. En GG is een goede subgroep,maar zit vol trolls, dus doen ze dingen als dit.
Je kan 'm overigens gewoon skippen want meestal stoppen ze het in een chapter.
Daarom kijk ik die meuk vaak pas als ik zo'n serie compleet heb, als zal dat met Ao No Exorcist waarschijnlijk wat moeilijker worden...quote:Op maandag 25 juli 2011 00:15 schreef Xaryna het volgende:
Die reclames vind ik wel geinig![]()
Ao no Exorcist 15 was echt goed. Maar nou moet ik weer een week wachten...
ik heb het idee dat tekenfilm als een lachertje wordt beschouwd in de industrie en bij film'kenners'...quote:Op maandag 25 juli 2011 01:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar goed, onze hele filmindustrie is eigenlijk een lachertje natuurlijk...
Och ja, close-minded people die bij voorbaat al zaken uitsluiten in hun rijtje van zaken die er toe doen die hoef je sowieso niet echt serieus te nemen. Die denken nog steeds dat Pulp Fiction de allerbeste film ooit is... oh, of The Shawshank Redemption natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 03:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee dat tekenfilm als een lachertje wordt beschouwd in de industrie en bij film'kenners'...
zie ook dereactie als zon kenner ontdekt dat in de imdb top250 meerdere animatie films staan..
wat betreft de industrie: er zijn relatief weing studio's die animatie maken..
hey... dat vind ik ook hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 03:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Och ja, close-minded people die bij voorbaat al zaken uitsluiten in hun rijtje van zaken die er toe doen die hoef je sowieso niet echt serieus te nemen. Die denken nog steeds dat Pulp Fiction de allerbeste film ooit is... oh, of The Shawshank Redemption natuurlijk
Pulp fiction is dan ook 1 van de beste films ooit.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Och ja, close-minded people die bij voorbaat al zaken uitsluiten in hun rijtje van zaken die er toe doen die hoef je sowieso niet echt serieus te nemen. Die denken nog steeds dat Pulp Fiction de allerbeste film ooit is... oh, of The Shawshank Redemption natuurlijk
Misschien ben jij maar bekend met een zeer beperkt aanbod qua japanse cinema...!?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Pulp fiction is dan ook 1 van de beste films ooit.
En leuk dat ze in Japan zo kek kunnen animeren, maar hun reguliere filmindustrie is om te huilen. Nog niet te spreken over het feit dat 90% van de anime vormen van perversheid bevatten. Bij voorkeur met minderjarig lijkende meisjes. En dat doen Nederlandse films toch echt beter met hun botte sexscenes. Of moeten ze het als japan gaan doen, waar Carice van Houten per ongeluk struikelt in een veel te kort rokje en met haar tieten in het gezicht van een vent valt?
Ik, geniale anime.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:06 schreef Baszh het volgende:
Tsja, het wordt hier nog vaak als kinderachtig gezien.
Kijken mensen hier ook Gintama? Ik lach me helemaal dood met die anime.
Ik heb er een aardig aantal gekeken met vrienden, maar de kwaliteit van de conversaties haalt het gewoon niet bij bijvoorbeeld pulp fiction. Het is natuurlijk makkelijk haten op mainstream, maar het is niet altijd geoorloofd. De kwaliteit van sommige anime's is uitmuntend, maar de hoeveelheid meuk die je eruit moet filteren is gigantisch.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien ben jij maar bekend met een zeer beperkt aanbod qua japanse cinema...!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Pulp fiction is dan ook 1 van de beste films ooit.
Ik ben geen filmexpert maar de weinige Japanse films die ik gezien heb waren best goed (o.a. Yjimbo en Death Note).quote:En leuk dat ze in Japan zo kek kunnen animeren, maar hun reguliere filmindustrie is om te huilen.
Japanse vrouwen worden mooi(er) oud en zijn over het algemeen klein daar kunnen zij weinig aan doen. Tel daar hun achterlijke schonheids- of jeugdigheidsideaal voor vrouwen bij op en... fuck je hebt het nu over anim, niet over films. Ik ga die opgebrande en uitgemelkte (let op: ik suggereer niet dat dat soort onzin ooit wel leuk is geweest) kut clich's echt niet verdedigen! Je hebt gelijk ze zijn ruk.quote:Nog niet te spreken over het feit dat 90% van de anime vormen van perversheid bevatten. Bij voorkeur met minderjarig lijkende meisjes.
Japanse films =/= Japanse animatiefilmsquote:En dat doen Nederlandse films toch echt beter met hun botte sexscenes. Of moeten ze het als japan gaan doen, waar Carice van Houten per ongeluk struikelt in een veel te kort rokje en met haar tieten in het gezicht van een vent valt?
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ano Hana laatste epMenma was een molijder. Mo is nu zo ver dat het niet alleen de anime-industrie aantast maar ook de levens van de personages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Menma was een molijder. Mo is nu zo ver dat het niet alleen de anime-industrie aantast maar ook de levens van de personages.Vond het einde wel een beetje veel gejank, heb een beetje zitten skippen. Nu nog wat onhold meuk afrondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Ik zeg ook niet dat Pulp Fiction een slechte film is, of dat er alleen maar goede anime is (90-95% is idd rotzooi), maar het ging me er dus om dat de kritiek op anime als medium vaakkt komt door bekrompen geesten die vaak niet verder komen qua cinematische ervaringen dan de standaard 'juweeltjes' die iedere bokkenlul inmiddels wel kent en hoog aanslaat...quote:Op maandag 25 juli 2011 14:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb er een aardig aantal gekeken met vrienden, maar de kwaliteit van de conversaties haalt het gewoon niet bij bijvoorbeeld pulp fiction. Het is natuurlijk makkelijk haten op mainstream, maar het is niet altijd geoorloofd. De kwaliteit van sommige anime's is uitmuntend, maar de hoeveelheid meuk die je eruit moet filteren is gigantisch.
De familie Ruijmgaart-Tokkie vindt het kwetsend als hun naam gebruikt wordt als synoniem voor asociale kanker families. Tokkie die je bent.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
...en daarbij zijn Pulp Fiction en Shawshank dus DE voorbeelden van goede films die door de grote meerderheid van cultuurvreemde bekrompen tokkies op een dusdanig hoge podiumplaats worden gezet waardoor het zo ontzettend voorspelbaar wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hanasaku Iroha is schitterend!
Het heeft alles wat je maar van een komische anime kan wensen: mijn-soort-mo, bebloede moblobs die elkaar psychologische trauma's geven, siscons, oplichters, mislukte relaties, liefdesdriehoeken, koele moeders, altijd afwezige vaders, kindermishandeling (ook al word het niet zo erkend) en willekeurige reigers die vast ergens symbool voor staan.
Wilt u de stand fanboy stand uitschakelen?
[Ja / Nee]
Nee geselecteerd...
HANASAKU IROHA IS TOT NU TOE DE OP TWEE NA BESTE SERIE VAN HET JAAR!!!!!
Bonboru Foks Grote Anime en Manga Topique (en Accessoires)!
Ik ben verkocht.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het heeft alles wat je maar van een komische anime kan wensen: mijn-soort-mo, bebloede moblobs die elkaar psychologische trauma's geven, siscons, oplichters, mislukte relaties, liefdesdriehoeken, koele moeders, altijd afwezige vaders, kindermishandeling (ook al word het niet zo erkend) en willekeurige reigers die vast ergens symbool voor staan.
[Ja / Nee]
Nee geselecteerd...
* -Strawberry-ook torrent zoeken gaat.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Ja / Nee]
Nee geselecteerd...
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben verkocht.
* Lithia gaat torrent zoeken.
Hij is inderdaad erg leuk, maar beste van dit jaar niet. (mijn mening)quote:Op maandag 25 juli 2011 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
* -Strawberry-ook torrent zoeken gaat.
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Hij is inderdaad erg leuk, maar beste van dit jaar niet. (mijn mening)
Welke zijn die 2?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op 2 na beste serie van het jaar.
Ja, want bleach en naruto zijn die juweeltjesquote:Op maandag 25 juli 2011 18:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als 90% van de anime slecht is, wat wel aannemelijk is als je al die ecchi-troep en kindertroep meerekent, waar critici helemaal niets bij te zoeken hebben, is de kans dat al je 10 willekeurige anime, kutanim zijn nog steeds maar ongeveer 35%.
Als 95% van alle anime kut zijn is dat hoger; namelijk 60%.
Wat allemaal niet weg neemt dat het achterlijk is om als je net met een nieuwe soort media begint 10 willekeurige anime te kijken in plaats van een van de juweeltjes die je door hordes animfanatici worden aanbevolen of opgedrongen.
Nanohoquote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mahou Shoujo Lyrical Nanoha Madoka Magica.
Steins;(lolonnodigepunctuatie) Gate.
IMHO.
Eens!! Die reiger... tjaquote:
Baka was dronken. Meer niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:01 schreef .Cake. het volgende:
Hoi![]()
Ik heb geen zin om 6 pagina's door te ploeteren op deze slome ***laptop. Dus: is er berhaupt nog iets van notie geschreven of het same old, same old?
En shiki !?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:16 schreef Qunix het volgende:
Ik vind:
1. Nichijou
2. Mahou Shoujo Madoka Magica
3. Kaiji: Hakairoku Hen Airi
4. Bakuman
5. Steins; Gate
6. Hanasaku Iroha
7. Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai
8. Level E
En de anime die al uit waren, maar ik dit jaar gezien heb staat Mobile Suits Gundam 00 enorm hoog bovenaan!
Shiki is van 2010.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef wdn het volgende:
[..]
En shiki !?
Blood C wordt ook goed. Al was het maar voor het liedje wat 'ze' zingt
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:19 schreef Bakakame het volgende:
wacht, geen PI en geen leuke emoticons n geen goede storyline of plottwists in m'n post. damn
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:20 schreef Bakakame het volgende:
betekent dit dat de drunk SC has started? yeahhhhh
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:21 schreef Bakakame het volgende:
andere drunk SC'er? nee?
het was een "speciaal bier voor helft van de prijs en ik spendeer 9 euro"-avond, dont blame me
O snap!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah ok. En deadman wonderland? >:Dquote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Shiki is van 2010.
Shiki (http://myanimelist.net/anime/7724/Shiki)
Episodes: 22
Status: Finished Airing
Aired: Jun 27, 2010 to Dec 30, 2010
Blood C heb ik gedropt.
Niemand die deze series volgt?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
higurashi OVA #8519 is uit, maar als extreme fan moet ik het kijken ookal is het alleen fanservice schijnt
EN NIEUWE HUNTER X HUNTER ANIME AANGEKONDIGD![]()
Neequote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niemand die deze series volgt?
ik heh het niet gelezen, maar nieuwe HxHquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/forum/?topicid=309163quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heh het niet gelezen, maar nieuwe HxH![]()
![]()
link?
HxH is echt briljantquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:59 schreef Bakakame het volgende:
Het plot klinkt best interessant, misschien dat ik 't een keertje probeer
dat is gewoon een vervolg op de oude, de serie is nooit afgerond omdat de schrijfer met een slechte gezondheid kampt en regelmatig opgenomen werd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:55 schreef Yi-Long het volgende:
HxH wilde ik lang geleden al eens proberen, maar toen liep die serie al een flinke tijd geloof ik en was het moeilijk om in goede kwaliteit en in fatsoenlijke snelheid binnen te halen. Een probleem dat je wel vaker ziet bij goede maar oude series.
De nieuwe serie ga ik denk ik wel een kans geven.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:48 schreef .Cake. het volgende:
![]()
3e week dat ik geen anime kan kijken... Hoe zou Steins;Gate verder gaan? Is Ohana nog steeds mo? Leeft iedereen nog in Kamisama Dolls?
I don't know man, but it keeps me awake at night.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door -Strawberry- op 26-07-2011 18:06:22 ]
Grote fan van Higurashi maar ik kijk die ova pas wanneer hij volledig uit, zoals ik bij alle anime doe.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je wordt mo?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:17 schreef Xaryna het volgende:
Ik word een beetje moe van de scenes in het stikdonker met veel gekreun en gedreun alsof er vanalles gebeurt terwijl ik geen zak kan zien (in Deadman Wonderland)
SPOILER: Dantalian no Shoka aflevering n, het is zo slecht dat het niet uit maakt als je al weet wat er gaat gebeuren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 26-07-2011 16:53:56 ]“An interesting thing is a good thing.”
Het is kutweer en veel mensen zijn weg. Dus geen terrasjes of films/anime kijken bij vriendenquote:
Daarom moet je ook geen vakantie nemen, net als ik! Hoewel ik ook weinig doe op het moment, kutweer zorgt voor weinig werk op t strandquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:42 schreef Ascendancy het volgende:
Het is kutweer en veel mensen zijn weg. Dus geen terrasjes of films/anime kijken bij vrienden![]()
Vakanties zijn saai.
Welk strand?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen vakantie nemen, net als ik! Hoewel ik ook weinig doe op het moment, kutweer zorgt voor weinig werk op t strand
Studenten hebben weinig keus. En aangezien ik het hele jaar werk en studeer, ga ik niet in de zomer dat ook nog eens doen. Dan liever bankhangenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen vakantie nemen, net als ik! Hoewel ik ook weinig doe op het moment, kutweer zorgt voor weinig werk op t strand
pff, watjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Studenten hebben weinig keus. En aangezien ik het hele jaar werk en studeer, ga ik niet in de zomer dat ook nog eens doen. Dan liever bankhangen
Ep 1 was bagger. Bijna niet uit te zitten zo flauw en ongrappig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:36 schreef kristyle het volgende:
[..]
Grote fan van Higurashi maar ik kijk die ova pas wanneer hij volledig uit, zoals ik bij alle anime doe.
Ik las wel ergens dat de 2e ep. serieuzer zou zijn dan de eerste.
Echt geniaalquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:59 schreef Bakakame het volgende:
Het plot klinkt best interessant, misschien dat ik 't een keertje probeer
nieuwe serie is zeer waarschijnlijk een follow-up van het huidige verhaal (manga is nog bezig). Wat er is is in goede kwaliteit te downloaden hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:55 schreef Yi-Long het volgende:
HxH wilde ik lang geleden al eens proberen, maar toen liep die serie al een flinke tijd geloof ik en was het moeilijk om in goede kwaliteit en in fatsoenlijke snelheid binnen te halen. Een probleem dat je wel vaker ziet bij goede maar oude series.
De nieuwe serie ga ik denk ik wel een kans geven.
jij bent dit?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:48 schreef .Cake. het volgende:
![]()
3e week dat ik geen anime kan kijken... Hoe zou Steins;Gate verder gaan? Is Ohana nog steeds mo? Leeft iedereen nog in Kamisama Dolls?
I don't know man, but it keeps me awake at night.
please laat dit fotoshop zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij bent dit?
[ afbeelding ]
Er zijn idd wat posters van de muur weggeshoppedquote:
why am i not surprised...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij bent dit?
[ afbeelding ]
Maar dat doen we hier toch allemaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef Ascendancy het volgende:
Nee man, .cake. is een werkschuwe linkse hippie en hij gebruikt anime als dekmantel.
pak dan een pc..quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:07 schreef Bakakame het volgende:
Shit, mn telefoon is helemaal niet chill hiervoor
ken datquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee, ik ken mezelf, dan slaap ik over 2 uur nog niet
Op zich niet heel veel bezwaar tegen maar gister was het laat en vanochtend ben ik om 8 wakker geworden... Dus vannacht wat slaap inhalen omdat ik morgen klein feestje hebquote:
Ik heb anders sinds maandag een baanquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat doen we hier toch allemaal.
Nou niemand reageerde op mij dus ik dacht...lamaar dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waar dan? No strawberry te bekennen...
Gefeli.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb anders sinds maandag een baan
Maar ik vind het nu al kut
* Xaryna gaat weer anime kijken, veilig thuis.
dan blijft er maar 1 ding over !quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gefeli.
Ik heb ook nooit zin om te gaan werken.
dat kan ze niet betalen, ze heeft immers geen zin om te werken..quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan blijft er maar 1 ding over !
[ afbeelding ]
ze heeft lady-parts, ze kan gewoon een rijke vent zoekenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan ze niet betalen, ze heeft immers geen zin om te werken..
eerder dit:
[ afbeelding ]
Nee joh, dat is gewoon een studentenkeuken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:28 schreef Xaryna het volgende:
Als ze echt geen zin heeft om te werken, wordt het eerder zoiets:
[ afbeelding ]
hey, die frituur heb ik ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:28 schreef Xaryna het volgende:
Als ze echt geen zin heeft om te werken, wordt het eerder zoiets:
[ afbeelding ]
Geen idee, wel een OVA.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:11 schreef Xaryna het volgende:
Wahh dat einde van Deadman Wonderland!
Komt er een volgend seizoen?
Da's ook werk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel een mooie keukenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die pannen, en die magnetron, en die stoel, en dat aanrecht etc. zeker ook?quote:
Wil je dat ik een foto maak van mijn keuken of wat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En die pannen, en die magnetron, en die stoel, en dat aanrecht etc. zeker ook?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:06 schreef Skillstorm het volgende:
Nieuwe naruto chapterIk las m ook zojuist, alleen vind ik het laatste plaatje wat vaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
magquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wil je dat ik een foto maak van mijn keuken of wat?
Ik stuur je ooit wel een foto via PM dan, als mijn keuken ooit schoon is.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik las m ook zojuist, alleen vind ik het laatste plaatje wat vaag.
quote:
SPOILER: NARUTO SPOILER OMG OMG OMGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Lithia het volgende:
[..]SPOILER: NARUTO SPOILER OMG OMG OMGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]Nu snap ik het, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ok!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:44 schreef .Cake. het volgende:
Stand bij Zandvoort, Zout heet het.
Net lekker Chinees gegeten met collega's, op het dakbalkon van het Patronaat. En het Patronaat heeft twee volle koelruimtes met bier![]()
Nu lekker gay Titanic kijken (bij gebrek aan anime)
Bijna vergeten, even checken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ok!
Steins;Gate
Wordt steeds beter! Heel tof!
Ik hoop dat het dan in die OVA wat meer 'af' wordt...quote:
SPOILER: steins gate 17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baka heeft juist duidelijk een leven want hij heeft iedere avond een combi van drank en vrienden.quote:
neejoh hij is al weer een paar jaar beter. Heb de laatste manga's gekocht (10 euro p/squote:Op donderdag 28 juli 2011 01:11 schreef gniffie het volgende:
Kaiji 17 was maar matig
Nieuw Hunter X Hunter seizoen? Dacht dat die mangaka nog steeds een depressie had, maar dit is te goed nieuws![]()
archonia.com ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
neejoh hij is al weer een paar jaar beter. Heb de laatste manga's gekocht (10 euro p/s) behalve de allerlaatst vertaalde. Daarnaast nog 2 nog niet vertaalde
Iemand een plek waar ik manga's voor cheaper kan krijgen
Thanks, kijk nooit op die site omdat ik spam van ze ontvang. Maar hier zijn ze iets goedkoper en 27 blijkt toch uit in engelsquote:
Ik bestel de mijne meestal gewoon via amazon.co.uk, play.com of bookdepository.co.uk/ of .com. Dan betaal je meestal rond de 5 a 7 euro, afhankelijk van wat/waar/wanneer je besteld...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
neejoh hij is al weer een paar jaar beter. Heb de laatste manga's gekocht (10 euro p/s) behalve de allerlaatst vertaalde. Daarnaast nog 2 nog niet vertaalde
Iemand een plek waar ik manga's voor cheaper kan krijgen
nog goedkoperquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bestel de mijne meestal gewoon via amazon.co.uk, play.com of bookdepository.co.uk/ of .com. Dan betaal je meestal rond de 5 a 7 euro, afhankelijk van wat/waar/wanneer je besteld...
Wock an Woll!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En vanochtend word ik opgebeld, blijkbaar was ik ingeroosterd om te werken.....
I'm so proud of you<3quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En vanochtend word ik opgebeld, blijkbaar was ik ingeroosterd om te werken.....
Ik koop er ook al m'n normale boekenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef NeeEcht het volgende:
Ik koop mijn manga's op www.bookdepository.co.uk Cheap en geen verzendkosten ^^
dankjewelquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef NeeEcht het volgende:
Ff kijken wat ik over hou van de vakantie volgende week, anders kaap ik gelijk de laatste 2 HxHquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dankjewelik heb nu al gebruik gemaakt van die site
(voor gewone boeken dan wel)
Thanks, ik ga eens kijken als ik (ooit) betaald krijg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef NeeEcht het volgende:
Ik heb ook geen contract nog, zeiden "ja, je kunt gewoon gaan werken hoor!"... Vind 't niet zo fijn maar achjaa.. En waar werk je dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef Xaryna het volgende:
Ik mag volgende week 39 uur werken (excl pauzes)Ik heb nog niet eens een contract oid gezien.
En ze weten nog niet wanneer mijn uren uitbetaald worden, waarschijnlijk ergens in de komende 3 maanden.
Ik werk trouwens in Scheveningen, dus als iemand de komende weken naar het strand gaat, kun je ef langs komen.![]()
[..]
Thanks, ik ga eens kijken als ik (ooit) betaald krijg.
Dat is geen officieel deel, maar een hentai-aflevering die net echt lijkt. Ongecensureerd ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:59 schreef Qunix het volgende:
Uhmm
Frosttii fansubs heeft K-ON!! 27 gereleased. Hebben we de al gezien of is hij nieuw?![]()
Jah, maar ik heb nog geen kamer sinds ik terug ben. Dus tijdelijk bij des ouders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:18 schreef Frag_adder het volgende:
ik meen dat jij in arnhem / utrecht zat?
Hemaquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb ook geen contract nog, zeiden "ja, je kunt gewoon gaan werken hoor!"... Vind 't niet zo fijn maar achjaa.. En waar werk je dan?
Haha ik dacht dat je aan het strand werktequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jah, maar ik heb nog geen kamer sinds ik terug ben. Dus tijdelijk bij des ouders.
[..]
Hema
Jij?
Het zit ook aan het strand! Als ik de winkel uitloop, zie ik de zee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je aan het strand werkteMaar ik doe thuiszorg, en dan in Hengelo
Maar als ik weer eens in Delft ben en het is mooi weer ga ik misschien wel langs in Scheveningen en zal ik kijken of ik gedag kan komen zeggen
Nohh, ik wil ook strandquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het zit ook aan het strand! Als ik de winkel uitloop, zie ik de zee.
Beide even opgezocht, helaas niet =( Bionic six kwam er het meest in de buurt, maar volgens mij is wat ik zoek geen serie. Ook speelde het zich af op een futuristische aarde (niet zozeer in space) en het was niet gundam-achtig qua robots enzo.. Maar thanks voor de reactie!quote:
Wat je kan proberen is op sites als bijvoorbeeld www.anime-planet.com titels oid invoeren bij de search die lijken op wat jij beschrijft (zoals Bionic Six) en dan vervolgens gaat kijken naar welke films/series ze je nog meer aanraden. Misschien dat je het via die weg kan vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef trancethrust het volgende:
Beide even opgezocht, helaas niet =( Bionic six kwam er het meest in de buurt, maar volgens mij is wat ik zoek geen serie. Ook speelde het zich af op een futuristische aarde (niet zozeer in space) en het was niet gundam-achtig qua robots enzo.. Maar thanks voor de reactie!
Hebben we al gezien. Is een bonusaflevering, die waarin ze paspoorten moeten hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:59 schreef Qunix het volgende:
Uhmm
Frosttii fansubs heeft K-ON!! 27 gereleased. Hebben we de al gezien of is hij nieuw?![]()
Ohja!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:38 schreef .Cake. het volgende:
Hebben we al gezien. Is een bonusaflevering, die waarin ze paspoorten moeten hebben.
Mediaplayer werkt anders ook erg goed!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat je kan proberen is op sites als bijvoorbeeld www.anime-planet.com titels oid invoeren bij de search die lijken op wat jij beschrijft (zoals Bionic Six) en dan vervolgens gaat kijken naar welke films/series ze je nog meer aanraden. Misschien dat je het via die weg kan vinden.
[..]
Hebben we al gezien. Is een bonusaflevering, die waarin ze paspoorten moeten hebben.
Als ik m'n nieuwe laptop heb ga ik echt wel weer K-ON en Bakemonogatari kijken. Op 720. Vloeiend, zonder haperingen of desynchronisatie.jEDIT: en Madoka. Vooral die laatste heb ik in een semi-slideshow manier bekeken bij sommige scenes!
Het probleem ligt bij de hardware, niet de softwarequote:
Meh.quote:
Is het al bijna afgelopen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Meh.
Typisch een anime dat in de laatste 3 episodes enorm snel gaat om het verhaal af te maken vanwege de trage opbouw.
Een ac-ryan werkt bij mij anders prima.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het probleem ligt bij de hardware, niet de software
Jij denkt aan swat cats...quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:52 schreef trancethrust het volgende:
Hey! Ik zit met een animatie (film, geloof ik) in mn hoofd welk ik ergens in mijn jeugd heb gezien, maar ik kan er niet op komen hoe het nu heetDe hoop is dat een van jullie hem wellicht herkent
Volgens mij is het een film uit de vroege jaren '90, waarschijnlijk anime, maar heel misschien toch van Amerikaanse makelij. Centraal staat een of ander team a la captain planet of x-men, maar minus de superkrachten en plus een of ander hypermodern vliegtuig (sci-fi achtig). Zeer typerend was de 'dreiging' die zich ontwikkelt: er verschijnt een symbool in de lucht, de wereld vraagt zich af 'what up', na een paar uur ofzo verschijnt er nog 1 (en later meer), aansturende op een of ander apocalyptisch eind. Wat waarschijnlijk wel zal moeten worden afgewend door de hoofdpersonen. Maar afgezien van dit alles en ondanks wat googlen heb ik verder niets om op af te gaan... Iemand een idee?
Nee, jij denkt aan swat cats. Wat overigens wel een kick-ass serie was.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jij denkt aan swat cats...
PS: ik ben nu op vakantie in de V.S. waar ik niet echt een P.C. tot mijn beschikking heb, dus ik zal minder of misschien helemaal niet posten tot de 15e van Augustus.
geniet van uw vakantie! waar zit je ergens?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij denkt aan swat cats...
PS: ik ben nu op vakantie in de V.S. waar ik niet echt een P.C. tot mijn beschikking heb, dus ik zal minder of misschien helemaal niet posten tot de 15e van Augustus.
East Haven, Connecticut.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
geniet van uw vakantie! waar zit je ergens?
eens kijken..quote:Op zondag 31 juli 2011 07:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ikke niet. Vage nachtwezens.
*repelsteeltju post hier alleen om achter de tijd te komen. Omdat-ie te veel gedronken heeft om zes uur bij 1:20 op te tellen.
WTF de klok van dit ding staat niet goed volgens fok.
Don't worry, ik was om kwart voor 5 thuisquote:Op zondag 31 juli 2011 10:37 schreef Ascendancy het volgende:
Ja godver.Nu lijkt t opeens alsof ik vroeg thuis was.
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Don't worry, ik was om kwart voor 5 thuis
En was 't leuk? Ik was dit keer gewoon niet in de mood voor SC, ik had wat gegeten en dan wil ik gewoon SLAPEN
Ja, prima avondquote:Op zondag 31 juli 2011 13:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja het was een goede avond. En daar?
ja, heel eigenzinnig, erg uniek, en ontzettend vermakelijkquote:
Er komen nog 7 eps hoorquote:
D0h.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Er komen nog 7 eps hoor
Je bedoelt het einde van eps 18
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net grave of the fireflies gezienDe anime of de LA? Als ik soms nog aan het einde denk, krijg ik weer kippenvel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |