gewoon luiheidquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Omdat ik de vorige titel zo goed vond!
dit dusquote:
Noem het volgende topic het kinderkankerneukendenazifreggel thread. same effect.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Regel 1 van het grote animé en manga topic:
de eerste pagina staat vol met commentaar over de TT;
Regel 2 van het grote animé en manga topic:
er zijn geen uitzonderingen op Regel 1;
Regel 3 van het grote animé en manga topic:
als de eerste pagina van het grote animé en manga topic, bij wijze van uitzondering, geen commentaar over de TT bevat, wordt het geheid een k.. (vul de puntjes maar in!) topic.
Ik heb mijn werk goed gedaan.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Noem het volgende topic het kinderkankerneukendenazifreggel thread. same effect.
Dat zal een slotje of tt rename als effect hebben denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Noem het volgende topic het kinderkankerneukendenazifreggel thread. same effect.
Doen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De TT wordt opeens een stuk leukerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
O.K. ik geef het toe; ik wou de topic titel wel veranderen. Eerlijk waar! Maar ik wou eerst topic nummer 144 in de openingspost zetten en toen ik dat nu eenmaal gedaan had drukte ik in mijn enthousiasme op 'invoeren'. Gebeurd is gebeurd dacht ik toen. Waarna ik besloot te doen alsof ik het expres gedaan had en dat er een diepe achterliggende gedachte achter zat.
Arrrgh en als die bemoeizuchtige outcast_within er niet was geweest was ik er mee weggekomen ook!
Anime-kijkende meisjes zijn altijd leuk.quote:
Daar heb je tegenwoordig een knopje voor toch?quote:
is mij wel eens aangeraad, wat is er wel/niet goed aan?quote:
inderdaad een mysterie per 2 afleveringen, ik vind het zelf wel leuk zo hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben al een tijdje gekapt met Gosick, volgens mij kwam dat omdat ze iedere aflevering een nieuw verhaal deden terwijl ik meer ben van een lang opbouwend verhaal.
omg ja inderdaad...quote:Op zondag 5 juni 2011 18:03 schreef Xaryna het volgende:
Leuk.Zet me aan het denken. Ik probeer het mysterie op te lossen voordat zij het doorheeft. Er zijn wel elementen die mij storen (VICTORICAAAAA) maar daar kom ik wel overheen.
Ik vind het een beetje jammer dat de serie soms dingen zo vergezocht verzint dat je het als kijker niet echt voor kan zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 18:03 schreef Xaryna het volgende:
Leuk.Zet me aan het denken. Ik probeer het mysterie op te lossen voordat zij het doorheeft. Er zijn wel elementen die mij storen (VICTORICAAAAA) maar daar kom ik wel overheen.
Cake denkt dat Repelsteeltju teveel Random Curiosity heeft gelezenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
(Repelsteeltju verwijst naar zichzelf in de derde persoon; maakt dat deze Repelsteeltju moé?)
QFTquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Anime-kijkende meisjes zijn altijd leuk.
Tenzij ze lelijk zijn
Ik kijk het nog wel, omdat ik de eerste twee afleveringen wel oké vond. Hopelijk blijft de serie niet in de school-setting hangen, dat zou wel flink lame zijn...quote:Op maandag 6 juni 2011 10:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik volg de Ao no Exorcist anime en de samenvattingen daarvan op RC niet meer. De de manga lees ik nog wel. Maar die over de derde persoon heb ik van TV Tropes.
Sterker nog het gaat vanzelf tegenwoordig omdat het een reeks is!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig een knopje voor toch?
Ik zeg ook niet dat het geen goede serie is... Maar als je de manga al gelezen hebt en van te voren al weet wat er gaat gebeuren dan verliest het iets van de magie die het eens had. En ga je onbewust mokken over alles dat anders is dan in de manga. Die natuurlijk oneindig veel beter is door de bril van voorkennis die je dan draagt.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik kijk het nog wel, omdat ik de eerste twee afleveringen wel oké vond. Hopelijk blijft de serie niet in de school-setting hangen, dat zou wel flink lame zijn...
Wel een gave site trouwens, dat TV Tropes.![]()
maar als je 2 topics lang niet gepost hebt verdwijnt hij wel weer uit je MyAT heb ik gelezen...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef lelouch het volgende:
[..]
Sterker nog het gaat vanzelf tegenwoordig omdat het een reeks is!
dat zou ik niet weten, ook als je hem er in clicked zonder te posten?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als je 2 topics lang niet gepost hebt verdwijnt hij wel weer uit je MyAT heb ik gelezen...
maak een MyAnimeList, dan vergeet je niet wat je aant kijken wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:22 schreef .Cake. het volgende:
Hahaha, kwam Bamboo Blade weer tegen in een map die ik laatst verplaatst had, was helemaal vergeten dat ik die ook nog aan het kijken was![]()
Leuke serie wel, niet heel bijzonder maar af en toe goeie momenten. Vooral die Miya-miya is awesome! Morgen maar eens kijken of ik tijd heb om de serie af te ronden.
Ik weet niet zeker of dit nou een grapje moet voorstellen of niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maak een MyAnimeList, dan vergeet je niet wat je aant kijken was
je was vergeten dat je een serie aan het kijken was, en op MAL staan je series die je aan het kijken was, dus dan vergeet je het niet. Dus ik dacht dat je er misschien geen hadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit nou een grapje moet voorstellen of niet...
dat werkt bij mij nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maak een MyAnimeList, dan vergeet je niet wat je aant kijken was
Misschien Hexje of Xaryna, dat zijn de enige die dat genre kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand die Sekai Ichi Hatsukoi volgt en mij kan vertellen of het leuk is? (boylove)
De manga is veel beter dan de anime, maar toegeven, de seksscenes spatten van je scherm af in de anime.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand die Sekai Ichi Hatsukoi volgt en mij kan vertellen of het leuk is? (boylove)
Hoop het wel. Zijn ze niet nog bezig met Gundam Unicorn?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef Disposable het volgende:
Komt er nog een nieuwe Gundam-franchise?![]()
En dat laatste daar doen we het voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De manga is veel beter dan de anime, maar toegeven, de seksscenes spatten van je scherm af in de anime.
Ik hoopte dan ook op reacties van hun.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Misschien Hexje of Xaryna, dat zijn de enige die dat genre kijken
Ik moet maar weer eens een nieuwe serie zoeken![]()
dan is et geen anime meer, right?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De manga is veel beter dan de anime, maar toegeven, de seksscenes spatten van je scherm af in de anime.
ja maar dat is een OVA dus telt niet (vind ik) er komt ook nog een gundam seed film, maar ik wil idd weer een lopende seriequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:28 schreef Samael het volgende:
[..]
Hoop het wel. Zijn ze niet nog bezig met Gundam Unicorn?
Leg uit?quote:
Sunrise is bezig met Gundam Unicorn, zoals Samael al zei, en binnenkort gaan ze beginnen met het uitzenden van een Code Geass kloon, in de hoop veel centjes te verdienen. Ik weet wel zeker dat een nog een nieuwe installatie van het Gundam multiversum zal komen; het levert te veel geld op om het niet te doen en vereist minimale creativiteit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef Disposable het volgende:
Komt er nog een nieuwe Gundam-franchise?![]()
Geen idee, ik wacht tot het helemaal af is zodat ik een hele dag squee kan inplannen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Haha oke, dan zal ik maar even een paar afleveringen moeten bekijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht tot het helemaal af is zodat ik een hele dag squee kan inplannen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht tot het helemaal af is zodat ik een hele dag squee kan inplannen.
quote:
Ik zit nog in de overgangsfase.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:57 schreef outcast_within het volgende:
ik had je meer gezien voor een kyaa'er dan een squee'er.![]()
Wolverine heb ik een trailer van gezien, ik was er gelijk klaar mee,quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:09 schreef outcast_within het volgende:
Dan heb je wolverine en de iron man verkrachtingen gemist.
Hun hebben erom gevraagd zelfs. 4 in totaal na x-men nog blade volgens mij en dan kunnen we deze kwade droom vergeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wolverine heb ik een trailer van gezien, ik was er gelijk klaar mee,
ze hebben gewoon een standaard gay anime mannetje gepakt en daar klauwen op geplakt , Ik snap ook niet dat Marvel of Disney toesteming geeft voor dat soort onzin. De x-men manga uit 2005 was nog best goed.
hh Marvel of Disney weet je dat ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hun hebben erom gevraagd zelfs. 4 in totaal na x-men nog blade volgens mij en dan kunnen we deze kwade droom vergeten.
Ik ben niet zo'n fan van Japanse dramaseries. BL heb ik wel genoeg gezien hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
http://www.sars-fansubs.com
Hana kimi
zettai kareshi
Die tweede heb ik in de manga en drama versie gelezen/gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef outcast_within het volgende:
en ik gebruikte de overgang sneakily om je richting dorama te sturen.
Plus de 2 die ik net noemde zijn natuurlijk veel beter dan wat je gewend bent.
Ik ben een noob, leg dit even uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:57 schreef outcast_within het volgende:
ik had je meer gezien voor een kyaa'er dan een squee'er.![]()
Aha.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef outcast_within het volgende:
Kyaaaa! omg sasuke is such a manhunk. I want to touch his chest!!! squeee ^_^
wil ik weten waar dit over gaat? .....quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef outcast_within het volgende:
Kyaaaa! omg sasuke is such a manhunk. I want to touch his chest!!! squeee ^_^
ken je nog een paar leuke dorama's? Het liefst wel vrij recent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef outcast_within het volgende:
en ik gebruikte de overgang sneakily om je richting dorama te sturen.
Plus de 2 die ik net noemde zijn natuurlijk veel beter dan wat je gewend bent.
Ik kan ook wel wat recente tips gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ken je nog een paar leuke dorama's? Het liefst wel vrij recent.
Nobuta wo Producequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ken je nog een paar leuke dorama's? Het liefst wel vrij recent.
editquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ik weten waar dit over gaat? .....
Als jij nou verkleed gaat als sasuke dan kunnen we beginnen met het kijken of sasuke sexy kan zijn. (WerkWoordenOverload)quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aha.
Als thanks voor je uitleg, hier een sexy sasuke:
[ afbeelding ]
Ik geef je wel een privéshowtje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als jij nou verkleed gaat als sasuke dan kunnen we beginnen met het kijken of sasuke sexy kan zijn. (WerkWoordenOverload)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef je wel een privéshowtje.
?!!?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is dat niet legaal 14 jarige.
Door deze beschrijving wordt me nog niet veel duidelijk jammer genoeg.quote:The tale of Tiger & Dragon revolves around Rakugo, a traditional form of Japanese comedy that can look back on an impressive 400 year long history. Nagase portrays the Yakuza follower Toraji who goes to a Rakugo performer to collect debts, while Okada plays Ryuji a talented Rakugo player who wants to leave behind the old fashioned world of Rakugo for good. Shortly afterwards these two very different characters happen to cross paths through a girl named Megumi and that's when all the real trouble starts igniting...
ikebukuro west gate park is een aanrader als je Tiger and Dragong leuk vindt, O_W.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat recente tips gebruiken.
Welke ik wel leuk vond was Tiger and Dragon.
Een yakuza wil de kunst van het verhalen vertellen leren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door deze beschrijving wordt me nog niet veel duidelijk jammer genoeg.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
ikebukuro west gate park is een aanrader als je Tiger and Dragong leuk vindt, O_W.
Het is geen slechte show / apart / interessant. Beetje depri volgens mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Welcome_to_the_N.H.K.
Zal ik dit leuk vinden?
Het eindigt wel positief geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het is geen slechte show / apart / interessant. Beetje depri volgens mij.
Het is gemaakt vanwege het zoveel jarig bestaan van een zender volgens mij. Dus ze hebben iig hun best gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het eindigt wel positief geloof ik.
de anime does...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het eindigt wel positief geloof ik.
Ja hoor. Goede seriequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het is geen slechte show / apart / interessant. Beetje depri volgens mij.
Godver, welke serie is dit?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Chun li, vega, guile, goku, dhalsim, ken, ryu, chunli's mum, blanka
Oh, de manga dus niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
de anime does...
best een geinige serie imho
Ik ook niet echt. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
geen flauw idee.
de manga heb ik niet gelezen.. ben niet echt een manga lezer..
soms wil ik het wel, maar dan doe ik weer een poging maar bij de eerste pagina dan heb ik alweer iets , arghh. nee..quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Uitzonderingen daargelaten.
De manga eindigt wat blijer dan de animé, maar de problemen die de personages in de manga hebben zijn veel heviger en serieuzer van aard dan de problemen van hun animé equivalenten. O_W's 'little girl'.quote:
Ik vond het niks, maar ik vond Lukcy Star/Excel Saga ook kut. Het moet echt je type humor zijn, dus download de eerste aflevering en kijk dan of je verder wilquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef .Cake. het volgende:
Pff, spamfest is weer begonnen zie ik![]()
Welcome to the N.H.K. vond ik persoonlijk erg goed, of jij 'm leuk gaat vinden kan ik moeilijk zeggen aangezien ik je verder niet zo goed kenMaar hij behoort wel tot mijn favorieten, dus dan kan je er denk ik wel van uitgaan dat ie iig niet héél slecht is
Lucky star vond ik ook kut. Ahh don't hate mequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik vond het niks, maar ik vond Lukcy Star/Excel Saga ook kut. Het moet echt je type humor zijn, dus download de eerste aflevering en kijk dan of je verder wil![]()
Sexy Commando daarintegen
ik vond de Excel saga ook niet cool, maar sexy commando? IK ken em niet maar die naam!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik vond het niks, maar ik vond Lukcy Star/Excel Saga ook kut. Het moet echt je type humor zijn, dus download de eerste aflevering en kijk dan of je verder wil![]()
Sexy Commando daarintegen
wow deze serie is wellicht een nieuw niveau gayquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
* Aardbei zoekt op sexy commando en vindt als eerste afbeelding....
[ afbeelding ]
Een serie met vlinders moet goed zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Sexy Commandoquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
* Aardbei zoekt op sexy commando en vindt als eerste afbeelding....
[ afbeelding ]
Dit vind ik een beetje aparte opmerking. Welcome to the N.H.K. staat in mijn geheugen niet bekend om de humor. Het is juist géén komedie, de meest vooraanstaande aspecten waren de sociale en psychologische strubbelingen van de hoofdpersonen, dus die vergelijking klopt niet (naar mijn mening).quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef gniffie het volgende:
Huh, dacht toch echt dat NHK een komedie was. Staat iig wel als genre op anidbquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje aparte opmerking. Welcome to the N.H.K. staat in mijn geheugen niet bekend om de humor. Het is juist géén komedie, de meest vooraanstaande aspecten waren de sociale en psychologische strubbelingen van de hoofdpersonen, dus die vergelijking klopt niet (naar mijn mening).
Excel Saga heb ik geen idee van, maar van Lucky Star weet ik iig ongeveer wat het is (heb het niet gezien overigens) maar om die te vergelijken met Welcome to the N.H.K. lijkt me niet juist. Komt op mij over als een heel ander soort serie.
Het had toch een thema over de hikikomori?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje aparte opmerking. Welcome to the N.H.K. staat in mijn geheugen niet bekend om de humor. Het is juist géén komedie, de meest vooraanstaande aspecten waren de sociale en psychologische strubbelingen van de hoofdpersonen, dus die vergelijking klopt niet (naar mijn mening).
Excel Saga heb ik geen idee van, maar van Lucky Star weet ik iig ongeveer wat het is (heb het niet gezien overigens) maar om die te vergelijken met Welcome to the N.H.K. lijkt me niet juist. Komt op mij over als een heel ander soort serie.
Er zitten wel komische momenten in ja, denk dat ze waarschijnlijk uit gebrek aan een betere aanduiding de titel 'komedie' hebben gebruikt om de serie ergens in onder te kunnen brengenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Huh, dacht toch echt dat NHK een komedie was. Staat iig wel als genre op anidb
Yep.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het had toch een thema over de hikikomori?
Die bash van Mainport daarnaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:34 schreef mschol het volgende:
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXXIII
Heiligschennis..
howls moving castle een 1 geven
Wel op een enigszins komische manier van wat ik heb begrepen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het had toch een thema over de hikikomori?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:34 schreef mschol het volgende:
Heiligschennis..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:56 schreef Mainport het volgende:
[..]
Een totaal gebrek aan fantasie en inlevingsvermogen. Je kijkt geen films die je leuk vindt, maar werkt rijtjes af die hoog aangeschreven staan om respect te krijgen op een internetforum. Dat laatste blijkt eens te meer uit je gemaakte positieve thumbs-up houding, waaruit een wanhopige roep om aardig gevonden te worden spreekt. Je bent phony, een lege huls, een allemansvriend en waarschijnlijk heel eenzaam.
Ik had wel een beetje zo'n 'Dude....' gevoel bij die reactie, maar met die eerste zin ben ik het erg eens.quote:
Welcome to the N.H.K. is een tragische komedie, een tragikomedie. Zeggen dat de komedie meer als een soort subgenre deel uit maakt van de serie is hetzelfde als tegen een 16-18 jarig meisje zeggen dat je van haar en een gigantische slang die in de oceaan dook gedroomd hebt ... en haar vervolgens Freud laten lezen. Oké, die vergelijking slaat nergens op, maar zeggen dat Welcome to the N.H.K. geen komedie is slaat ook als een tang op een met Tõsaka Rin gedecoreerde auto.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:32 schreef mschol het volgende:
NHK heeft comedie meer als een soort sub-genre imho..
het is wel aanwezig, maar niet het sterkste element van de serie...
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Welcome to the N.H.K. is een tragische komedie, een tragikomedie. Zeggen dat de komedie meer als een soort subgenre deel uit maakt van de serie is hetzelfde als tegen een 16-18 jarig meisje zeggen dat je van haar en een gigantische slang die in de oceaan dook gedroomd hebt ... en haar vervolgens Freud laten lezen. Oké, die vergelijking slaat nergens op, maar zeggen dat Welcome to the N.H.K. geen komedie is slaat ook als een tang op een met Tõsaka Rin gedecoreerde auto.
Welkom terug!quote:
SPOILER: Ano Hana #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
LOL. Die heeft lefquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:34 schreef mschol het volgende:
Heiligschennis..
Wat toevallig (haha!) Ik ook.quote:
MAL is het met je eens.quote:Deze show heeft 11 afleveringen (volgens mij), dus over twee weken is de laatste aflevering.
Menma het moé-spook gaat naar de hemel/Nirvana/verdwijnt en de vrienden zetten zich over hun problemen heen en gaan al dan niet samen verder met het leven of er komt een tweede seizoen... Dat kan ook natuurlijk.quote:Ik ben heeel benieuwd om te zien of ze het voor elkaar krijgen om er een beetje een satisfying einde aan te breien.
Dat zal wel nog komen, of niet...quote:Ik bedoel, we hebben praktisch nog geen plot rondom Poppo en Tsuruko gehad en er zijn gewoon nog teveel issues die ze kunnen behandelen.
quote:SPOILER: Ano Hana #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: een spoiler is een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God het lijkt bijna alsof ik over een slechte soap aan het praten ben, Ano Hana ik hoop dat je snel weer goed wordt...SPOILER: omdat je nooit genoeg spoilers kan hebben (ook niet op een auto)
Mijn verontwaardigde woedeaanval des verontwaardigingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Repelsteeltju op 11-06-2011 20:56:40 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Volgens mij zijn ze gestopt hun site is iig niet meer bereikbaar, maar ze subden al eeuwen niets meer dat me boeide dus heel zeker ben ik niet van mijn zaak.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat toevallig (haha!) Ik ook.
[..]
MAL is het met je eens.
[..]
Menma het moé-spook gaat naar de hemel/Nirvana/verdwijnt en de vrienden zetten zich over hun problemen heen en gaan al dan niet samen verder met het leven of er komt een tweede seizoen... Dat kan ook natuurlijk.
[..]
Dat zal wel nog komen, of niet...
[..]SPOILER: een spoiler is een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God het lijkt bijna alsof ik over een slechte soap aan het praten ben, Ano Hana ik hoop dat je snel weer goed wordt...Ik ga morgen wel ff antwoorden, moet nu weg om te werken. Ben godverdomme vergeten m'n shirt in de droger te doen, dus moet nu in een klam t-shirt gaan werkenSPOILER: omdat je nooit genoeg spoilers kan hebben (ook niet op een auto)
Mijn verontwaardigde woedeaanval des verontwaardigingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Thanks!quote:
Ik heb trouwens niks met Ghibli.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
dat vind ik dan weer niet, maar het niveau ligt gemiddeld wel hoog daarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, Ghibli maakt alleen hele goede films![]()
![]()
Die man is geniaalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer niet, maar het niveau ligt gemiddeld wel hoog daar![]()
![]()
+1 animé kijker in Nederland.quote:
Welkom terug.Matig is goed, voor een animé gericht op Shõnen (uitzonderingen daargelaten).quote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef Qunix het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar wat een matig 500ste episode van One Piece.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik vind dat steins gate een beetje makkelijk doet over veranderingen in het verleden. Tegenovergestelde van het butterfly effect haast.![]()
Ja, twee afleveringen. Ik weet nog niet echt of ik het leuk vind.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:13 schreef outcast_within het volgende:
heb je nu inmiddels al een aflevering gezien?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILER: een spoiler is een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God het lijkt bijna alsof ik over een slechte soap aan het praten ben, Ano Hana ik hoop dat je snel weer goed wordt...SPOILER: gelijk aan een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILER: omdat je nooit genoeg spoilers kan hebben (ook niet op een auto)
Mijn verontwaardigde woedeaanval des verontwaardigingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RELIOPSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar je neemt wel de moeite om dit te schrijvenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
RANT:
Serieus, de persoon die deze serie schrijft is echt 'n troll... Hij of zij (geen zin om het geslacht van die Japanner op te zoeken of om mijn zin aan te passen aan die prutser)
Dus toch een verhaal over de adolescentie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:laat je in het begin denken dat-ie je meeneemt op een wonderlijke reis in een prachtig prozaïsch verhaal over de adolescentie, maar het vervalt in een 'mum van tijd in misverstanden, onbeantwoorde liefde en drama.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Poststats voor de Topicreeks: Het grote anime/manga topic
Gestart op 31-10-2001 om 18:00:19 door ThE_ED
Aantal topics: 148Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Het grote anime/manga topic
![]()
001 2848 mschol
002 2507 Ascendancy
003 2493 wdn
004 2338 zquing
005 1934 Jordy-B
006 1842 Qunix
007 1840 outcast_within
008 1796 Quir
009 1354 Bakakame
010 1315 Frag_adder
011 1258 -Strawberry-
012 1127 DJ_
013 0978 .Cake.
014 0953 blessed19
015 0867 Repelsteeltju
016 0866 Orealo
017 0844 Xaryna
018 0721 Sh0g
019 0685 koffiegast
020 0559 rakotto
021 0533 torn_Machina
022 0495 gniffie
023 0440 Kabuto_Raiger
024 0415 MaxiTitan
025 0410 Crashcat
026 0401 RipCore
027 0401 Zeurberus
028 0368 Ge4ce
029 0364 sinterklaaskapoentje
030 0346 lelouch
031 0321 ArcticBlizzard
032 0304 hexje
033 0254 uppie83
034 0248 SureZal
035 0204 Yi-Long
036 0196 SleepSub
037 0179 Rijstkoker
038 0175 tyroz
039 0161 Canisfire
040 0161 Lithia
041 0155 L.no
042 0155 sinaasappelsapje
043 0141 woutabest
044 0140 Intronic
045 0132 Lonewolf2003
046 0129 msnk
047 0127 Rahl
048 0125 Champloo
049 0124 luffyd
050 0118 Maraca
051 0114 stroopje
052 0106 Mr_Belvedere
053 0103 Kroekroek
054 0099 Tomoya
055 0098 robin007bond
056 0095 classpc
057 0094 borisz
058 0088 Beach
059 0083 Hopey
060 0083 Agiath
061 0083 wc-eend
062 0079 Koranaga
063 0079 ThaBrain
064 0078 Easymodo
065 0076 Aanvoerder
066 0073 Sigmund666
067 0070 PDOA
068 0069 VampiricDemon
069 0066 Karasta
070 0063 H4ze
071 0060 Dr_Crouton
072 0058 Ali_Ilegali
073 0058 Kuwaro
074 0054 NutKees
075 0054 outcast-within
076 0053 Uzumaki_Naruto
077 0053 Sk00p
078 0052 Ceased2Be
079 0048 Timmah
080 0047 Zeroku
081 0047 Mempex0
082 0045 KrentebolHooft
083 0044 rew-
084 0042 zBus
085 0041 Sora
086 0041 Dennis_enzo
087 0041 Dj_Day-V
088 0038 archgallo
089 0037 OnbeschrevenBlad
090 0036 JDx
091 0036 Miesjel
092 0035 TheThirdMark
093 0035 Mr.Cooper
094 0034 PsyCha
095 0030 Bura
096 0029 Teije
097 0029 DeLuna
098 0028 Suus-chan
099 0027 Jor-an
100 0027 NeeEchtWie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
001 111 zquing
002 110 Qunix
003 105 wdn
004 102 mschol
005 089 Bakakame
006 088 Jordy-B
007 088 blessed19
008 084 MaxiTitan
009 083 torn_Machina
010 078 DJ_
011 071 Ascendancy
012 070 outcast_within
013 068 ArcticBlizzard
014 065 Sh0g
015 065 -Strawberry-
016 061 Frag_adder
017 058 Kabuto_Raiger
018 058 RipCore
019 056 sinterklaaskapoentje
020 055 lelouch
021 054 koffiegast
022 053 rakotto
023 052 borisz
024 052 Quir
025 050 .Cake.
026 050 Crashcat
027 047 gniffie
028 046 Xaryna
029 044 Repelsteeltju
030 041 hexje
031 036 SureZal
032 036 Orealo
033 036 Ge4ce
034 033 Zeurberus
035 033 Rahl
036 031 sinaasappelsapje
037 030 SleepSub
038 030 stroopje
039 030 luffyd
040 029 wc-eend
041 029 uppie83
042 028 tyroz
043 027 L.no
044 025 Yi-Long
045 023 KrentebolHooft
046 022 ThaBrain
047 022 Agiath
048 022 Koranaga
049 021 Rijstkoker
050 020 Intronic
051 020 Timmah
052 020 Hopey
053 020 Lonewolf2003
054 019 Kroekroek
055 019 msnk
056 016 Ali_Ilegali
057 015 Canisfire
058 014 Easymodo
059 014 Dr_Crouton
060 014 Uzumaki_Naruto
061 014 Champloo
062 013 NeeEcht
063 013 MakuMaku
064 013 Ceased2Be
065 013 VeX-
066 012 Aanvoerder
067 012 ARKON
068 012 summerscent
069 012 Lithia
070 011 robin007bond
071 011 kristyle
072 011 Maraca
073 011 black_phoenix89
074 011 Mr_Belvedere
075 011 NutKees
076 011 PsyCha
077 010 speedy_kevin
078 010 F04
079 010 woutabest
080 010 Michie_
081 010 Tomoya
082 009 archgallo
083 009 Dj_Day-V
084 009 Sigmund666
085 009 Mr.Cooper
086 009 Karasta
087 008 ASSpirine
088 008 teirnon
089 008 Bura
090 008 Teije
091 008 VampiricDemon
092 008 SaintOfKillers
093 008 outcast-within
094 008 Zeitgeist
095 008 PDOA
096 008 rew-
097 007 Mike
098 007 Sk00p
099 007 TheThirdMark
100 007 pwnedWie openenden de meeste topics van deze reeks?
![]()
01 18 zquing
02 17 Ascendancy
03 14 outcast_within
04 10 Orealo
05 10 mschol
06 07 .Cake.
07 06 Quir
08 06 -Strawberry-
09 05 koffiegast
10 05 blessed19
11 05 hexje
12 04 Repelsteeltju
13 03 Qunix
14 03 Bakakame
15 02 Frag_adder
16 02 Aanvoerder
17 02 Xaryna
18 02 Jordy-B
19 02 F04
20 01 msnk
21 01 L.no
22 01 outcast-within
23 01 Crashcat
24 01 Mempex0
25 01 Sh0gWat waren de drukste dagen
![]()
01 395 2011-02-02
02 217 2011-02-04
03 214 2010-05-17
04 190 2011-02-03
05 163 2011-02-05
06 161 2011-02-09
07 160 2011-01-08
08 150 2011-02-08
09 145 2010-01-19
10 133 2006-05-11
11 132 2011-02-13
12 129 2011-02-07
13 126 2011-02-10
14 126 2011-02-06
15 125 2007-06-07
16 123 2010-08-08
17 111 2011-02-18
18 109 2006-03-07
19 109 2006-05-28
20 107 2008-01-15
21 103 2011-01-07
22 102 2010-11-09
23 100 2009-08-27
24 099 2006-03-06
25 099 2011-03-11Welke topics van deze reeks gingen het snelst vol?
![]()
01 01367m 17s 2011-02-02 00:50:40 Het grote anime/manga topic #129: Waar goodguys overleven!
02 01537m 08s 2011-02-02 23:39:01 Het grote anime/manga topic #130 kotsdromen
03 02675m 59s 2011-02-08 05:43:01 Het grote anime/manga topic #133 De anime-bar, nu met bier!
04 02799m 05s 2011-02-04 01:17:09 Het grote anime/manga topic #131 wachtend op wijsheid van Xarnya
05 03220m 24s 2011-02-05 23:57:58 Het grote anime/manga topic #132 waar Hexje oud, jong en strak is!
06 04598m 05s 2010-08-06 20:41:41 Het grote anime/manga topic # 108: gniffie adoratie-topic
07 05072m 17s 2011-02-10 02:20:40 Het grote anime/manga topic #134 Ik ben erin geluisd
08 05759m 54s 2006-05-07 14:13:40 Het grote Anime/Manga topic deel 15! Suki Anime?
09 05771m 37s 2011-01-08 20:46:35 Het grote anime/manga topic #125: Ik moest aan Raymond de Zanger denke
10 05963m 03s 2011-02-13 14:54:13 Het grote anime/manga topic #135 Rijstkoker a trois
11 06050m 27s 2011-01-04 15:53:46 Het grote anime/manga topic #124: weet ik veel, het is m'n eerste TT!
12 06223m 49s 2006-03-06 16:19:41 [Centraal] Het Grote Anime/Manga topic dl 9! Anime je mee?
13 06290m 33s 2007-06-07 10:10:22 Het grote Anime/Manga topic deel 48: Lovely Anime
14 06390m 14s 2011-01-28 14:20:03 Het grote anime/manga topic #128: Nu met SC *O*
15 06722m 24s 2010-11-24 19:38:40 Het grote anime/manga topic #119: Gregoriaanse muziek. _O_
16 06891m 58s 2011-02-17 18:17:39 Het grote anime/manga topic #136 Iets met orgie, of was het een meet?
17 06966m 21s 2006-05-11 14:13:09 Het grote Anime/Manga topic deel 16! Moshi moshi? Bob desu!
18 07072m 42s 2010-01-15 01:31:38 Het grote anime/manga topic #92: Nu met bloemetjes ogen .
19 07164m 44s 2006-06-10 11:32:06 Het grote Anime/Manga topic deel 21! Over de tieten in Tokko
20 07289m 04s 2006-05-25 12:23:21 Het grote Anime/Manga topic deel 18! onigiri
21 08353m 32s 2010-12-15 20:50:24 Het grote anime/manga topic #122: Naamtopics zijn voor mietjes
22 08406m 14s 2007-06-01 14:01:54 Het grote Anime/Manga topic deel 47: Online Shoppen...
23 08723m 23s 2011-03-02 12:57:31 Het grote anime/manga topic #138: Asc & Senjougahara sitting in a tree
24 09077m 24s 2010-11-08 18:25:30 Het grote anime/manga topic #117 Waar Asc voor gebak gaat zorgen
25 09100m 29s 2006-05-30 13:52:10 Het grote Anime/Manga topic deel 19! Outcast ha josei de nai
26 09294m 28s 2010-11-29 11:42:16 Het grote anime/manga topic #120: Ik weiger Cake in de TT te zetten!
27 09877m 11s 2011-03-08 14:22:36 Het grote anime/manga topic #139: Nu met import studenten in een boom
28 09914m 47s 2006-03-11 00:06:17 Het Grote Anime/Manga Topic deel 10! otaku jubileum!
29 10208m 20s 2011-01-12 21:05:08 Het grote anime/manga topic #126: Waar we alweer klagen over de TT.
30 10481m 35s 2006-07-25 16:28:59 Het grote Anime/Manga topic deel 26 - Confetti opruimend
31 10729m 40s 2007-06-23 01:04:08 Het grote Anime/Manga topic deel 50: 5000000000000000000!
32 11121m 15s 2007-05-02 22:41:36 Het grote Anime/Manga topic deel 44: Nieuwe anime SUKI
33 11228m 24s 2006-02-26 21:09:48 Het Grote Anime/Manga topic deel 8! Otaku en Otome United!
34 11502m 13s 2011-02-22 13:11:04 Het grote anime/manga topic #137: Bevat de woorden "Kut TT"!
35 11504m 05s 2010-04-18 22:30:20 Het grote anime/manga topic #99 I guess it can't be helped.
36 11882m 46s 2006-02-18 15:07:38 Het grote Anime/Manga topic deel 7 Abunai nog aan toe!
37 12422m 44s 2011-01-19 23:14:51 Het grote anime/manga topic #127: Anime? Dat zijn toch die mangafilms?
38 12580m 26s 2008-11-30 00:24:49 Het anime/manga topic #71: Welcome to the NHK
39 12664m 42s 2009-08-25 01:05:03 Het anime/manga topic #82: Zonder Elfen Lied
40 12746m 21s 2007-05-23 17:35:45 Het grote Anime/Manga topic deel 46: Niet zo nieuw meer!
41 13080m 18s 2006-05-16 10:20:01 Het grote Anime/Manga topic deel 17! Baka slowchat ftw!
42 13101m 25s 2007-04-23 20:13:00 Het grote Anime/Manga topic deel 43: Te veel nieuwe series
43 13171m 14s 2006-07-06 16:50:11 The melancholy of het grote Anime/Manga topic deel 24!
44 13345m 12s 2010-04-09 16:03:45 Het grote anime/manga topic #98Waar geen anime gekeken wordt
45 13443m 00s 2006-06-15 10:56:03 Het grote Anime/Manga topic deel 22! This side UP ^_^
46 13487m 44s 2010-01-05 16:39:14 Het grote anime/manga topic #91: Curses
47 13810m 21s 2006-07-16 02:13:33 Het grote Anime/Manga topic deel 25! Jubileum Editie
48 14033m 25s 2010-11-15 01:44:30 Het grote anime/manga topic #118: Mangareaders
49 14290m 34s 2010-12-05 22:38:38 Het grote anime/manga topic #121: BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA!
50 14315m 13s 2010-10-09 00:01:26 Het grote anime/manga topic #114: Inclusief functionele ecchiIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
verslaafdeeeequote:Op zondag 12 juni 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Had niet gedacht zo hoog te staan overal.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Oeh, m'n 1000e post zit er aan te komen!
EDIT:
[ Bericht 33% gewijzigd door .Cake. op 12-06-2011 18:32:31 ]ANIMEES.
- Scamp![]()
Wie was er dronken op 2 februari? Ik was het namelijk niet.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Baka!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:54 schreef Ascendancy het volgende:
Wie was er dronken op 2 februari? Ik was het namelijk niet.![]()
Tevens kom ik er net achter, in het kader van statistieken bijhouden, dat het vorige topic m'n 50e topic was in deze reeks!
ANIMEES.
- Scamp![]()
Dit neem ik terug, het is echt geniaal so far.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, twee afleveringen. Ik weet nog niet echt of ik het leuk vind.![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef outcast_within het volgende:
Ik vind dat steins gate een beetje makkelijk doet over veranderingen in het verleden. Tegenovergestelde van het butterfly effect haast.SPOILER: voor Steins; Gate #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat Steins(onnodige-interpunctie) Gate niet 'een beetje makkelijk doet over veranderingen in het verleden'. Oké, wel een beetje maar meer zou een onnodig groot risico zijn voor de schrijvers.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef .Cake. het volgende:
Daar ben ik het mee eens maar het is ook niet alsof ze 'ja' gezegd heeft.SPOILER: gelijk aan een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Zou kunnen, maar het is en blijft volkomen onlogisch.SPOILER: RELIOPSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Daar kan ik me wel in vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik zeggen; 't lucht op.quote:maar je neemt wel de moeite om dit te schrijvenRomeo & Juliet, The Catcher in the Rye en vast nog vele anderen kunnen die periode wèl neer zetten zonder geforceerd overdreven emotioneel effectbejag --of verwacht ik nu teveel van mijn Japanse tekenfilms?quote:Dus toch een verhaal over de adolescentie?
De Soul Eater Manga van deze week daarentegen (#87). Wauw! Dat was cathartisch!
@ de post-stats voor de topic-reeks: het grote animé en manga topic. Ik sta overal best hoog!
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn of juist niet.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 12-06-2011 23:47:42 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
nr:010 aantal delen gepost078 DJ_
yay, en eigenlijk ook best weer triest
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Arcee heeft een reeksenprogje gemaakt. Zie GC.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef Qunix het volgende:
110 delen heb ik gepost
Hoe kom je aan de stats?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
wow, ik had niet verwacht dat ik zo hoog stond, leuke stats!Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ja! Aanrader maar wel vreemdquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Zo te zien moet ik meer posten.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Kan het natuurlijk niet hebben dat er een top-zoveel is en ik niet hoog sta, he?
Chocoladetaartjes.
Je Nagisa plaatje maakt alles goedquote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef Xaryna het volgende:
Kan het natuurlijk niet hebben dat er een top-zoveel is en ik niet hoog sta, he?
Ik was helemaal gehecht aan haar![]()
![]()
PM Arcee even of ie een vrouwen-only lijstje kan maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef Xaryna het volgende:
Net als in sport is het op fora tegen mannen geen eerlijke strijd voor vrouwenIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je Nagisa plaatje maakt alles goed
Ik was helemaal gehecht aan haar
Chocoladetaartjes.
Maar dan is het niet echt een uitdaging he, met maar 3 vrouwen die hier af en toe posten.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
PM Arcee even of ie een vrouwen-only lijstje kan maken.
Net als in sport is het op fora tegen mannen geen eerlijke strijd voor vrouwenChocoladetaartjes.
Ben nogsteeds blij dat ik de afterstory nooit gekeken heb, wat een kutschrijvers...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je Nagisa plaatje maakt alles goed
Ik was helemaal gehecht aan haar![]()
After Story is echt heel goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben nogsteeds blij dat ik de afterstory nooit gekeken heb, wat een kutschrijvers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
After Story is echt heel goed.Ja, dat weet ik, maar dan nog vind ik het niet leuk geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had het ook eerst moeten kijken alvorens je het verhaal wistquote:Op maandag 13 juni 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar dan nog vind ik het niet leuk geschreven.![]()
![]()
![]()
Jij outpost mij!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben nogsteeds blij dat ik de afterstory nooit gekeken heb, wat een kutschrijvers...
* Xaryna schudt vuist.Chocoladetaartjes.
... En ze deed geen aangifte wegens seksuele intimidatie?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was een keer op een convention en daar hugde ik gelijk de eerste Nagisa die ik zag
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Die dingen komen direct voor uit een d-message. Moe akihabara is ook simpelweg onstaan door de vraag van feyris, De vrouwelijkheid van die dame uit het eetpatroon van de ouders.SPOILER: voor Steins; Gate #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik het zo stellen Als een heel stuk stad is veranderd. Dan kun je aannemen dat in al die jaren de rollen en situaties in het heden niet meer hetzelfde zijn. En toch zitten ze samen te keuvelen op dezelfde locaties met alles ongeveer hetzelfde en dezelfde geheugen op die paar dingen na.
Of als iemands geslacht veranderd is, dat een groot deel van de onzekerheid/ongemakkelijkheid verdwenen is en een totaal andere jeugd zou hebben.![]()
Van te voren vroeg ik aan mijn vrienden of ze me wilden halen als er een Nagisa kwam. Ze vroegen dus wel eerst toestemmingquote:Op maandag 13 juni 2011 01:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
... En ze deed geen aangifte wegens seksuele intimidatie?![]()
Ze was helaas niet ontzettend knap, maar ook niet echt lelijk. De cosplay was wel heel mislukt![]()
![]()
Op plaats 39 nog wel!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van te voren vroeg ik aan mijn vrienden of ze me wilden halen als er een Nagisa kwam. Ze vroegen dus wel eerst toestemming![]()
Ze was helaas niet ontzettend knap, maar ook niet echt lelijk. De cosplay was wel heel mislukt
Weet je zeker dat het een Nagisa was?
Jetlag, hoezee. Ik ben nog steeds moe.Ik ga eens zien of ik vandaag mijn oude PC aan de praat kan krijgen (ipv van mijn laptop).
Tevens wil ik hierbij het via-via systeem in werking zetten bij het zoeken van een kamer in Arnhem. Dus bij deze: als je iemand weet die nog iemand voor een kamer zoekt, laat het me weten!
Chocoladetaartjes.
Helemaal lullig als ze daar ook onderaan zou staanquote:Op maandag 13 juni 2011 01:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
PM Arcee even of ie een vrouwen-only lijstje kan maken.
Net als in sport is het op fora tegen mannen geen eerlijke strijd voor vrouwen
Beatus vir qui suffert tentationem.
Als ik zo door de lijst kijk, staat _Strawberry_ boven mij, en hexje en L.no onder mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Helemaal lullig als ze daar ook onderaan zou staan
Chocoladetaartjes.
Als ze te herkennen was als Nagisa dan was de cosplay iig niet geheel mislukt.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van te voren vroeg ik aan mijn vrienden of ze me wilden halen als er een Nagisa kwam. Ze vroegen dus wel eerst toestemming![]()
Ze was helaas niet ontzettend knap, maar ook niet echt lelijk. De cosplay was wel heel mislukt![]()
![]()
ik ben van plan em een keer te gaan kijkne.. zo slecht zal hij toch niet zijn?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben nogsteeds blij dat ik de afterstory nooit gekeken heb, wat een kutschrijvers...![]()
De komische toon is er met een bot mes uitgesneden volgens mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben van plan em een keer te gaan kijkne.. zo slecht zal hij toch niet zijn?![]()
awww ze is jaloers, hoe liefquote:Op maandag 13 juni 2011 01:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij outpost mij!
* Xaryna schudt vuist.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Misschien faal ik nu voor altijd in biologie maar het geslacht wordt toch bepaald door chromosomen (waarbij XX voor een vrouw zorgt en XY voor een man) dat kan je toch niet veranderen door anders te gaan eten?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:13 schreef outcast_within het volgende:
Die dingen komen direct voor uit een d-message. Moe akihabara is ook simpelweg onstaan door de vraag van feyris, De vrouwelijkheid van die dame uit het eetpatroon van de ouders.Er is niets wat suggereert dat dit niet het geval is. Hououin wacht meestal niet erg lang voordat hij opnieuw met het verleden gaat prutsen en weet waarschijnlijk niet eens zeker wat hij gisteren gegeten heeft als hij van een wereldlijn naar de andere springt.quote:Laat ik het zo stellen Als een heel stuk stad is veranderd. Dan kun je aannemen dat in al die jaren de rollen en situaties in het heden niet meer hetzelfde zijn. En toch zitten ze samen te keuvelen op dezelfde locaties met alles ongeveer hetzelfde en dezelfde geheugen op die paar dingen na.
Of als iemands geslacht veranderd is, dat een groot deel van de onzekerheid/ongemakkelijkheid verdwenen is en een totaal andere jeugd zou hebben.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik vroeg wel voor de zekerheid of ze echt Nagisa wasquote:Op maandag 13 juni 2011 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze te herkennen was als Nagisa dan was de cosplay iig niet geheel mislukt.![]()
![]()
Ik heb soms ook tijdelijke periodes van afwezigheid, dan ben je even niet zo met anime bezigquote:Op maandag 13 juni 2011 13:00 schreef Qunix het volgende:
Jordy_B is al een tijd niet hier meer aanwezig. Zou hij nog series volgen, of is hij genezen?![]()
![]()
Ao no Exorcist 9 was tof! Gelukkig werd/wordt het beter.
Chocoladetaartjes.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien faal ik nu voor altijd in biologie maar het geslacht wordt toch bepaald door chromosomen (waarbij XX voor een vrouw zorgt en XY voor een man) dat kan je toch niet veranderen door anders te gaan eten?
[..]
Er is niets wat suggereert dat dit niet het geval is. Hououin wacht meestal niet erg lang voordat hij opnieuw met het verleden gaat prutsen en weet waarschijnlijk niet eens zeker wat hij gisteren gegeten heeft als hij van een wereldlijn naar de andere springt.Ik snap je punt niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien faal ik nu voor altijd in biologie maar het geslacht wordt toch bepaald door chromosomen (waarbij XX voor een vrouw zorgt en XY voor een man) dat kan je toch niet veranderen door anders te gaan eten?
[..]
Er is niets wat suggereert dat dit niet het geval is. Hououin wacht meestal niet erg lang voordat hij opnieuw met het verleden gaat prutsen en weet waarschijnlijk niet eens zeker wat hij gisteren gegeten heeft als hij van een wereldlijn naar de andere springt.
1a. berichtje bestond uit eet groente X die ervoor moest zorgen dat het een meisje werd (en dat werkte)
1b. ook al is het een andere factor het blijft simpel. D-message verandert niet zo gek veel.
1c. Een onzekere jongen die een jeugd heeft waar hij zich niet thuis voelt in zijn eigen lichaam, zal een verdomd andere jeugd hebben dan een meisje dat niet beter weet en zich gewoon voelt. Zie je daar iets van terug? Nee, hououin merkt het verschil niet eens (zelfde relatie, zelfde locatie, zelfde persoonlijkheid)
Niks suggereert? De mensen kennen elkaar, zitten op dezelfde locaties met dezelfde interacties met subtiele verschillen. Als een heel stadsgedeelte verandert plus cultuur mag je toch denken dat we x jaar later meer is veranderd. En niet dat je bijvoorbeeld op dat tijdstip precies weer zit in het huis van feyris met dezelfde groep mensen / kleding mss wel zelfs.
[ Bericht 0% gewijzigd door outcast_within op 13-06-2011 14:25:32 ]![]()
Aanrader om mee te beginnen?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef Xaryna het volgende:
Ao no Exorcist 9 was tof! Gelukkig werd/wordt het beter.![]()
![]()
Hij is best leuk jaquote:
ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik durf hem nog niet helemaal aan te raden. Voor hetzelfde geld kakt het weer in.
Chocoladetaartjes.
Het begint zeker goed!
Chocoladetaartjes.
Pffff..... C alweer bij episode 9, nog twee te gaan... Ben benieuwd of het een bevredigend einde krijgt...your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm![]()
Een vriend van me die de manga leest zei dat het de komende week heel goed gaat wordenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Qunix het volgende:
Naruto is goed
Hopelijk blijft het een paar weken ook zo.![]()
Zolang er geen fillers komen kan ik je garanderen dat Naruto goed blijft.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Qunix het volgende:
Naruto is goed
Hopelijk blijft het een paar weken ook zo.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Zolang ze stoppen met het continue laten zien van telkens dezelfde flashbacks kan ik je garanderen dat Naruto goed blijft.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Qunix het volgende:
Naruto is goed
Hopelijk blijft het een paar weken ook zo.ANIMEES.
- Scamp![]()
Naruto en goed in één zinquote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Qunix het volgende:
Naruto is goed
Hopelijk blijft het een paar weken ook zo.![]()
De eerste was goed, daarna ben ik begonnen aan shippüden en dat was echt een drama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De verse Killer Bee is een baas,quote:
Iedereen die dat niet ziet is dwaas“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De verse Killer Bee is een baas,
Iedereen die dat niet ziet is dwaas
Yow!![]()
of weer 140 fillers achter elkaar zetten. Nee Naruto ben ik klaar mee. Ik lees wel de samenvatting wanneer het klaar isquote:Op maandag 13 juni 2011 18:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zolang ze stoppen met het continue laten zien van telkens dezelfde flashbacks kan ik je garanderen dat Naruto goed blijft.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
yo yoquote:Op maandag 13 juni 2011 19:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De verse Killer Bee is een baas,
Iedereen die dat niet ziet is dwaas
Naruto is een debiel
Zonder enig gevoel en ziel, aha
Sakura is een slet, dat is vast dolle pret!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 20:16:30 ]![]()
dat vind ik idd het grote minpunt van naruto, door de fillers zit er me teweinig tempo in het verhaal..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
of weer 140 fillers achter elkaar zetten. Nee Naruto ben ik klaar mee. Ik lees wel de samenvatting wanneer het klaar is![]()
Ik heb liever pauze dan fillers. Maar ja. Ik kijk toch geen Naruto, al heb ik wel een paar aflevering meegekeken.Chocoladetaartjes.
ik heb et al een hele tijd niet meer gezien...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb liever pauze dan fillers. Maar ja. Ik kijk toch geen Naruto, al heb ik wel een paar aflevering meegekeken.![]()
Ik heb ook liever pauze dan fillers. Ik keek net even op de Naruto wiki en ik zag allemaal personages die ik nog nooit had gezien. Waarschijnlijk waren het filler-personages.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb liever pauze dan fillers. Maar ja. Ik kijk toch geen Naruto, al heb ik wel een paar aflevering meegekeken.“An interesting thing is a good thing.”![]()
naruto bashen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Manga.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
of weer 140 fillers achter elkaar zetten. Nee Naruto ben ik klaar mee. Ik lees wel de samenvatting wanneer het klaar is![]()
naruto is door z'n fillers gewoon niet tof..quote:
overigens wil ik het wel weer een keer oppakken..
net als bleach... en one piece en fairy tail...![]()
Naruto anime is zwaar kut, ik snap mensen niet die het al zo lang volgehouden hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
naruto is door z'n fillers gewoon niet tof..
overigens wil ik het wel weer een keer oppakken..
net als bleach... en one piece en fairy tail...![]()
en ik snap de mensen niet die langer als 1 pagina manga kunnen lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naruto anime is zwaar kut, ik snap mensen niet die het al zo lang volgehouden hebben.![]()
QFTquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naruto anime is zwaar kut, ik snap mensen niet die het al zo lang volgehouden hebben.![]()
Naruto is geweldig, maar dan wel de manga en in mindere mate de anime, die zoals gezegd verkloot wordt door die fillers en flashbacks enzo...
Anime volg ik niet meer. Manga heb ik deel 1 t/m 50 in de kast staan![]()
![]()
Eens!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Qunix het volgende:
Naruto is goed
Hopelijk blijft het een paar weken ook zo.
Gewoon de fillers overslaan als je dat niet trekt. Naruto kent gewoon een goed basis verhaal.Beatus vir qui suffert tentationem.
Verhaaltechnisch zijn manga vaak beter dan hun adaptaties en er zijn ook meer dan genoeg uitstekende manga die geen (noemenswaardige) animé-adaptatie hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:29 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik snap de mensen niet die langer als 1 pagina manga kunnen lezen“An interesting thing is a good thing.”![]()
Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar het is wel zoveel beter dan de anime.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:29 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik snap de mensen niet die langer als 1 pagina manga kunnen lezen
Eigenlijk kan ik niet oordelen over de anime nu, want ik ben al tijden afgehaakt, maar ik neem aan dat nogsteeds boeiende manga chapters in de anime niet tot hun recht komen omdat ze met filler materiaal worden volgeluld.![]()
Nah, die komt wel weer terug. O_W immers ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:00 schreef Qunix het volgende:
Jordy_B is al een tijd niet hier meer aanwezig. Zou hij nog series volgen, of is hij genezen?![]()
Manga is tof. Al vind ik wel dat sommige scenes/genres beter tot hun recht komen in anime (actie / magie scenes bijvoorbeeld).Chocoladetaartjes.
wellicht, maar ik kom er niet doorheenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Verhaaltechnisch zijn manga vaak beter dan hun adaptaties en er zijn ook meer dan genoeg uitstekende manga die geen (noemenswaardige) animé-adaptatie hebben.![]()
![]()
AHHH KUT!
Ik wilde weten hoeveel afleveringen de serie heeft, heb ik mezelf gewoon gespoiled door de eerste regel van de beschrijving van de laatste aflevering te lezen.![]()
![]()
Puru puru pururin! Die heb ik een tijdje als ringtone gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik word helemaal vrolijk van die ringtone in Welcome to the NHK.
Geweldig. Telkens weer.![]()
![]()
Die wil ik gewoon als ringtone.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Puru puru pururin! Die heb ik een tijdje als ringtone gehad![]()
![]()
welke zin komt erna?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Puru puru pururin! Die heb ik een tijdje als ringtone gehad![]()
Ik heb 'm vast nog wel ergens, kan 'm je wel sturen zodra ik 'm vindquote:
Disclaimer: Hij wordt héééél irritant na een paar keer afgaan.. Not to mention wat er gebeurt als je je telefoon niet kunt vinden en hij maar door blijft gaan![]()
![]()
Idd... Zeg O_W, waarom was je lang weg?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, die komt wel weer terug. O_W immers ook.![]()
![]()
Nieuwe PC, maar nu moet ik dus de mediaplayers en codecs enzo weer bij elkaar zoeken...
Was VLC nou 'gestopt' qua ontwikkeling? Of kan ik die gewoon nog downloaden en dan is alles OK?
Wat is verder het beste codec-pack waarmee ik alles in 1x heb!?![]()
Ik vind elke ringtone irritant worden, dus dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb 'm vast nog wel ergens, kan 'm je wel sturen zodra ik 'm vind
Disclaimer: Hij wordt héééél irritant na een paar keer afgaan.. Not to mention wat er gebeurt als je je telefoon niet kunt vinden en hij maar door blijft gaan
Nog maar 3 afleveringen te kijken.![]()
Oké Yi-Yong, het staat in de OP (maar dan staat er, dacht ik, 'codes' in plaats van 'codec'). Je download CCCP, kijkt voortaan al je animé met de Media Player Clasic (zit in het CCCP-pakket) en behoudt je knusse herinneringen aan de animé die je met VLC gekeken hebt, ook al wil je nooit meer terug.
Hey we hebben weer een OP! (!)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké Yi-Yong, het staat in de OP (maar dan staat er, dacht ik, 'codes' in plaats van 'codec'). Je download CCCP, kijkt voortaan al je animé met de Media Player Clasic (zit in het CCCP-pakket) en behoudt je knusse herinneringen aan de animé die je met VLC gekeken hebt, ook al wil je nooit meer terug.
ThanksZal even dat coded-pack downloaden en MPC, en ben benieuwd of het me meer bevalt dan VLC...
![]()
![]()
CCCP Codec Pack is de allerbeste.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
Nieuwe PC, maar nu moet ik dus de mediaplayers en codecs enzo weer bij elkaar zoeken...
Was VLC nou 'gestopt' qua ontwikkeling? Of kan ik die gewoon nog downloaden en dan is alles OK?
Wat is verder het beste codec-pack waarmee ik alles in 1x heb!?
edit: oh te laat
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2011 19:04:34 ]![]()
Het bevalt gegarandeerd beter.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hey we hebben weer een OP! (!)
ThanksZal even dat coded-pack downloaden en MPC, en ben benieuwd of het me meer bevalt dan VLC...
![]()
![]()
Kon 'm niet meer op m'n laptop vinden dus heb de ringtone even gegoogledquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind elke ringtone irritant worden, dus dat is geen probleem.
Nog maar 3 afleveringen te kijken.
http://gallery.mobile9.com/f/936133/
Daar kun je 'm downloaden. Is wel van de anime geripped volgens mij, aangezien je iemand hoort bewegen alsof het z'n wekker is
Ik kwam zelf geen virus tegen maar toch: eigen risico![]()
![]()
CCCP geinstalleerd en zojuist Cowboy Bebop even geprobeerd, maar ik krijg automatisch engelse taal ipv japans, en kan het zo snel even niet veranderen, en zie ook niet hoe ik de subtitles aan moet zetten..!?![]()
In het bovenste menuutje: Play, daar staat ergens wel Subtitlesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:15 schreef Yi-Long het volgende:
CCCP geinstalleerd en zojuist Cowboy Bebop even geprobeerd, maar ik krijg automatisch engelse taal ipv japans, en kan het zo snel even niet veranderen, en zie ook niet hoe ik de subtitles aan moet zetten..!?![]()
![]()
Nope. Niet te selecteren. Heb ook even met Ghost in the Shell geprobeerd, maar ook daar alleen engels helaas... en geen subs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
In het bovenste menuutje: Play, daar staat ergens wel Subtitles![]()
Download k-lite daar zit Media Player Classic en de hele mikmak er al bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope. Niet te selecteren. Heb ook even met Ghost in the Shell geprobeerd, maar ook daar alleen engels helaas... en geen subs.![]()
Kijkt hier iemand Sket Dance trouwens? Net een paar afleveringen van gezien en het is vrij bizar.
Chocoladetaartjes.
"Apologizes for the delays. We had a professional subtitler who works for Funimation and Bandai help us with this episode in order to bring the maximum quality possible. As you know, DVDs are always the last to release."
gg fansub met de episode van Hidan no Aria Ep 9 is te grappig vertaald.
Edit... Dit bedoel ik.![]()
![]()
why!??!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef outcast_within het volgende:
Ik ga mijn haar ook zo lang laten groeien.![]()
quote:Chocoladetaartjes.
Moet je ze wel roze verven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef outcast_within het volgende:
Omdat het me goed zou staan 2 staarten tot aan mijn knieChocoladetaartjes.
Volgens mij ben ik in jou wereld echt een chick-magnet.quote:
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
In mijn wereld ben ik de enige die het langharige +dunne type mannen aantrekkleijk vind.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in jou wereld echt een chick-magnet.
Chocoladetaartjes.
Hoe dunner hoe beter?Maar niet dat uitgehongerde, meer dat 'ik eet heel veel maar kom niet aan'-type.
Chocoladetaartjes.
Bovenste menu: Navigate > Audio Language > Japanese.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:15 schreef Yi-Long het volgende:
CCCP geinstalleerd en zojuist Cowboy Bebop even geprobeerd, maar ik krijg automatisch engelse taal ipv japans, en kan het zo snel even niet veranderen, en zie ook niet hoe ik de subtitles aan moet zetten..!?
Voor subs: Navigate > Subtitle LanguageANIMEES.
- Scamp![]()
Sexy hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef outcast_within het volgende:
Ik ga mijn haar ook zo lang laten groeien.
NHK afgekeken. Ik weet niet...einde was toch anders dan verwacht. Misschien wel passend of zo.![]()
"Wel passend of zo"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sexy hoor.
NHK afgekeken. Ik weet niet...einde was toch anders dan verwacht. Misschien wel passend of zo.geen succes dus?
![]()
![]()
Booyah!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze geen vijftien is hè?
ANIMEES.
- Scamp![]()
Thanks, nu gevonden. Vaag dat je het niet gewoon via r-muisknop kunt instellen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bovenste menu: Navigate > Audio Language > Japanese.
Voor subs: Navigate > Subtitle Language
En Classic Mediaplayer geeft dus beter beeld dan VLC!?![]()
Nah jawel, maar ik hoopte op meer (minimaal een kus bijv).quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
"Wel passend of zo"geen succes dus?
Maar het is allang mooi dat iedereen het overleeft.![]()
Kan ook wel. r-muisknop > navigate > etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks, nu gevonden. Vaag dat je het niet gewoon via r-muisknop kunt instellen...
En Classic Mediaplayer geeft dus beter beeld dan VLC!?![]()
Maar werkt pas als je het bestand al afspeelt.
MPC heeft meer/betere codecs die subs beter aankunnen. Beter beeld weet ik niet, iig niet bij computers die normaal werken. Bij een slome rukcomputer als de mijne maakt het een wereld van verschil ja
ANIMEES.
- Scamp![]()
Mijn PC zou voorlopig geen problemen mogen geven wat betreft het afspelen van filmpjesquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kan ook wel. r-muisknop > navigate > etc.![]()
Maar werkt pas als je het bestand al afspeelt.
MPC heeft meer/betere codecs die subs beter aankunnen. Beter beeld weet ik niet, iig niet bij computers die normaal werken. Bij een slome rukcomputer als de mijne maakt het een wereld van verschil jai7 2600 met 8GB ram. Nu alleen maar hopen dat hij het normaal blijft doen en niet terug moet ofzo, want na al die uren van meuk instellen en installeren, zou ik dan vrij pissig zijn... (en ik heb nog niet eens alle programma's erop gezet
)
![]()
wil je testen.. dan moet je eff de HD demo's checken bij MSquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn PC zou voorlopig geen problemen mogen geven wat betreft het afspelen van filmpjesi7 2600 met 8GB ram. Nu alleen maar hopen dat hij het normaal blijft doen en niet terug moet ofzo, want na al die uren van meuk instellen en installeren, zou ik dan vrij pissig zijn... (en ik heb nog niet eens alle programma's erop gezet
)
en dan de roemruchte vogelscene
![]()
![]()
Ja ja... en vervolgens ontploft Alkmaar en heb ik het gedaan(!)quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:49 schreef mschol het volgende:
[..]
wil je testen.. dan moet je eff de HD demo's checken bij MSen dan de roemruchte vogelscene
![]()
![]()
nah..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja ja... en vervolgens ontploft Alkmaar en heb ik het gedaan(!)
maar tis een scene die kennelijk erg veel configuratie's op z'n bek heeft doen gaan paar jaar terug (nu is het uiteraard wat achterhaald)
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=32656![]()
Ben nu zelf de manga aan t lezen weer (nouja met grote tussenpozen lees ik zo nu en dan een chapter) en ben vergeten hoe het eindigtquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah jawel, maar ik hoopte op meer (minimaal een kus bijv).
Maar het is allang mooi dat iedereen het overleeft.dus ben blij dat je het zo vaag hebt gezegd
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: