euh.. wtf?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:25 schreef .Cake. het volgende:
Wegens een zekere dieren-opensnijdende, jailbaitversierende hippie is de OP tijdelijk niet beschikbaar. Er wordt getracht binnen 48 uur een oplossing te vinden.
What the fuckquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:25 schreef .Cake. het volgende:
Wegens een zekere dieren-opensnijdende, jailbaitversierende hippie is de OP tijdelijk niet beschikbaar. Er wordt getracht binnen 48 uur een oplossing te vinden.
dude wth xD!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:25 schreef .Cake. het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben nu net 3 min High School Of The Dead aan het kijken, stond tussen lijst van populaire anime.
Edit: Takashi lijkt op Lelouch.
Edit2: WTF is al deze hentai shit in beeld.
Het is wel gelijk duidelijk over wie het gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:25 schreef .Cake. het volgende:
Er dan nu eindelijk uit? Van mijn part kan dat hele bericht over de Tsunami van bijna 2 maanden geleden er wel uit, maar dit is allemaal verouderde informatie over series en afleveringen die al uit gekomen zijn. En eigenlijk moeten topics 141 t/m 143 er ook nog in gezet worden maar boeiend.quote:Het lijkt er op dat de meeste series slechts een week uitloop hebben. Dit geldt echter niet voor alle series en is uiteraard niet voor 100% te garanderen. Daarnaast is het mogelijk dat het Spring 2011 seizoen later zal beginnen dan oorspronkelijk is gepland.
UPDATE: Zoals de meeste van jullie nu wel bekend is heeft het merendeel van de series weer de draad opgepakt met slechts een week uitloop. Veelal wordt dit opgelost door materiaal van twee episodes in één te stoppen of door twee afleveringen na elkaar uit te zenden. Dit geldt echter niet voor alle series. Hieronder een lijstje van series die nu nog vertraging hebben opgelopen met mogelijke releasedates:
- GOSICK 11 wodt op 01-04 hervat, er is wel een "Spring special" uitgezonden op 25-03
- Kore wa Zombie desu ka? en Kimi ni Todoke hebben op 29-03 de laatste twee episodes (11 & 12) achter elkaar uitgezonden, waarmee het seizoen voor deze series afgesloten is.
-Puella Magi Madoka Magica 11 wordt op 31-03 mogelijk hervat. Voorlopig geen Puella Magi Madoka Magica.
De gevolgen voor de start van het Spring 2011 seizoen lijken ook beperkt te zijn. Hieronder vind je een korte lijst van series die later beginnen als gevolg van de aardbeving in Japan. Informatie over aankomend seizoen kun je hier vinden.
08/04 - Yondemasu yo, Azazel-san.
08/04 - Hen Zemi
09/04 - Pretty Rythm Aurora Dream
11/04 - Hoshizora e Kakaru Hashi
14/04 - Hidan no Aria
14/04 - Denpa Onna to Seishun Otoko
17/04 - Ao no Exorcist
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ascendancy het volgende:
Wegens een overdaad aan alcohol en een vervelende wdn is deze OP tijdelijk niet beschikbaar.
Ben er al mee bezig, meneertje koekepeertje!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de vorige OP over de dieren-opensnijdende, jailbaitversierende hippie leuker, maar als we deze dan toch moeten hebben kan:
[..]
Er dan nu eindelijk uit? Van mijn part kan dat hele bericht over de Tsunami van bijna 2 maanden geleden er wel uit, maar dit is allemaal verouderde informatie over series en afleveringen die al uit gekomen zijn. En eigenlijk moeten topics 141 t/m 143 er ook nog in gezet worden maar boeiend.
Hehequote:
quote:
Het is geen laster, het is een inconvenient truthquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Xaryna het volgende:
Hé, een naamoptic
Maar het is laster.
The World God Only Knows is tof.
goeie keus dusquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef Xaryna het volgende:
Het geeft wel een beetje slechte boodschap, maar ik vind hem wel erg leuk. Wel erg stereotype meiden, maar ach. Library-girl is kawaii![]()
Het idee is dat een jongen die haast alle dating-sim spellen heeft uitgespeeld een contract met de duivel maakt en echte meisjes moet versieren, anders wordt hij onthoofd. Om hem te helpen krijgt hij een schattig, onhandig duivelmeisje aangewezen die moet aanwijzen welke meiden hij moet versieren en zoenen (om zo de ontsnapte zielen weer terug naar hel te sturen).
Zitten veel leuke grappen in, en een klein detective element (waar zitten de 'cracks' in hun hart waar de ziel zich verstopt) enzo.
en het dan toch veroordelen! pffftquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:20 schreef Xaryna het volgende:
Het is heul wel laster! Ik heb nog nooit Gundam gekeken.!
Wist je dat de anime/verhaal gebasseerd is op het verleden van de mangaka?quote:
Als je met een schuin oog meekijkt dan is alle anime kut, inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb wel met een scheef oog meegekeken toen mijn vriend het keek, en ik vond het niks. Iets met Celestial Being ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is het beste van dit seizoen? Dan ga ik het eens kijken
C the money of soul and possibility of control , Ano Hana, Deadman Wonderland, Ao no Exorcist, Hanasuka Iroha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En A-channel als je in een deuk wil liggen
[ Bericht 3% gewijzigd door wdn op 20-05-2011 19:15:15 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Je vroeg om wat goed is zonder genre dus krijg je allerlei animequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef Ascendancy het volgende:
En welke van die dan. Allemaal kijken gaat 'm niet worden.
Dacht dat jullie C kut vonden? En Hanasuka matig was na aflvering 2?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Je vroeg om wat goed is zonder genre dus krijg je allerlei anime
Fantasy/scifi: deadman of ao no exorcist.
Moreel: C
Drama/mystery: Ano Hana
Drama: Hanasuka Iroha
Humor: A-channel
Take your pick :=D
Dan moet je eens wat vaker langskomen want er zijn er meer hier die C vanaf eps 3 goed begonnen te vindenquote:
Hoe goed is goed? Anders ga ik ook een poginkje wagenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat vaker langskomen want er zijn er meer hier die C vanaf eps 3 goed begonnen te vinden
Mooi, die had ik je ook aangeraden!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Bakakame het volgende:
Oh, trouwens, de Mameshiba reclame in de gg subs van Ao no Ex is ook grappig
Baka, sinds wanneer neem ik iets van jou aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mooi, die had ik je ook aangeraden!
Deadman is wel oké maar niet fantastisch vind ik eerlijk gezegd, Ao no Ex begint eerlijk gezegd te vervelen, heb geen zin in shounen met school-setting en de rest kijk ik niet
Maar Ano Hana is de enige die me nog steeds goed weet te boeien
Duvel is 'n prima bier, dat is dan wel weer iets dat je van mij als luie zuipende student aan kunt nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Baka, sinds wanneer neem ik iets van jou aan![]()
Jij bent een luie zuipende student, dat is gezellig, maar niet betrouwbaar.
Duvel is kutbier. Kan je beter gewoon pils drinken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Duvel is 'n prima bier, dat is dan wel weer iets dat je van mij als luie zuipende student aan kunt nemen
Toevallig niet! In Delft zelfs nauwelijks, maar ik ben over 'n tijdje wel in Utrecht voor Kill All Hipsters als 't goed is, 3 juni is dat dacht ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Duvel is kutbier. Kan je beter gewoon pils drinken.
Ga je nooit uit in utrecht baka?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is het beste van dit seizoen? Dan ga ik het eens kijken
Ano Hana. De rest vind jij kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik het 100% eens met Baka. Zelfs over het Duvelbier.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Bakakame het volgende:
Mooi, die had ik je ook aangeraden!
Deadman is wel oké maar niet fantastisch vind ik eerlijk gezegd, Ao no Ex begint eerlijk gezegd te vervelen, heb geen zin in shounen met school-setting en de rest kijk ik niet
Maar Ano Hana is de enige die me nog steeds goed weet te boeien
C is wel oké, heeft meer diepgang dan ik aanvankelijk had verwacht. Ao heeft wat minder dan ik aanvankelijk had verwacht. Gosick wordt ook wat minder. En Hanasuka Iroha is wel oké maar ik mis nog de echt pakkende plottwists, hoewel ik de laatste episode wel leuk vond.
Na het weekend pas tijd hebben om de series weer te kijken
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Kill all hipsters?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Toevallig niet! In Delft zelfs nauwelijks, maar ik ben over 'n tijdje wel in Utrecht voor Kill All Hipsters als 't goed is, 3 juni is dat dacht ikVoor die tijd enkele pilskes tot ons nemen?
Mm nouja, het heet kill all hipsters maar moet zeggen dat ik er vooral hipsters zagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kill all hipsters?![]()
Iedereen met bril skinny jeans en semi-hip kapsel aanvallen?
Het wordt mooi weer als 't goed is, dus je zult 't vast druk hebben! Succes!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:15 schreef .Cake. het volgende:
Hipsters![]()
Tijd om te werken! Tot na t weekend!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:15 schreef .Cake. het volgende:
Hipsters![]()
Tijd om te werken! Tot na t weekend!
Voor!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef Ascendancy het volgende:
Ik stel een "zie-cake-werken-en-ons-bier-serveren-meet" voor.
Vind je je werk wel leuk .cake.?
SPOILER: Hen Zemi #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Qunix op 21-05-2011 21:17:17 ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: Hen Zemi #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef Ascendancy het volgende:
52 toch? was wel een leuke anime; ondanks dat het oud uitzietquote:Op zondag 22 mei 2011 16:54 schreef Xaryna het volgende:
Dit topic is traag.
Ik dacht dat ik Uninhabited Planet Survive bijna af had, maar toen bleek dat vriendlief alleen de eerste 24 episodes had gekopieerd en nog een stuk meer zijn...
2de helft is spannenderquote:Op zondag 22 mei 2011 17:27 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb nu inderdaad iets van 55 afleveringen gevonden. Maar het is zo frustrerend omdat ik dacht dat ik bijna klaar was.
spoilers..., misschien wil ik het in de verre toekomst ooit nog eens zien (quote:Op zondag 22 mei 2011 17:47 schreef Xaryna het volgende:
Er is nu één of andere oude vent, maar ik vond het eigenlijk het leukste toen ze bezig waren met overleven enzo, en niet zo zeer met al die ruïnes.
ff checkenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Qunix het volgende:
Het is toch echt gekken werk....
http://www.crunchyroll.co(...)1-anime-manga-574046
Hoe anime gemaakt wordt. Het inkleuren van het gescande tekenwerk, per plaatje 5 minuten MAX en dan 12 tot 24 frames voor 1 seconden... Pfoe. En dan 23 minuten in 1 week af hebben.
Heb ook al paar afleverinkjes gezien, Danny Choo heette die toch.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef Qunix het volgende:
Ik heb ze allemaal gekeken. Echt wel een aanrader en als ze een onderwerp behandelen wat je niet interesseert (zoals de figma's), dan zap je door. Leuke onderwerpen
Sja... Hij is een grote otaku, maar verdient enorm veel daar van en heeft een enorme netwerk opgebouwd.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb ook al paar afleverinkjes gezien, Danny Choo heette die toch.
Die 40-jarige loner die daar iedere dag tekeningtjes aan het maken is. Zou zwaar depri worden man
Die japanse Voice Over is geil btw![]()
Al die mensen schamen zich wel voor hun werk, anime maken, lijkt me? niemand wil in beeldquote:Op zondag 22 mei 2011 19:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sja... Hij is een grote otaku, maar verdient enorm veel daar van en heeft een enorme netwerk opgebouwd.
zo, die is vergeten een O.B te gebruiken toen ze opstond.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sjeez wat ben ik traag. Dat ik nu pas besef waarom Hououin Chris 'The Zombie' noemt.
[ afbeelding ]
Ik bedoel: duhhh!
quote:Op maandag 23 mei 2011 02:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zo, die is vergeten een O.B te gebruiken toen ze opstond.
1 aflevering van golden boy gaat ook over anime makers, en hoe ze daarna worden gehosseld door kintaroquote:Op maandag 23 mei 2011 02:04 schreef Yi-Long het volgende:
Die Danny Choo episode over het maken van anime vond ik wel heel erg tof. Sowieso zou ik graag heel veel van dat soort filmpjes zien.
Vroeger had je op Stage8 (ofzo) een programma Digie no Bunpou ofzo, waar je steeds een half uurtje over de schouders van een manga/anime tekenaar meekeek om hun technieken/werkwijze enzo te zien.
Zou mooi zijn als bijvoorbeeld een Discovery Channel ofzo zoiets zou oppikken.
Jammer ook trouwens dat die Danny Choo episodes niet in HD op Tokyo Toshokan staan ofzo. Op Crunchyroll zit je met zo'n reclame ervoor en lage resolutie.
Ah, zie zojuist een lijst met downloads voor dat Digie no bunpou staan
http://www.fileserve.com/list/mj7TD7f
Dat gebeurde in de eerste aflevering..quote:Op maandag 23 mei 2011 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sjeez wat ben ik traag. Dat ik nu pas besef waarom Hououin Chris 'The Zombie' noemt.
[ afbeelding ]
Ik bedoel: duhhh!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef Ascendancy het volgende:
Met dit soort hipsters niet neequote:
Ik zou er niet op rekenen. Maar het wordt wel beter.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:56 schreef lelouch het volgende:
[..]
Dat gebeurde in de eerste aflevering..![]()
Wel blijven opletten he!
Ik ben nu bij ep4, maar het gaat wel een beetje traag allemaal.
Hopelijk komt er snel wat meer tempo in.
Als je met One Piece wil beginnen zul je een paar maanden zoet zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Met dit soort hipsters niet nee
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Maar het wordt wel beter.
M'n broertje vond dat ik One Piece moest gaan kijken, dus hij gaat vanavond de eerste 75 afleveringen ofzo op dvd branden... Ik weet niet wanneer ik dat allemaal moet gaan (willen) kijken.
Ga zowiezo pas over paar dagen tijd hebben om de lopende series weer in te halen. Druk druk druk
Ik heb er ooit eens iets van 120 van de serie gekeken toen ik werkeloos thuis zat, de serie is wel oke maar hij heeft mij nooit echt weten te pakken. Sowieso kan ik niet goed omgaan met de afwisseling tussen geforceerd domme afleveringen en serieuze, waarbij de personages qua kracht compleet anders zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Met dit soort hipsters niet nee
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Maar het wordt wel beter.
M'n broertje vond dat ik One Piece moest gaan kijken, dus hij gaat vanavond de eerste 75 afleveringen ofzo op dvd branden... Ik weet niet wanneer ik dat allemaal moet gaan (willen) kijken.
Ga zowiezo pas over paar dagen tijd hebben om de lopende series weer in te halen. Druk druk druk
Vond het wel grappig met al die liefde voor kokenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:13 schreef Xaryna het volgende:
Ao no Exorcist was weer slapjes. Preview van volgende aflevering zag er wel veelbelovend uit.
Hu?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef outcast_within het volgende:
van de weblog. heb het twee keer voorbij zien komen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Qunix het volgende:
![]()
quote:
Zou kunnenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef UncleSam het volgende:
Ik denk Saturday Night Special?
Ik heb gemerkt dat fans van die serie er niet goed tegen kunnen als iemand die serie niet het allerbeste op aarde vind sinds ... weet ik veel - de kleurentelevisie. Denk daar maar aan als je broertje of iemand anders nieuwsgierig is naar je mening over One Piece.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef .Cake. het volgende:
Kun je het me kwalijk nemen? Aflevering 1 was echt echt vaag.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:56 schreef lelouch het volgende:
[..]
Dat gebeurde in de eerste aflevering..![]()
Wel blijven opletten he!
ep5 is de beste aflevering tot nu toe (volgens scamp, die blogger die thecartdriver schrijft).quote:Ik ben nu bij ep4, maar het gaat wel een beetje traag allemaal.
Hopelijk komt er snel wat meer tempo in.
Kijk maar uit, zo meteen wordt je nog verbannen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:13 schreef Xaryna het volgende:
@Rijstkoker, het was ook grappig! Alleen niet de serie waar ik het bij verwacht.
Verdraaid, nou heb ik Ad-Block sinds kort en kan ik niet meer quoten.
Shakugan no Shana.quote:
[FO] Hele nieuwe layout vol met bugsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:05 schreef Xaryna het volgende:
@Qunix, wahh wat voor regeltjes heb ik nu weer gemist?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef Xaryna het volgende:
Ah, oke. Volgende vraag, hoe vertel ik Adblock om alleen Fok door te laten?
Niet dat het echt van belang is ofzo, ik heb nooit mijn Javascript aan. Alleen als ik merk dat ik iets verkeerd gedaan heb en wil editen, of als ik geen duidelijke post kan maken zonder quotes, dan zet ik het aan.
Damn, hij heeft t/m 200 ofzo direct gebrand... Maar als ik het niks vind en ik zeg dat tegen hem dan kan hij het nog wel hebben, hij zal hoogstens een beetje beteuterd kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb gemerkt dat fans van die serie er niet goed tegen kunnen als iemand die serie niet het allerbeste op aarde vind sinds ... weet ik veel - de kleurentelevisie. Denk daar maar aan als je broertje of iemand anders nieuwsgierig is naar je mening over One Piece.
Astu.quote:
Voor 200 is het allemaal leuk en aardig, maar na 200 word het echt beestachtig. Overal op internet las ik al dat bij ep 227 de echte One Piece begint. Ik ben nu bij ep 253 ofzo en ik heb pas zelf die overgang gezien dat de serie een niveautje hoger gaat. Het dus echt aan te raden de serie een goeie kans te geven en het potentieel ervan in te zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Damn, hij heeft t/m 200 ofzo direct gebrand... Maar als ik het niks vind en ik zeg dat tegen hem dan kan hij het nog wel hebben, hij zal hoogstens een beetje beteuterd kijken
Iemand zei tegen mij dat gintama goed word na 20 eps. Ik hield het 10 vol, laat staan 227.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:07 schreef Denninho het volgende:
[..]
Voor 200 is het allemaal leuk en aardig, maar na 200 word het echt beestachtig. Overal op internet las ik al dat bij ep 227 de echte One Piece begint. Ik ben nu bij ep 253 ofzo en ik heb pas zelf die overgang gezien dat de serie een niveautje hoger gaat. Het dus echt aan te raden de serie een goeie kans te geven en het potentieel ervan in te zien.
Beste serie op aarde weet ik niet, dat is een kwestie van smaak denk ik.
Sowieso, beetje bizar als je 227 eps moet kijken voordat het verhaal op gang komt..quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Iemand zei tegen mij dat gintama goed word na 20 eps. Ik hield het 10 vol, laat staan 227.
Bewijs dat het een kutserie is. Als de eerste 227 afleveringen eerst door moet komen, dan is het niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Sowieso, beetje bizar als je 227 eps moet kijken voordat het verhaal op gang komt..
Dat bewijst alleen dat het puur een kwestie van smaak is. Voor de een is het leuk na een paar afleveringen, voor de ander heel wat meer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bewijs dat het een kutserie is. Als de eerste 227 afleveringen eerst door moet komen, dan is het niet serieus te nemen.
Toch maar eens proberen.
het is gelijk leuk vanaf de eerste eps, maar boven de 200 wordt het epic!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat bewijst alleen dat het puur een kwestie van smaak is. Voor de een is het leuk na een paar afleveringen, voor de ander heel wat meer.
Helemaal niet. Nami arc vind ik tof. Dat is nog voor de 100.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bewijs dat het een kutserie is. Als de eerste 227 afleveringen eerst door moet komen, dan is het niet serieus te nemen.
de nami arc is gewoon erg goed, enigste die me minder kon boeien was de skypian sagaquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nami arc vind ik tof. Dat is nog voor de 100.
One Piece is gewoon tof en je moet vanaf het begin kijken, anders snap je dingen na 227 niet en vind je het alsnog kut.
Het is niet kut en ga gewoon lekker kijken. Dan duurt het maar iets langer.
Kara no kyoukaiquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:11 schreef Rijstkoker het volgende:
Welke anime vinden jullie nou het mooiste geanimeerd? Ik zoek een mooi geanimeerde vecht anime om te volgen.
Hahaha die zagen we op de meet...... Wat waren de meningen toen ook weer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Kara no kyoukai
http://www.anime-planet.com/anime/kara-no-kyoukai-fukan-fuukei
alle delen uiteraard, echt een genot om de BD rip daarvan te bekijken
* DJ_ mompeld iets met coalgirls en 1080p 5.1 flac bd files enzo
quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hahaha die zagen we op de meet...... Wat waren de meningen toen ook weer?
Lithia, nu had je zoveel credits opgebouwd met die pocket watch uit FMA en dan doe je nu ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat bewijst alleen dat het puur een kwestie van smaak is. Voor de een is het leuk na een paar afleveringen, voor de ander heel wat meer.
o.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lithia, nu had je zoveel credits opgebouwd met die pocket watch uit FMA en dan doe je nu dit
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je zonder enige voorkennis gewoon kunt beginnen bij de arc waar die serie nu is en helemaal niets mist. De auteur verwacht heus niet van zijn lezers dat ze nog weten wat hij 6 jaar geleden geschreven heeft. Waarschijnlijk weet hij dat zelf niet eens meer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
One Piece is gewoon tof en je moet vanaf het begin kijken, anders snap je dingen na 227 niet en vind je het alsnog kut.
227*20 (laten we zeggen dat je elke keer de OP en ED over slaat)quote:Het is niet kut en ga gewoon lekker kijken. Dan duurt het maar iets langer.
zeker maar 1 deel gezien toen ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gewoon niet naar het verhaal kijken en gewoon van de beelden genieten.
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zeker maar 1 deel gezien toen ?
want overall van alle delen is het verhaal ook nog wel goed te doen
Maar volgende aflevering wordt volgens mij een stuk beterquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:07 schreef Qunix het volgende:
Wat een kut filler @ naruto... Een herhaling wat al vaak herhaald is
Hoe vetquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef gniffie het volgende:
Kaiji, nog genialere truc dan ik ooit had kunnen bedenken
![]()
![]()
Doet me heel erg aan een spel denken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:00 schreef DJ_ het volgende:
je zou er gewoon kippenvel van krijgen zo mooi
Mij doet dat denken aan 2 dagen werk van een script met 1246 regels, waarbij je een maand later een dreiging krijgt om het offline te halen, anders geven ze je bij BREIN aanquote:
Deze 2 voor mijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een preview voor het volgende seizoen!
Dantalians Library, Kamisama Dolls, Sacred Seven, No. 6, Kami-sama no Memo-chou en Mawaru PenguinDrum ga ik een kans geven en Bunny Drop ga ik sowieso kijken.
quote:Ro Kyu Bu is for pedophiles.
Moving swiftly on
Ahw, de films haperen met VLCquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Kara no kyoukai
Ik heb de 720p [GG Takajun] fansubs... alleen dan zijn er maar 6 delen, klopt dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Kara no kyoukai
Ah, echt films? Ok,dan is het wat begrijpelijker. We gaan het gewoon proberen, en als ik ze over een maand binnen heb dan zal ik eens bekijken of het wat is ...quote:
Zal ik weer beginnen met lezen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
De manga van Nuruto is iig goed bezig!
Gelukkig ik ben niet de enige. Aantal afleveringen gezien, vond er geen ruk aan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Iemand zei tegen mij dat gintama goed word na 20 eps. Ik hield het 10 vol, laat staan 227.
Ben een paar weken geleden ook gestopt met de manga te lezen en dan die saaie anime flashback episode deze week.... Wil ook weer gaan lezen maar is jammer om dan nog de anime te kijken....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal ik weer beginnen met lezen?Ben afgehaakt bij het leger van Gaara.
Ik heb ook een hele tijd moeten doorbijten, want heb vaak op het punt te staan om Gintama te droppen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben niet de enige. Aantal afleveringen gezien, vond er geen ruk aan.
Klopt, normaal gezien doe ik dat ook niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:33 schreef Ascendancy het volgende:
Een anime is gewoon simpelweg niet goed als je continu door stukken heen moet bijten. Neem nu FMA, zat daar 1 kutaflevering in? Nee
komt door de Flac audio, daar heeft vlc geen codec voor dacht ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:09 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ahw, de films haperen met VLC54GB all for nothing
50gb komt omdat de audio lossles is ( FLAC - free lossles audio codec ) oftewel er is niks aan gecompressed aan die ripsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb de 720p [GG Takajun] fansubs... alleen dan zijn er maar 6 delen, klopt dat?
Die download van Coalgirls is wel belachelijk groot, meer dan 50GB, wat me compleet belachelijk lijkt...!?
Nou, toen die ene doodging vond ik dat behoorlijk kut hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:33 schreef Ascendancy het volgende:
Een anime is gewoon simpelweg niet goed als je continu door stukken heen moet bijten. Neem nu FMA, zat daar 1 kutaflevering in? Nee
De eerste serie had even veel slechte afleveringen als goede (al was het begin wel echt Brotherhood goed) en de eerste paar afleveringen van Brotherhood waren precies dezelfde afleveringen als in de eerste anime, maar dan gehaast en over het algemeen in mindere kwaliteit. De manga heeft wel niet één kut hoofdstuk als je het mij vraagt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:33 schreef Ascendancy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Daar moesten we allemaal om huilen, maar dat was mooi kutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, toen die ene doodging vond ik dat behoorlijk kut hoor!
Ik krijg een helemaal groen pixel beeld maar af en toe komt wel het goede beeld er doorheen, misschien moet ik iets aan de instellingen veranderen? Ik heb Media Player Classic - Home Cinemaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
komt door de Flac audio, daar heeft vlc geen codec voor dacht ik.
moet je hem met media player classic spelen dan werkt het gewoon
Hmm nog steeds hetzelfde probleem, mijn laptop is ook nog maar een jaartje oud i3 processor en 1gb videokaart van ATI Radeon.quote:
Als ik een goede avond heb ga ik pas om 4 uur naar huis. Dus half 5 hier SC ofzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:30 schreef Bakakame het volgende:
Waarschuwing: Vanavond heb ik een feestje in mijn huis (zo'n 10m van mijn laptop met internet vandaan), dus dit kan tot enige overlast in dit topic zorgen.
Wanneer is trouwens de meet op Cakes werk?
Kan niks beloven, weet niet tot hoe laat we doorgaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik een goede avond heb ga ik pas om 4 uur naar huis. Dus half 5 hier SC ofzo?
De meet is wanneer .Cake. z'n werk zat wordt maar nog geen ontslag heeft genomen.
Ah, dat zal dus fantastisch klinken door mijn 10 jaar oude computerspeakertjes van 30 gulden....(!)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
50gb komt omdat de audio lossles is ( FLAC - free lossles audio codec ) oftewel er is niks aan gecompressed aan die rips
Hmm, No.6, Bunny Drop en Kamisama Dolls klinken wel interessant, Blood-C is misschien ook nog wel leuk. Verder vind ik er nog niet echt iets tussenzitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een preview voor het volgende seizoen!
Dantalians Library, Kamisama Dolls, Sacred Seven, No. 6, Kami-sama no Memo-chou en Mawaru PenguinDrum ga ik een kans geven en Bunny Drop ga ik sowieso kijken.
Nou, ik denk dat Menma een bloem gezien heeft en dat ze wil weten wat voor bloem dat was. En die wou ze aan Jintan geven. Maar daar is ze niet aan toegekomen omdat ze is verzopen. Ik hoop niet dat dat het is, want dan is de titel de grootste spoiler evah, maar wat ik hoop en wat ik vrees zijn vaak elkaars uiterstenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mooi, dan heb ik hopelijk morgen iets grappigs om te lezen. Doe jullie best en ga er voor! Dronken SC is gaaf om te lezen.
Nu over Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai: Anaru x JIn-tan is best wel een schattig koppel, de bloem waar de titel naar verwijst is irritant en mag je überhaupt in de bouw arubeito verrichten als je wat ... 15 bent? Hebben ze geen wetten tegen kinderarbeid in Japan!? Weten ze niet dat fysiek zwaar werk echt slecht voor je groei kan zijn!? En Jin-tan is al vrij klein!
tja ik heb dus een goede sony 5.1 1000 wat set met mooie grote zuilen :pquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dat zal dus fantastisch klinken door mijn 10 jaar oude computerspeakertjes van 30 gulden....(!)
ach, een beetje setje en je hoort of ziet het verschil niet meer..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja ik heb dus een goede sony 5.1 1000 wat set met mooie grote zuilen :p
ik ben gek op goede audio en video kwaliteit =D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Goedkope kutcakequote:
ik kom net thusi van het stappen. alleen moest ik 20 min op ee tazi machtenquote:Op zondag 29 mei 2011 04:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Goedkope kutcake![]()
Maar ik moet slapen. WAAROM BEN JE WAKKER
Zo mooi klinkt dat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:00 schreef DJ_ het volgende:
je zou er gewoon kippenvel van krijgen zo mooi
Ik vond het dan ook een indrukwekkende film om te zienquote:
* Lithia zet het in to-watch-lijstquote:Op zondag 29 mei 2011 12:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond het dan ook een indrukwekkende film om te zien
ik heb em ook maar aangezet.. maar die filesize... 1 bestand is 23GB i.p.v. de reguliere 8GBquote:Op zondag 29 mei 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn 55GB 1080p download is nu 'al' () op 81%, nadat ie eergisteren is opgestart....
Gaat ongelooflijk traagjes. Helaas.
Graait dat 2e kindje van rechts nou in de kruis van Kyubei?quote:
ik vind et wel meevallen...quote:Op zondag 29 mei 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn 55GB 1080p download is nu 'al' () op 81%, nadat ie eergisteren is opgestart....
Gaat ongelooflijk traagjes. Helaas.
Hij is nu eindelijk 100% binnenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind et wel meevallen...
hier issie op 45% na 11 uur met een geschatte tijd van nog 22 uur... en dat op 20mbit adsl
uiteindelijk heeftie 22 uur erover gedaan, gemiddeld ~750kb/secquote:Op maandag 30 mei 2011 11:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij is nu eindelijk 100% binnenJe moet soms gewoon even mazzel hebben dat het wat sneller gaat door een goede seed ofzo.Soms ging ie heel even rond de 1000kb/s maar je had er ook een paar uur tussen dat ie rond de 100 bleef hangen
Dat valt idd nog best mee. Bij mij heeft het helaas dus iets langer geduurd...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:24 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteindelijk heeftie 22 uur erover gedaan, gemiddeld ~750kb/sec
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef .Cake. het volgende:
Ik wou dat ze Naruto eindelijk eens uit dat debiele trainingspak haalden... Zoiets als die jas die hij aanhad tijdens Pain zou 'm direct 50x zo stoer maken.
moet jij niet eens gaan slapen ?quote:
De winter is hier ook kut, want 9/10x vriest het niet genoeg voor een beetje simpel schaatsbaar ijsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:22 schreef Qunix het volgende:
Kut benauwdheid door de kut warmte![]()
Doe mij maar de winter
ze kunnen hier niet eens fatsoenlijk reageren op een beetje sneeuwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De winter is hier ook kut, want 9/10x vriest het niet genoeg voor een beetje simpel schaatsbaar ijs
Je mist wat, gister was het heerlijk weer en aankomend weekend wordt het 25+ schijnt!quote:
Mooi we komen je met zen alle ophalen. We zijn te herkennen aan de grote spandoeken, life sized anime body pillows en cosplay.quote:
Dit moet ik zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mooi we komen je met zen alle ophalen. We zijn te herkennen aan de grote spandoeken, life sized anime body pillows en cosplay.
Als je lief bent studeren we misschien ook nog het Haruhi-dansje in!quote:
Hoezo instuderen? Ken je die niet al uit je hoofd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je lief bent studeren we misschien ook nog het Haruhi-dansje in!
Ow, en laatste Ore no Imouto is uit!![]()
Ik ben net gebeld om te komen werken. Moet ik hele dag wachten voordat ik m kan kijken!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoezo instuderen? Ken je die niet al uit je hoofd?
En net aangezet, ben benieuwd!
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Ascendancy het volgende:
.Cake. Nu krijg ik zit in oreo's. En ik ben net aan het studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Als ik al nuldejaars bespring, dan doe ik dat voor hele andere doeleindenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:04 schreef Xaryna het volgende:
Bespring een nuldejaars en dwing hem oreo's voor jou te kopen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
En zonder imoto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop het station uit, steek de weg over. Ga dan vóór het grote flatgebouw links en loop door tot je bij de Dirk komt. Dan ga je rechts tot je op de boulevard staat en sla je linksaf. Dan doorlopen tot je aan je linkerhand een watertoren ziet en een Kroon-viskar. Vanaf daar is het de tweede strandtent (heet Zout). We hebben sinds kort Palm Sauvain op de tap, errrrrrug lekker!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik al nuldejaars bespring, dan doe ik dat voor hele andere doeleinden
Of mag dat tegenwoordig ook al niet meer?
Maar ik ga nu oreo's halen![]()
nomonomnomnom.
.Cake. hoe kom ik eigenlijk bij die strandtent vanaf, neem ik aan, station zandvoort.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef Bakakame het volgende:
Ik ga ondertussen Ore no Imo kijkenVandaag is het Hemelvaartdag, dus of ik weer wil komen werken. Ben bang dat het aankomend weekend pas wordt! Geen spoilers! Heb die van jullie ook expres niet aangeklikt, ook al ben ik er 99,5% zeker van dat er bullshit in staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
1100% zeker dat er onzin instaat..quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Loop het station uit, steek de weg over. Ga dan vóór het grote flatgebouw links en loop door tot je bij de Dirk komt. Dan ga je rechts tot je op de boulevard staat en sla je linksaf. Dan doorlopen tot je aan je linkerhand een watertoren ziet en een Kroon-viskar. Vanaf daar is het de tweede strandtent (heet Zout). We hebben sinds kort Palm Sauvain op de tap, errrrrrug lekker!
[..]
Vandaag is het Hemelvaartdag, dus of ik weer wil komen werken. Ben bang dat het aankomend weekend pas wordt! Geen spoilers! Heb die van jullie ook expres niet aangeklikt, ook al ben ik er 99,5% zeker van dat er bullshit in staat
Jammer, je trapt er niet inquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Loop het station uit, steek de weg over. Ga dan vóór het grote flatgebouw links en loop door tot je bij de Dirk komt. Dan ga je rechts tot je op de boulevard staat en sla je linksaf. Dan doorlopen tot je aan je linkerhand een watertoren ziet en een Kroon-viskar. Vanaf daar is het de tweede strandtent (heet Zout). We hebben sinds kort Palm Sauvain op de tap, errrrrrug lekker!
[..]
Vandaag is het Hemelvaartdag, dus of ik weer wil komen werken. Ben bang dat het aankomend weekend pas wordt! Geen spoilers! Heb die van jullie ook expres niet aangeklikt, ook al ben ik er 99,5% zeker van dat er bullshit in staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als SNS III niet zou komen dan zou ik niet zeggen dat 'ie in oktober uit zou komen; behalve als ik aan het trollen zou zijn, wat nu niet het geval is. Deze hyperlink is trouwens mijn bron.quote:Op donderdag 2 juni 2011 03:15 schreef mschol het volgende:
Shakugan no Shana III zou tof zijn, maar volgens mij komt die helemaal niet?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jammer, je trapt er niet inMaar ik moet zeggen dat ik meer had verwacht in de laatste finale
Hier trouwens wél spoilersSpeciaal voor .Cake.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hier staat iets heel intelligents en grappigs, wat totaal niet over Oreimo's laatste aflevering gaat, klik er gerust op.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als SNS III niet zou komen dan zou ik niet zeggen dat 'ie in oktober uit zou komen; behalve als ik aan het trollen zou zijn, wat nu niet het geval is. Deze hyperlink is trouwens mijn bron.
[..]
Speciaal voor .Cake.:SPOILER: hier staat iets heel intelligents en grappigs, wat totaal niet over Oreimo's laatste aflevering gaat, klik er gerust op.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem echt matig. Weer te veel flashbacks (en lange flashbacks)...quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef wdn het volgende:
Dat laatste shot van de nieuwe Naturo episode is goed zeg.
ik werd boosquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef wdn het volgende:
Oh kom op zeg. We hebben net Sasuke vs Danzo gehad en dit is gewoon een opzet naar het volgende gevechtquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind hem echt matig. Weer te veel flashbacks (en lange flashbacks)...
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jammer, je trapt er niet inMaar ik moet zeggen dat ik meer had verwacht in de laatste finale
Hier trouwens wél spoilersHehe, tja het is wel moeilijk soms. Vooral Repelsteeltju maakt het erg verleidelijk, maar ik vrees stiekem toch een ninja-spoilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees het achteraf allemaal wel. Als ik vannacht nog leef als ik thuiskom ga ik m deze keer echt kijken, ben benieuwd!
Over een kleine 20 minuten, gezellig!quote:ANIMEES.
- Scamp
Ah op die fietsquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Einde van Hajime no Ippo: New Challenger. Check de laatste episode maar.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:30 schreef wdn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Hoe was die New Challenger serie? Ik heb destijds die eerste serie helemaal gekeken, en volgens mij ook nog die film/OVA, maar toen ik die nieuwe serie even probeerde vond ik het er allemaal niet zo mooi meer uitzien dus ben toen een beetje afgehaakt.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah op die fiets, dacht dat je dat pas gelezen had ergens met een releasedatum erbij
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Nee, helaasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah op die fiets, dacht dat je dat pas gelezen had ergens met een releasedatum erbij
Ja!!!! Het is een vervolg dus het verhaal gaat verder. En binnenkort dus nog vederquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe was die New Challenger serie? Ik heb destijds die eerste serie helemaal gekeken, en volgens mij ook nog die film/OVA, maar toen ik die nieuwe serie even probeerde vond ik het er allemaal niet zo mooi meer uitzien dus ben toen een beetje afgehaakt.
Was die qua verhaal enzo nog wel net zo tof als die eerste 76 afleveringen?
heb ik op e agenda staanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef robin007bond het volgende:
Net de eerste episode van Deadman Wonderland gezien, interessant
Gosick dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:19 schreef robin007bond het volgende:
Tijd geleden dat ik hier heb gepost zeg!
Ik moet de draad weer oppakken, veel te lang geleden dat ik wat bekeken heb.
Zal zo weer verder gaan met Tengen Toppa Gurren Lagann, aanrader!![]()
Voor de rest nog een aanrader dit seizoen?
Denk dat dit van een film is, ik herken die character met die staart niet (goten ofzo?)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:53 schreef Rijstbal het volgende:
Ik kom net dit filmpje tegen op Youtube.
Dit is geen DB Kai toch?
De naam belooft veel goeds. De nieuwe FMA film kijk ik al helemaal naar uitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gosick dus
TTGL was leuk ja, terwijl mecha helemáál niet mijn ding is. Vooral de laatste episodes waren goed
FMA heeft me nooit zo aangegrepen op een of andere manier, terwijl het wel een van de hoogst gewaardeerde series/films isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De naam belooft veel goeds. De nieuwe FMA film kijk ik al helemaal naar uit
Sommige dingen moet je leren waarderenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
FMA heeft me nooit zo aangegrepen op een of andere manier, terwijl het wel een van de hoogst gewaardeerde series/films is
ik zet hem telkens op de agenda maar dan komt er weer wat tussenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je leren waarderen
was ook niet onder de indruk van de originele FMA, maar ik begrijp dat brotherhood een remake isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Aanraders van dit seizoen zijn: Steins; Gate en Ano Hana
Aanraders van dit jaar waar ik nu even op kan komen zijn: Puella Magi Madoka, Oreimo en Black Lagoon: Roberta's Blood Trail.
FMA: Brotherhood is geweldig en de eerste FMA is middelmatig matig slecht.
nee dit komt uit de film: Dragon Ball Z - Yo! The Return of Son-Goku and Friends!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:53 schreef Rijstbal het volgende:
Ik kom net dit filmpje tegen op Youtube.
Dit is geen DB Kai toch?
Brotherhood is een remake van de mangaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was ook niet onder de indruk van de originele FMA, maar ik begrijp dat brotherhood een remake is
Thanks, ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Aanraders van dit seizoen zijn: Steins; Gate en Ano Hana
Aanraders van dit jaar waar ik nu even op kan komen zijn: Puella Magi Madoka, Oreimo en Black Lagoon: Roberta's Blood Trail.
FMA: Brotherhood is geweldig en de eerste FMA is middelmatig matig slecht.
dat wou ik zeggen, ik vond de 1e FMA heel erg goed, alleen overschaduwde Brotherhood deze welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:30 schreef Ascendancy het volgende:
1e FMA middelmatig-slecht
De 2e was gewoon nog beter, maar weinig shonen dat beter is dan FMA 1 hoor
Ik kijk niet al te veel shõnen dat geef ik eerlijk toe, maar als er maar weinig shõnen beter zijn dan iets dat door Bones geschreven is... dan gaat het goed verkeerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:30 schreef Ascendancy het volgende:
De 2e was gewoon nog beter, maar weinig shonen dat beter is dan FMA 1 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |