euh.. wtf?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:25 schreef .Cake. het volgende:
Wegens een zekere dieren-opensnijdende, jailbaitversierende hippie is de OP tijdelijk niet beschikbaar. Er wordt getracht binnen 48 uur een oplossing te vinden.
What the fuckquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:25 schreef .Cake. het volgende:
Wegens een zekere dieren-opensnijdende, jailbaitversierende hippie is de OP tijdelijk niet beschikbaar. Er wordt getracht binnen 48 uur een oplossing te vinden.
dude wth xD!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:25 schreef .Cake. het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben nu net 3 min High School Of The Dead aan het kijken, stond tussen lijst van populaire anime.
Edit: Takashi lijkt op Lelouch.
Edit2: WTF is al deze hentai shit in beeld.
Het is wel gelijk duidelijk over wie het gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:25 schreef .Cake. het volgende:
Er dan nu eindelijk uit? Van mijn part kan dat hele bericht over de Tsunami van bijna 2 maanden geleden er wel uit, maar dit is allemaal verouderde informatie over series en afleveringen die al uit gekomen zijn. En eigenlijk moeten topics 141 t/m 143 er ook nog in gezet worden maar boeiend.quote:Het lijkt er op dat de meeste series slechts een week uitloop hebben. Dit geldt echter niet voor alle series en is uiteraard niet voor 100% te garanderen. Daarnaast is het mogelijk dat het Spring 2011 seizoen later zal beginnen dan oorspronkelijk is gepland.
UPDATE: Zoals de meeste van jullie nu wel bekend is heeft het merendeel van de series weer de draad opgepakt met slechts een week uitloop. Veelal wordt dit opgelost door materiaal van twee episodes in één te stoppen of door twee afleveringen na elkaar uit te zenden. Dit geldt echter niet voor alle series. Hieronder een lijstje van series die nu nog vertraging hebben opgelopen met mogelijke releasedates:
- GOSICK 11 wodt op 01-04 hervat, er is wel een "Spring special" uitgezonden op 25-03
- Kore wa Zombie desu ka? en Kimi ni Todoke hebben op 29-03 de laatste twee episodes (11 & 12) achter elkaar uitgezonden, waarmee het seizoen voor deze series afgesloten is.
-Puella Magi Madoka Magica 11 wordt op 31-03 mogelijk hervat. Voorlopig geen Puella Magi Madoka Magica.
De gevolgen voor de start van het Spring 2011 seizoen lijken ook beperkt te zijn. Hieronder vind je een korte lijst van series die later beginnen als gevolg van de aardbeving in Japan. Informatie over aankomend seizoen kun je hier vinden.
08/04 - Yondemasu yo, Azazel-san.
08/04 - Hen Zemi
09/04 - Pretty Rythm Aurora Dream
11/04 - Hoshizora e Kakaru Hashi
14/04 - Hidan no Aria
14/04 - Denpa Onna to Seishun Otoko
17/04 - Ao no Exorcist
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ascendancy het volgende:
Wegens een overdaad aan alcohol en een vervelende wdn is deze OP tijdelijk niet beschikbaar.
Ben er al mee bezig, meneertje koekepeertje!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de vorige OP over de dieren-opensnijdende, jailbaitversierende hippie leuker, maar als we deze dan toch moeten hebben kan:
[..]
Er dan nu eindelijk uit? Van mijn part kan dat hele bericht over de Tsunami van bijna 2 maanden geleden er wel uit, maar dit is allemaal verouderde informatie over series en afleveringen die al uit gekomen zijn. En eigenlijk moeten topics 141 t/m 143 er ook nog in gezet worden maar boeiend.
Hehequote:
quote:
Het is geen laster, het is een inconvenient truthquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Xaryna het volgende:
Hé, een naamoptic
Maar het is laster.
The World God Only Knows is tof.
goeie keus dusquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef Xaryna het volgende:
Het geeft wel een beetje slechte boodschap, maar ik vind hem wel erg leuk. Wel erg stereotype meiden, maar ach. Library-girl is kawaii![]()
Het idee is dat een jongen die haast alle dating-sim spellen heeft uitgespeeld een contract met de duivel maakt en echte meisjes moet versieren, anders wordt hij onthoofd. Om hem te helpen krijgt hij een schattig, onhandig duivelmeisje aangewezen die moet aanwijzen welke meiden hij moet versieren en zoenen (om zo de ontsnapte zielen weer terug naar hel te sturen).
Zitten veel leuke grappen in, en een klein detective element (waar zitten de 'cracks' in hun hart waar de ziel zich verstopt) enzo.
en het dan toch veroordelen! pffftquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:20 schreef Xaryna het volgende:
Het is heul wel laster! Ik heb nog nooit Gundam gekeken.!
Wist je dat de anime/verhaal gebasseerd is op het verleden van de mangaka?quote:
Als je met een schuin oog meekijkt dan is alle anime kut, inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb wel met een scheef oog meegekeken toen mijn vriend het keek, en ik vond het niks. Iets met Celestial Being ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is het beste van dit seizoen? Dan ga ik het eens kijken
C the money of soul and possibility of control , Ano Hana, Deadman Wonderland, Ao no Exorcist, Hanasuka Iroha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En A-channel als je in een deuk wil liggen
[ Bericht 3% gewijzigd door wdn op 20-05-2011 19:15:15 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Je vroeg om wat goed is zonder genre dus krijg je allerlei animequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef Ascendancy het volgende:
En welke van die dan. Allemaal kijken gaat 'm niet worden.
Dacht dat jullie C kut vonden? En Hanasuka matig was na aflvering 2?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Je vroeg om wat goed is zonder genre dus krijg je allerlei anime
Fantasy/scifi: deadman of ao no exorcist.
Moreel: C
Drama/mystery: Ano Hana
Drama: Hanasuka Iroha
Humor: A-channel
Take your pick :=D
Dan moet je eens wat vaker langskomen want er zijn er meer hier die C vanaf eps 3 goed begonnen te vindenquote:
Hoe goed is goed? Anders ga ik ook een poginkje wagenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat vaker langskomen want er zijn er meer hier die C vanaf eps 3 goed begonnen te vinden
Mooi, die had ik je ook aangeraden!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Bakakame het volgende:
Oh, trouwens, de Mameshiba reclame in de gg subs van Ao no Ex is ook grappig
Baka, sinds wanneer neem ik iets van jou aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mooi, die had ik je ook aangeraden!
Deadman is wel oké maar niet fantastisch vind ik eerlijk gezegd, Ao no Ex begint eerlijk gezegd te vervelen, heb geen zin in shounen met school-setting en de rest kijk ik niet
Maar Ano Hana is de enige die me nog steeds goed weet te boeien
Duvel is 'n prima bier, dat is dan wel weer iets dat je van mij als luie zuipende student aan kunt nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Baka, sinds wanneer neem ik iets van jou aan![]()
Jij bent een luie zuipende student, dat is gezellig, maar niet betrouwbaar.
Duvel is kutbier. Kan je beter gewoon pils drinken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Duvel is 'n prima bier, dat is dan wel weer iets dat je van mij als luie zuipende student aan kunt nemen
Toevallig niet! In Delft zelfs nauwelijks, maar ik ben over 'n tijdje wel in Utrecht voor Kill All Hipsters als 't goed is, 3 juni is dat dacht ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Duvel is kutbier. Kan je beter gewoon pils drinken.
Ga je nooit uit in utrecht baka?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is het beste van dit seizoen? Dan ga ik het eens kijken
Ano Hana. De rest vind jij kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik het 100% eens met Baka. Zelfs over het Duvelbier.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Bakakame het volgende:
Mooi, die had ik je ook aangeraden!
Deadman is wel oké maar niet fantastisch vind ik eerlijk gezegd, Ao no Ex begint eerlijk gezegd te vervelen, heb geen zin in shounen met school-setting en de rest kijk ik niet
Maar Ano Hana is de enige die me nog steeds goed weet te boeien
C is wel oké, heeft meer diepgang dan ik aanvankelijk had verwacht. Ao heeft wat minder dan ik aanvankelijk had verwacht. Gosick wordt ook wat minder. En Hanasuka Iroha is wel oké maar ik mis nog de echt pakkende plottwists, hoewel ik de laatste episode wel leuk vond.
Na het weekend pas tijd hebben om de series weer te kijken
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Kill all hipsters?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Toevallig niet! In Delft zelfs nauwelijks, maar ik ben over 'n tijdje wel in Utrecht voor Kill All Hipsters als 't goed is, 3 juni is dat dacht ikVoor die tijd enkele pilskes tot ons nemen?
Mm nouja, het heet kill all hipsters maar moet zeggen dat ik er vooral hipsters zagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kill all hipsters?![]()
Iedereen met bril skinny jeans en semi-hip kapsel aanvallen?
Het wordt mooi weer als 't goed is, dus je zult 't vast druk hebben! Succes!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:15 schreef .Cake. het volgende:
Hipsters![]()
Tijd om te werken! Tot na t weekend!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:15 schreef .Cake. het volgende:
Hipsters![]()
Tijd om te werken! Tot na t weekend!
Voor!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef Ascendancy het volgende:
Ik stel een "zie-cake-werken-en-ons-bier-serveren-meet" voor.
Vind je je werk wel leuk .cake.?
SPOILER: Hen Zemi #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Qunix op 21-05-2011 21:17:17 ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:11 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: Hen Zemi #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef Ascendancy het volgende:
52 toch? was wel een leuke anime; ondanks dat het oud uitzietquote:Op zondag 22 mei 2011 16:54 schreef Xaryna het volgende:
Dit topic is traag.
Ik dacht dat ik Uninhabited Planet Survive bijna af had, maar toen bleek dat vriendlief alleen de eerste 24 episodes had gekopieerd en nog een stuk meer zijn...
2de helft is spannenderquote:Op zondag 22 mei 2011 17:27 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb nu inderdaad iets van 55 afleveringen gevonden. Maar het is zo frustrerend omdat ik dacht dat ik bijna klaar was.
spoilers..., misschien wil ik het in de verre toekomst ooit nog eens zien (quote:Op zondag 22 mei 2011 17:47 schreef Xaryna het volgende:
Er is nu één of andere oude vent, maar ik vond het eigenlijk het leukste toen ze bezig waren met overleven enzo, en niet zo zeer met al die ruïnes.
ff checkenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Qunix het volgende:
Het is toch echt gekken werk....
http://www.crunchyroll.co(...)1-anime-manga-574046
Hoe anime gemaakt wordt. Het inkleuren van het gescande tekenwerk, per plaatje 5 minuten MAX en dan 12 tot 24 frames voor 1 seconden... Pfoe. En dan 23 minuten in 1 week af hebben.
Heb ook al paar afleverinkjes gezien, Danny Choo heette die toch.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef Qunix het volgende:
Ik heb ze allemaal gekeken. Echt wel een aanrader en als ze een onderwerp behandelen wat je niet interesseert (zoals de figma's), dan zap je door. Leuke onderwerpen
Sja... Hij is een grote otaku, maar verdient enorm veel daar van en heeft een enorme netwerk opgebouwd.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb ook al paar afleverinkjes gezien, Danny Choo heette die toch.
Die 40-jarige loner die daar iedere dag tekeningtjes aan het maken is. Zou zwaar depri worden man
Die japanse Voice Over is geil btw![]()
Al die mensen schamen zich wel voor hun werk, anime maken, lijkt me? niemand wil in beeldquote:Op zondag 22 mei 2011 19:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sja... Hij is een grote otaku, maar verdient enorm veel daar van en heeft een enorme netwerk opgebouwd.
zo, die is vergeten een O.B te gebruiken toen ze opstond.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sjeez wat ben ik traag. Dat ik nu pas besef waarom Hououin Chris 'The Zombie' noemt.
[ afbeelding ]
Ik bedoel: duhhh!
quote:Op maandag 23 mei 2011 02:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zo, die is vergeten een O.B te gebruiken toen ze opstond.
1 aflevering van golden boy gaat ook over anime makers, en hoe ze daarna worden gehosseld door kintaroquote:Op maandag 23 mei 2011 02:04 schreef Yi-Long het volgende:
Die Danny Choo episode over het maken van anime vond ik wel heel erg tof. Sowieso zou ik graag heel veel van dat soort filmpjes zien.
Vroeger had je op Stage8 (ofzo) een programma Digie no Bunpou ofzo, waar je steeds een half uurtje over de schouders van een manga/anime tekenaar meekeek om hun technieken/werkwijze enzo te zien.
Zou mooi zijn als bijvoorbeeld een Discovery Channel ofzo zoiets zou oppikken.
Jammer ook trouwens dat die Danny Choo episodes niet in HD op Tokyo Toshokan staan ofzo. Op Crunchyroll zit je met zo'n reclame ervoor en lage resolutie.
Ah, zie zojuist een lijst met downloads voor dat Digie no bunpou staan
http://www.fileserve.com/list/mj7TD7f
Dat gebeurde in de eerste aflevering..quote:Op maandag 23 mei 2011 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sjeez wat ben ik traag. Dat ik nu pas besef waarom Hououin Chris 'The Zombie' noemt.
[ afbeelding ]
Ik bedoel: duhhh!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef Ascendancy het volgende:
Met dit soort hipsters niet neequote:
Ik zou er niet op rekenen. Maar het wordt wel beter.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:56 schreef lelouch het volgende:
[..]
Dat gebeurde in de eerste aflevering..![]()
Wel blijven opletten he!
Ik ben nu bij ep4, maar het gaat wel een beetje traag allemaal.
Hopelijk komt er snel wat meer tempo in.
Als je met One Piece wil beginnen zul je een paar maanden zoet zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Met dit soort hipsters niet nee
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Maar het wordt wel beter.
M'n broertje vond dat ik One Piece moest gaan kijken, dus hij gaat vanavond de eerste 75 afleveringen ofzo op dvd branden... Ik weet niet wanneer ik dat allemaal moet gaan (willen) kijken.
Ga zowiezo pas over paar dagen tijd hebben om de lopende series weer in te halen. Druk druk druk
Ik heb er ooit eens iets van 120 van de serie gekeken toen ik werkeloos thuis zat, de serie is wel oke maar hij heeft mij nooit echt weten te pakken. Sowieso kan ik niet goed omgaan met de afwisseling tussen geforceerd domme afleveringen en serieuze, waarbij de personages qua kracht compleet anders zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Met dit soort hipsters niet nee
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Maar het wordt wel beter.
M'n broertje vond dat ik One Piece moest gaan kijken, dus hij gaat vanavond de eerste 75 afleveringen ofzo op dvd branden... Ik weet niet wanneer ik dat allemaal moet gaan (willen) kijken.
Ga zowiezo pas over paar dagen tijd hebben om de lopende series weer in te halen. Druk druk druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |