Ja echt schandalig he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:20 schreef FedExpress het volgende:
Een topic bewust dichtgooien en geen nieuwe openen
Een hippe student is lui dus hij doet z'n naam eer aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:20 schreef FedExpress het volgende:
Een topic bewust dichtgooien en geen nieuwe openen
Goedemorgen
Pure verkrachting.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Meh, beetje Atari Teenage Riot achtig...
Ga dan liever voor zoiets:
Ja het is echt graftakkenherrie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef DuTank het volgende:
kut muziek vind ik hetkrijg er koppijn en branden ogen van
Ah tof, ik (wij) zijn vooral druk bezig met de bruiloft te fixen... planning was eerst volgend jaar September en dat is nu dit jaar September geworden dus daar zit ook een redelijke uitdaging.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, VV en ik zijn een reis naar china aan het proberen te plannen
Lekker maandje backpacken
Alleen nu nog kijken of het financieel haalbaar is
Hello, mein schöne mädchen.quote:
Mijn verjaardagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah tof, ik (wij) zijn vooral druk bezig met de bruiloft te fixen... planning was eerst volgend jaar September en dat is nu dit jaar September geworden dus daar zit ook een redelijke uitdaging.
14 september.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Mijn verjaardag![]()
Succes
Ah ja, daar gaat ook veel tijd in zitten natuurlijk..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah tof, ik (wij) zijn vooral druk bezig met de bruiloft te fixen... planning was eerst volgend jaar September en dat is nu dit jaar September geworden dus daar zit ook een redelijke uitdaging.
Yups en het gezeik met het wel/niet uitnodigen van familie enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah ja, daar gaat ook veel tijd in zitten natuurlijk..
En dikke stress dat alles wel loopt zoals je wil
Nee we wilden beiden alleen de gezinnen, maar van mijn kant zijn ze nogal van het 'je kunt het niet maken om niet die 30 man aan ooms en tantes niet uit te nodigen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoezo?
jij wil wel familie en zij niet? (of vice versa)
Dat is zo kut, sta je daar heel de middag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee we wilden beiden alleen de gezinnen, maar van mijn kant zijn ze nogal van het 'je kunt het niet maken om niet die 30 man aan ooms en tantes niet uit te nodigen'.
Heerlijk, gelukkig willen ze geld toesteken mogen zij de receptie betalen... gaan wij er wel staan en handjes schudden
2 uur max, ik zie die mensen anders ook nooit maar wil wel hun geld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat is zo kut, sta je daar heel de middag.
alsnog gelukt dus?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef Hippe_Student het volgende:
Ja, zometeen een kaartje voor Intents ophalen in Tilburg.
Sophiequote:
Dude, gooi hem dan niet dicht of meld dat evenquote:
Ik ken die gang van zaken niet en het was al laatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef FedExpress het volgende:
Dude, gooi hem dan niet dicht of meld dat even
Jeej nog een Sophie fanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Sophie
[..]
Dude, gooi hem dan niet dicht of meld dat even
Meetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Hippe_Student het volgende:
Trouwens, over de Fok! meet. volgende week zaterdag om 3 uur ergens in de schaduw
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Hippe_Student het volgende:
Trouwens, over de Fok! meet. volgende week zaterdag om 3 uur ergens in de schaduw
Meeten is alleen voor als je elkaar ook echt superlief vind en hem/haar zou beschermen tijdens het invechtenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Hippe_Student het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Meeten is alleen voor als je elkaar ook echt superlief vind en hem/haar zou beschermen tijdens het invechten
Aight gij snapt het.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Meeten is alleen voor als je elkaar ook echt superlief vind en hem/haar zou beschermen tijdens het invechten
Buiten komen.quote:
Mijn moeder is heel lief en zou jou afwijzen. Ze heeft BB wel geaccepteerd als schoondochterquote:
Je mag hier vaker komen eten zegt ons mamquote:
Ze vond jou niet zo'n lief meisjequote:
Awh!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:23 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Je mag hier vaker komen eten zegt ons mam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is oud hoor.quote:
En ST zelf. En de grappen van KK.quote:
1900 belde, ze willen hun bellen terug. In 1912 werd er alleen nog maar gewhatsapped.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
1912 belden, ze willen de grappen en grollen van KK terug.
Dat dacht ik al ja. Gelukkig lachte ik niet om het gifje, maar om de tekst van KK in combinatie met het gifjequote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
1900 belde, ze willen hun bellen terug. In 1912 werd er alleen nog maar gewhatsapped.
Nee, ik vond 'm zelf ook ernstig kut.quote:
Maar toch. Even om het niveau omhoog te gooien:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee, ik vond 'm zelf ook ernstig kut.
Zo keek ik woensdag rond 10 over 7 een tijdje geen pr0n, voor de rest wel.quote:
F = ma = m dv/dtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Maar toch. Even om het niveau omhoog te gooien:
E=mc2
Ook rustig tijdens de les enzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zo keek ik woensdag rond 10 over 7 een tijdje geen pr0n, voor de rest wel.
2e wet van newton ouwequote:
Toen was ik een beetje zenuwachtigquote:
Tomos? Kankerdingen.quote:
Zet het bier maar koud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Ik ga ook tanken. Barrie voltanken welteverstaanSrry barrie
Het staat al koud. Tot zo danquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Het staat al koud. Tot zo dan
Zou wat zijn als je ook echt voor de deur stond hierquote:
Ik sta er al hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je ook echt voor de deur stond hier
Ik denk al, zoveel feromonen in de lucht hierquote:
Ja en ineens komt de zon te voorschijn enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:39 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik denk al, zoveel feromonen in de lucht hier
Wat is er toch met ons mam de laatste tijd hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en ineens komt de zon te voorschijn enzo.
Oh en een regenboog met je moeder eronder..
Het is toch een tof vrouwke?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Wat is er toch met ons mam de laatste tijd hier
Ik hoorde je klagen toen je haar met liefde gemaakt avondeten opatquote:
Kijk jij bent slim, jij snapt het.quote:
Ja dat kwam doordat ze toen die foto tevoorschijn haalde.. Die ene waarbij je in de poep aan het rollen was..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik hoorde je klagen toen je haar met liefde gemaakt avondeten opat
Universiteit is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijk jij bent slim, jij snapt het.
Die van poep met pindakaas?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat kwam doordat ze toen die foto tevoorschijn haalde.. Die ene waarbij je in de poep aan het rollen was..
Daaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Universiteit is nergens voor nodig.
Ja, ik was 19, was nog jongquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat kwam doordat ze toen die foto tevoorschijn haalde.. Die ene waarbij je in de poep aan het rollen was..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Universiteit is nergens voor nodig.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:50 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ja, ik was 19, was nog jong
quote:
Ovide is awesomequote:
Ligt eraan wat het zou kosten. Voor 200 euro heb je volgens mij al een redelijke laptop tegenwoordig (als je toch geen games speelt enzo) dus tsjaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Stel je hebt een laptop van 2 jaar oud. Voor 350/450 euro gekocht. En daarvan is vermoedelijk het moederbord van kapot. (o.a. blauwe schermen en nu helemaal niks meer)
Documenten en foto's heb ik ook nog op een externe schijf. En ik heb nog een mini laptop dus daar kan ik nog op computeren. Zouden jullie dan je laptop laten maken?![]()
Daar heb je wel een punt. Maken kost ook 200 ofzo. Ben eruit, bewaar mn geld wel mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het zou kosten. Voor 200 euro heb je volgens mij al een redelijke laptop tegenwoordig (als je toch geen games speelt enzo) dus tsja
Zou ik ook doen. Weet niet wat je verdient met je stage, maar je hebt redelijk snel geld bij elkaar voor een nieuwe denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maken kost ook 200 ofzo. Ben eruit, bewaar mn geld wel mooi.
Geld verdienen met stagequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Weet niet wat je verdient met je stage, maar je hebt redelijk snel geld bij elkaar voor een nieuwe denk ik
Ja. Hoeft niet veel te zijn maar veel bedrijven betalen gewoon iets hoor.quote:
Stagevergoeding moet ik sparen voor mn vakantie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Weet niet wat je verdient met je stage, maar je hebt redelijk snel geld bij elkaar voor een nieuwe denk ik
Nee een beetje voor alleen de ervaring gaan stagelopen.quote:
ja, als je dan ook mijn post nog ff meeneemtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijk jij bent slim, jij snapt het.
Vrouwen onder elkaar geven mannen nooit kudo'squote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, als je dan ook mijn post nog ff meeneemt
Neen, mijn heer. Het is meer een parodie op iemand, iemand die zei dat hij (of zij! ik ga geen namen noemen) manager dacht te kunnen worden door veel te gaan zuipen tijdens de studie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef Hippe_Student het volgende:
Zuipmanager is je UI een voorbeeld van een door zuipen manager geworden persoon? (Ook al is het house..)
Was zijn naam niet iets zoals KenserKabouter?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Neen, mijn heer. Het is meer een parodie op iemand, iemand die zei dat hij (of zij! ik ga geen namen noemen) manager dacht te kunnen worden door veel te gaan zuipen tijdens de studie.
zoiets wel ja... KanslozeKabouter misschien?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was zijn naam niet iets zoals KenserKabouter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zoiets wel ja... KanslozeKabouter misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zoiets wel ja... KanslozeKabouter misschien?Of wat het toch KankerKobold?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Of wat het toch KankerKobold?
VaginaLilliputerquote:
Huiswerkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:55 schreef Hippe_Student het volgende:
Ik wil iets doen maar heb geen idee wat
Eten, drinken, poepen, plassen en slapen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:55 schreef Hippe_Student het volgende:
Ik wil iets doen maar heb geen idee wat
En Menstrueren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eten, drinken, poepen, plassen en slapen?
quote:
Kontvingeren.quote:
Jezelf onderpoepen: poepmasturbatie. ST vindt dat iig wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Jezelf onderpoepen: poepmasturbatie. ST vindt dat iig wel lekker
Niemand die met mij meet is armquote:
Ja en ondertussen zit je barrie te palen.quote:
PARDON?!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en ondertussen zit je barrie te palen.
Hij houdt toch meer van jou.quote:
Met plezierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en ondertussen zit je barrie te palen.
Kom maar heur!quote:
quote:
Je vraagt zelf om zo'n reactiequote:
Ik vraag iets heel anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Je vraagt zelf om zo'n reactie
wat vraagt u dan, o oude wijze?quote:
Ik gok een trio met jou en A_T.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:17 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
wat vraagt u dan, o oude wijze?
Iewquote:
quote:
Ontken het, ONTKEN HETquote:
Vriendenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef Hippe_Student het volgende:
Best wel een vrienden SC topic dit.
Helaas hoor ik er niet bij
Moet ik jou ook afzeiken? Daar zijn managers goed in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef Hippe_Student het volgende:
10 kmquote:
Holmatenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef Hippe_Student het volgende:
Misschien is tie niet van urine.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:39 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Moet ik jou ook afzeiken? Daar zijn managers goed in.
BETRAPT OP EDIT!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is tie niet van urine.
Ik zag 't ookquote:
Stiekem vind ze urine heel lekker.quote:
quote:
Daar heb ik NIKS van gemerkt op onze meetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Stiekem vind ze urine heel lekker.
Dan moet je beter je best doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:46 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Daar heb ik NIKS van gemerkt op onze meet
Neen ik ben te liefquote:
DAT ga ik onthouden.quote:
OMG, precies de helft van mij.quote:
Hoezoquote:
quote:
krijg ik straks allemaal vunzige dingen via whatsapp terwijl klasgenoten meekijkenquote:
quote:
Je zit daar toch om te studeren, niet om te whatsappen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
krijg ik straks allemaal vunzige dingen via whatsapp terwijl klasgenoten meekijken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toen Hippe_Student werd geboren werd ik ontmaagd LOLLERCOPTER!!11EINZ
1
Het staat toevallig aan. Ik vond 't wel grappigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zit daar toch om te studeren, niet om te whatsappen.
Ik ben 29quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef Hippe_Student het volgende:
Hoe oud zijn barry en manager eigenlijk?
Watquote:
Niet liegen!quote:
Ik wil dat soort ongein niet wetenquote:
Omgquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toen Hippe_Student werd geboren werd ik ontmaagd LOLLERCOPTER!!11EINZ
1
INCH whahahahaquote:
18. Oke bijna.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef Hippe_Student het volgende:
Hoe oud zijn barry en manager eigenlijk?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:54 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik wil dat soort ongein niet weten
quote:
En dan ga je pics posten in KPD?quote:
quote:
Ja zo zit ik op de wc, wat is het probleem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
Ergens in de donkere grotten van de database.quote:
Echt?!?!?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ergens in de donkere grotten van de database.
Wohoooquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ergens in de donkere grotten van de database.
Ja tuurlijk is dat echt.quote:
Hoezoquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke hun zie je hier voorlopig niet meer.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke hun zie je hier voorlopig niet meer.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef Hippe_Student het volgende:
[ afbeelding ]
Een duim om jullie op te vrolijken!
Okequote:
Of je stuurt zequote:
Verzoek afgewezen.quote:
Zo dat is pas muziekverkrachting ten top.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:15 schreef Hippe_Student het volgende:
http://www.sterren.nl/nie(...)uet-met-steve-wonder
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:15 schreef Hippe_Student het volgende:
http://www.sterren.nl/nie(...)uet-met-steve-wonder
![]()
![]()
![]()
![]()
Vieze Stalkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo dat is pas muziekverkrachting ten top.
Haten.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:28 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Haten.Op.
. Tomos.
Denken.Dat.
Daar.
Euro.
95.
Ingaat.
Pauper die je d'r bent.
Het hullie mam gezopen tijdens de zwangerschap?quote:
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:31 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Het hullie mam gezopen tijdens de zwangerschap?
Ja klopt en je moeder heeft aids dankzij mij.quote:
En jij kreeg het weer van mij...quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja klopt en je moeder heeft aids dankzij mij.
Via je zusje ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:34 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
En jij kreeg het weer van mij...
Nope. Die pijn in je reet laast was geen irritatie...quote:
Yo Mama so fat her BMI is measured in acres.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja klopt en je moeder heeft aids dankzij mij.
jonguh, die alcohol fokt met je hersenen. Iedereen hier is liefdequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:37 schreef kenserkabouter het volgende:
Maar vertel eens, hippe_student. Waarom zou ik kanker hebben omdat ik van de kaart ben.
Wat dacht je, ik kan zomaar (terwijl je uit Drunenkomt
) even bij die mensen in het topic komen en gaan roepen dat mensen kanker hebben. Zo werkt dat niet.
Je hebt nog veel te leren jong.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
jonguh, die alcohol fokt met je hersenen. Iedereen hier is liefde
Dat je denkt dat dit mijn echte naam is zegt al genoeg.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:40 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat je denkt dat dit mijn echte naam is zegt al genoeg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE SOOS HAHAHAquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:39 schreef kenserkabouter het volgende:
Binnenkort trouwens naar een concert van goldfish, ik heb toenstraks kaartjes geregeld op de soos.
de sociëteit, de toko, de vereniging. Eender wat. Allemaal zwaar mooi multibraviaal B'vo.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef Hippe_Student het volgende:
Had ik wel doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doe eens wat aan je plaatjes man. Lijkt nergens op.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef Hippe_Student het volgende:
Had ik wel doorDie kaaspiemel van hem wil je niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
ik moest serieus lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kaaspiemel van hem wil je niet hoor!
Gelukkig denken veel chicks die ik tegenkom daar anders over tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kaaspiemel van hem wil je niet hoor!
Maar dat heb je puur en alleen aan je student zijn te danken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gelukkig denken veel chicks die ik tegenkom daar anders over tegenwoordig.
Wow, je kan Eva op z'n Pools schrijven...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Wow, je kan Eva op z'n Pools schrijven...![]()
Tsja, het is moeilijker om dingen op te noemen waar ik géén verstand van heb, yknowwhutimsaying?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Dat jij nou verstand hebt van Polen...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Tsja, het is moeilijker om dingen op te noemen waar ik géén verstand van heb, yknowwhutimsaying?
quote:
tuurlijk zitten we binnen, jeweetz.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kon het niet laten met dit mooie weer, even weer de hardloopschoenen onder gebonden.
Lekker even de energie eruit
Hoewel dat toch tegenviel eigenlijk, heb ruim een jaar niet gerend(ivm blessure). En dat merkte ik toch wel duidelijk. Fitness is toch een stuk minder goed voor je conditie dan hardlopen e.d.
Dat gaat dus weer trainen worden. Maar niet teveel, want dan zit ik straks wee rmet een blessure. Maar ja, ik ben te druk om stil te blijven zitten(in tegenstelling tot jullie trouwe fokkers zo te zien
)
Praat voor jezelf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
tuurlijk zitten we binnen, jeweetz.
Doen we ook. Wij praten in koninklijk meervoud over onszelf.quote:
Sex inruilen voor gamen en daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
nou ok, vanavond zit ik ook binnen.
VV is foetsie, dus halve avond zonder gezeik battlefield spelen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sex inruilen voor gamen en daar blij mee zijn.
Ik concludeer enkel iets.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
![]()
Het moment dat jij mij moet gaan vertellen hoe mijn seksleven in mekaar steekt(en of ik dat wel/niet heb op een dag) is nog oneindig ver weg..
nee, handkarren ruilen voor gamenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sex inruilen voor gamen en daar blij mee zijn.
sex wordt handkarren, vervolgens wordt handkarren gamen.quote:
De aanname is dat er niet wordt gehandkard als zijn vriendin er is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
sex wordt handkarren, vervolgens wordt handkarren gamen.
???
sex wordt gamen.
Klopt. En daarop heb ik mijn conclusie gebaseerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De aanname is dat er niet wordt gehandkard als zijn vriendin er is.
Met andere woorden ik ben langzaam en hun snel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Typisch dat ik die edits van Barrie altijd zie en van andere (in dit geval Thijs) niet.
Ik keek nieteens op fok op dat moment.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met andere woorden ik ben langzaam en hun snel.
Bij A_T? Anders is het wel heel knap.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik keek nieteens op fok op dat moment.
Ha sletquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Goedenavond, hoeren(lopers)!
quote:
Ja toen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij A_T? Anders is het wel heel knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |