quote:

En dan ga je pics posten in KPD?quote:

quote:

Ja zo zit ik op de wc, wat is het probleem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?

quote:

Ergens in de donkere grotten van de database.quote:

Echt?!?!?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ergens in de donkere grotten van de database.

Wohoooquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ergens in de donkere grotten van de database.

Ja tuurlijk is dat echt.quote:

Hoezoquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke hun zie je hier voorlopig niet meer.

Hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke hun zie je hier voorlopig niet meer.

quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef Hippe_Student het volgende:
[ afbeelding ]
Een duim om jullie op te vrolijken!

Okequote:

Of je stuurt zequote:

Verzoek afgewezen.quote:

Zo dat is pas muziekverkrachting ten top.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:15 schreef Hippe_Student het volgende:
http://www.sterren.nl/nie(...)uet-met-steve-wonder
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:15 schreef Hippe_Student het volgende:
http://www.sterren.nl/nie(...)uet-met-steve-wonder
![]()
![]()
![]()
![]()

Vieze Stalkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo dat is pas muziekverkrachting ten top.

Haten.quote:

quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:28 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Haten.Op.
. Tomos.
Denken.Dat.
Daar.
Euro.
95.
Ingaat.
Pauper die je d'r bent.

Het hullie mam gezopen tijdens de zwangerschap?quote:

Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:31 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Het hullie mam gezopen tijdens de zwangerschap?

Ja klopt en je moeder heeft aids dankzij mij.quote:

En jij kreeg het weer van mij...quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja klopt en je moeder heeft aids dankzij mij.

Via je zusje ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:34 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
En jij kreeg het weer van mij...

Nope. Die pijn in je reet laast was geen irritatie...quote:

Yo Mama so fat her BMI is measured in acres.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja klopt en je moeder heeft aids dankzij mij.

jonguh, die alcohol fokt met je hersenen. Iedereen hier is liefdequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:37 schreef kenserkabouter het volgende:
Maar vertel eens, hippe_student. Waarom zou ik kanker hebben omdat ik van de kaart ben.
Wat dacht je, ik kan zomaar (terwijl je uit Drunenkomt
) even bij die mensen in het topic komen en gaan roepen dat mensen kanker hebben. Zo werkt dat niet.
Je hebt nog veel te leren jong.

quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
jonguh, die alcohol fokt met je hersenen. Iedereen hier is liefde

Dat je denkt dat dit mijn echte naam is zegt al genoeg.quote:

quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:40 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat je denkt dat dit mijn echte naam is zegt al genoeg.![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

DE SOOS HAHAHAquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:39 schreef kenserkabouter het volgende:
Binnenkort trouwens naar een concert van goldfish, ik heb toenstraks kaartjes geregeld op de soos.

de sociëteit, de toko, de vereniging. Eender wat. Allemaal zwaar mooi multibraviaal B'vo.quote:

quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef Hippe_Student het volgende:
Had ik wel doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doe eens wat aan je plaatjes man. Lijkt nergens op.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(

quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef Hippe_Student het volgende:
Had ik wel doorDie kaaspiemel van hem wil je niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?

ik moest serieus lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kaaspiemel van hem wil je niet hoor!

Gelukkig denken veel chicks die ik tegenkom daar anders over tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kaaspiemel van hem wil je niet hoor!

Maar dat heb je puur en alleen aan je student zijn te danken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gelukkig denken veel chicks die ik tegenkom daar anders over tegenwoordig.

Wow, je kan Eva op z'n Pools schrijven...quote:

quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Wow, je kan Eva op z'n Pools schrijven...![]()

Tsja, het is moeilijker om dingen op te noemen waar ik géén verstand van heb, yknowwhutimsaying?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Dat jij nou verstand hebt van Polen...

quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Tsja, het is moeilijker om dingen op te noemen waar ik géén verstand van heb, yknowwhutimsaying?

quote:

tuurlijk zitten we binnen, jeweetz.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kon het niet laten met dit mooie weer, even weer de hardloopschoenen onder gebonden.
Lekker even de energie eruit
Hoewel dat toch tegenviel eigenlijk, heb ruim een jaar niet gerend(ivm blessure). En dat merkte ik toch wel duidelijk. Fitness is toch een stuk minder goed voor je conditie dan hardlopen e.d.
Dat gaat dus weer trainen worden. Maar niet teveel, want dan zit ik straks wee rmet een blessure. Maar ja, ik ben te druk om stil te blijven zitten(in tegenstelling tot jullie trouwe fokkers zo te zien
)

Praat voor jezelf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
tuurlijk zitten we binnen, jeweetz.

Doen we ook. Wij praten in koninklijk meervoud over onszelf.quote:

Sex inruilen voor gamen en daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
nou ok, vanavond zit ik ook binnen.
VV is foetsie, dus halve avond zonder gezeik battlefield spelen![]()

quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sex inruilen voor gamen en daar blij mee zijn.

Ik concludeer enkel iets.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
![]()
Het moment dat jij mij moet gaan vertellen hoe mijn seksleven in mekaar steekt(en of ik dat wel/niet heb op een dag) is nog oneindig ver weg..

nee, handkarren ruilen voor gamenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sex inruilen voor gamen en daar blij mee zijn.

sex wordt handkarren, vervolgens wordt handkarren gamen.quote:

De aanname is dat er niet wordt gehandkard als zijn vriendin er is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
sex wordt handkarren, vervolgens wordt handkarren gamen.
???
sex wordt gamen.

Klopt. En daarop heb ik mijn conclusie gebaseerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De aanname is dat er niet wordt gehandkard als zijn vriendin er is.

Met andere woorden ik ben langzaam en hun snel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Typisch dat ik die edits van Barrie altijd zie en van andere (in dit geval Thijs) niet.

Ik keek nieteens op fok op dat moment.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met andere woorden ik ben langzaam en hun snel.

Bij A_T? Anders is het wel heel knap.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik keek nieteens op fok op dat moment.
Ha sletquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Goedenavond, hoeren(lopers)!

quote:

Ja toen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij A_T? Anders is het wel heel knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |