DE SOOS HAHAHAquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:39 schreef kenserkabouter het volgende:
Binnenkort trouwens naar een concert van goldfish, ik heb toenstraks kaartjes geregeld op de soos.
de sociëteit, de toko, de vereniging. Eender wat. Allemaal zwaar mooi multibraviaal B'vo.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef Hippe_Student het volgende:
Had ik wel doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doe eens wat aan je plaatjes man. Lijkt nergens op.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef Hippe_Student het volgende:
Had ik wel doorDie kaaspiemel van hem wil je niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
ik moest serieus lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kaaspiemel van hem wil je niet hoor!
Gelukkig denken veel chicks die ik tegenkom daar anders over tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kaaspiemel van hem wil je niet hoor!
Maar dat heb je puur en alleen aan je student zijn te danken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gelukkig denken veel chicks die ik tegenkom daar anders over tegenwoordig.
Wow, je kan Eva op z'n Pools schrijven...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Wow, je kan Eva op z'n Pools schrijven...![]()
Tsja, het is moeilijker om dingen op te noemen waar ik géén verstand van heb, yknowwhutimsaying?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Dat jij nou verstand hebt van Polen...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Tsja, het is moeilijker om dingen op te noemen waar ik géén verstand van heb, yknowwhutimsaying?
quote:
tuurlijk zitten we binnen, jeweetz.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kon het niet laten met dit mooie weer, even weer de hardloopschoenen onder gebonden.
Lekker even de energie eruit
Hoewel dat toch tegenviel eigenlijk, heb ruim een jaar niet gerend(ivm blessure). En dat merkte ik toch wel duidelijk. Fitness is toch een stuk minder goed voor je conditie dan hardlopen e.d.
Dat gaat dus weer trainen worden. Maar niet teveel, want dan zit ik straks wee rmet een blessure. Maar ja, ik ben te druk om stil te blijven zitten(in tegenstelling tot jullie trouwe fokkers zo te zien
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |