quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Tsja, het is moeilijker om dingen op te noemen waar ik géén verstand van heb, yknowwhutimsaying?
quote:
tuurlijk zitten we binnen, jeweetz.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kon het niet laten met dit mooie weer, even weer de hardloopschoenen onder gebonden.
Lekker even de energie eruit
Hoewel dat toch tegenviel eigenlijk, heb ruim een jaar niet gerend(ivm blessure). En dat merkte ik toch wel duidelijk. Fitness is toch een stuk minder goed voor je conditie dan hardlopen e.d.
Dat gaat dus weer trainen worden. Maar niet teveel, want dan zit ik straks wee rmet een blessure. Maar ja, ik ben te druk om stil te blijven zitten(in tegenstelling tot jullie trouwe fokkers zo te zien
)
Praat voor jezelf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
tuurlijk zitten we binnen, jeweetz.
Doen we ook. Wij praten in koninklijk meervoud over onszelf.quote:
Sex inruilen voor gamen en daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
nou ok, vanavond zit ik ook binnen.
VV is foetsie, dus halve avond zonder gezeik battlefield spelen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sex inruilen voor gamen en daar blij mee zijn.
Ik concludeer enkel iets.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
![]()
Het moment dat jij mij moet gaan vertellen hoe mijn seksleven in mekaar steekt(en of ik dat wel/niet heb op een dag) is nog oneindig ver weg..
nee, handkarren ruilen voor gamenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Sex inruilen voor gamen en daar blij mee zijn.
sex wordt handkarren, vervolgens wordt handkarren gamen.quote:
De aanname is dat er niet wordt gehandkard als zijn vriendin er is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
sex wordt handkarren, vervolgens wordt handkarren gamen.
???
sex wordt gamen.
Klopt. En daarop heb ik mijn conclusie gebaseerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De aanname is dat er niet wordt gehandkard als zijn vriendin er is.
Met andere woorden ik ben langzaam en hun snel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Typisch dat ik die edits van Barrie altijd zie en van andere (in dit geval Thijs) niet.
Ik keek nieteens op fok op dat moment.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met andere woorden ik ben langzaam en hun snel.
Bij A_T? Anders is het wel heel knap.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik keek nieteens op fok op dat moment.
Ha sletquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Goedenavond, hoeren(lopers)!
quote:
Ja toen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij A_T? Anders is het wel heel knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |