En mij niet eens uitgenodigd!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:10 schreef Frankii het volgende:
En dat alles om dat ik en KK een biertje hebben gedronken met nog meer fokkers.
Heb alleen naar voorlaatste pagina gekeken en dat zei voor mij genoeg om te weten dat het geen leuk topic was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:10 schreef Frankii het volgende:
En dat alles om dat ik en KK een biertje hebben gedronken met nog meer fokkers.
Het was best gezellig, totdat er een link werd gelegd tussen bier drinken met je maten, en gay zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb alleen naar voorlaatste pagina gekeken en dat zei voor mij genoeg om te weten dat het geen leuk topic was.
Dude het was gewoon hartstikke gezellig, kom eens uit je grot joh.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En mij niet eens uitgenodigd!
zodat ik 'nee' kon zeggen
Heb het hele topic niet gevolgd dus geen idee verder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het was best gezellig, totdat er een link werd gelegd tussen bier drinken met je maten, en gay zijn.
Best een groot deel van de wereld is dan gay, als dat al gay is.
Leuk concertje in de Willem2 ben ik wel voor te porren...ergens random in een kroeg gaan zitten vind ik dan weer geen reet aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dude het was gewoon hartstikke gezellig, kom eens uit je grot joh.
o?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:20 schreef kenserkabouter het volgende:
En nog ceased z'n muziek ook op het plein.
En terecht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb het hele topic niet gevolgd dus geen idee verder.
Jij zei allemaal dat je BB ging ketsen. Toen moest ik wel, snapte?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het was best gezellig, totdat er een link werd gelegd tussen bier drinken met je maten, en gay zijn.
Best een groot deel van de wereld is dan gay, als dat al gay is.
Je begon zelf hier al gastquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij zei allemaal dat je BB ging ketsen. Toen moest ik wel, snapte?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik ga vrijdag meeten met frankii trouwens.
quote:
Was een mooie post van mij he?quote:
Dat is toch niet gay. Tenzij jij BB als een man beschouwd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij zei allemaal dat je BB ging ketsen. Toen moest ik wel, snapte?
BB is mijn Fok!-vrouw. En als je aan m'n meiske komt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat is toch niet gay. Tenzij jij BB als een man beschouwd.
In dat geval zou je zelf ook gay zijn aangezien jij het er constant over hebt dat je wel even naar haar toe gaat.
quote:
Neu.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Wordt dit een recap van het vorige topic? Want die heb ik helemaal gelezen, kan ik dit topic verder overslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |