Kijk maar in fotoboek, eerste foto is er een van.quote:
Mijn origine ligt in Schijndelquote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef VulpesVulpes het volgende:
Had ook gekund dat je gewoon wat wou weten van db.. je weet maar nooit he
je bent 16, wat weet jij.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef bijdehand het volgende:
Plein is wat het was en daarom is het betreurenswaardig
Volgens mij had ik net het Elde College, in 2000.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef VulpesVulpes het volgende:
Schijndel?? lolz, uit de tijd van 't skinle of t elde?
Plein dat verpaupert is.quote:
Niet de stereotype Helmonderquote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kijk maar in fotoboek, eerste foto is er een van.
Mocht je willen.quote:
Is dat betreurenswaardig?quote:
Wel voor mijn beeldvorming. Voor jou is het positiefquote:
Zou voor jouw beeldvorming ook positief moeten zijn, dan weet je dat er ook nog normale Helmonders rondlopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel voor mijn beeldvorming. Voor jou is het positief
Inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, rare smaak heb je als je op stereotype helmonders valt
Je kan er zulke coole grappen mee maken. Op het werk zeggen we altijd, als een klant in trainingspak komt, 'Daar komt er weer een aan in een Helmonds kostuum'quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zou voor jouw beeldvorming ook positief moeten zijn, dan weet je dat er ook nog normale Helmonders rondlopen.
Wat voor werk doe je dat er zoveel mensen met trainingspakken komen dat het raar is?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan er zulke coole grappen mee maken. Op het werk zeggen we altijd, als een klant in trainingspak komt, 'Daar komt er weer een aan in een Helmonds kostuum'
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan er zulke coole grappen mee maken. Op het werk zeggen we altijd, als een klant in trainingspak komt, 'Daar komt er weer een aan in een Helmonds kostuum'
Kijk kijk, alleen is 2000 alweer te lang weg voor mijquote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij had ik net het Elde College, in 2000.
[..]
Plein dat verpaupert is.
Als er 1 iemand komt in die zooi dan is het al raar.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dat er zoveel mensen met trainingspakken komen dat het raar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |