2 uur max, ik zie die mensen anders ook nooit maar wil wel hun geld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat is zo kut, sta je daar heel de middag.
alsnog gelukt dus?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef Hippe_Student het volgende:
Ja, zometeen een kaartje voor Intents ophalen in Tilburg.
Sophiequote:
Dude, gooi hem dan niet dicht of meld dat evenquote:
Ik ken die gang van zaken niet en het was al laatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef FedExpress het volgende:
Dude, gooi hem dan niet dicht of meld dat even
Jeej nog een Sophie fanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Sophie
[..]
Dude, gooi hem dan niet dicht of meld dat even
Meetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Hippe_Student het volgende:
Trouwens, over de Fok! meet. volgende week zaterdag om 3 uur ergens in de schaduw
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Hippe_Student het volgende:
Trouwens, over de Fok! meet. volgende week zaterdag om 3 uur ergens in de schaduw
Meeten is alleen voor als je elkaar ook echt superlief vind en hem/haar zou beschermen tijdens het invechtenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Hippe_Student het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Meeten is alleen voor als je elkaar ook echt superlief vind en hem/haar zou beschermen tijdens het invechten
Aight gij snapt het.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Meeten is alleen voor als je elkaar ook echt superlief vind en hem/haar zou beschermen tijdens het invechten
Buiten komen.quote:
Mijn moeder is heel lief en zou jou afwijzen. Ze heeft BB wel geaccepteerd als schoondochterquote:
Je mag hier vaker komen eten zegt ons mamquote:
Ze vond jou niet zo'n lief meisjequote:
Awh!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:23 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Je mag hier vaker komen eten zegt ons mam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |