Ja echt schandalig he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:20 schreef FedExpress het volgende:
Een topic bewust dichtgooien en geen nieuwe openen
Een hippe student is lui dus hij doet z'n naam eer aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:20 schreef FedExpress het volgende:
Een topic bewust dichtgooien en geen nieuwe openen
Goedemorgen
Pure verkrachting.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Meh, beetje Atari Teenage Riot achtig...
Ga dan liever voor zoiets:
Ja het is echt graftakkenherrie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef DuTank het volgende:
kut muziek vind ik hetkrijg er koppijn en branden ogen van
Ah tof, ik (wij) zijn vooral druk bezig met de bruiloft te fixen... planning was eerst volgend jaar September en dat is nu dit jaar September geworden dus daar zit ook een redelijke uitdaging.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, VV en ik zijn een reis naar china aan het proberen te plannen
Lekker maandje backpacken
Alleen nu nog kijken of het financieel haalbaar is
Hello, mein schöne mädchen.quote:
Mijn verjaardagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah tof, ik (wij) zijn vooral druk bezig met de bruiloft te fixen... planning was eerst volgend jaar September en dat is nu dit jaar September geworden dus daar zit ook een redelijke uitdaging.
14 september.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Mijn verjaardag![]()
Succes
Ah ja, daar gaat ook veel tijd in zitten natuurlijk..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah tof, ik (wij) zijn vooral druk bezig met de bruiloft te fixen... planning was eerst volgend jaar September en dat is nu dit jaar September geworden dus daar zit ook een redelijke uitdaging.
Yups en het gezeik met het wel/niet uitnodigen van familie enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah ja, daar gaat ook veel tijd in zitten natuurlijk..
En dikke stress dat alles wel loopt zoals je wil
Nee we wilden beiden alleen de gezinnen, maar van mijn kant zijn ze nogal van het 'je kunt het niet maken om niet die 30 man aan ooms en tantes niet uit te nodigen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoezo?
jij wil wel familie en zij niet? (of vice versa)
Dat is zo kut, sta je daar heel de middag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee we wilden beiden alleen de gezinnen, maar van mijn kant zijn ze nogal van het 'je kunt het niet maken om niet die 30 man aan ooms en tantes niet uit te nodigen'.
Heerlijk, gelukkig willen ze geld toesteken mogen zij de receptie betalen... gaan wij er wel staan en handjes schudden
2 uur max, ik zie die mensen anders ook nooit maar wil wel hun geld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat is zo kut, sta je daar heel de middag.
alsnog gelukt dus?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef Hippe_Student het volgende:
Ja, zometeen een kaartje voor Intents ophalen in Tilburg.
Sophiequote:
Dude, gooi hem dan niet dicht of meld dat evenquote:
Ik ken die gang van zaken niet en het was al laatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef FedExpress het volgende:
Dude, gooi hem dan niet dicht of meld dat even
Jeej nog een Sophie fanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Sophie
[..]
Dude, gooi hem dan niet dicht of meld dat even
Meetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Hippe_Student het volgende:
Trouwens, over de Fok! meet. volgende week zaterdag om 3 uur ergens in de schaduw
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Hippe_Student het volgende:
Trouwens, over de Fok! meet. volgende week zaterdag om 3 uur ergens in de schaduw
Meeten is alleen voor als je elkaar ook echt superlief vind en hem/haar zou beschermen tijdens het invechtenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Hippe_Student het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Meeten is alleen voor als je elkaar ook echt superlief vind en hem/haar zou beschermen tijdens het invechten
Aight gij snapt het.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Meeten is alleen voor als je elkaar ook echt superlief vind en hem/haar zou beschermen tijdens het invechten
Buiten komen.quote:
Mijn moeder is heel lief en zou jou afwijzen. Ze heeft BB wel geaccepteerd als schoondochterquote:
Je mag hier vaker komen eten zegt ons mamquote:
Ze vond jou niet zo'n lief meisjequote:
Awh!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:23 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Je mag hier vaker komen eten zegt ons mam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is oud hoor.quote:
En ST zelf. En de grappen van KK.quote:
1900 belde, ze willen hun bellen terug. In 1912 werd er alleen nog maar gewhatsapped.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
1912 belden, ze willen de grappen en grollen van KK terug.
Dat dacht ik al ja. Gelukkig lachte ik niet om het gifje, maar om de tekst van KK in combinatie met het gifjequote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
1900 belde, ze willen hun bellen terug. In 1912 werd er alleen nog maar gewhatsapped.
Nee, ik vond 'm zelf ook ernstig kut.quote:
Maar toch. Even om het niveau omhoog te gooien:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee, ik vond 'm zelf ook ernstig kut.
Zo keek ik woensdag rond 10 over 7 een tijdje geen pr0n, voor de rest wel.quote:
F = ma = m dv/dtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Maar toch. Even om het niveau omhoog te gooien:
E=mc2
Ook rustig tijdens de les enzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zo keek ik woensdag rond 10 over 7 een tijdje geen pr0n, voor de rest wel.
2e wet van newton ouwequote:
Toen was ik een beetje zenuwachtigquote:
Tomos? Kankerdingen.quote:
Zet het bier maar koud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Ik ga ook tanken. Barrie voltanken welteverstaanSrry barrie
Het staat al koud. Tot zo danquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Het staat al koud. Tot zo dan
Zou wat zijn als je ook echt voor de deur stond hierquote:
Ik sta er al hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je ook echt voor de deur stond hier
Ik denk al, zoveel feromonen in de lucht hierquote:
Ja en ineens komt de zon te voorschijn enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:39 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik denk al, zoveel feromonen in de lucht hier
Wat is er toch met ons mam de laatste tijd hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en ineens komt de zon te voorschijn enzo.
Oh en een regenboog met je moeder eronder..
Het is toch een tof vrouwke?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Wat is er toch met ons mam de laatste tijd hier
Ik hoorde je klagen toen je haar met liefde gemaakt avondeten opatquote:
Kijk jij bent slim, jij snapt het.quote:
Ja dat kwam doordat ze toen die foto tevoorschijn haalde.. Die ene waarbij je in de poep aan het rollen was..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik hoorde je klagen toen je haar met liefde gemaakt avondeten opat
Universiteit is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijk jij bent slim, jij snapt het.
Die van poep met pindakaas?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat kwam doordat ze toen die foto tevoorschijn haalde.. Die ene waarbij je in de poep aan het rollen was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |