Ik sta er al hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je ook echt voor de deur stond hier
Ik denk al, zoveel feromonen in de lucht hierquote:
Ja en ineens komt de zon te voorschijn enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:39 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik denk al, zoveel feromonen in de lucht hier
Wat is er toch met ons mam de laatste tijd hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en ineens komt de zon te voorschijn enzo.
Oh en een regenboog met je moeder eronder..
Het is toch een tof vrouwke?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Wat is er toch met ons mam de laatste tijd hier
Ik hoorde je klagen toen je haar met liefde gemaakt avondeten opatquote:
Kijk jij bent slim, jij snapt het.quote:
Ja dat kwam doordat ze toen die foto tevoorschijn haalde.. Die ene waarbij je in de poep aan het rollen was..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik hoorde je klagen toen je haar met liefde gemaakt avondeten opat
Universiteit is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijk jij bent slim, jij snapt het.
Die van poep met pindakaas?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat kwam doordat ze toen die foto tevoorschijn haalde.. Die ene waarbij je in de poep aan het rollen was..
Daaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Universiteit is nergens voor nodig.
Ja, ik was 19, was nog jongquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat kwam doordat ze toen die foto tevoorschijn haalde.. Die ene waarbij je in de poep aan het rollen was..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Universiteit is nergens voor nodig.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:50 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ja, ik was 19, was nog jong
quote:
Ovide is awesomequote:
Ligt eraan wat het zou kosten. Voor 200 euro heb je volgens mij al een redelijke laptop tegenwoordig (als je toch geen games speelt enzo) dus tsjaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Stel je hebt een laptop van 2 jaar oud. Voor 350/450 euro gekocht. En daarvan is vermoedelijk het moederbord van kapot. (o.a. blauwe schermen en nu helemaal niks meer)
Documenten en foto's heb ik ook nog op een externe schijf. En ik heb nog een mini laptop dus daar kan ik nog op computeren. Zouden jullie dan je laptop laten maken?![]()
Daar heb je wel een punt. Maken kost ook 200 ofzo. Ben eruit, bewaar mn geld wel mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het zou kosten. Voor 200 euro heb je volgens mij al een redelijke laptop tegenwoordig (als je toch geen games speelt enzo) dus tsja
Zou ik ook doen. Weet niet wat je verdient met je stage, maar je hebt redelijk snel geld bij elkaar voor een nieuwe denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maken kost ook 200 ofzo. Ben eruit, bewaar mn geld wel mooi.
Geld verdienen met stagequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Weet niet wat je verdient met je stage, maar je hebt redelijk snel geld bij elkaar voor een nieuwe denk ik
Ja. Hoeft niet veel te zijn maar veel bedrijven betalen gewoon iets hoor.quote:
Stagevergoeding moet ik sparen voor mn vakantie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Weet niet wat je verdient met je stage, maar je hebt redelijk snel geld bij elkaar voor een nieuwe denk ik
Nee een beetje voor alleen de ervaring gaan stagelopen.quote:
ja, als je dan ook mijn post nog ff meeneemtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijk jij bent slim, jij snapt het.
Vrouwen onder elkaar geven mannen nooit kudo'squote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, als je dan ook mijn post nog ff meeneemt
Neen, mijn heer. Het is meer een parodie op iemand, iemand die zei dat hij (of zij! ik ga geen namen noemen) manager dacht te kunnen worden door veel te gaan zuipen tijdens de studie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef Hippe_Student het volgende:
Zuipmanager is je UI een voorbeeld van een door zuipen manager geworden persoon? (Ook al is het house..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |