SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is oud hoor.quote:
En ST zelf. En de grappen van KK.quote:
1900 belde, ze willen hun bellen terug. In 1912 werd er alleen nog maar gewhatsapped.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
1912 belden, ze willen de grappen en grollen van KK terug.
Dat dacht ik al ja. Gelukkig lachte ik niet om het gifje, maar om de tekst van KK in combinatie met het gifjequote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
1900 belde, ze willen hun bellen terug. In 1912 werd er alleen nog maar gewhatsapped.
Nee, ik vond 'm zelf ook ernstig kut.quote:
Maar toch. Even om het niveau omhoog te gooien:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee, ik vond 'm zelf ook ernstig kut.
Zo keek ik woensdag rond 10 over 7 een tijdje geen pr0n, voor de rest wel.quote:
F = ma = m dv/dtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Maar toch. Even om het niveau omhoog te gooien:
E=mc2
Ook rustig tijdens de les enzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zo keek ik woensdag rond 10 over 7 een tijdje geen pr0n, voor de rest wel.
2e wet van newton ouwequote:
Toen was ik een beetje zenuwachtigquote:
Tomos? Kankerdingen.quote:
Zet het bier maar koud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Ik ga ook tanken. Barrie voltanken welteverstaanSrry barrie
Het staat al koud. Tot zo danquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Het staat al koud. Tot zo dan
Zou wat zijn als je ook echt voor de deur stond hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |