Was zijn naam niet iets zoals KenserKabouter?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Neen, mijn heer. Het is meer een parodie op iemand, iemand die zei dat hij (of zij! ik ga geen namen noemen) manager dacht te kunnen worden door veel te gaan zuipen tijdens de studie.
zoiets wel ja... KanslozeKabouter misschien?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was zijn naam niet iets zoals KenserKabouter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zoiets wel ja... KanslozeKabouter misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zoiets wel ja... KanslozeKabouter misschien?Of wat het toch KankerKobold?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Of wat het toch KankerKobold?
VaginaLilliputerquote:
Huiswerkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:55 schreef Hippe_Student het volgende:
Ik wil iets doen maar heb geen idee wat
Eten, drinken, poepen, plassen en slapen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:55 schreef Hippe_Student het volgende:
Ik wil iets doen maar heb geen idee wat
En Menstrueren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eten, drinken, poepen, plassen en slapen?
quote:
Kontvingeren.quote:
Jezelf onderpoepen: poepmasturbatie. ST vindt dat iig wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Jezelf onderpoepen: poepmasturbatie. ST vindt dat iig wel lekker
Niemand die met mij meet is armquote:
Ja en ondertussen zit je barrie te palen.quote:
PARDON?!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en ondertussen zit je barrie te palen.
Hij houdt toch meer van jou.quote:
Met plezierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en ondertussen zit je barrie te palen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |