etc.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Dit is dus niet normaal he, in een topic waar nota bene een Israelisch(!) gezin is vermoord aankomen met dit soort geblèr. Sinds wanneer wordt antisemitisme zo geaccepteerd hier in dit land?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Israëli's vinden zich zo geweldig dat ze denken dat ze oorlogsmisdaden mogen plegen. Het zijn allemaal Ghaddafi's.
En nogmaals.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een moord is nooit wereldnieuws, en deze valt samen met uitbreiding van de illegale settlements. Daarom denk ik dat de moord door de Mossad gepleegd is. Het is doorgestoken kaart, Israël vermoordt zijn eigen burgers als excuus voor het plegen van nog meer oorlogsmisdaden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is dus niet normaal he, in een topic waar nota bene een Israelisch(!) gezin is vermoord aankomen met dit soort geblèr. Sinds wanneer wordt antisemitisme zo geaccepteerd hier in dit land?
Waar zie jij antisemitisme danquote:
Onschuldige burgers neerzetten als massamoordenaars is geen kritiek, en valt ook niet onder "weinig vertrouwen".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:57 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Waar zie jij antisemitisme danIk zie enkel iemand die niet zo dol is op Israël, de mensen aldaar en weinig vertrouwen heeft in het regime in dat land.
En of het relevant is, tjah hij zet zijn scenario neer en alles wat eromheen hangt. Waar dient zo'n topic anders voor? Enkel steunbetuiging en condoleances? Daar dient dit forum toch niet voor volgens mij
?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef Athlon64x het volgende:
Ik hoop zo dat er aanslag op die kut rechtse nichten komt![]()
Kanker gezwel van rechts
![]()
Er staat nergens in die quotes dat die persoon denkt dat "onschuldige burgers massamoordenaars zijn", dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onschuldige burgers neerzetten als massamoordenaars is geen kritiek, en valt ook niet onder "weinig vertrouwen".
Lees de context anders even in dat topic.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Er staat nergens in die quotes dat die persoon denkt dat "onschuldige burgers massamoordenaars zijn", dat maak jij ervan.
Hij schildert "onschuldige burgers" niet af als massamoordenaarsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees de context anders even in dat topic.
User/Post zijn inmiddels weg, topic dicht.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is dus niet normaal he, in een topic waar nota bene een Israelisch(!) gezin is vermoord aankomen met dit soort geblèr. Sinds wanneer wordt antisemitisme zo geaccepteerd hier in dit land?
Is inmiddels verwijderd.quote:
Heeft Papierversnipperaar hiervoor een ban gekregen? Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef Frutsel het volgende:
User/Post zijn inmiddels weg, topic dicht.
Wat denk je zelf, lees z'n geblaat maar terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef msnk het volgende:
En wat was nu de bannable offense? Handig om te weten als USER zijnde.
Israël vergelijken met wie dan ook zou niet genoeg moeten zijn voor een ban.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, lees z'n geblaat maar terug.
Israëliërs zijn "Ghadaffi's" en moordenaars.
Iesh Antiesemitiesmus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Israël vergelijken met wie dan ook zou niet genoeg moeten zijn voor een ban.
Kerel jij draaft nu wel heel erg door
Iesh dishkriminazi zeker
Dat zeg ik niet of het daarvoor was. Ik zag het net.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Papierversnipperaar hiervoor een ban gekregen? Ongelooflijk.
Nu weer normaal FB aub.quote:
Wat ik niet snap is dat de Palestijnen in die topics vaak alles in de schoenen geschoven krijgen en voor rotte vis worden uitgemaakt. Users die het voor de Palestijnen opnemen worden ook uitgescholden en zelfs dood gewenst. Die topics gaan niet op slot. Maar als Papierversnipperaar dan hetzelfde doet over Israël, gaat het topic wel ineens op slot en wordt hij geband.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet of het daarvoor was. Ik zag het net.
Bans worden niet besproken, dat weten jullie
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast, het is dat je niet voor me staat want ik had je een klap voor je hassers verkocht.
Dat is niet eens een poging tot, want hij stond niet voor me, en een knappe vent die z'n vuist door de kabel weet te drukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef msnk het volgende:
Want dan is dit net zo goed een ban waard, want geweldpleging
[..]
Dus je ziet zelf gelukkig ook in dat het te zot voor woorden is om voor zoiets geband te worden, goed zo heb je nog iets zinnigs kunnen tikken vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet eens een poging tot, want hij stond niet voor me, en een knappe vent die z'n vuist door de kabel weet te drukken.
Of je weet niet wat geweldspleging is, kan ook.
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus je ziet zelf gelukkig ook in dat het te zot voor woorden is om voor zoiets geband te worden, goed zo heb je nog iets zinnigs kunnen tikken vandaag
Valt mee, ik ben gewoon partijdig, ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef msnk het volgende:
Voorschrift, wat lijkt het mij verschrikkelijk om ieder dag te moeten leven met zo'n gigantische bord voor je kop. Spijtig, zeer spijtig. Je had als kind vast heel veel potentie
waarom hij gebanned is weet ik niet, gaan wij als mods niet over. Is bekend bij jullie lijkt me?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat de Palestijnen in die topics vaak alles in de schoenen geschoven krijgen en voor rotte vis worden uitgemaakt. Users die het voor de Palestijnen opnemen worden ook uitgescholden en zelfs dood gewenst. Die topics gaan niet op slot. Maar als Papierversnipperaar dan hetzelfde doet over Israël, gaat het topic wel ineens op slot en wordt hij geband.
Het lijkt me meten met twee maten.
Het bespreken van een ban is ook een ban waard ja, doen we niet. Is nou eenmaal policy.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef msnk het volgende:
Het is jullie beleid dus jullie moeten het lekker zelf weten, maar ik mag toch echt hopen dat hij niet gebanned is vanwege zijn uitspraken in dat topic.
Want dan is dit net zo goed een ban waard, want geweldpleging
[..]
Mij gaat het er meer om dat over Palestijnen alles gezegd mag worden. Neem bijvoorbeeld C_N die het steevast over pallies heeft. En users die het opnemen voor de Palestijnen moeten ook maar alles over zich heen krijgen, zoals de nog vriendelijke benaming door C_N misbaksel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom hij gebanned is weet ik niet, gaan wij als mods niet over. Is bekend.
ik wilde deze klacht behandelen, zag ik dat het topic al dicht was en dat de user al weg was. Meer wilde ik niet melden.
Hij geeft gewoon een lief complimentje aldus Urban Dictionary.quote:Pallie
The best friends in the whole world!
As seen in 'Pallies', from the late 90's sketch show, Mr. Show.
We were a bunch of pallies.
Als ik het zo zie is er inderdaad in ge-edit en is het dicht omdat het meer een gekibbel was dan wat anders. Tevens is er goedkeuring gegeven voor een nieuw topic als het normaal kon. Maar dat heeft niemand geopend. Heb het inhoudelijk verder niet bekeken omdat het al op slot was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij gaat het er meer om dat over Palestijnen alles gezegd mag worden. Neem bijvoorbeeld C_N die het steevast over pallies heeft. En users die het opnemen voor de Palestijnen moeten ook maar alles over zich heen krijgen, zoals de nog vriendelijke benaming door C_N misbaksel.
Dan komt het raar over als een topic waarin iemand Israël uitscheldt, wordt gesloten en hevig geëdit.
Pallies is gewoon een denigrerend scheldwoord. Net zoiets als zwartjes of zandhazen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is er inderdaad in ge-edit en is het dicht omdat het meer een gekibbel was dan wat anders. Tevens is er goedkeuring gegeven voor een nieuw topic als het normaal kon. Maar dat heeft niemand geopend. Heb het inhoudelijk verder niet bekeken omdat het al op slot was.
Persoonlijk zie ik niet veel problemen in Pallies.. Israeliers zijn steevast De Joden of/en zionisten.
Ik heb het topic ff teruggelezen. Zal even kijken of er al iets mee gedaan is. Anders ga ik C_N ook even aanspreken op zijn gedrag en misplaatste taalgebruik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei al dat het nog vriendelijke voorbeelden waren. C_N is steevast grof over Palestijnen en users die het voor de Palestijnen opnemen. Kennelijk is het dan normaal dat hij een user voor misbaksel mag uitschelden, en nogmaals, dat is nog vriendelijk. Omgekeerd echter moeten users oppassen niet als antisemiet te worden gezien.
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Pallies is gewoon een denigrerend scheldwoord. Net zoiets als zwartjes of zandhazen.
Zijn d'r mee bezigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef Muridae het volgende:
Kerncentrales Japan #11
Graag een moderator hierop.
Vragen om een ban kan trouwens ook een ban opleveren. Tis trouwens dat je het ff weet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:58 schreef Mercer het volgende:
Kan Vergezocht een ban krijgen?
Kerncentrales Japan #11
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet hem toch ook in dat rijtje? Dooie criminelen.
En dat moet dan een Mod voorstellen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, ik moet het wel een beetje aanpassen aan het niveau van iemand die van rap houdt he? Keep It Simple Stupid.
HeatWave kan goed trollen ja, maar:quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Het topic over het overlijden van Nate Dogg krijgt een wending waar niemand op zit te wachten, met dank aan HeatWave.
[..]
[..]
En dat moet dan een Mod voorstellen?
Lees anders die tweede quote nog even. Dat HW blij is met dit sterfgeval om te trollen mag duidelijk zijn, kan ie weer lekker op de man spelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:42 schreef msnk het volgende:
[..]
HeatWave kan goed trollen ja, maar:
Die "Nate Dogggggg" werd gearresteerd wegens drugs- en illegaal wapenbezit en bedreiging. Dan mag iemand toch best blij zijn dat "Nate Dogggggg" niet meer in levende vorm aanwezig is op aarde?
Het is ander kaliber dan een Saddam Hussein of een Ahmadinejad, dat klopt, maar maakt dat wat uit dan, hij was zeker geen appeltjesdief.
Zolang jij zo lekker hapt is het zeker de moeite waardquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lees anders die tweede quote nog even. Dat HW blij is met dit sterfgeval om te trollen mag duidelijk zijn, kan ie weer lekker op de man spelen.
Oh, dat laatste is me toch een waterdicht excuus, zeg. Keurig. Die kan 99% van de gebande users gebruiken. Je gedragd op internet gaan vergelijken met rampen in de wereld.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang jij zo lekker hapt is het zeker de moeite waard.
Komop zeg, een of andere repper legt het loodje, ten tijde van Japan en Libie, lekker boeiend.
Dat zijn posts van gisteren, negeer het ajb, anders blijft het dooretteren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef NietTeVolgen het volgende:
Rapper Nate Dogg overleden
Kan er iets gedaan worden aan de 'moderator' HeatWave in dit topic?
Heb de bron maar even opgezocht en die titel er boven gezet. De stemming maken doet de TS ook al in de OP... oorspronkelijke titel dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Betalen voor dode buurman
TT heeft niets met het artikel te maken en is stemming makend.
Topic is weer open en direct gaat men weer heel slinks uitlokkende niets aan de discussie toevoegende postings doen:quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:45 schreef Disana het volgende:
Betalen voor dode buurman en eerder, en verder.
Topic wordt verziekt door niet aflatende ad hominems.
Heb deze daar al uitgelegd. Er is één post weggehaald terwijl ik één zin weg wilde halen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:09 schreef Disana het volgende:
Er wordt weer zeer typisch gemodereerd in het Israël-Palestijnen topic. Een bepaalde poster mag ongehinderd haat richting Palestijnen zaaien maar anderen mogen daar niet op wijzen. Ik noem wat deze poster doet geen discussie, ik noem dat propaganda.
Ik zie in het hele topic ook linkjes staan waar juist Israël niet zo goed uit de verf komt. Ik ga die linkjes wel even bekijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
Toevoeging.
Het topic wordt gebruikt als dumping ground voor een niet aflatende stroom berichten die aan moeten geven hoe slecht de Palestijnen zijn. Elke reactie wordt beantwoord door nog een negatief bericht. Het topic is gekaapt door deze poster en het is niet meer dan logisch dat er wordt geageerd.
Je hebt tot nu toe alleen de pro-Israël linkjes bekeken?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:42 schreef paddy het volgende:
Ik zie in het hele topic ook linkjes staan waar juist Israël niet zo goed uit de verf komt. Ik ga die linkjes wel even bekijken
Nee, die staan er niet zoveel in dat topic.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt tot nu toe alleen de pro-Israël linkjes bekeken?
Echt! Ik heb die post niet gezien. Ik vind dat niet kunnen en nooit gevonden ook, dus doe het niet anders overkomen a.u.bquote:Op zondag 20 maart 2011 12:54 schreef Disana het volgende:
In de vorige FB meldde ik dat ik door deze poster een misbaksel werd genoemd.
Palestijn doodt Israëlisch gezin op Westelijke Jordaanoever
Dat vonden jullie kennelijk wel kunnen want het staat er nog. En zo is er veel meer van de hand van deze poster te vinden dat gewoon mocht blijven staan. Maar kennelijk bestaat omgekeerd niet dezelfde vrijheid.
Verder lijkt het verschil tussen trollen en uit oprechte onvrede nieuws posten me toch wel duidelijk. Het topic is het speeltuintje van deze poster geworden.
Het gaat over de moderatie in dat soort topics, niet over jou specifiek. Deze poster krijgt bijzonder veel ruimte en dat is prima als mensen die er anders over denken die ook krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Echt! Ik heb die post niet gezien. Ik vind dat niet kunnen en nooit gevonden ook, dus doe het niet anders overkomen a.u.b
De user wil twee kanten van het verhaal laten zien. Wat is daar mis mee?
Er was helemaal geen 'verhaal', er werden gewoon anti-Palestijnse linkjes gedumpt in antwoord op alles wat (netjes en redelijk) werd geschreven. En als er iets van werd gezegd, volgde er een knipoog of nog een linkje. Mag jij uitleggen waar daar de discussie in schuilt.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:59 schreef paddy het volgende:
En even over het speeltuintje van user. ....
De user wil twee kanten van het verhaal laten zien. Wat is daar mis mee?
De poster krijgt net als de rest, de ruimte om twee kanten van het verhaal te laten zien. En wordt er net zo op aangesproken wanneer hij een discussie op het verkeerde spoor zet.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat over de moderatie in dat soort topics, niet over jou specifiek. Deze poster krijgt bijzonder veel ruimte en dat is prima als mensen die er anders over denken die ook krijgen.
Ik zie niemand anders vrijwel uitsluitend links posten om het gelijk van de Palestijnen te onderstrepen. Dat zou net zo zinloos zijn want het is geen stof voor discussie. Het is je eigen gelijk doordrukken.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:05 schreef paddy het volgende:
[..]
De poster krijgt net als de rest, de ruimte om twee kanten van het verhaal te laten zien. En wordt er net zo op aangesproken wanneer hij een discussie op het verkeerde spoor zet.
Nog een keer, wat is er mis mee om om net als anderen linkjes te geven die de andere kant van het verhaal laten zien?
Persoonlijk geneuzel haal ik gewoon weg wanneer ik het zie.
Er is nooit een verhaal geweest. Er staat boven het topicPalestina&Israël. Niet alleen Israël en hun wandaden.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was helemaal geen 'verhaal', er werden gewoon anti-Palestijnse linkjes gedumpt in antwoord op alles wat (netjes en redelijk) werd geschreven. En als er iets van werd gezegd, volgde er een knipoog of nog een linkje. Mag jij uitleggen waar daar de discussie in schuilt.
Jij ziet het getreiter van één kant? Wanneer dit getreiter is, is het hele topic getreiter naar elkaar. Ik ben het daar niet mee eens. Ik zie wel enorme frustratie soms aan beide kanten. Ik zie alleen CN op dit moment niet trollen. Net als andere users soms wel gefrustreerd omdat je een punt niet duidelijk kunt maken. Tot nu toe vond ik een post van Moussie nog het nuttigs in dat topic, maar daarom ga ik minder nuttige posts of trieste posts, maar die wel een mening zijn niet weghalen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niemand anders vrijwel uitsluitend links posten om het gelijk van de Palestijnen te onderstrepen. Dat zou net zo zinloos zijn want het is geen stof voor discussie. Het is je eigen gelijk doordrukken.
Maar goed, als jij het getroll en getreiter als mod niet herkent, dan houdt het op.
Jij had het zelf over een verhaal, ik quote je slechts.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Er is nooit een verhaal geweest. Er staat boven het topicPalestina&Israël. Niet alleen Israël en hun wandaden.
Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik vind het prima dat (zolang het wel over de situatie tussen Israël en de Palestijnen gaat) dat beide kanten belicht worden. Niet alleen de kant die Israël in een slecht daglicht zet, of alleen de Palestijnen in een slecht daglicht zetten. Beide kanten van het verhaal belichten van hie de situatie daar is,vind ik persoonlijk prima, jij toch ook?
Je kan in z'n topic het onmogelijk alleen maar over één kant van het verhaal hebben.
Het linkje wat niet over de situatie van Israël en Palestina gaat ook weggehaald. Een ander linkje ging over een orthodoxe jood die iemand neer stak, dus ook niet echt positief voor Israël. Die is ook gepost door CN, dus snap dan de propaganda niet zo.
Juist.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij ziet het getreiter van één kant? Wanneer dit getreiter is, is het hele topic getreiter naar elkaar. Ik ben het daar niet mee eens. Ik zie wel enorme frustratie soms aan beide kanten. Ik zie alleen CN op dit moment niet trollen. Net als andere users soms wel gefrustreerd omdat je een punt niet duidelijk kunt maken. Tot nu toe vond ik een post van Moussie nog het nuttigs in dat topic, maar daarom ga ik minder nuttige posts of trieste posts, maar die wel een mening zijn niet weghalen.
C_N heeft altijd al getreiterd en gescholden. Daar is nooit iets aan gedaan. En ook vandaag begon het met het weghalen van een post van een andere user. Als jij zegt dat er vanaf nu op wordt gelet dat C_N niet kliert of scheldt, is het klaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef paddy het volgende:
Het gescheld van CN en andere users is toch weggehaald?
C_N heb ik posts van weggehaald, net als van andere users. C_N werd ook getreiterd maar dat moet je kunnen zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
C_N heeft altijd al getreiterd en gescholden. Daar is nooit iets aan gedaan. En ook vandaag begon het met het weghalen van een post van een andere user. Als jij zegt dat er vanaf nu op wordt gelet dat C_N niet kliert of scheldt, is het klaar.
Ik dacht dat we het over dat topic hadden.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
Ik had het over het hele oeuvre van C_N, dus ook over gerelateerde topics. Hoog tijd dat iemand daar eens naar omkijkt en voor de rest mag je prijzen wie je wil
Ik wees je toch ook al op een eerder topic waar iets vervelends stond? Dat was mijn hele punt: van mij werd vandaag iets gewist richting hem terwijl hij zo lang zijn gang kon gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over dat topic hadden.
Had dan gewoon gezegd, ik wil dat jullie elke post van C_N nakijken, want ik vind het een vervelende user.
Heeft er al iemand naar bovenstaande topic gekeken?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:53 schreef Snapcount2 het volgende:
Stop met vaccineren tegen baarmoederhalskanker
Dit is een typisch Lambiekje-topic. Hij is selectief in het aanhalen van bronnen en spuit weer allerlei onzin over kanker en hoe ziektes veroorzaakt worden.
Paddy heeft er al verscheidene malen in gemod zoals je wellicht misschien al gezien had? Topic blijft vooralsnog open, hopende op een normale discussie. Het onderwerp is wel interessant.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:08 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Heeft er al iemand naar bovenstaande topic gekeken?
topic gaat terug naar MOquote:
Bedanktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Paddy heeft er al verscheidene malen in gemod zoals je wellicht misschien al gezien had? Topic blijft vooralsnog open, hopende op een normale discussie. Het onderwerp is wel interessant.
[..]
topic gaat terug naar MO
Is wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef Disana het volgende:
Religie sterft uit in Nederland en eerder.
Kloon lijkt speciaal aangemaakt om te trollen.
Dat had ik wellicht misschien inderdaad wel gezien, ik had eigenlijk ook gehoopt dat het hoge BNW-gehalte opgevallen was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Paddy heeft er al verscheidene malen in gemod zoals je wellicht misschien al gezien had? Topic blijft vooralsnog open, hopende op een normale discussie. Het onderwerp is wel interessant.
Word je niet moe van jezelf?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef Disana het volgende:
Religie sterft uit in Nederland en eerder.
Kloon lijkt speciaal aangemaakt om te trollen.
Mag ik je onder blaffen....... please.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Sorry, maar ik moest het kotsgevoel even afreageren.
Het zegt meer over jezelf dan over mij uit welk hout je gesneden bent.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mag ik je onder blaffen....... please.
Volgens mij zou jij je eigen moeder nog aangeven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef Disana het volgende:
Oh leuk, ik mag aansluiten in de rijen die Dr.Nikita's speciale aandacht verdienen. Jammer wel dat ik zo ver achteraan sta.
Dat gun ik je wel, want ik gok zo dat de rest van de wereld met jou te doen heeft.quote:
Gaat niet over de mening van iemand anders maar het gaat om verlinkpraktijken, dat je dat niet eens door hebt geeft mij te denken. Eigenlijk doet zij jouw werk waar je voor hebt aangemeld en dito verantwoordelijk voor bent en het is dieptriest dat de moderatie meegaat in praktijken waar 65 jaar geleden als je pech had voor dood werd geschoten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kap eens aub.
Stuur anderen maar een pm of dm als je je mening over hen wil ventileren.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Word je niet moe van jezelf?
Ik zou mij minstens doodschamen als ik een sport van zou maken om medeusers aan te geven.
Sorry, maar ik moest het kotsgevoel even afreageren.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gaat niet over de mening van iemand anders maar het gaat om verlinkpraktijken, dat je dat niet eens door hebt geeft mij te denken. Eigenlijk doet zij jouw werk waar je voor hebt aangemeld en dito verantwoordelijk voor bent en het is dieptriest dat de moderatie meegaat in praktijken waar 65 jaar geleden als je pech had voor dood werd geschoten.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
hear hear. wat een droevigheid.
Ik ben ook al uitgemaakt voor undercover-admin door een trol.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:08 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp best dat sommige users tegen het uitgraven van trollen zijn.
Dat valt bij jou toch wel mee? Kijk, als je als normale user in dit topic vaker post dan de mods,...dan ben je er een.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ook al uitgemaakt voor undercover-admin door een trol.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kijk, als je als normale user in dit topic vaker post dan de mods,...dan ben je er een.
Ok, ik zal hier wat vaker posten dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat valt bij jou toch wel mee? Kijk, als je als normale user in dit topic vaker post dan de mods,...dan ben je er een.
Was ik al mee bezigquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:49 schreef Hukkie het volgende:
Slotje plz:
Voicemail-inbox politici eenvoudig af te luisteren
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Disana kan ongestoord doortrollen en andere reacties op dat gezuig worden verwijderd?
Onacceptabel.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Disana kan ongestoord doortrollen en andere reacties op dat gezuig worden verwijderd?
Onacceptabel.
Een ongeorganiseerde bash-actie dus?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
Nee, maar het staat je vrij er een op te zetten hoor.
Ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een ongeorganiseerde bash-actie dus?
Dankje Disana, je vult me perfect aan.quote:
Ik begrijp jouw onvermogen niet om meningen en visies te scheiden van persoonlijke aanvallen. Elke keer en overal verval je er weer in zodat een normale uitwisseling van gedachten onmogelijk wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
Kritisch is een woord die jij niet in de mond mag nemen.
En toch heeft Paddy haar post aangepast.... verschil in moraal/inzicht?quote:
.quote:Eerst zeg je dat je wilt dat jouw atheïsme wordt gerespecteerd, dan vertel je dat je vriendin is nagefloten, en nu werd ze al ongelovige hoer genoemd
Je zegt dus in feite hetzelfdequote:Maar ik vind het wel een beetje een sterk verhaal dat steeds erger werd
Beiden antwoorden zeggen. Je bent niet serieus te nemen.quote:En daarom word je nooit door iemand serieus genomen, want je negeert steevast de werkelijkheid.
Hoe kom je erbij. Ik heb vraagtekens bij zijn bedoeling, en daar blijk ik gelijk in te krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef paddy het volgende:
Disana? Even deze
Je zegt dus in feite hetzelfde
Beiden antwoorden zeggen. Je bent niet serieus te nemen.
Ik zal dan ook beide reacties wijzigen
Jouw post was inderdaad serieus en geen getroll.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
heeft iemand mijn post weggehaald uit het hoofddoekjes topic? ik meen me, geheel ontopic, te herinneren dat vrouwen die vroeger de hoer speelden bij een islamtische hooggeplaatste een hooffddoek kreeg. om zo het verschil tussen hoeren en niet hoeren te duiden. beetje zielig om dat weg te halen.
Juist het hele topic gevolgdquote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij. Ik heb vraagtekens bij zijn bedoeling, en daar blijk ik gelijk in te krijgen.
Heb je het verloop van dat stukje topic wel gevolgd?
Hij zei hetzelfde als jij zei. Het was "Je liegt"tegen je wordt niet serieus genomen. Normaal laat ik dat staan, maar wanneer iemand er melding van gaat maken kijk ik het hele topic na.quote:Eerst ging het alleen om het erkennen van zijn atheïsme, toen werd zijn vriendin nagefloten, daarna werd ze uitgescholden. Uiteindelijk komt de aap uit de mouw en heeft de user ook iets tegen heel veel andere zaken die moslims betreffen. Verder geeft hij geen enkel argument, hij blieft het gewoon allemaal niet.
Heb er ook naar gezocht en het niet gevonden, vandaar dat ik dacht dat het een flame zoeken was.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
heeft iemand mijn post weggehaald uit het hoofddoekjes topic? ik meen me, geheel ontopic, te herinneren dat vrouwen die vroeger de hoer speelden bij een islamtische hooggeplaatste een hoofddoek kreeg. om zo het verschil tussen hoeren en niet hoeren te duiden. beetje zielig om dat weg te halen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef paddy het volgende:
Hij zei hetzelfde als jij zei. Het was "Je liegt"tegen je wordt niet serieus genomen. Normaal laat ik dat staan, maar wanneer iemand er melding van gaat maken kijk ik het hele topic na.
Wie liegt er nu? Er stond niet 'je liegt'. Er stond dat ik het een beetje een sterk verhaal vond.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Juist het hele topic gevolgd
[..]
Hij zei hetzelfde als jij zei. Het was "Je liegt"tegen je wordt niet serieus genomen. Normaal laat ik dat staan, maar wanneer iemand er melding van gaat maken kijk ik het hele topic na.
ach. al die moeite. je mag het van mij ook zo laten, als ik er maar geen note bij heb gekregen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb er ook naar gezocht en het niet gevonden, vandaar dat ik dacht dat het een flame zoeken was.
Zal deze even bij de FA's neerleggen zodat je reactie dan weer terug gezet gaat wordenWanneer het zo is, dan mijn excuses
Ik heb niemand genote in dat topicquote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach. al die moeite. je mag het van mij ook zo laten, als ik er maar geen note bij heb gekregen.
Ik heb bepaalde reacties gemod. Dacht dat ik je dat eerder al uitgelegd had hier boven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat we nu alles in het openbaar moeten bespreken want pm wordt niet meer beantwoord?
Wilde dit net melden, dan vooral de onzinnige ONZ posts van Calimero-Gedragquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Disana het volgende:
Pedo Ad van den Berg opgepakt?
Volgens een paar internet bronnen is pedofiel Ad van den Berg opgepakt
Vreemd genoeg stonden al jouw reacties aangevinkt als reacties weggooien, maar heb die vinkjes weer weggehaald. Mis je nog een post, zeg het me danquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Perrin het volgende:
Kerncentrales Japan #24
Is Oranje toch het beste landen-elftal?
Volgens mij solliciteert deze user 'Calimero-Gedrag' naar een ban?
Ohnoes, my precious reacties. Zal wel foutje zijn geweest. Iig dank voor het trollzappen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Vreemd genoeg stonden al jouw reacties aangevinkt als reacties weggooien, maar heb die vinkjes weer weggehaald. Mis je nog een post, zeg het me dan
@Disana? Bedankt voor het melden. Was al iets aan gedaan
misschien genieten ze wel van het lekkere weer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn de modjes met vakantie, ik zie meerdere dubbeltopics, die of 2 keer in NWS lopen, maar dan met een andere titel, of zowel in POL als in NWS lopen met dezelfde titel.
Eergister was het kutweer. En toen waren de topics er ook al.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien genieten ze wel van het lekkere weer?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eergister was het kutweer. En toen waren de topics er ook al.
je voelt je wel snel bedreigd knakkertje. is dat een islamitische eigenschap of zo?quote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
Wat? Ga je me nu bedreigen omdat ik dubbeltopics aankaart?
Ik voel me inderdaad snel bedreigd door mensen die mij letterlijk bedreigen gedurende discussies.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je voelt je wel snel bedreigd knakkertje. is dat een islamitische eigenschap of zo?
gapen is bedreigen? lol. ik heb het met je te doen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad snel bedreigd door mensen die mij letterlijk bedreigen gedurende discussies.
Uiteraard, jij doet nooit wat. Dat verhaaltje kennen we wel. Doe waar je goed in bent, ga lekker de held spelen in NWS en mensen bedreigen tijdens discussies.quote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gapen is bedreigen? lol. ik heb het met je te doen.
Ja, vooral die kitao.. Wat een irri troll is dat zeg.quote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef simmu het volgende:
gaat lekker in het japanse kernramptopic. wat een intens trieste bedoening is dat geworden zeg. lekker trollen en als iemand serieus en met rede aankomt kan je uitgescholden worden. Kerncentrales Japan #25
Ik heb die reactie allllaaaaang achter neergelegd. Ik kon er geen modactie in zien en heb hem gewoon verduidelijking gevraagd zoals ik ook BSB verduidelijking heb gevraagd.quote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef Disana het volgende:
Waarom mag dit en dit gewoon blijven staan?
Ik schrijf dat het uiterlijk van de vrouw er bij verkrachting niet toe schijnt te doen. C_N vindt het nodig op te merken dat er voor onaantrekkelijke vrouwen dus nog hoop op een beurt is: verkrachting.
Het gaat mijn verstand te boven dat dit niet wordt gemodereerd, temeer daar er een mod in het topic meepost.
Dat gaat zo al een hele tijd. Het is gewoon een kernenergiebashtopic gewordenquote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef simmu het volgende:
gaat lekker in het japanse kernramptopic. wat een intens trieste bedoening is dat geworden zeg. lekker trollen en als iemand serieus en met rede aankomt kan je uitgescholden worden. Kerncentrales Japan #25
niet echt tegen de regelsquote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef Disana het volgende:
Waarom mag dit en dit gewoon blijven staan?
Ik schrijf dat het uiterlijk van de vrouw er bij verkrachting niet toe schijnt te doen. C_N vindt het nodig op te merken dat er voor onaantrekkelijke vrouwen dus nog hoop op een beurt is: verkrachting.
Het gaat mijn verstand te boven dat dit niet wordt gemodereerd, temeer daar er een mod in het topic meepost.
ik herpost mezelf maar eensquote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef simmu het volgende:
/mee eensquote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef simmu het volgende:
[..]
ik herpost mezelf maar eens![]()
irritant geneuzel weer. het enige wat ik nog over kan zeggen is: hernoem het topic dan toch gewoon naar [bnw]kitao's rant
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Noz het volgende:
Btw... Was ie niet gewoon zijn bomgordel vergeten om te doen?
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef ukga het volgende:
[..]
Staat die man in de fik, wordt ie nog in elkaar geslagen ook
IK KAN HIER ZO BOOS OM WORDEN
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Noz het volgende:
Misschien was ie The Bloodhound Gang op zijn iPod aan het luisteren
Nou ja, het dubbele topic is gesloten. Heel veel meer hoef je niet te verwachten.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Man steekt zichzelf in brand op de Dam
Sinds wanneer is NWS gelijk aan ONZ?
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Man steekt zichzelf in brand op de Dam
Sinds wanneer is NWS gelijk aan ONZ?
Met zon topic kan je het helaas wel verwachten. De één heeft meer fatsoen dan de ander. De één vindt het lollig, de ander zielig, weer een ander egoïstisch omdat zon 'kneus' zichzelf van het leven wil beroven waar anderen de dupe van worden omdat ze er naar moeten kijken etc. Dan krijg je al gauw schreeuwende, lollige en dat soort reacties. Na overleg laten we het even lopen tot het wat gekalmeerd is.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, het dubbele topic is gesloten. Heel veel meer hoef je niet te verwachten.
Die is inmiddels ook vertrokkenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Snapcount2 het volgende:
Zouden jullie eens kunnen kijken naar gebruiker Muhammedalislaam? Ik heb het vermoeden dat het een troll is.
Je bent verdomme mod, wat doe je hier anders ?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Met zon topic kan je het helaas wel verwachten.
je bent ook mod als je iedereen zijn of haar zegje laat doen. collina was niet voor niets zo'n goede scheidsrechter, hij gaf zelfden een kaart en liet het spel doorgaan omwille van het spel.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bent verdomme mod, wat doe je hier anders ?
Toen ik gisteravond thuiskwam en de actieve topics in NWS doorlas heb ik me door pagina's gebagger heen moeten werken, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt nog in zo'n topic te posten. Het is misschien niet direct iets van de laatste tijd maar het is echt wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:56 schreef Frutsel het volgende:
Misschien in deel 2
Je hebt wel een punt hoor, maar zon soort actie roept emotie op... walging...ontsteltenis.. afkeer maar ook zwarte humor. Vaak gaat zoiets zo snel, valt nauwelijks tegen aan te modden.. De één kan er beter tegen dan de ander.. vaak proberen we dan alleen ff de ziekste reacties te modden of foto's te spoileren. Zal het straks nog even doorlopen.
Pagina's gebagger in het actieve topics van NWS deel lijkt me wat overdreven, maar goed, er zullen topics bijzitten die vraagtekens oproepen. In dit geval is er ook FA-niveau overleg geweest over dit betreffende topic en werd ook gezegd het topic in eerste instantie maar even te laten lopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik gisteravond thuiskwam en de actieve topics in NWS doorlas heb ik me door pagina's gebagger heen moeten werken, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt nog in zo'n topic te posten. Het is misschien niet direct iets van de laatste tijd maar het is echt wel eens anders geweest.
Als je alles maar toelaat kun je de users weinig verwijten.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het niveau van NWS gaat met een enorme vaart achteruit en dat is echt niet alleen maar de schuld van de moderators. De users hebben er een handje van.
Ik zie vooral menig topic ontsporen door trollen die het voorzien lijken te hebben op de mensen die hier in FB dingen aan de kaak willen stellen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie geen grote problemen. wel dat sommige users nogal vaak hier posten om te klagen over users waar ze hun mening niet mee delen en dan spijkers op laag water gaan zoeken. dat valt me steeds meer op. misschien tijd voor sommigen om een fb blokkade te krijgen?
en zo zien we allemaal wat we willen zien. laten we lief tegen elkaar doen, dan is er namelijk nooit meer iets aan de handquote:Op woensdag 6 april 2011 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie vooral menig topic ontsporen door trollen die het voorzien lijken te hebben op de mensen die hier in FB dingen aan de kaak willen stellen.
Users geïnteresseerd in NWS zitten niet echt te wachten op het lezen van persoonlijke vetes die topic na topic weer oplaaien.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en zo zien we allemaal wat we willen zien. laten we lief tegen elkaar doen, dan is er namelijk nooit meer iets aan de hand![]()
in dat geval verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Users geïnteresseerd in NWS zitten niet echt te wachten op het lezen van persoonlijke vetes die topic na topic weer oplaaien.
Jullie zijn daar met z'n allen druk mee bezig natuurlijk...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet.
precies. met dat verschil dat ik zelden in fb kom om iemand, die in een topic iets zegt wat ik niet lief vind, te melden.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jullie zijn daar met z'n allen druk mee bezig natuurlijk...
Ik post zelden meer in NWS en al zeker niet op de man gespeeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet.
het is maar wat je onder trollen verstaat. ik maak een punt, meer niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:36 schreef Perrin het volgende:
Zelfs in deze draad wordt vrolijk verder getrolld door zoalshetis, treurig.
Sommige bedreigingen zijn ook gewoon bedreigingen, klaar. Kennelijk kunnen bepaalde mensen niet discussieren zonder de ander te bedreigen. Dat is trouwens nog een punt. Er wordt geen reet gedaan met topic-reports.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. met dat verschil dat ik zelden in fb kom om iemand, die in een topic iets zegt wat ik niet lief vind, te melden.
laten we eerlijk zijn. de meeste klagers in fb is een kliekje dat in een topic blijkbaar niet in staat is er overheen te lezen en alles ziet als schelden of bedreigen, terwijl ze er zelf net zo hard aan meedoen.
doe nou eens een bron voor die verschrikkelijke bedreigingen aan jouw adres. want ik weet niet waar je al een tijdje over jengelt. geef je ook even de context?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sommige bedreigingen zijn ook gewoon bedreigingen, klaar. Kennelijk kunnen bepaalde mensen niet discussieren zonder de ander te bedreigen.
Uiteraard weet jij niet waar ik over jengel. Of eigenlijk weet je dat wel, maar doe je alsof je neus bloed en dan ga ineens de brave burger uithangen in feedback. Het onschuldige calimero-mannetje. Verder heb ik geen zin om je een ban aan te smeren, dus laat ik dat lekker liggen. Ik wil geen martelaar van je maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe nou eens een bron voor die verschrikkelijke bedreigingen aan jouw adres. want ik weet niet waar je al een tijdje over jengelt.
doe maar wel. ik neem de ban, hoewel ik dat dan al wel eerder had moeten krijgen gezien al hetgene ik jouw zieltje heb aangedaan op fok! waar iedereen meeleest.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard weet jij niet waar ik over jengel. Of eigenlijk weet je dat wel, maar doe je alsof je neus bloed en dan ga ineens de brave burger uithangen in feedback. Het onschuldige calimero-mannetje. Verder heb ik geen zin om je een ban aan te smeren, dus laat ik dat lekker liggen. Ik wil geen martelaar van je maken.
ik wacht vol spanning af. kun je de volgende keer dat mutant weer begint over de bedreigingen van mij aan zijn adres hem tot de orde roepen. het begint een beetje stigmatiserend te worden zo langzamerhand. dank je.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik wacht vol spanning af. kun je de volgende keer dat mutant weer begint over de bedreigingen van mij aan zijn adres hem tot de orde roepen. het begint een beetje stigmatiserend te worden zo langzamerhand. dank je.
en dan mij de cry baby noemen. wat voor sukkel ben je dan.quote:
Als het goed is het gemod, of er moet weer bagger bij zijn gekomen na mijn moderatie. En ook al zou het rood zien van admins. Het kan maar zo dat die admins dan niet gaan modereren maar als user reageren. Worden dan ook gewoon al dan niet gemodquote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
En er mag ook wel even gekeken worden naar het andere topic over Baflo (hoewel het daar al blauw ziet van de moderators)
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:03 schreef sp3c het volgende:
je moet het heel bont maken maar ja, zelfs in feedback ja
hoest nou, ouwe soldaat?quote:
wmb doe je dat voortaan en niet enkel wanneer je je zin niet (snel genoegquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef gelly het volgende:
Jullie kiezen er maar voor users te negeren? Waar is dit topic anders voor? Maar weer een fa mailen dus.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wel. Enige andere oplossing lijkt me dan elke zigeuner in de EU verplicht steriliseren en bij wangedrag ze direct levenslang opsluiten.
dat is nog niets als je wist hoe zigeuners over niet-zigeuners praten. de koude rillingen lopen over je rug.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef gelly het volgende:
Wat doen dit soort idioten uberhaupt op FOK! ?
[..]
Komop zeg. Loopt alleen maar azijn te zeiken, bij tegengeluid pruttelt er eerst nog wat "jouw mening is niet relevant" uit om vervolgens te gaan klagen in FB.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:28 schreef Disana het volgende:
Ik vind het mooi dat er nog users als gelly zijn die zich sterk maken voor een leesbaar subforum.
quote:
Heb jij mij er net 5 notes bijgegeven?quote:
Geen 5quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb jij mij er net 5 notes bijgegeven?
Als ze jou op die manier ergens voor uitmaakten zou ik ook ingrijpen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Duke's pupil moet nodig beschermd worden.
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze jou op die manier ergens voor uitmaakten zou ik ook ingrijpen.
tuurlijk, zou ik ook zeggen.quote:
i-dont-give-a-fuck. ik voel me beter bij de rechtse users... die zijn wat minder irritant dan de linke sukkels.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef sp3c het volgende:
het hele links/rechts/joden/marokkanen verhaal interesseert me gewoon niet ... ik begin pas te modden zodra iemand als een dolle stier begint te springen
het is jammer dat je op die manier vaker bij de 'rechtse' users uitkomt maar so be it
ik-wil-juist-van-iedereen-last-hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef sp3c het volgende:
waar gaat dit in godsnaam nog over?
zit gewoon niet de hele tijd te schelden en te tieren, dan heb je van niemand last
Gewoon, omdat men daar zin in hadquote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef Halcon het volgende:
Frankrijk stuurt opnieuw zigeuners terug
Waarom dicht?
quote:Op maandag 18 april 2011 07:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gewoon, omdat men daar zin in had
Heb je zijn sluitpost van dat topic wel gelezen? Ik kan mij zo voorstellen dat dit de reden was van het slotje.quote:
Is toch gewoon een normale discussie over een volk dat onevenredig is vertegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken?quote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je zijn sluitpost van dat topic wel gelezen? Ik kan mij zo voorstellen dat dit de reden was van het slotje.
Voor de duidelijkheid: ik bedoel niet voor de PVV.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De TT is wellicht grappig bedoeld, maar ik vind 'm nogal stigmatiserend.
Dat begreep ik ook wel. Het topic is bagger van de bovenste plank. Misschien hadden we wel een serieuze discussie gehad wanneer de PVDA het voorstel had gedaan. Bepaalde users hadden de intentie al helemaal niet om het over het bericht te hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik bedoel niet voor de PVV.
Te makkelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef Frutsel het volgende:
Kap eens met dat gegeneraliseer in Halcon, daarmee heb je je eigen topic omzeep geholpen. We gaan geen bevolkingsgroep over één kamp scheren. Of het nu moslims, joden, zigeuners, turken etc etc zijn. Oproepen tot deportatie etc etcDoen we niet, Ook niet als het je eigen mening is.
Kom maar weer terug als het normaal kan.
Er zijn ook dingen verwijderd en in dit geval niet alleen van Halcon. Die kan jij niet meer zien.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Te makkelijk.
En het generaliseren valt in dit geval wel mee, als je het mij vraagt.
Het probleem van de Roma en/of Sinti is uit zichzelf gewoon al lastig.
Een serieus gesprek is dan wel nodig.
De groep zigeuners die zichzelf Roma noemen. Ik zeg zigeuners omdat het zigeuners zijn en de claim om Roma genoemd te worden i.p.v. zigeuners compleet eenzijdig is.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Dan nog moet je het maar anders omschrijven. Je scheert een complete bevolkingsgroep over één kant wat we hier niet doen. Of het nou joden, zigeuners, koerden, moslims, libiers of weet ik wat zijn. Gaat het over Roma's? Zigeuners? Is het beide hetzelfde? Of juist niet? Het blijft generalisatie.
Van de week riep je nog op om elke zigeuner in de EU maar te steriliseren. Dat was een betere oplossing. En dan heb ik het nog niet over andere users die ook een duit in het zakje doen/deden.
We hebben het enkele dagen aangekeken maar we kunnen blijven edit-ten. Dan maar niet.
En nogmaals: Het onderwerp mag best besproken worden.
fixed hoop ikquote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef Codiac het volgende:
Morendo is hier Rutten en Wilders, achterkamertjespolitiek voor een meerderheid behoorlijk aan het trollen, maakt het moeilijker om tot een discussie te komen. Jammerlijk. Ik merk wel of dit het waar is voor een 'mod'
ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef gelly het volgende:
Ik ben het ook wel een beetje zat NSB' er genoemd te worden eigenlijk.
Doe je het weer, maar goed 'old habits die hard' zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef gelly het volgende:
Ik ben het ook wel een beetje zat NSB' er genoemd te worden eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef eriksd het volgende:
Heh? Er zal toch wel een richtlijn zijn als het gaat om wat wel en niet mag?
Gewoon in de 1e post.quote:En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Dus soms mag de waarheid hier ook niet verkondigd worden? Als iets te confronterend is?quote:
Prima, ik kaart ook onfrisse zaken aan waarop jij je in een slachtofferrol wentelt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef gelly het volgende:
Overigens ga ik niet stoppen met het melden van onfrisse zaken hier, dus bespaar jezelf een ban.
Och, het is ook feedback toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef sp3c het volgende:
met dat verschil dat Gelly dit topic WEL gebruikt waar het voor bedoelt is
Als iemand continu loopt te klagen bij modjes die dolgraag wegmodereren, en daar komt kritiek op, is het ook feedback.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef sp3c het volgende:
exact
niet 'noem elkaar landverrader vanwege feedback topic deel 12341325'
Ruttenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef gelly het volgende:
Rutten en Wilders, achterkamertjespolitiek voor een meerderheid
Zodat ie zich ongetwijfeld weer in een slachtofferrol kan wentelen omdat ik het hier meld. Het zij zo.
kritiek op het wegmodereren is idd ook feedback ... de messenger neer proberen te schieten nietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als iemand continu loopt te klagen bij modjes die dolgraag wegmodereren, en daar komt kritiek op, is het ook feedback.
Gelly spel je niet met een hoofdletter.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef sp3c het volgende:
met dat verschil dat Gelly dit topic WEL gebruikt waar het voor bedoelt is
En het werkwoord is ook fout, maar dat terzijdequote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gelly spel je niet met een hoofdletter.
NSB gedrag vertonen is heel wat anders dan iemand uitmaken voor NSB-er.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef sp3c het volgende:
ongetwijfeld maar hoe dat met NSB enzo zit weet ik eerlijk gezegd niet
in NWS ga je iig niet mensen voor NSB'er uitmaken, ik zie het als flamebait
en als er eens wat weggehaald word dan moet je het helemaal niet in sneltreinvaart terug blijven plaatsen
Proestquote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
En het werkwoord is ook fout, maar dat terzijde
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
En het werkwoord is ook fout, maar dat terzijde
quote:Op vrijdag 22 april 2011 04:12 schreef Boldface het volgende:
Mag deze bagger naar een ander subforum?
schietpartij alphen aan de rijn
Daar is de stadswacht van de interwebz weer. Een holle functie, misschien, ondergewaardeerd,quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef gelly het volgende:
Overigens ga ik niet stoppen met het melden van onfrisse zaken hier, dus bespaar jezelf een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |