Het bespreken van een ban is ook een ban waard ja, doen we niet. Is nou eenmaal policy.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef msnk het volgende:
Het is jullie beleid dus jullie moeten het lekker zelf weten, maar ik mag toch echt hopen dat hij niet gebanned is vanwege zijn uitspraken in dat topic.
Want dan is dit net zo goed een ban waard, want geweldpleging
[..]
Mij gaat het er meer om dat over Palestijnen alles gezegd mag worden. Neem bijvoorbeeld C_N die het steevast over pallies heeft. En users die het opnemen voor de Palestijnen moeten ook maar alles over zich heen krijgen, zoals de nog vriendelijke benaming door C_N misbaksel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom hij gebanned is weet ik niet, gaan wij als mods niet over. Is bekend.
ik wilde deze klacht behandelen, zag ik dat het topic al dicht was en dat de user al weg was. Meer wilde ik niet melden.
Hij geeft gewoon een lief complimentje aldus Urban Dictionary.quote:Pallie
The best friends in the whole world!
As seen in 'Pallies', from the late 90's sketch show, Mr. Show.
We were a bunch of pallies.
Als ik het zo zie is er inderdaad in ge-edit en is het dicht omdat het meer een gekibbel was dan wat anders. Tevens is er goedkeuring gegeven voor een nieuw topic als het normaal kon. Maar dat heeft niemand geopend. Heb het inhoudelijk verder niet bekeken omdat het al op slot was.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij gaat het er meer om dat over Palestijnen alles gezegd mag worden. Neem bijvoorbeeld C_N die het steevast over pallies heeft. En users die het opnemen voor de Palestijnen moeten ook maar alles over zich heen krijgen, zoals de nog vriendelijke benaming door C_N misbaksel.
Dan komt het raar over als een topic waarin iemand Israël uitscheldt, wordt gesloten en hevig geëdit.
Pallies is gewoon een denigrerend scheldwoord. Net zoiets als zwartjes of zandhazen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is er inderdaad in ge-edit en is het dicht omdat het meer een gekibbel was dan wat anders. Tevens is er goedkeuring gegeven voor een nieuw topic als het normaal kon. Maar dat heeft niemand geopend. Heb het inhoudelijk verder niet bekeken omdat het al op slot was.
Persoonlijk zie ik niet veel problemen in Pallies.. Israeliers zijn steevast De Joden of/en zionisten.
Ik heb het topic ff teruggelezen. Zal even kijken of er al iets mee gedaan is. Anders ga ik C_N ook even aanspreken op zijn gedrag en misplaatste taalgebruik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei al dat het nog vriendelijke voorbeelden waren. C_N is steevast grof over Palestijnen en users die het voor de Palestijnen opnemen. Kennelijk is het dan normaal dat hij een user voor misbaksel mag uitschelden, en nogmaals, dat is nog vriendelijk. Omgekeerd echter moeten users oppassen niet als antisemiet te worden gezien.
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Pallies is gewoon een denigrerend scheldwoord. Net zoiets als zwartjes of zandhazen.
Zijn d'r mee bezigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef Muridae het volgende:
Kerncentrales Japan #11
Graag een moderator hierop.
Vragen om een ban kan trouwens ook een ban opleveren. Tis trouwens dat je het ff weet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:58 schreef Mercer het volgende:
Kan Vergezocht een ban krijgen?
Kerncentrales Japan #11
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet hem toch ook in dat rijtje? Dooie criminelen.
En dat moet dan een Mod voorstellen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, ik moet het wel een beetje aanpassen aan het niveau van iemand die van rap houdt he? Keep It Simple Stupid.
HeatWave kan goed trollen ja, maar:quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Het topic over het overlijden van Nate Dogg krijgt een wending waar niemand op zit te wachten, met dank aan HeatWave.
[..]
[..]
En dat moet dan een Mod voorstellen?
Lees anders die tweede quote nog even. Dat HW blij is met dit sterfgeval om te trollen mag duidelijk zijn, kan ie weer lekker op de man spelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:42 schreef msnk het volgende:
[..]
HeatWave kan goed trollen ja, maar:
Die "Nate Dogggggg" werd gearresteerd wegens drugs- en illegaal wapenbezit en bedreiging. Dan mag iemand toch best blij zijn dat "Nate Dogggggg" niet meer in levende vorm aanwezig is op aarde?
Het is ander kaliber dan een Saddam Hussein of een Ahmadinejad, dat klopt, maar maakt dat wat uit dan, hij was zeker geen appeltjesdief.
Zolang jij zo lekker hapt is het zeker de moeite waardquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lees anders die tweede quote nog even. Dat HW blij is met dit sterfgeval om te trollen mag duidelijk zijn, kan ie weer lekker op de man spelen.
Oh, dat laatste is me toch een waterdicht excuus, zeg. Keurig. Die kan 99% van de gebande users gebruiken. Je gedragd op internet gaan vergelijken met rampen in de wereld.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang jij zo lekker hapt is het zeker de moeite waard.
Komop zeg, een of andere repper legt het loodje, ten tijde van Japan en Libie, lekker boeiend.
Dat zijn posts van gisteren, negeer het ajb, anders blijft het dooretteren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef NietTeVolgen het volgende:
Rapper Nate Dogg overleden
Kan er iets gedaan worden aan de 'moderator' HeatWave in dit topic?
Heb de bron maar even opgezocht en die titel er boven gezet. De stemming maken doet de TS ook al in de OP... oorspronkelijke titel dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Betalen voor dode buurman
TT heeft niets met het artikel te maken en is stemming makend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |