Als het goed is het gemod, of er moet weer bagger bij zijn gekomen na mijn moderatie. En ook al zou het rood zien van admins. Het kan maar zo dat die admins dan niet gaan modereren maar als user reageren. Worden dan ook gewoon al dan niet gemodquote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
En er mag ook wel even gekeken worden naar het andere topic over Baflo (hoewel het daar al blauw ziet van de moderators)
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:03 schreef sp3c het volgende:
je moet het heel bont maken maar ja, zelfs in feedback ja
hoest nou, ouwe soldaat?quote:
wmb doe je dat voortaan en niet enkel wanneer je je zin niet (snel genoegquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef gelly het volgende:
Jullie kiezen er maar voor users te negeren? Waar is dit topic anders voor? Maar weer een fa mailen dus.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wel. Enige andere oplossing lijkt me dan elke zigeuner in de EU verplicht steriliseren en bij wangedrag ze direct levenslang opsluiten.
dat is nog niets als je wist hoe zigeuners over niet-zigeuners praten. de koude rillingen lopen over je rug.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef gelly het volgende:
Wat doen dit soort idioten uberhaupt op FOK! ?
[..]
Komop zeg. Loopt alleen maar azijn te zeiken, bij tegengeluid pruttelt er eerst nog wat "jouw mening is niet relevant" uit om vervolgens te gaan klagen in FB.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:28 schreef Disana het volgende:
Ik vind het mooi dat er nog users als gelly zijn die zich sterk maken voor een leesbaar subforum.
quote:
Heb jij mij er net 5 notes bijgegeven?quote:
Geen 5quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb jij mij er net 5 notes bijgegeven?
Als ze jou op die manier ergens voor uitmaakten zou ik ook ingrijpen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Duke's pupil moet nodig beschermd worden.
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze jou op die manier ergens voor uitmaakten zou ik ook ingrijpen.
tuurlijk, zou ik ook zeggen.quote:
i-dont-give-a-fuck. ik voel me beter bij de rechtse users... die zijn wat minder irritant dan de linke sukkels.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef sp3c het volgende:
het hele links/rechts/joden/marokkanen verhaal interesseert me gewoon niet ... ik begin pas te modden zodra iemand als een dolle stier begint te springen
het is jammer dat je op die manier vaker bij de 'rechtse' users uitkomt maar so be it
ik-wil-juist-van-iedereen-last-hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef sp3c het volgende:
waar gaat dit in godsnaam nog over?
zit gewoon niet de hele tijd te schelden en te tieren, dan heb je van niemand last
Gewoon, omdat men daar zin in hadquote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef Halcon het volgende:
Frankrijk stuurt opnieuw zigeuners terug
Waarom dicht?
quote:Op maandag 18 april 2011 07:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gewoon, omdat men daar zin in had
Heb je zijn sluitpost van dat topic wel gelezen? Ik kan mij zo voorstellen dat dit de reden was van het slotje.quote:
Is toch gewoon een normale discussie over een volk dat onevenredig is vertegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken?quote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je zijn sluitpost van dat topic wel gelezen? Ik kan mij zo voorstellen dat dit de reden was van het slotje.
Voor de duidelijkheid: ik bedoel niet voor de PVV.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De TT is wellicht grappig bedoeld, maar ik vind 'm nogal stigmatiserend.
Dat begreep ik ook wel. Het topic is bagger van de bovenste plank. Misschien hadden we wel een serieuze discussie gehad wanneer de PVDA het voorstel had gedaan. Bepaalde users hadden de intentie al helemaal niet om het over het bericht te hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik bedoel niet voor de PVV.
Te makkelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef Frutsel het volgende:
Kap eens met dat gegeneraliseer in Halcon, daarmee heb je je eigen topic omzeep geholpen. We gaan geen bevolkingsgroep over één kamp scheren. Of het nu moslims, joden, zigeuners, turken etc etc zijn. Oproepen tot deportatie etc etcDoen we niet, Ook niet als het je eigen mening is.
Kom maar weer terug als het normaal kan.
Er zijn ook dingen verwijderd en in dit geval niet alleen van Halcon. Die kan jij niet meer zien.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Te makkelijk.
En het generaliseren valt in dit geval wel mee, als je het mij vraagt.
Het probleem van de Roma en/of Sinti is uit zichzelf gewoon al lastig.
Een serieus gesprek is dan wel nodig.
De groep zigeuners die zichzelf Roma noemen. Ik zeg zigeuners omdat het zigeuners zijn en de claim om Roma genoemd te worden i.p.v. zigeuners compleet eenzijdig is.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Dan nog moet je het maar anders omschrijven. Je scheert een complete bevolkingsgroep over één kant wat we hier niet doen. Of het nou joden, zigeuners, koerden, moslims, libiers of weet ik wat zijn. Gaat het over Roma's? Zigeuners? Is het beide hetzelfde? Of juist niet? Het blijft generalisatie.
Van de week riep je nog op om elke zigeuner in de EU maar te steriliseren. Dat was een betere oplossing. En dan heb ik het nog niet over andere users die ook een duit in het zakje doen/deden.
We hebben het enkele dagen aangekeken maar we kunnen blijven edit-ten. Dan maar niet.
En nogmaals: Het onderwerp mag best besproken worden.
fixed hoop ikquote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef Codiac het volgende:
Morendo is hier Rutten en Wilders, achterkamertjespolitiek voor een meerderheid behoorlijk aan het trollen, maakt het moeilijker om tot een discussie te komen. Jammerlijk. Ik merk wel of dit het waar is voor een 'mod'
ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef gelly het volgende:
Ik ben het ook wel een beetje zat NSB' er genoemd te worden eigenlijk.
Doe je het weer, maar goed 'old habits die hard' zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:24 schreef gelly het volgende:
Ik ben het ook wel een beetje zat NSB' er genoemd te worden eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef eriksd het volgende:
Heh? Er zal toch wel een richtlijn zijn als het gaat om wat wel en niet mag?
Gewoon in de 1e post.quote:En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Dus soms mag de waarheid hier ook niet verkondigd worden? Als iets te confronterend is?quote:
Prima, ik kaart ook onfrisse zaken aan waarop jij je in een slachtofferrol wentelt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef gelly het volgende:
Overigens ga ik niet stoppen met het melden van onfrisse zaken hier, dus bespaar jezelf een ban.
Och, het is ook feedback toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef sp3c het volgende:
met dat verschil dat Gelly dit topic WEL gebruikt waar het voor bedoelt is
Als iemand continu loopt te klagen bij modjes die dolgraag wegmodereren, en daar komt kritiek op, is het ook feedback.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef sp3c het volgende:
exact
niet 'noem elkaar landverrader vanwege feedback topic deel 12341325'
Ruttenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef gelly het volgende:
Rutten en Wilders, achterkamertjespolitiek voor een meerderheid
Zodat ie zich ongetwijfeld weer in een slachtofferrol kan wentelen omdat ik het hier meld. Het zij zo.
kritiek op het wegmodereren is idd ook feedback ... de messenger neer proberen te schieten nietquote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als iemand continu loopt te klagen bij modjes die dolgraag wegmodereren, en daar komt kritiek op, is het ook feedback.
Gelly spel je niet met een hoofdletter.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef sp3c het volgende:
met dat verschil dat Gelly dit topic WEL gebruikt waar het voor bedoelt is
En het werkwoord is ook fout, maar dat terzijdequote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gelly spel je niet met een hoofdletter.
NSB gedrag vertonen is heel wat anders dan iemand uitmaken voor NSB-er.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef sp3c het volgende:
ongetwijfeld maar hoe dat met NSB enzo zit weet ik eerlijk gezegd niet
in NWS ga je iig niet mensen voor NSB'er uitmaken, ik zie het als flamebait
en als er eens wat weggehaald word dan moet je het helemaal niet in sneltreinvaart terug blijven plaatsen
Proestquote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
En het werkwoord is ook fout, maar dat terzijde
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
En het werkwoord is ook fout, maar dat terzijde
quote:Op vrijdag 22 april 2011 04:12 schreef Boldface het volgende:
Mag deze bagger naar een ander subforum?
schietpartij alphen aan de rijn
Daar is de stadswacht van de interwebz weer. Een holle functie, misschien, ondergewaardeerd,quote:Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef gelly het volgende:
Overigens ga ik niet stoppen met het melden van onfrisse zaken hier, dus bespaar jezelf een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |