Als het goed is het gemod, of er moet weer bagger bij zijn gekomen na mijn moderatie. En ook al zou het rood zien van admins. Het kan maar zo dat die admins dan niet gaan modereren maar als user reageren. Worden dan ook gewoon al dan niet gemodquote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
En er mag ook wel even gekeken worden naar het andere topic over Baflo (hoewel het daar al blauw ziet van de moderators)
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:03 schreef sp3c het volgende:
je moet het heel bont maken maar ja, zelfs in feedback ja
hoest nou, ouwe soldaat?quote:
wmb doe je dat voortaan en niet enkel wanneer je je zin niet (snel genoegquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef gelly het volgende:
Jullie kiezen er maar voor users te negeren? Waar is dit topic anders voor? Maar weer een fa mailen dus.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wel. Enige andere oplossing lijkt me dan elke zigeuner in de EU verplicht steriliseren en bij wangedrag ze direct levenslang opsluiten.
dat is nog niets als je wist hoe zigeuners over niet-zigeuners praten. de koude rillingen lopen over je rug.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef gelly het volgende:
Wat doen dit soort idioten uberhaupt op FOK! ?
[..]
Komop zeg. Loopt alleen maar azijn te zeiken, bij tegengeluid pruttelt er eerst nog wat "jouw mening is niet relevant" uit om vervolgens te gaan klagen in FB.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:28 schreef Disana het volgende:
Ik vind het mooi dat er nog users als gelly zijn die zich sterk maken voor een leesbaar subforum.
quote:
Heb jij mij er net 5 notes bijgegeven?quote:
Geen 5quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb jij mij er net 5 notes bijgegeven?
Als ze jou op die manier ergens voor uitmaakten zou ik ook ingrijpen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Duke's pupil moet nodig beschermd worden.
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze jou op die manier ergens voor uitmaakten zou ik ook ingrijpen.
tuurlijk, zou ik ook zeggen.quote:
i-dont-give-a-fuck. ik voel me beter bij de rechtse users... die zijn wat minder irritant dan de linke sukkels.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef sp3c het volgende:
het hele links/rechts/joden/marokkanen verhaal interesseert me gewoon niet ... ik begin pas te modden zodra iemand als een dolle stier begint te springen
het is jammer dat je op die manier vaker bij de 'rechtse' users uitkomt maar so be it
ik-wil-juist-van-iedereen-last-hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef sp3c het volgende:
waar gaat dit in godsnaam nog over?
zit gewoon niet de hele tijd te schelden en te tieren, dan heb je van niemand last
Gewoon, omdat men daar zin in hadquote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef Halcon het volgende:
Frankrijk stuurt opnieuw zigeuners terug
Waarom dicht?
quote:Op maandag 18 april 2011 07:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gewoon, omdat men daar zin in had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |