Meer nieuws over deze zaak:quote:Dna dode baby's afgenomen
Afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek naar het dna van de baby's bepaalt justitie of ook dna wordt afgenomen van nauwe relaties van de 25-jarige moeder Sitske H., meldt de NOS. Volgens persofficier Henk Mous van justitie richt het onderzoek zich er mede op of er sprake is van één of meerdere verwekkers van de kinderen. "Het zou kunnen één, het zou kunnen meerdere. Dat maakt allemaal nog deel uit van het onderzoek."
Het zal nog enkele dagen duren voordat het onderzoek van het NFI is afgerond. Nadat er dna bij de baby's is afgenomen zal er in een later stadium bekeken worden in hoeverre justitie daar verder mee aan de slag gaat. Er is nu nog geen dna afgenomen van bijvoorbeeld ex-vriendjes van Sietske, om het dna van de baby's mee te kunnen vergelijken. "Dat is nu nog niet aan de orde. Het onderzoek moet uitwijzen of dat in een later stadium mogelijk is", vertelt Mous aan de NOS. "Het kan niet zo zijn dat je van iedereen dna afneemt. Je zal wel een bepaald idee moeten hebben en dat zal het onderzoek duidelijk moeten maken." Volgens de persofficier zou het een overweging kunnen zijn om mensen te vragen dna af te staan.
Het Openbaar Ministerie in Friesland richt zich op de omstandigheden waaronder de vrouw zwanger is geraakt. De verdachte heeft volgens de politie verklaard dat ze de moeder is van drie van de kinderen.
Deze week stuitte de politie op de vier lijkjes, die waren verstopt in afzonderlijke koffers op de zolder van de woning. De 25-jarige Sietske H., die in het huis bij haar ouders woonde, wordt ervan verdacht de baby's om het leven te hebben gebracht.
Zeker, maar ze heeft niet 1 keer uit paniek gehandeld, maar 4 keer hetzelfde ritueel kunnen herhalen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwah doordacht, bij zo'n geestelijk zieke daad van het vermoorden van je eigen babies kan ik me niet echt voorstellen dat het doordacht is en met 100% besef van wat je eigenlijk aan het doen bent. Anders had ze ook wel kunnen bedenken dat abortus, adoptie of gewoon veilig neuken betere opties waren.
Of ze moet echt puur een moordenaar zijn, maar waarom dan eigen babies? En 4 keer een hele zwangerschap uitdragen, een bevalling, om dan vervolgens de babies te vermoorden lijkt me ook nogal veel gedoe voor een doordachte beslissing om babies te vermoorden.
En 1 baby of 4, iemand die haar eigen kind vermoord heeft toch sowieso psychische hulp nodig?
Troll?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:12 schreef Bun het volgende:
ik vind dat dit moet kunnen, het zijn toch haar babies
Als ze telkens per ongeluk zwanger is geraakt en bang was dat bij abortus mensen achter haar zwangerschap zouden komen, kan het dan niet zo zijn dat die andere 3 keer ook in paniek waren?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, maar ze heeft niet 1 keer uit paniek gehandeld, maar 4 keer hetzelfde ritueel kunnen herhalen.
Ja en de hond van de neef van die man heeft een teefje bevrucht van de overbuurvrouw van de tandarts.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
Mijn vriend zijn oom woont tegenover een collega van haar.
Nee, ik was bij de grootouders van mijn vriend toen we dat hoorden. En ik woon best wel dicht bij Nij Beets, dus dat is best akelig dichtbij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en de hond van de neef van die man heeft een teefje bevrucht van de overbuurvrouw van de tandarts.
Nou meid, het komt soms wel heel dichtbij hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
Wel als die buren elkaar goed kennen. En ik ken zijn oom redelijk goed, dus dan wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou meid, het komt soms wel heel dichtbij he
Gezien het TBS geblunder zou ik daar niet van staan te kijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nee 4 babies in een koffer bewaren en er niks over zeggen, dan ben je na 5 jaar wel genezen
nee man ik meen hetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Troll?![]()
Dat is wel een erg extreme abortus. Wat is er mis met een normale abortus?
Ik heet ook H met m'n aangetrouwde achternaam, telt ook wel hè.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou meid, het komt soms wel heel dichtbij he
als je zegt dat je draagmoeder bent, verhaalt niemand naar de toekomst van de babies.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het allemaal zo raar.
Ouders die niks weten zogenaamd
Tandarts die het wel weet, praktijk die het wel weet.
Tandarts die het gewoon vindt dat ze binnen een maand weer komt werken.
4 babies gevonden, 3 die ze toegeeft.
En dan is het hele zaakje nog aan het rollen gegaan door een verklikker die haar aangaf voor illegale adoptiepraktijken.
Fraai.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
Uhuh, dus je kent een oom van je vriend heel goed, die dus een collega van haar heel goed kent. Nou inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel als die buren elkaar goed kennen. En ik ken zijn oom redelijk goed, dus dan wel.
Oké, zit wat in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je zegt dat je draagmoeder bent, verhaalt niemand naar de toekomst van de babies.
Ja hoor positiviteitsguruquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, dus je kent een oom van je vriend heel goed, die dus een collega van haar heel goed kent. Nou inderdaad zeg.
Moeten we je nog condoleren of heb je zo je portie aandachtshoerderij weer gehad?
Ok mooi, kunnen we weer verder over het echte onderwerp ipv het 'ik ken iemand die iemand kent die haar kent'-geneuzelquote:
jammer van deze strofe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
Moeten we je nog condoleren of heb je zo je portie aandachtshoerderij weer gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |