Was ik al mee bezigquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:49 schreef Hukkie het volgende:
Slotje plz:
Voicemail-inbox politici eenvoudig af te luisteren
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Disana kan ongestoord doortrollen en andere reacties op dat gezuig worden verwijderd?
Onacceptabel.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Disana kan ongestoord doortrollen en andere reacties op dat gezuig worden verwijderd?
Onacceptabel.
Een ongeorganiseerde bash-actie dus?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
Nee, maar het staat je vrij er een op te zetten hoor.
Ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een ongeorganiseerde bash-actie dus?
Dankje Disana, je vult me perfect aan.quote:
Ik begrijp jouw onvermogen niet om meningen en visies te scheiden van persoonlijke aanvallen. Elke keer en overal verval je er weer in zodat een normale uitwisseling van gedachten onmogelijk wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
Kritisch is een woord die jij niet in de mond mag nemen.
En toch heeft Paddy haar post aangepast.... verschil in moraal/inzicht?quote:
.quote:Eerst zeg je dat je wilt dat jouw atheïsme wordt gerespecteerd, dan vertel je dat je vriendin is nagefloten, en nu werd ze al ongelovige hoer genoemd
Je zegt dus in feite hetzelfdequote:Maar ik vind het wel een beetje een sterk verhaal dat steeds erger werd
Beiden antwoorden zeggen. Je bent niet serieus te nemen.quote:En daarom word je nooit door iemand serieus genomen, want je negeert steevast de werkelijkheid.
Hoe kom je erbij. Ik heb vraagtekens bij zijn bedoeling, en daar blijk ik gelijk in te krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef paddy het volgende:
Disana? Even deze
Je zegt dus in feite hetzelfde
Beiden antwoorden zeggen. Je bent niet serieus te nemen.
Ik zal dan ook beide reacties wijzigen
Jouw post was inderdaad serieus en geen getroll.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
heeft iemand mijn post weggehaald uit het hoofddoekjes topic? ik meen me, geheel ontopic, te herinneren dat vrouwen die vroeger de hoer speelden bij een islamtische hooggeplaatste een hooffddoek kreeg. om zo het verschil tussen hoeren en niet hoeren te duiden. beetje zielig om dat weg te halen.
Juist het hele topic gevolgdquote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij. Ik heb vraagtekens bij zijn bedoeling, en daar blijk ik gelijk in te krijgen.
Heb je het verloop van dat stukje topic wel gevolgd?
Hij zei hetzelfde als jij zei. Het was "Je liegt"tegen je wordt niet serieus genomen. Normaal laat ik dat staan, maar wanneer iemand er melding van gaat maken kijk ik het hele topic na.quote:Eerst ging het alleen om het erkennen van zijn atheïsme, toen werd zijn vriendin nagefloten, daarna werd ze uitgescholden. Uiteindelijk komt de aap uit de mouw en heeft de user ook iets tegen heel veel andere zaken die moslims betreffen. Verder geeft hij geen enkel argument, hij blieft het gewoon allemaal niet.
Heb er ook naar gezocht en het niet gevonden, vandaar dat ik dacht dat het een flame zoeken was.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
heeft iemand mijn post weggehaald uit het hoofddoekjes topic? ik meen me, geheel ontopic, te herinneren dat vrouwen die vroeger de hoer speelden bij een islamtische hooggeplaatste een hoofddoek kreeg. om zo het verschil tussen hoeren en niet hoeren te duiden. beetje zielig om dat weg te halen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef paddy het volgende:
Hij zei hetzelfde als jij zei. Het was "Je liegt"tegen je wordt niet serieus genomen. Normaal laat ik dat staan, maar wanneer iemand er melding van gaat maken kijk ik het hele topic na.
Wie liegt er nu? Er stond niet 'je liegt'. Er stond dat ik het een beetje een sterk verhaal vond.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Juist het hele topic gevolgd
[..]
Hij zei hetzelfde als jij zei. Het was "Je liegt"tegen je wordt niet serieus genomen. Normaal laat ik dat staan, maar wanneer iemand er melding van gaat maken kijk ik het hele topic na.
ach. al die moeite. je mag het van mij ook zo laten, als ik er maar geen note bij heb gekregen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb er ook naar gezocht en het niet gevonden, vandaar dat ik dacht dat het een flame zoeken was.
Zal deze even bij de FA's neerleggen zodat je reactie dan weer terug gezet gaat wordenWanneer het zo is, dan mijn excuses
Ik heb niemand genote in dat topicquote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach. al die moeite. je mag het van mij ook zo laten, als ik er maar geen note bij heb gekregen.
Ik heb bepaalde reacties gemod. Dacht dat ik je dat eerder al uitgelegd had hier boven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat we nu alles in het openbaar moeten bespreken want pm wordt niet meer beantwoord?
Wilde dit net melden, dan vooral de onzinnige ONZ posts van Calimero-Gedragquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Disana het volgende:
Pedo Ad van den Berg opgepakt?
Volgens een paar internet bronnen is pedofiel Ad van den Berg opgepakt
Vreemd genoeg stonden al jouw reacties aangevinkt als reacties weggooien, maar heb die vinkjes weer weggehaald. Mis je nog een post, zeg het me danquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Perrin het volgende:
Kerncentrales Japan #24
Is Oranje toch het beste landen-elftal?
Volgens mij solliciteert deze user 'Calimero-Gedrag' naar een ban?
Ohnoes, my precious reacties. Zal wel foutje zijn geweest. Iig dank voor het trollzappen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Vreemd genoeg stonden al jouw reacties aangevinkt als reacties weggooien, maar heb die vinkjes weer weggehaald. Mis je nog een post, zeg het me dan
@Disana? Bedankt voor het melden. Was al iets aan gedaan
misschien genieten ze wel van het lekkere weer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn de modjes met vakantie, ik zie meerdere dubbeltopics, die of 2 keer in NWS lopen, maar dan met een andere titel, of zowel in POL als in NWS lopen met dezelfde titel.
Eergister was het kutweer. En toen waren de topics er ook al.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien genieten ze wel van het lekkere weer?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eergister was het kutweer. En toen waren de topics er ook al.
je voelt je wel snel bedreigd knakkertje. is dat een islamitische eigenschap of zo?quote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
Wat? Ga je me nu bedreigen omdat ik dubbeltopics aankaart?
Ik voel me inderdaad snel bedreigd door mensen die mij letterlijk bedreigen gedurende discussies.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je voelt je wel snel bedreigd knakkertje. is dat een islamitische eigenschap of zo?
gapen is bedreigen? lol. ik heb het met je te doen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad snel bedreigd door mensen die mij letterlijk bedreigen gedurende discussies.
Uiteraard, jij doet nooit wat. Dat verhaaltje kennen we wel. Doe waar je goed in bent, ga lekker de held spelen in NWS en mensen bedreigen tijdens discussies.quote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gapen is bedreigen? lol. ik heb het met je te doen.
Ja, vooral die kitao.. Wat een irri troll is dat zeg.quote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef simmu het volgende:
gaat lekker in het japanse kernramptopic. wat een intens trieste bedoening is dat geworden zeg. lekker trollen en als iemand serieus en met rede aankomt kan je uitgescholden worden. Kerncentrales Japan #25
Ik heb die reactie allllaaaaang achter neergelegd. Ik kon er geen modactie in zien en heb hem gewoon verduidelijking gevraagd zoals ik ook BSB verduidelijking heb gevraagd.quote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef Disana het volgende:
Waarom mag dit en dit gewoon blijven staan?
Ik schrijf dat het uiterlijk van de vrouw er bij verkrachting niet toe schijnt te doen. C_N vindt het nodig op te merken dat er voor onaantrekkelijke vrouwen dus nog hoop op een beurt is: verkrachting.
Het gaat mijn verstand te boven dat dit niet wordt gemodereerd, temeer daar er een mod in het topic meepost.
Dat gaat zo al een hele tijd. Het is gewoon een kernenergiebashtopic gewordenquote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef simmu het volgende:
gaat lekker in het japanse kernramptopic. wat een intens trieste bedoening is dat geworden zeg. lekker trollen en als iemand serieus en met rede aankomt kan je uitgescholden worden. Kerncentrales Japan #25
niet echt tegen de regelsquote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef Disana het volgende:
Waarom mag dit en dit gewoon blijven staan?
Ik schrijf dat het uiterlijk van de vrouw er bij verkrachting niet toe schijnt te doen. C_N vindt het nodig op te merken dat er voor onaantrekkelijke vrouwen dus nog hoop op een beurt is: verkrachting.
Het gaat mijn verstand te boven dat dit niet wordt gemodereerd, temeer daar er een mod in het topic meepost.
ik herpost mezelf maar eensquote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef simmu het volgende:
/mee eensquote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef simmu het volgende:
[..]
ik herpost mezelf maar eens![]()
irritant geneuzel weer. het enige wat ik nog over kan zeggen is: hernoem het topic dan toch gewoon naar [bnw]kitao's rant
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Noz het volgende:
Btw... Was ie niet gewoon zijn bomgordel vergeten om te doen?
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef ukga het volgende:
[..]
Staat die man in de fik, wordt ie nog in elkaar geslagen ook
IK KAN HIER ZO BOOS OM WORDEN
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Noz het volgende:
Misschien was ie The Bloodhound Gang op zijn iPod aan het luisteren
Nou ja, het dubbele topic is gesloten. Heel veel meer hoef je niet te verwachten.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Man steekt zichzelf in brand op de Dam
Sinds wanneer is NWS gelijk aan ONZ?
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Man steekt zichzelf in brand op de Dam
Sinds wanneer is NWS gelijk aan ONZ?
Met zon topic kan je het helaas wel verwachten. De één heeft meer fatsoen dan de ander. De één vindt het lollig, de ander zielig, weer een ander egoïstisch omdat zon 'kneus' zichzelf van het leven wil beroven waar anderen de dupe van worden omdat ze er naar moeten kijken etc. Dan krijg je al gauw schreeuwende, lollige en dat soort reacties. Na overleg laten we het even lopen tot het wat gekalmeerd is.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, het dubbele topic is gesloten. Heel veel meer hoef je niet te verwachten.
Die is inmiddels ook vertrokkenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Snapcount2 het volgende:
Zouden jullie eens kunnen kijken naar gebruiker Muhammedalislaam? Ik heb het vermoeden dat het een troll is.
Je bent verdomme mod, wat doe je hier anders ?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Met zon topic kan je het helaas wel verwachten.
je bent ook mod als je iedereen zijn of haar zegje laat doen. collina was niet voor niets zo'n goede scheidsrechter, hij gaf zelfden een kaart en liet het spel doorgaan omwille van het spel.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bent verdomme mod, wat doe je hier anders ?
Toen ik gisteravond thuiskwam en de actieve topics in NWS doorlas heb ik me door pagina's gebagger heen moeten werken, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt nog in zo'n topic te posten. Het is misschien niet direct iets van de laatste tijd maar het is echt wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:56 schreef Frutsel het volgende:
Misschien in deel 2
Je hebt wel een punt hoor, maar zon soort actie roept emotie op... walging...ontsteltenis.. afkeer maar ook zwarte humor. Vaak gaat zoiets zo snel, valt nauwelijks tegen aan te modden.. De één kan er beter tegen dan de ander.. vaak proberen we dan alleen ff de ziekste reacties te modden of foto's te spoileren. Zal het straks nog even doorlopen.
Pagina's gebagger in het actieve topics van NWS deel lijkt me wat overdreven, maar goed, er zullen topics bijzitten die vraagtekens oproepen. In dit geval is er ook FA-niveau overleg geweest over dit betreffende topic en werd ook gezegd het topic in eerste instantie maar even te laten lopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik gisteravond thuiskwam en de actieve topics in NWS doorlas heb ik me door pagina's gebagger heen moeten werken, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt nog in zo'n topic te posten. Het is misschien niet direct iets van de laatste tijd maar het is echt wel eens anders geweest.
Als je alles maar toelaat kun je de users weinig verwijten.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het niveau van NWS gaat met een enorme vaart achteruit en dat is echt niet alleen maar de schuld van de moderators. De users hebben er een handje van.
Ik zie vooral menig topic ontsporen door trollen die het voorzien lijken te hebben op de mensen die hier in FB dingen aan de kaak willen stellen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie geen grote problemen. wel dat sommige users nogal vaak hier posten om te klagen over users waar ze hun mening niet mee delen en dan spijkers op laag water gaan zoeken. dat valt me steeds meer op. misschien tijd voor sommigen om een fb blokkade te krijgen?
en zo zien we allemaal wat we willen zien. laten we lief tegen elkaar doen, dan is er namelijk nooit meer iets aan de handquote:Op woensdag 6 april 2011 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie vooral menig topic ontsporen door trollen die het voorzien lijken te hebben op de mensen die hier in FB dingen aan de kaak willen stellen.
Users geïnteresseerd in NWS zitten niet echt te wachten op het lezen van persoonlijke vetes die topic na topic weer oplaaien.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en zo zien we allemaal wat we willen zien. laten we lief tegen elkaar doen, dan is er namelijk nooit meer iets aan de hand![]()
in dat geval verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Users geïnteresseerd in NWS zitten niet echt te wachten op het lezen van persoonlijke vetes die topic na topic weer oplaaien.
Jullie zijn daar met z'n allen druk mee bezig natuurlijk...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet.
precies. met dat verschil dat ik zelden in fb kom om iemand, die in een topic iets zegt wat ik niet lief vind, te melden.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jullie zijn daar met z'n allen druk mee bezig natuurlijk...
Ik post zelden meer in NWS en al zeker niet op de man gespeeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet.
het is maar wat je onder trollen verstaat. ik maak een punt, meer niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:36 schreef Perrin het volgende:
Zelfs in deze draad wordt vrolijk verder getrolld door zoalshetis, treurig.
Sommige bedreigingen zijn ook gewoon bedreigingen, klaar. Kennelijk kunnen bepaalde mensen niet discussieren zonder de ander te bedreigen. Dat is trouwens nog een punt. Er wordt geen reet gedaan met topic-reports.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. met dat verschil dat ik zelden in fb kom om iemand, die in een topic iets zegt wat ik niet lief vind, te melden.
laten we eerlijk zijn. de meeste klagers in fb is een kliekje dat in een topic blijkbaar niet in staat is er overheen te lezen en alles ziet als schelden of bedreigen, terwijl ze er zelf net zo hard aan meedoen.
doe nou eens een bron voor die verschrikkelijke bedreigingen aan jouw adres. want ik weet niet waar je al een tijdje over jengelt. geef je ook even de context?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sommige bedreigingen zijn ook gewoon bedreigingen, klaar. Kennelijk kunnen bepaalde mensen niet discussieren zonder de ander te bedreigen.
Uiteraard weet jij niet waar ik over jengel. Of eigenlijk weet je dat wel, maar doe je alsof je neus bloed en dan ga ineens de brave burger uithangen in feedback. Het onschuldige calimero-mannetje. Verder heb ik geen zin om je een ban aan te smeren, dus laat ik dat lekker liggen. Ik wil geen martelaar van je maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe nou eens een bron voor die verschrikkelijke bedreigingen aan jouw adres. want ik weet niet waar je al een tijdje over jengelt.
doe maar wel. ik neem de ban, hoewel ik dat dan al wel eerder had moeten krijgen gezien al hetgene ik jouw zieltje heb aangedaan op fok! waar iedereen meeleest.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard weet jij niet waar ik over jengel. Of eigenlijk weet je dat wel, maar doe je alsof je neus bloed en dan ga ineens de brave burger uithangen in feedback. Het onschuldige calimero-mannetje. Verder heb ik geen zin om je een ban aan te smeren, dus laat ik dat lekker liggen. Ik wil geen martelaar van je maken.
ik wacht vol spanning af. kun je de volgende keer dat mutant weer begint over de bedreigingen van mij aan zijn adres hem tot de orde roepen. het begint een beetje stigmatiserend te worden zo langzamerhand. dank je.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik wacht vol spanning af. kun je de volgende keer dat mutant weer begint over de bedreigingen van mij aan zijn adres hem tot de orde roepen. het begint een beetje stigmatiserend te worden zo langzamerhand. dank je.
en dan mij de cry baby noemen. wat voor sukkel ben je dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |