quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Scrummie het volgende:
Altijd rot om zoiets te lezen. Rust zacht.
Ze weten oorzaak niet van de beroerte misschien had hij al langer hartklachten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:01 schreef ABombali het volgende:
Voetbal verbieden, alleen vergunning na medische keuring
Je vond het interessant genoeg om het topic te bekijken en er ook nog te reageren, dus kennelijk wel.quote:
Is alles wat niet dagelijks gebeurt nieuws?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je vond het interessant genoeg om het topic te bekijken en er ook nog te reageren, dus kennelijk wel.
Daarbij: gaan er elke dag zoveel jonge voetballers dood in dit land?
Niet te emotioneel reageren op dit soort nieuws joh.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:59 schreef Boldface het volgende:
Ik las het eerder vandaag. Echt tragisch en verschrikkelijk erg. Ik heb er verder eigenlijk geen woorden voor...
Dat doe ik ook niet. Ik geef precies weer wat ik eerder vandaag dacht toen ik het bericht las.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:01 schreef Ausputzert het volgende:
Niet te emotioneel reageren op dit soort nieuws joh.
Het is voor de direct betrokkenen zeer erg, maar je moet het allemaal wel een beetje in perspectief plaatsen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:20 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik geef precies weer wat ik eerder vandaag dacht toen ik het bericht las.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |