Juist het hele topic gevolgdquote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij. Ik heb vraagtekens bij zijn bedoeling, en daar blijk ik gelijk in te krijgen.
Heb je het verloop van dat stukje topic wel gevolgd?
Hij zei hetzelfde als jij zei. Het was "Je liegt"tegen je wordt niet serieus genomen. Normaal laat ik dat staan, maar wanneer iemand er melding van gaat maken kijk ik het hele topic na.quote:Eerst ging het alleen om het erkennen van zijn atheïsme, toen werd zijn vriendin nagefloten, daarna werd ze uitgescholden. Uiteindelijk komt de aap uit de mouw en heeft de user ook iets tegen heel veel andere zaken die moslims betreffen. Verder geeft hij geen enkel argument, hij blieft het gewoon allemaal niet.
Heb er ook naar gezocht en het niet gevonden, vandaar dat ik dacht dat het een flame zoeken was.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
heeft iemand mijn post weggehaald uit het hoofddoekjes topic? ik meen me, geheel ontopic, te herinneren dat vrouwen die vroeger de hoer speelden bij een islamtische hooggeplaatste een hoofddoek kreeg. om zo het verschil tussen hoeren en niet hoeren te duiden. beetje zielig om dat weg te halen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef paddy het volgende:
Hij zei hetzelfde als jij zei. Het was "Je liegt"tegen je wordt niet serieus genomen. Normaal laat ik dat staan, maar wanneer iemand er melding van gaat maken kijk ik het hele topic na.
Wie liegt er nu? Er stond niet 'je liegt'. Er stond dat ik het een beetje een sterk verhaal vond.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Juist het hele topic gevolgd
[..]
Hij zei hetzelfde als jij zei. Het was "Je liegt"tegen je wordt niet serieus genomen. Normaal laat ik dat staan, maar wanneer iemand er melding van gaat maken kijk ik het hele topic na.
ach. al die moeite. je mag het van mij ook zo laten, als ik er maar geen note bij heb gekregen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb er ook naar gezocht en het niet gevonden, vandaar dat ik dacht dat het een flame zoeken was.
Zal deze even bij de FA's neerleggen zodat je reactie dan weer terug gezet gaat wordenWanneer het zo is, dan mijn excuses
Ik heb niemand genote in dat topicquote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach. al die moeite. je mag het van mij ook zo laten, als ik er maar geen note bij heb gekregen.
Ik heb bepaalde reacties gemod. Dacht dat ik je dat eerder al uitgelegd had hier boven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat we nu alles in het openbaar moeten bespreken want pm wordt niet meer beantwoord?
Wilde dit net melden, dan vooral de onzinnige ONZ posts van Calimero-Gedragquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Disana het volgende:
Pedo Ad van den Berg opgepakt?
Volgens een paar internet bronnen is pedofiel Ad van den Berg opgepakt
Vreemd genoeg stonden al jouw reacties aangevinkt als reacties weggooien, maar heb die vinkjes weer weggehaald. Mis je nog een post, zeg het me danquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Perrin het volgende:
Kerncentrales Japan #24
Is Oranje toch het beste landen-elftal?
Volgens mij solliciteert deze user 'Calimero-Gedrag' naar een ban?
Ohnoes, my precious reacties. Zal wel foutje zijn geweest. Iig dank voor het trollzappen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Vreemd genoeg stonden al jouw reacties aangevinkt als reacties weggooien, maar heb die vinkjes weer weggehaald. Mis je nog een post, zeg het me dan
@Disana? Bedankt voor het melden. Was al iets aan gedaan
misschien genieten ze wel van het lekkere weer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn de modjes met vakantie, ik zie meerdere dubbeltopics, die of 2 keer in NWS lopen, maar dan met een andere titel, of zowel in POL als in NWS lopen met dezelfde titel.
Eergister was het kutweer. En toen waren de topics er ook al.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien genieten ze wel van het lekkere weer?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eergister was het kutweer. En toen waren de topics er ook al.
je voelt je wel snel bedreigd knakkertje. is dat een islamitische eigenschap of zo?quote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
Wat? Ga je me nu bedreigen omdat ik dubbeltopics aankaart?
Ik voel me inderdaad snel bedreigd door mensen die mij letterlijk bedreigen gedurende discussies.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je voelt je wel snel bedreigd knakkertje. is dat een islamitische eigenschap of zo?
gapen is bedreigen? lol. ik heb het met je te doen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad snel bedreigd door mensen die mij letterlijk bedreigen gedurende discussies.
Uiteraard, jij doet nooit wat. Dat verhaaltje kennen we wel. Doe waar je goed in bent, ga lekker de held spelen in NWS en mensen bedreigen tijdens discussies.quote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gapen is bedreigen? lol. ik heb het met je te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |