Was ik al mee bezigquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:49 schreef Hukkie het volgende:
Slotje plz:
Voicemail-inbox politici eenvoudig af te luisteren
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Disana kan ongestoord doortrollen en andere reacties op dat gezuig worden verwijderd?
Onacceptabel.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
Disana kan ongestoord doortrollen en andere reacties op dat gezuig worden verwijderd?
Onacceptabel.
Een ongeorganiseerde bash-actie dus?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
Nee, maar het staat je vrij er een op te zetten hoor.
Ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een ongeorganiseerde bash-actie dus?
Dankje Disana, je vult me perfect aan.quote:
Ik begrijp jouw onvermogen niet om meningen en visies te scheiden van persoonlijke aanvallen. Elke keer en overal verval je er weer in zodat een normale uitwisseling van gedachten onmogelijk wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
Kritisch is een woord die jij niet in de mond mag nemen.
En toch heeft Paddy haar post aangepast.... verschil in moraal/inzicht?quote:
.quote:Eerst zeg je dat je wilt dat jouw atheïsme wordt gerespecteerd, dan vertel je dat je vriendin is nagefloten, en nu werd ze al ongelovige hoer genoemd
Je zegt dus in feite hetzelfdequote:Maar ik vind het wel een beetje een sterk verhaal dat steeds erger werd
Beiden antwoorden zeggen. Je bent niet serieus te nemen.quote:En daarom word je nooit door iemand serieus genomen, want je negeert steevast de werkelijkheid.
Hoe kom je erbij. Ik heb vraagtekens bij zijn bedoeling, en daar blijk ik gelijk in te krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef paddy het volgende:
Disana? Even deze
Je zegt dus in feite hetzelfde
Beiden antwoorden zeggen. Je bent niet serieus te nemen.
Ik zal dan ook beide reacties wijzigen
Jouw post was inderdaad serieus en geen getroll.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
heeft iemand mijn post weggehaald uit het hoofddoekjes topic? ik meen me, geheel ontopic, te herinneren dat vrouwen die vroeger de hoer speelden bij een islamtische hooggeplaatste een hooffddoek kreeg. om zo het verschil tussen hoeren en niet hoeren te duiden. beetje zielig om dat weg te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |