Lees zelf maar op p.1 terug. Ik zei 1989: studentprotest, China. Wil jij China wel of niet aanvallen? Jij antwoordt: "Liever wel, ja. Mensenrechten zijn belangrijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarmee je weer liegt. Ik kan ook selectief quoten.
iedereen kan de discussie teruglezen en zelf constateren dat je liegt.
Sarkozy?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat in 2011, waar de verkiezingen pas over 3 jaar zijn, politici zich druk maken wat de bevolking van Libie vindt ivm de verkiezingen..??
Als jij denkt dat politici niet om zetels geven buiten verkiezingstijd geef ik het op mbt tot jou.....quote:Op maandag 21 maart 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
Heb jij bewijs dat in 2011, waar de verkiezingen pas over 3 jaar zijn, politici zich druk maken wat de bevolking van Libie vindt ivm de verkiezingen..??
Zo uit mijn hoofd weet ik dat Obama en Sarkozy volgend jaar weer aan verkiezingen zitten.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Als jij denkt dat politici niet om zetels geven buiten verkiezingstijd geef ik het op mbt tot jou.....
Maar inderdaad, daar is mijn mening op gebaseerd. De verkiezingen in Nld zijn overigens niet relevant, omdat wij nog niet meedoen. Ik heb geen zin om die van Frankrijk, US, UK, Spanje en Qatar op te zoeken omdat dit niet deel is van mijn argumentatie.
En het interesseert de meeste Fransen en de Amerikanen iets wat er met de Libische bevolking gebeurt, dwz het interesseert hen in dergelijke mate dat het van invloed is op hun stemgedrag? Laat me niet lachen, met alle respect, maar Libie is een nietszeggend land met slechts 6 miljoen inwoners op deze werekdbol.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Als jij denkt dat politici niet om zetels geven buiten verkiezingstijd geef ik het op mbt tot jou.....
Maar inderdaad, daar is mijn mening op gebaseerd. De verkiezingen in Nld zijn overigens niet relevant, omdat wij nog niet meedoen. Ik heb geen zin om die van Frankrijk, US, UK, Spanje en Qatar op te zoeken omdat dit niet deel is van mijn argumentatie.
Dan heb ik het referendum hierover gemist zeker.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Logischerwijs, het deel van de Westerse bevolking dat positief stond tegenover het helpen van de Libische bevolking zal dit ZEKER meespelen in ons buitenlands beleid.
Dus, het helpen van de Libische bevolking heeft zeker meegespeeld. Als de gehele Westerse bevolking hier negatief tegenover stond had het niet plaatsgevonden, olie of geen olie.....
Het gaat niet over China. Je hebt het niet goed begrepen, en nu kan men de topic niet meer vinden. Maar goed, er zijn er zo veel. Of we gaan helemaal wat anders doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Misstique het volgende:
Laatste keer dat ik keek lag China bij lange na niet in het Midden Oosten.
Vandaar dus ook een harde schop weg uit dit forum.
Het gaat hartsikke goed. Zienswijze vervuilde voor de zoveelste keer het verkeerde topic in MO, nu zit ie al in NWS, morgen zit ie in ONZ , waar hij hoort.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Het gaat niet over China. Je hebt het niet goed begrepen, en nu kan men de topic niet meer vinden. Maar goed, er zijn er zo veel. Of we gaan helemaal wat anders doen.
Heb jij trouwens nog argumenten of is je grootste hobby andere mensen voor troll uitmaken?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat hartsikke goed. Zienswijze vervuilde voor de zoveelste keer het verkeerde topic in MO, nu zit ie al in NWS, morgen zit ie in ONZ , waar hij hoort.
Als er genoeg man- en firepower beschikbaar is op onze HMS Tromp om de Chinese onderdrukking en vrijheidsschending teniet te doen, stem ik voor.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lees zelf maar op p.1 terug. Ik zei 1989: studentprotest, China. Wil jij China wel of niet aanvallen? Jij antwoordt: "Liever wel, ja. Mensenrechten zijn belangrijk.
Maak jezelf toch niet zo belachelijk. Tip: lees eens een boek of geniet wat onderwijs.
Oke. Hoe kom jij aan dat geld om China (2e sterkste conventionele leger ter wereld) de genadeslag te geven, gezien de toch al hoge staatsschuld van de VS en Europese landen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Als er genoeg man- en firepower beschikbaar is op onze HMS Tromp om de Chinese onderdrukking en vrijheidsschending teniet te doen, stem ik voor.
Aha, dus kleine, makkelijke landen wil je wel aanvallen, maar grote landen niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Maar serieus, China is te groot en divers om een oordeel over te geven als één land. De grootste verandering binnen China, zal van eigen bodem moeten komen. Alle verschillende soorten Chinezen moeten eerst nog leren om van elkaars verschillen te leren, in plaats van elkaar af te maken daarvoor.
Iets zegt me alleen dat de overheid daar alles aan doet om eenwording van het Chinese volk tegen te werken.
Dus als sterkste jongetje vd klas val je wel het zwakste jongetje aan (Libie), maar durf je niet tegen de sterkere jongens (china)?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
De situatie is niet te vergelijken. Ben absoluut geen fan van China, maar het land beschiet zijn burgers niet met raketten. Verder komt er natuurlijk ook een beetje realiteitszin om de hoek kijken. China val je natuurlijk niet zomaar effe aan.
Doe het dan in POL. Met NWS heeft dit geen ene flikker te maken aangezien het niet na aanleiding van een nieuwsbericht is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Misstique het volgende:
Laatste keer dat ik keek lag China bij lange na niet in het Midden Oosten.
Vandaar dus ook een harde schop weg uit dit forum.
En deze reactie wilde ik horen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef truepositive het volgende:
Het zijn altijd keuzes gebaseerd op hypocriete en opportunistische overwegingen. Natuurlijk is het niet realistisch om China aan te vallen, maar als 'het westen' daadwerkelijk principes had, zouden we dat misschien wel moeten doen.
Jezus man, wake up: het westen is nou eenmaal hypocriet, en voor het gros van de inwoners geldt hetzelfde. Je gaat mij toch niet vertellen dat je er pas dit jaar achter bent gekomen hoe de wereld werkt?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus als sterkste jongetje vd klas val je wel het zwakste jongetje aan (Libie), maar durf je niet tegen de sterkere jongens (china)?
Als het om onderdrukking verdedigen gaat, moet je 1 lijn trekken en consequent zijn. De burgers in Libie helpen, a la, maar help dan ook de burgers in de 50 andere landen waar onderdrukking plaatsvindt, anders ben je hypocriet.
Exact!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef truepositive het volgende:
Ik zou dus willen zeggen dat we de kop van deze thread misschien vooral als een retorische opmerking moeten zien die duidelijk maakt waarop ons zogenaamde beleid daadwerkelijk op gebaseerd is.
Moet ik mezelf herhalen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog argumenten of is je grootste hobby andere mensen voor troll uitmaken?
Waar waren we gebleven: Hoe wil jij de militaire interventie in China verantwoorden?
- Jij zei dat de VS dan maar dollars moet gaan bijdrukken. Hoe wil jij de gevolgen vd (hyper)inlfatie oplossen.
- Een wereldoorlog kan uitbreken. Neem jiij de verantwoording dat er mogelijk honderden, zo niet, miljarden doden kunnen vallen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als mensenrechten geschonden worden, moet je ingrijpen. Anders ben je een monster.
[..]
Ik weet niet hoe de FED nu met hyperinflatie om gaat. Maar vraag het ze eens, zat mensen die zitten te springen om een antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |