Toch, het zou wel voorspelbaar zijn als je de defqon anthem gepakt hadquote:
Ik doe alleen platen die ik tof vind, en als jullie deze mening niet delen moeten jullie die maar snel volblatenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:25 schreef robuust89 het volgende:
Toch, het zou wel voorspelbaar zijn als je de defqon anthem gepakt had
Eerste post in dit topic = T-Failquote:
Met FOOTWORXXXXXXXXXXquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eerste post in dit topic = T-FailIn plaats van "I want you" in de TT moet het zijn: "I am here"
Vandaag (12 maart) gaat dus officieel als T-Fail-dag in de boeken
Ik zou niet weten waarom je er niet aan mee zou doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:00 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha ik heb echt de neiging om te zeggen fuck dat album en gewoon mee te doen aan die fusion contest, en deze :p Zeker met het eindexamen in zicht. 2 tracks maken is toch minder werk dan 10...
Tot overmorgenquote:Slapen is voor apen
Die was niiiice iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:35 schreef mstx het volgende:
Geen hardstyle maar... Dock 45 @ Q-Base 2010
*fixedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:50 schreef T-Force het volgende:
Eerste post in dit topic = T-FailIn plaats van "I want you" in de TT moet het zijn: "I am here"
X2quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:07 schreef stoeltafel het volgende:
Vanavond Scantraxx SWAT Tour, heb de zin in.
Dan moeten ze het maar eens via een andere aanbieder gaan doen, bij de meeste kost dat namelijk maar ¤0,50 ofzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef StM het volgende:
Die euro is gewoon een rechtstreekse doorbelasting van de ideal kostenAls je een laag volume aan betalingen doet, kost je dat zo ongeveer dat bedrag PER transactie. Daar kan hs.com verder weinig aan doen.
Hs.com is ook totaal niet mijn favoriet. Af en toe blijft die site hangen en duurt het een kwartier tot een uur voordat hij de volgende pagina laadt. Heel vervelend. Daarbij zijn ze normaliter vrij duur vind ik. 2 euro voor 320 kbps vind ik best veel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:36 schreef mstx het volgende:
Wat is hardstyle.com een kutsite zeg. Probeer ik daar wat te kopen, dus ik log in en ga naar het winkelmandje... kun je daar niet eens een los nummer met iDeal betalen maar moet je eerst een bundle kopen.![]()
Toen uitgelogd en dan kun je wel ineens een los nummer kopen.Maar... dan kost het wel ineens ¤1 meer!
![]()
Oja en halverwege de bestelprocedure flikkert die site er ook nog eens uit.
Heb het nou 3x geprobeerd... ze bekijken het maar, ik koop het wel ergens anders![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik koop nieuwe tracks eigenlijk altijd op dance-tunes.com. Als je daar de grootste bundel koopt heb je ze voor 1 euro per track (320 kbps mp3, voor 2-1-2010 192 kbps). Dat vind ik goed te betalen.
quote:ATTENTION: Due to high costs associated with this payment method iDeal is only available as payment method for orders of 3 tracks or more.
Meerdere malen daar geprobeerd bestellingen te doen, elke keer gehoopt dat de problemen opgelost waren... maar nee. Eigenlijk altijd problemen mee gehad, dus haal me tracks ergens anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:36 schreef mstx het volgende:
Wat is hardstyle.com een kutsite zeg. Probeer ik daar wat te kopen, dus ik log in en ga naar het winkelmandje... kun je daar niet eens een los nummer met iDeal betalen maar moet je eerst een bundle kopen.![]()
Toen uitgelogd en dan kun je wel ineens een los nummer kopen.Maar... dan kost het wel ineens ¤1 meer!
![]()
Oja en halverwege de bestelprocedure flikkert die site er ook nog eens uit.
Heb het nou 3x geprobeerd... ze bekijken het maar, ik koop het wel ergens anders![]()
Maar nog niet binnen te halen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zow nieuwe wyfyb is ook weer een feit
Was gezellig met julliequote:Op zondag 13 maart 2011 06:36 schreef Koepert het volgende:
Tuuuut...piep!..
Mdma (onze, niet de drugs)
Ripper
Chantal
10years the third movement was geslaagd. Hard, rare opbouw, niet helemaal verwacht. Maar wel geslaagd..
Slapen. 1u werken. Yay
Early Hardstylequote:
Nooooooooooooo!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:15 schreef DjThera het volgende:
Het origineel? I got tonight kwam een jaar later uit dan deze track... Hij was gewoon heel slim gejat haha
Nja.. Vocals zijn btje treurig, "voelen" gejat van Limp Bizkit.. uit de periode dat die ook niks meer klaar bakten.. stijl hangt btje tussen ouwe acti, nieuwe hippe slowdown-bass, en iets anders in.. t klopt niet, voelt niet lekker..quote:
Haha ja ik zit er aan te denken..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:03 schreef Levitas het volgende:
Jeej! Weer een nieuw topic. Ging wel erg vlug die vorige!
[..]
Ik zou niet weten waarom je er niet aan mee zou doen.
A) Je leert vast wel iets bij als je aan die contest mee doet
B) Je kan laten zien wat je tot nu toe kunt
C) Er bestaat een (kleine) kans dat er nog iets uit voorkomt
D) Dat album kun je ook na je eindexamens doen, want je zegt zelf 2 tracks is minder dan 10.
Doen!quote:
Was het leuk?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:39 schreef stoeltafel het volgende:
Ben nu bij scsntraxx, wordt echt gedraaid. Net nog this is who we are - pitcher
Dit setje is een behoorlijke selectie van hitjes van toenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:06 schreef ElDani het volgende:
Moet me eigenlijk ook eens goed verdiepen in de Early, heb al wel aardig wat plaatjes van Zany en Technoboy (persoonlijke helden enzo) maar zou eigenlijk eens verder moeten kijken en een paar CD's met hitjes van toen moeten hebben (Arome idd, Scream, Loving You remix, etcetera)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te vinden op de alombekende live-set-data-bases![]()
Hoppaaa! 4 tickets dus nuquote:Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om vóórdat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start, je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen en volgens onze administratie ben jij zon fan. Voor deze editie waren er verschillende methoden waarmee de fans zijn geselecteerd, jij zit erbij omdat je een aantal keer via Event Travel een combiticket hebt geboekt voor Q-dance feesten.
In deze mail vind je een unieke code waarmee je tot twee tickets kunt kopen. Wij raden je aan deze mail goed te lezen, dan kun je weloverwogen de keuze maken voor welk type ticket je gaat aanschaffen en welke vervoersmethode je kiest.
Neem de tijd, er kan geboekt worden vanaf dinsdag 15 maart 10:00 uur t/m maandag 21 maart 23:59 uur. Je bent binnen deze periode verzekerd van je ticket(s).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door T-Force op 13-03-2011 13:43:56 ]
quote:Beste Menno,
Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om vóórdat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start, je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen en volgens onze administratie ben jij zo’n fan. Voor deze editie waren er verschillende methoden waarmee de fans zijn geselecteerd, jij zit erbij omdat je in 2010 een aantal keer naar Q-dance feesten bent geweest en bij de 2500 mensen hoort met de meeste boekingen op Q-dance.nl.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hoppaaa! 4 tickets dus nuEerst even kijken of maten ze willen, anders kan ik ze natuurlijk hier aanbieden
Edit: Morgen komt de aftermovie van Hard Classics en de line-up van Hard Classics On The Beach![]()
Edit2: En toen stond de line-up opeens al op internet![]()
![]()
TechnoboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister Scantraxx. Had lage verwachtingen en was best goed te doen. Die vloer blijft kicken die op en neer deinst als de massa losgaat.
Leuke plaatjes gehoord. Wildstylez en Frontliner toch wel de helden van de avond.
Prophet leuke platenkeus, maar mixtechnisch was hij zo slecht bezig. Makkelijke overgangen die ik zelfs kan maken.
Al met al goed vermaakt
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
www.theracords.comquote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef Beach het volgende:
DJThera, waar kan je je aanmelden voor de nieuwsbrief?
CO Squaredquote:Op zondag 13 maart 2011 16:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Collaboration EP gaat hard.Alle tracks klinken vet.
Kom ik er trouwens nu pas achter dat Co2 de afkorting is van Catatonic Overload? Van waar die 2? Gewoon omdat CO2 ?
Prijs? Is de prijs al bekend gemaakt dan? (Zo ja, wat kosten ze dit jaar?)quote:Op zondag 13 maart 2011 18:01 schreef Koepert het volgende:
Daar zit k ook nog over te dubben .. prijs valt me mee.. en extended klinkt wel aantrekkelijk... (ja k had de mail ook) moeilijk hoor...
In de mail staat aangegeven dat je NIET met de trein naar Defqon kan. Dit ivm werkzaamheden aan het spoor die nacht. De terugreis is dus niet gegarandeerd. Dit is alleen van toepassing op een dagkaart en niet op extended geloof ik.quote:
Oftewel iedereen gaat extended?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
In de mail staat aangegeven dat je NIET met de trein naar Defqon kan. Dit ivm werkzaamheden aan het spoor die nacht. De terugreis is dus niet gegarandeerd. Dit is alleen van toepassing op een dagkaart en niet op extended geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:01 schreef Koepert het volgende:
Aangezien ik aan t werk ben alleen silly games gehoord en die s dik. Vette release gok ik dus zo... later meer. Werken gaat beter dan verwacht.
Hier kan k me wel redelijk in vinden..quote:Op zondag 13 maart 2011 15:07 schreef T-Force het volgende:
Silly Games![]()
Retribution![]()
Rotten From The Inside![]()
Beste plaat van de release imo. Lekker doorknallen
![]()
Lake of PainENORM vet intro + outro, climax is niet vet
![]()
Nee ik doelde op het 2e deel van he postquote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
In de mail staat aangegeven dat je NIET met de trein naar Defqon kan. Dit ivm werkzaamheden aan het spoor die nacht. De terugreis is dus niet gegarandeerd. Dit is alleen van toepassing op een dagkaart en niet op extended geloof ik.
Er staat letterlijk in de mail "jij zit erbij omdat je bij de eerste 5000 mensen zit die zich geregistreerd hebben toen de website online kwam.".quote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee ik doelde op het 2e deel van he post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Ja ik hen ook gekregen dat ik een Q-dance fan ben maar heb ook via die website aangemeld. Ben benieuwd of ik nog een mailtje krijg....quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in de mail "jij zit erbij omdat je bij de eerste 5000 mensen zit die zich geregistreerd hebben toen de website online kwam.".
Bij vrienden van me staat er "Omdat je bij de 2500 beste klanten van Q-Dance hoort". Daaruit maak ik dus op dat ik maar 2 kaartjes kan bestellen.
Ik ga overigens voor het normale ticket denk ik. Ik zou alleen de afterparty mee willen pakken, maar om daar nou 35 euro meer voor te betalen vind ik onzin. Overnachten zie ik al helemaal niet zitten. Die 35 euro kan ik ook uitgeven aan event-travel ofzo, dan heb ik ook prima vervoer
Zie anders mensen op Hardtraxx die toch zo 8 kaarten binnen krijgen. Best wel asociaal als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef StM het volgende:
Nee dan krijg je hem maar 1x, of je moet meerdere e-mailadressen hebben gebruikt. Q heeft al aangegeven dat ze daarop gefilterd hebben.
Ja, als je verschillende e-mailadressen gebruikt. Maar uiteindelijk mag je met Paylogic toch maar 1 adres (bankrekening nummer ook?) gebruiken. Enige wat ze dus kunnen doen, is de code aan iemand anders gevenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zie anders mensen op Hardtraxx die toch zo 8 kaarten binnen krijgen. Best wel asociaal als ik eerlijk mag zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom bestaat een CD als deze?
Nominatie voor slechtste tracklist van 2011.Dat is zeker de nieuwe beukplaat CD van menthal theo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Juistem.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat is zeker de nieuwe beukplaat CD van menthal theo?
Fuck, dr staat zelfs unleash the beast op!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Juistem.Je bent een echte kenner zie ik.
Klinkt leuk, maar ik ga geen 3 uur lang in Deurne langs de kerk zitten om op de eerste trein naar EHV te wachten.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef DjThera het volgende:
Wie komen er van de fokkers trouwens naar Heartbeat 25 maart? Echt weer zin in
Krullie & ik (en Tinuzz) zijn er natuurlijk weer bijquote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef DjThera het volgende:
Wie komen er van de fokkers trouwens naar Heartbeat 25 maart? Echt weer zin in
Vind het eigenlijk ook een beetje tegenvallen. Zitten wel een paar leuke elementen in (vocal, reverse bass), maar het totaalplaatje vind ik minder dan ik had verwacht. Ach, ik zeg altijd maar zo "Er moeten slechte(re) dingen voorkomen om de goede dingen te kunnen onderscheiden"quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
Vind 't nummer niet echt wat eigenlijk![]()
Het mist voor mijn gevoel inderdaad wel wat, al moet ik zeggen dat het herhalende qua synth, waar zoveel gedoe om was, bij deze track er absoluut uit isquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
En ook deze vind ik helemaal niks...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
Nee vind het ook niks. Ben benieuwd wat ze er op defqon gaan vindenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
Het intro en outro vind ik wel echt heeeeerlijk Alleen middenstuk tussen 1.25 en 3.20 had naar mijn mening veel knallender en harder gemogenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
Mee eens, kwam binnen bij Wildstylez, hij draaide echt super. Vette songs waar de hele zaal op los ging. Verder was de RAWStyle echt lekker. Vond de sfeer ook goed net zoals het geluid. Op naar Rebirth!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Technoboy
Gister Scantraxx. Had lage verwachtingen en was best goed te doen. Die vloer blijft kicken die op en neer deinst als de massa losgaat.
Leuke plaatjes gehoord. Wildstylez en Frontliner toch wel de helden van de avond.
Prophet leuke platenkeus, maar mixtechnisch was hij zo slecht bezig. Makkelijke overgangen die ik zelfs kan maken.
Al met al goed vermaakt
Ik nie iigquote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef DjThera het volgende:
Geloof dat er zelfs weer een groep uit Groningen komt...
Dat is wel een hele goede opmerking, hij is wel weer goed bezig vind ikquote:Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef Koepert het volgende:
maar eindelijk....
eindelijk
weer ns wat anders dan standaard..
Huh? Welke Tatanka plaat?quote:
Dat rap stukje doet me denken aan de jaren 90. Daar had je ook bij elke houseplaat zo'n fout rap stuk.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef Koepert het volgende:
@ KrullieWullie
http://soundcloud.com/dj-tatanka/tatanka-eternal-preview-mp3
(MDMA zn post)
en k bedoel t deels persoonlijk voor Zatox (die wat anders doet dan zn Gangsta-kick ed), maar ook deels scene-wijd.
[Frustie-modus]
Theracords doet wat anders dan standaard, fans en veel matige reacties.
HHZ klooit wat in elkaar omdat ie t tof vind, veel matige reacties.
Zatox doet wat (deels) gein-dingetjes, veel matige reacties..
De 'scene' is zooo vastgeroest in hokjes... ik heb door sommige line-ups en onlangs fusion-records avondje in zak weer zin in feestjes, maar k word er echt moe van dat er zoveel zinloze kritiek is op nieuwe probeersels. Dat iets je smaak niet is, prima, je goed recht ook, maar my god laat je mind iig open staan voor nieuwe dingen.. Let wel, dit is GEEN PERSOONLIJKE AANVAL IN DIT TOPIC, maar gewoon algemeen. "Jaa laat m weer zoals die en die plaat gaan doen" "Ja laat m die kick weer doen".. Fuck dat.. laat m goddomme eens wat nieuws proberen.. De ene keer werkt dat, de andere keer niet.. maar sta er in hemelsnaam open voor.. Als dj's maar gaan teren op platen die succes hadden krijg je echt n scene die een aantal dj's heeft die allemaal alleen maar platen maken die identiek zijn aan hun hit..
[/Frustie-modus]
ZO.. dat moest er ff uit..
Ben ik het ook mee eens hoor!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef Koepert het volgende:
[Frustie-modus]
Theracords doet wat anders dan standaard, fans en veel matige reacties.
HHZ klooit wat in elkaar omdat ie t tof vind, veel matige reacties.
Zatox doet wat (deels) gein-dingetjes, veel matige reacties..
De 'scene' is zooo vastgeroest in hokjes... ik heb door sommige line-ups en onlangs fusion-records avondje in zak weer zin in feestjes, maar k word er echt moe van dat er zoveel zinloze kritiek is op nieuwe probeersels. Dat iets je smaak niet is, prima, je goed recht ook, maar my god laat je mind iig open staan voor nieuwe dingen.. Let wel, dit is GEEN PERSOONLIJKE AANVAL IN DIT TOPIC, maar gewoon algemeen. "Jaa laat m weer zoals die en die plaat gaan doen" "Ja laat m die kick weer doen".. Fuck dat.. laat m goddomme eens wat nieuws proberen.. De ene keer werkt dat, de andere keer niet.. maar sta er in hemelsnaam open voor.. Als dj's maar gaan teren op platen die succes hadden krijg je echt n scene die een aantal dj's heeft die allemaal alleen maar platen maken die identiek zijn aan hun hit..
[/Frustie-modus]
ZO.. dat moest er ff uit..
Hoezo is de kritiek op The Message is Hardstyle totaal ongegrond?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:21 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens hoor!
Het lijkt wel alsof DJ's, met name de wat "commercielere" (over misplaatste termen gesproken), het niet goed KUNNEN doen bij sommige mensen. Met name bij Headhunterz heb ik daar een beeld van. Als Toneshifterz met Electro Shock een stukje op house-tempo implementeren in een track is het orgineel en prima, maar als Headhunterz het doet is het weer commercieel en top 40 mentaliteit. Ook zijn laatste tracks: zitten technisch gewoon strak in elkaar, krijgen het publiek mee, noem maar op. Toch weer kritiek uit "de harde kern" (soms totaal ongegrond, zie het verhaal met The Message Is Hardstyle). Iets met 2 maten meten?
En verder ben ik wel blij met bijvoorbeeld Wildstylez en Noisecontrollers die naast de harde kant, die vorig jaar heel hard opgebloeid is, nu ook de wat melodischere kant een hele frisse impuls hebben gegeven. Ik hoop van harte dat het zo doorzet!
Dat is dan ook gewoon een kutnummer natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 23:21 schreef ElDani het volgende:
Toch weer kritiek uit "de harde kern" (soms totaal ongegrond, zie het verhaal met The Message Is Hardstyle). Iets met 2 maten meten?
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:38 schreef T-Force het volgende:
THROW YOUR HANDS UP IN THE AAIIIIIIIIIIIIIR!
bussen, auto's, brommers, fietsen, taxi's; ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik ben blijkbaar geen trouwe fan geweest in 2010Dan stikken ze maar in hun festival
En geen direct treinverkeer mogelijk na Defqon![]()
Ik voorspel ultieme chaos: 40000 man (bezopen/nuchter/van de kaart) die met bussen vervoerd moeten worden. Zien jullie het al ordentelijk gebeuren, ik niet
precies, ik heb ook kennisquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
OF .. weten dat knowlage verkeerd is geschreven is ook kennis
me2! Ik vond pavelow al heel vet (@ Q-basequote:Op zondag 13 maart 2011 23:21 schreef ElDani het volgende:
En verder ben ik wel blij met bijvoorbeeld Wildstylez en Noisecontrollers die naast de harde kant, die vorig jaar heel hard opgebloeid is, nu ook de wat melodischere kant een hele frisse impuls hebben gegeven. Ik hoop van harte dat het zo doorzet!
Bagger plaat inderdaad. Die krakkemikkige melodie, die totaal niet loopt + die vocals.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hoezo is de kritiek op The Message is Hardstyle totaal ongegrond?
Naar mijn mening gewoon een zwaar matig plaatje, en dat zeg ik niet omdat hij van Headhunterz afkomt.
Die melodie vind k nog wel te pruimen, niet goed, maar ook niet echt storend slecht ofzo, t is idd btje afwijkend.. maar die vocals zijn idd om te janken..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bagger plaat inderdaad. Die krakkemikkige melodie, die totaal niet loopt + die vocals.
eens! die wat 'oudere' platen vind ik ook een stuk beter te doenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef 16meter het volgende:
Zat laatst in Spotify een playlist te maken van hardstyle, kwamen al gauw 15+ platen van Headhunterz in. Dus om nou te zeggen dat ik alles van hem afkraak uit afgunst ofzo.. Het is gewoon niet meer wat het geweest is, imo.
Ik vraag me dan toch steeds af.. "Het is de B-kant", maar waarom zou een B-kant minder goed hoeven te zijn? Het kan zijn dat ik het verkeerd intepreteer, maar ik krijg regelmatig een idee dat mensen denken 'ach, het is niet voor niks een b-kant, dus als het een wat minder goed plaatje is, is dat niet erg". Ik snap best dat niet elk nummer perfect in de smaak valt bij iedereen, dat kan ook niet en is maar goed ook, maar men moet er imo toch naar streven dat ook een b-kant naar perfectie is gemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Nieuwe tatanka: dat is de B-kant van zijn nieuwe release dus ik hou hoop
Ow nee ik ben een groot voorstander van B-kantje. Daar stonden vaak afwijkende dingen die als solorelease (op vinyl) waarschijnlijk niet zo goed zouden verkopen, denk aan tripods attack of industrial bug (als we het dan toch over Tatanka hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef Levitas het volgende:
Ik vraag me dan toch steeds af.. "Het is de B-kant", maar waarom zou een B-kant minder goed hoeven te zijn? Het kan zijn dat ik het verkeerd intepreteer, maar ik krijg regelmatig een idee dat mensen denken 'ach, het is niet voor niks een b-kant, dus als het een wat minder goed plaatje is, is dat niet erg". Ik snap best dat niet elk nummer perfect in de smaak valt bij iedereen, dat kan ook niet en is maar goed ook, maar men moet er imo toch naar streven dat ook een b-kant naar perfectie is gemaakt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verder heeft Low-E zijn plaatje Ridin' ook gratis weggegeven![]()
http://www.facebook.com/djlowe.nl
Whoehooeee!!!!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:32 schreef DjThera het volgende:
Anyway, de mensen die meededen aan onze Indicator actie (Theracords nieuwsbrief) hebben berichtWie zou er gewonnen hebben.......!
ach, ik ga misschien samen met m'n vriendin en ik weet niet of zij dat lopen (van area naar area om alle vette DJ's te horen) en dat losgaan linksvoor wel leuk vindtquote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef eQuaL het volgende:
Mijn maat kan, omdat hij een "trouwe Q-Dance fan" () is, DefQon.1 kaartjes kopen deze week...
Kan hij gvd zelf niet naar het feest door een familie weekend!![]()
![]()
Mijn DefQon.1, wat doe je![]()
Zit er nog wel aan te denken om sowieso kaartjes te kopen voor de zekerheid, en indien ik alsnog niet ga ze wel te verkopen![]()
Ik zou zo snel ook niet weten met wie ik anders zou moeten gaan. We zijn beiden goed op elkaar afgestemd, redelijk dezelfde smaak enzo, was altijd wel makkelijk
dat is dan wel heel toevalligquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Whoehooeee!!!!!!![]()
Kardinge, here I (+1) come
![]()
ty, ty, ty,![]()
Ja ik dacht dus ook zo, gewoon die kaartjes kopenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, ik ga misschien samen met m'n vriendin en ik weet niet of zij dat lopen (van area naar area om alle vette DJ's te horen) en dat losgaan linksvoor wel leuk vindten gewoon kopen, zo'n zekerheid op kaartjes komt niet vaak voorbij
en mocht de vriendin toch niet meekunnen of meewillen, dan raak ik dat kaartje ook wel kwijtquote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus ook zo, gewoon die kaartjes kopen
Wake you from your boredom 1 t/m 23quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef poiuytr het volgende:
..
Welk setje raden jullie mij aan om weer even in te luisteren?
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Wake you from your boredom 1 t/m 23
is die boeking op dat redelijke grote festival nou al zeker?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
24 staat overigens al klaar en komt straks
uhuquote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is die boeking op dat redelijke grote festival nou al zeker?
Komt ergens binnenkort persbericht over...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, serieus?dikke shit man
ik zou zeggen; meld het hier ff officieel
je mag het hier nog niet melden dus?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Komt ergens binnenkort persbericht over...
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dank u
Overigens The R3bels rmx gehoord van Tanz Elektric... Haalt 't imo niet bij het origineel...
Tof man!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Komt ergens binnenkort persbericht over...
Toch vinnik m stiekem wel vetquote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens The R3bels rmx gehoord van Tanz Elektric... Haalt 't imo niet bij het origineel...
Ik vind het een hele vette plaat, maar zonde dat het een remix is. Als plaat an sich is het gewoon een ramplaat, maar omdat je weet dat Tanz Elektric origineel gewoon veel beter is vind ik het jammer...logicaquote:
Vette plaat! Ik word er nogal vrolijk vanquote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Even een gezellig plaatje tussendoor...
I like it![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice M.Iquote:03. Project One Life Beyond Earth
04. Wildstylez Complex Situation
07. Zairon Deep Into Your Soul (Zatox Remix)
09. Headhunterz Digiwave
10. Alphaverb & Intractable One Low Frequenced Bass
11. E-Fect Glorification (Activator & Zatox Mix)
14. Zatox So High
16. The Machine Times Like These
18. Zatox The Future
19. B-Front Neophobia
Dit maar dan niet stiekem. Ookal haalt hij het niet bij het origineel, ik vind het absoluut geen rape.quote:
Datquote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef T-Force het volgende:
Dat ziet er weer smakelijk uit, MILeuk dat je Digiwave erin mikt, hele vette plaat
TL ziet er weer lekker uit.. but for the moment.. playing the waiting game.quote:
Sollyquote:Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
TL ziet er weer lekker uit.. but for the moment.. playing the waiting game.
Haha, die gasten had ik dit weekeind de link al gegevenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef Koepert het volgende:
No probs.. blij dat je sets zo gewild zijn..
Wel mooi om te zien dat er op LSDB 2 zijn die in 4 min de hele set ge-enjoyed hebben..
Dat verklaart t een en ander..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haha, die gasten had ik dit weekeind de link al gegeven
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
En nummer 24 is er. Staat op m'n site
even mijn onderbroek verschonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw... Écht heel fijn plaatje!!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Even een gezellig plaatje tussendoor...
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
En nummer 24 is er. Staat op m'n site
Even serieus WAT THE FUCK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij voelt wel echt aan wat de fans willen! Ik heb namelijk vandaag stiekem gehoopt op een Project One plaat én Shreek of Aliens én een ouwe Zatox én een ouwe HHZ in je nieuwe WYFYB!!
Ik ben er even stil van..
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Wat gebruik je? IE?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik kan niet downloaden via Speedyshare :S.
Ja je hebt gewoon je wensen gepmt naar hemquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wauw... Écht heel fijn plaatje!!
[..]
Even serieus WAT THE FUCK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij voelt wel echt aan wat de fans willen! Ik heb namelijk vandaag stiekem gehoopt op een Project One plaat én Shreek of Aliens én een ouwe Zatox én een ouwe HHZ in je nieuwe WYFYB!!
Dat moet ik dan al slaapwandelend hebben gedaan ofzo, het is niet te geloven..quote:Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja je hebt gewoon je wensen gepmt naar hem
Uuuuhquote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik kan niet downloaden via Speedyshare :S.
quote:Even serieus WAT THE FUCK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Haha, WTF. Don't take this serious. Just a snippet from a friend and me having fun @ the studio. Not meant to be released or played anywere etc.
Zou zomaar de nieuwe hit van Brennan Heart kunnen zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef Baronpilsener het volgende:
Lachspiertraining. Althans voor mij dan vanmiddag
[..]
Dr. Peacock @ Reng Deng Deng is btw een geniaal frenchcoresetjequote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef T-Force het volgende:
Reng deng deng on my bicycleBriljante tekst
Heb je die met Levitas gemaakt?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Levitas en ik dachten meer aan hhz
Hahaha inderdaad ja! Dagje studio, zelf je vocals opnemen en hoppa.. Plaatje af!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Levitas en ik dachten meer aan hhz
wordt er nog niet echt vrolijk vanquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef ElDani het volgende:
Die track met Da Tweekaz: heerlijk zomers plaatje.
M.I. ... Ik sluit me helaas hier bij aan.. Kan k weer gaan wassen...quote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
even mijn onderbroek verschonen
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Zou zomaar de nieuwe hit van Brennan Heart kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
M.I. ... Ik sluit me helaas hier bij aan.. Kan k weer gaan wassen...
die bestel ik vanavond, dan ben ik thuis met een stabiele connectiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:21 schreef benniesnugger het volgende:
Zo, defqon tickets maar meteen besteld. Zit nu immers op een plaats met een stabiele internetconnectie en thuis wil hij nog wel eens wegvallen. Had geen zin in een herhaling van 2 jaar geleden, toen ik ook een unieke code had. En internet ff weg viel midden in bestelproces![]()
Klopt!!! Ik heb m ook!!! _0_ Aanradertje it isquote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef haakon het volgende:
[..]
Dr. Peacock @ Reng Deng Deng is btw een geniaal frenchcoresetjex veel
Jonge 26 maart in de Effenaar, veel beter!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Fusion of Sound tour 14 mei in de Matrixx![]()
Locatie t.o.v. OV ten eerstequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef 16meter het volgende:
Wat is er beter aan de Effenaar dan Matrixx? Ben er nog nooit geweest.
Je bent me voorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor dit soort dingen heb je natuurlijk altijd lololyrics. Als je een lyric hebt kan je bijna alles vinden.
http://www.lololyrics.com/lyrics/4038.html
En deze staat nu net online:
Best nice met die typische Alphaverbsound.
Over chucky gesprokenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor dit soort dingen heb je natuurlijk altijd lololyrics. Als je een lyric hebt kan je bijna alles vinden.
http://www.lololyrics.com/lyrics/4038.html
Kwijt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef Beach het volgende:
Over kicks gesproken, wat is er toch met die kicks van HHZ aan de hand
Elk setje van hem btwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Klopt!!! Ik heb m ook!!! _0_ Aanradertje it is
The whole weekend? Of toch maar alleen zaterdag?quote:
GMTAquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Kdoe alleen maar de zaterdag. HS-weekend doen we wel @ Qontinent
Typische A-Lusion track. Wel leuk, ik mis alleen toch de vocals bij dit soort platen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
Nieuwe A-lusion nog niet gepost of wel??
Ik vind m wel lekker eigenlijkmooie melodieuze plaat (wat ie zelf ook al zegt) die toch wel wat heeft qua drive en losgaan en dus geen aansteker-plaat is geworden.
Moah, vind hem toch iets missen. Call & Answer vind ik echt een heerlijke plaat om 1 van zijn nieuwere tracks te noemen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
Ik vind m wel lekker eigenlijkmooie melodieuze plaat (wat ie zelf ook al zegt) die toch wel wat heeft qua drive en losgaan en dus geen aansteker-plaat is geworden.
afgezien van de, zoals reeds gemeld, wat te softe kick een fijne plaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:
x2quote:
vocals hadden inderdaad misschien toch iets meer inhoud gegeven aan de trackquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
quote:
x3quote:Kdoe alleen maar de zaterdag. HS-weekend doen we wel @ Qontinent
Ja dit vind ik dus ook. Daarbij vind ik dagfestivals ideaal qua tijdsduur als moment van de dag waarop ze gehouden worden. 'S ochtends op t gemakje erheen en lekker de rest van de dag losgaan. En 's avonds op een normaal tijdstip weer thuis. Zodat niet je niet 2 dagen erna nog brak bent en je ritme naar de tering is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Levitas het volgende:
Defqon kaartjes vandeweek ook maar even bestellen, heb ik nog even goed de tijd om na te denken welke keuze ik ga maken
Ik neig nu echt heel erg naar gewoon entrance tickets. Zoek het eigenlijk niet zo om vrijdag op zaterdag de hele nacht wakker te liggen omdat er een stel pepkoppen naast m`n tent met een ghettoblaster een nachtje doortrekken(Lekker he, stereotypen?) en daardoor zaterdagochtend al kapot Defqon in te gaan, om vervolgens tot 4:00 door te gaan.. En voor alleen de afterparty vind ik 30 euro teveel
Zie die reactie nu pas (hele pagina over het hoofd gezien..), maar nee.. Ik heb hier niet aan meegewerkt (dit ligt zelfs nog boven mijn skillsquote:
Leuke zomerse vocals! voor het eerstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Koepert het volgende:
Wiens taak waren die Coone episode's ook al weer??
No11 klinkt veeeeeeel belovend voor n festival-plaat..
Zonder link is dan ook zo flauw he..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Koepert het volgende:
Sorry sorry.. Beetje druk met school op dit moment dus zit niet de hele dag op Twitter. Op het moment dat ik eindelijk stopte met opdrachten voor school, ben ik zelf maar even Logic ingedoken om weer eens wat aan te kloten (zonder resultaat dit keer).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Koepert het volgende:
Vind er geen hol aan eerlijk gezegd. A-Lusion solo vond ik in 2007 zoveel vetterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja dit vind ik dus ook. Daarbij vind ik dagfestivals ideaal qua tijdsduur als moment van de dag waarop ze gehouden worden. 'S ochtends op t gemakje erheen en lekker de rest van de dag losgaan. En 's avonds op een normaal tijdstip weer thuis. Zodat niet je niet 2 dagen erna nog brak bent en je ritme naar de tering is.
beter dan de platen van dat jaar zal het wel niet meer worden; hoe vet waren die zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vind er geen hol aan eerlijk gezegd. A-Lusion solo vond ik in 2007 zoveel vetter..
Veritas, Just Ask, Guidelinz etc etc. Wat een platen waren dat!
x2!!quote:
Dat!quote:
quote:
quote:Bartmans gefeliciteerd!
Allemaal bedankt uiteraard!quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jupjup! Congratz Bartmans, wanneer zie ik oe weer?
Ik ken wel iemand! Wil je er geld voor?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand nog een code nodig voor defqon? K zou graag willen kopen, maar heb er geen geld voor op het moment..
Alsof Defqon elk jaar zo onveilig is...quote:OM denkt voor Lowlands & Defqon aan 'patseraanpak'
Het Openbaar Ministerie (OM) in Flevoland overweegt dit jaar op Lowlands en dancefestival Defqon.1 een 'patseraanpak' te introduceren. Festivalgangers met blitse auto's en dure sieraden zullen dan moeten bewijzen, dat ze die ook kunnen betalen. Het OM wil naast de gebruikers ook de dealers aanpakken met een 'wasstraat', zo tekende dagblad De Stentor op. Lowlands is onaangenaam verrast door de berichtgeving over de controle van bezoekers. Volgens het OM betreft het slechts een idee en geen nieuwe aanpak.
De zogenaamde 'patseraanpak' wordt in de regionale krant geïntroduceerd door persofficier Jetty Bult van het OM. Zij opperde het idee in een raadscommissievergadering van donderdag 10 maart in Dronten, waar het onderwerp 'evenementen' op de agenda stond. Bult is volgens De Stentor erg te spreken over de aanwezigheid van het OM op het festival in Biddinghuizen: "We hebben een complete wasstraat ingericht. Er zit een secretaris, een officier van justitie en er is een pinautomaat. Als mensen weer buiten staan, zijn ze hun drugs kwijt én hebben ze afgerekend."
Lowlands was volgens woordvoerder Bente Bollmann verbaasd de plannen uit de krant te vernemen. "Wij keken er nogal van op en gaan in overleg met het OM om te kijken waar dit vandaan komt en wat dit te betekenen heeft." Volgens Bollmann biedt het festival wel altijd ruimte aan voorlichtingsacties door justitie. "Ze zijn kennelijk voornemens een andere aanpak te kiezen, maar dat is niet in overleg met ons gedaan."
Brigit Haan, persvoorlichter van het Openbaar Ministerie Lelystad, benadrukt dat het om een idee gaat en niet om een nieuwe aanpak. Volgens Haan is het idee in de raadscommissievergadering geopperd naar aanleiding van de komst van Defqon.1. Het hardcore dancefestival verruilt op 25 juni 2011 het strand van Almere voor het festivalterrein in Biddinghuizen. "Ik denk dat het idee is geopperd omdat Lowlands te boek staat als veilig en dat we willen kijken of we dat breder kunnen trekken naar Defqon. De zogenaamde patseraanpak is natuurlijk niet nieuw. Het plukken van criminelen gebeurt dagelijks door het hele land, daar is bij wijze van spreken de wijkagent ook mee bezig."
"Waarom zou je alleen gebruikers aanpakken en niet ook de dealers?", vraagt Haan. "En onderzoeken waarom mensen in zo'n grote auto rijden?" De samenwerking tussen Lowlands en het OM bestaat al jaren. "In goed overleg met het festival worden overtreders opgepakt en meteen berecht door de officier van dienst in het zogenaamde 'straatje. Ze komen dan weg met een boete of een taakstraf." Het is dan aan de festivalorganisatie of die personen ook van het terrein verwijderd worden.
De in de commissievergadering besproken aanpak zou een 'upgrading' van dat straatje betekenen. Haan: "Maar dat verkeert nog in ideevorm. Het is nu in de media gekomen alsof het al een nieuwe aanpak zou zijn." De persvoorlichter kan zich goed voorstellen dat Lowlands verbaasd is door de publicatie. "Maar het is logisch dat we het nog niet overlegd hebben, want het is nog maar een idee dat geopperd is in de raadszaal." Haan heeft geen idee hoe het ontvangen is en hoe groot de kans is dat het ook tot beleid leidt. Ze legt wel uit dat toestemming van Lowlands niet per se noodzakelijk is, omdat de 'patseraanpak' buiten het festivalterrein op de openbare weg kan plaatsvinden. "Het is aan het OM en de politie om daar over te beslissen."
hoezo beeldvorming?!quote:Volgens Haan is het idee in de raadscommissievergadering geopperd naar aanleiding van de komst van Defqon.1. Het hardcore dancefestival verruilt op 25 juni 2011 het strand van Almere voor het festivalterrein in Biddinghuizen.
Als je de berichten van de laatste tijd alleen al hoort. Burgemeesters die zich verzetten en zo nog wel wat van die dingen. Dit terwijl Defqon al zoveel jaar probleemloos verloopt en Lowlands een dag langer is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo beeldvorming?!en net wat bennie zegt, als je een horloge ofzo hebt gekregen of van je zuurverdiende geld je auto hebt aangepast ben je een 'verdachte'
sommige mensen zijn gewoon mediageil, dus roepen ze maar van alles en nog wat om maar aandacht te krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Als je de berichten van de laatste tijd alleen al hoort. Burgemeesters die zich verzetten en zo nog wel wat van die dingen. Dit terwijl Defqon al zoveel jaar probleemloos verloopt en Lowlands een dag langer is.
Dat + dat ik vind dat je niet moet zeiken omdat je al tijden weet dta je naast een evenemententerrein woont. Komt er een evenement, ga je zeuren.
Alsof ze kijken naar sjonnies die hun auto verbouwen voor ¤5.000.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo beeldvorming?!en net wat bennie zegt, als je een horloge ofzo hebt gekregen of van je zuurverdiende geld je auto hebt aangepast ben je een 'verdachte'
dat laatste vind ik uiteraard ook een goede zaakquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Alsof ze kijken naar sjonnies die hun auto verbouwen voor ¤5.000.Het gaat hier om de mannetjes van 24 die in een auto van 150k rijden. En als je je geld "zuurverdient" hebt is dat ook heel makkelijk te bewijzen.
Zoals ook in het artikel staat doen ze dit al dagelijks en wmb een goede zaak. Laat ze die drugsdealertjes maar lekker hun auto's afpakken.
Het komt gewoon omdat bestuursmensen zich aanpassen aan de mening van de grote massa. En dat zijn volwassenen die het over het algemeen niet zo hebben op de jeugd, drugs, alcohol, feesten en harde muziek. Bestuurders weten best veel over de wensen van deze groep mensen, maar over de jeugd.. niet echt..quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sommige mensen zijn gewoon mediageil, dus roepen ze maar van alles en nog wat om maar aandacht te krijgenmaar goed, als je Defqon.1 bestempelt als een hardcore dancefestival, dan gaan er gelijk allerlei vooroordeel-bellen rinkelen bij mensen
Wat een ontzettend lelijke bak is dat ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik hou mijn Bugatti veyron gewoon een keer thuis, ga wel met de bus.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Maaaaja, mag de pret niet drukken.. Ik hou mijn Bugatti veyron gewoon een keer thuis, ga wel met de bus.
volgens mij is het met Defqon.1, gezien het aantal bezoekers, altijd relatief rustig qua incidentenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Levitas het volgende:
Wat een onzin. Wat maakt het nou uit wat voor volk er op bepaalde festivals af komen? Zolang deze geen ernstige incidenten veroorzaken (wat tot nu toe nog niet gebeurd is), maakt het toch verder niks uit?
QFFTquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Koepert het volgende:
Ik heb zon zin in de zoooomer! Korte broek, pilsje... bam!
Drugsdealertjes rijden natuurlijk niet in auto's van 150k, dan heb je het over echte zware jongens. Op zich wel een goede zaak dus.. Alleen een beetje vreemd om dit soort steekproeven uit te voeren op deze festivals. Denk niet dat de doelgroep massaal naar Lowlands/Defqon komt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Alsof ze kijken naar sjonnies die hun auto verbouwen voor ¤5.000.Het gaat hier om de mannetjes van 24 die in een auto van 150k rijden. En als je je geld "zuurverdient" hebt is dat ook heel makkelijk te bewijzen.
Zoals ook in het artikel staat doen ze dit al dagelijks en wmb een goede zaak. Laat ze die drugsdealertjes maar lekker hun auto's afpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S-Factor ft. Seraina - Play
Nitrouz and Toneshifterz - The Faithless
DBSTF - Kingdom
Noisecontrollers - disco is the music
Headhunterz - Woznotwoz
Frontliner - Time
Dark Osscilators - Trapped (Solaio mix)
Zany - Animated Audio
Bioweapon - Insound
Rushtex - Exorcism Of Chucky
Project 1 - Raiders Of The Sun
Zat - Gold
Zatox - Choirs
The Axe & The Anim0l - Frozen Magic In Pure Darkness
Hardstruction - Noisecontrollers MashupMijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Hij gaat binnenkort de lucht inquote:
Thanks, ben blij dat de reacties positief zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad. Ziet er goed uit hoor!
quote:Zatox
If u still don't know I just finsh a rmx! Digital Punk & Marlon S - Bringing the Funk (Zatox Rmx) .. Rawstyle Stuff Baby!!!
Interessant, even overleggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)val_Dreamfields.html
Ben benieuwd
Kan ik weer kruipend naar huis als het moet
Doet me wederom niks, tot nu toe wel een erg saai album als je het mij vraagt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef ElDani het volgende:
Grappig om te horen dat hij dus ook de fora bijhoudt etcetera!
Nou, wie is de eerste met een Coone kloon?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef ElDani het volgende:
Grappig om te horen dat hij dus ook de fora bijhoudt etcetera!
ziet er goed uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)val_Dreamfields.html
Ben benieuwd
Ja, ik vind ook dat veel platen een "body" missen, een gevoel erachter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Doet me wederom niks, tot nu toe wel een erg saai album als je het mij vraagt...
Dat kan ik beamen! Wat een lay-out is dat geworden, zeer grote verbetering!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe layout van LSDB is heel erg netjes ja. 14.gif
.
Ditte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef 16meter het volgende:
Vind zijn platen ook 'body' missen (moeilijk om dat precies uit te leggen), beetje zoals de eerste laatste Psyko Punkz releases. Synths klinken ook niet zo 'vol' als bij bijv. een Wildstylez, die daar natuurlijk wel een meester in is. Melodietjes van Coone vind ik ook niet echt tot de verbeelding spreken.
Jammergenoeg is hij ook een liefhebber van lange zang breaks en slechte rapstukjes.
De beste Coone tracks vind ik de Bonzai Tributes,D-Block S-Te-Fan collabs, Deepack collabs... beetje hetzelfde verhaal als Brennan Heart dus, die ook sterker is in collaberaties met andere producers.
En ditte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef InGebruik het volgende:
Dat kan ik beamen! Wat een lay-out is dat geworden, zeer grote verbetering!
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe layout van LSDB is heel erg netjes ja. 14.gif
.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:37 schreef 16meter het volgende:
Wel even wennen, maar het ziet er goed uit. Goed gedaan, Bert!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen! Wat een lay-out is dat geworden, zeer grote verbetering!
Thanksquote:
Wuuuuut? Overclipping en Ghostclassquote:Vind zijn platen ook 'body' missen (moeilijk om dat precies uit te leggen), beetje zoals de eerste Psyko Punkz releases.
Idd, meer body in die nummers dan de nummers die ze daarna uitbrachtenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wuuuuut? Overclipping en Ghostclass!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nja, die 2 dan niet zo. Raise your hands up bijv. wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |