'Op zich' heeft niets met het woord opzicht te maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx!
Incasa, Leiden (velen zien dat als een min punt, ik niet opzicht op zich, maak elk feestje wel gezellig!)
Maar hey...met een voorverkoop prijs rond de 10,- is het best goed dacht ik zo!
Ga je mond spoelen jongeman.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef eQuaL het volgende:
TT
Het begin van het nummer is nog redelijk, maar zodra die happy tune erin komt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef eQuaL het volgende:
TT
Het begin van het nummer is nog redelijk, maar zodra die happy tune erin komt![]()
![]()
Ik zie je laatste sets niet slecht gewaardeerd staan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef RiKe het volgende:
mstx, vraagje!
Over het algemeen worden mijn sets niet erg gewaardeerd op LSDB, op andere plekken wel...
Any idea waai?
Ik zal vanavond even een nieuwe treklijst posten van een set die ik woensdag opgenomen heb zodat je er even naar kan kijken (als je wil hoor)
Mind.Illusion heeft gewoon het voordeel dat hij nu al veel trouwe volgers heeft door jarenlang continu setjes te droppen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef RiKe het volgende:
Alle comments zijn vrij negatief, mede daarom zet ik ze er niet meer op.
Ik post hier ook nog wel eens een setje, in ieder geval een tracklist, 0 reactie terwijl bijv M.I. er elke keer weer als pauw bij loopt.
Ik ben niet jaloers, ik krijg alleen aardig het idee dat ik het hier een beetje voor niets doe.
Ik vind je sets idd vaak niet erg interessant qua tracklist dus dan reageer ik er niet op en neem ik ook niet de moeite om hem te downloadenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef RiKe het volgende:
Ik post hier ook nog wel eens een setje, in ieder geval een tracklist, 0 reactie terwijl bijv M.I. er elke keer weer als pauw bij loopt.
Ik ben niet jaloers, ik krijg alleen aardig het idee dat ik het hier een beetje voor niets doe.
Ja zo specifiek vind ik lastig ik weet zo 123 niet meer hoe die sets in elkaar zaten natuurlijk maar vaak zie je een tracklist en denk je van : das wel aardig, of je denkt: dat vind ik niks. Als het laatste het geval is zeg je er niks over en download je het niet. In mijn geval danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef RiKe het volgende:
Seth, wat vind je er dan niet interessant aan?
Zie je liever andere nummers? (bijv meer oudere nummers, of andere volgorde)
Opbouwende kritiek is altijd welkom
En daarbij komt voor mij het feit dat ik tegenwoordig alleen nog maar setjes download van The Magic Show / FearFM / etc, en leuke livesets van feesten. Want als je alle 'amateur' sets moet bijhouden, is niet te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind je sets idd vaak niet erg interessant qua tracklist dus dan reageer ik er niet op en neem ik ook niet de moeite om hem te downloaden
Ik luister ze altijd wel hoor maar ik laat niks weten, ook al vond ik het goed klinkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef RiKe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |