Nog even een reactie op wat opmerkingen over kwaliteit en hhz enzo..
1. Ik ben kritisch, ik vind dat ik dat mag zijn, ik weet gewoon goed wat mij aanspreekt en wat niet, het maakt niet uit wie het maakt, Showtek kan lekkere platen maken net zo goed als dat zatox kutplaten kan maken. En aangezien dit altijd nog een forum is mag ik mijn mening hier ventileren zo lang ik dat wil.

Ik ben ook zeer zeker kritischer geworden afgelopen jaren vanwege de grote hoeveelheid troep die er uit gekomen is, en wanneer ik 50 euro voor een feest betaal wil ik kwaliteit horen, en dat is naar mijn mening gewoon meestal niet meer het geval. Zoals ik al eerder heb gezegd, kwantiteit over kwaliteit.
Ik ben ook zeker kritischer omdat mijn muzieksmaak ook gewoon nog steeds verandert, ik luister alles van ambient tot hardcore, en van klassiek tot rock, en daar komen nog steeds nieuwe dingen bij wanneer ik die ontdek.En veel van die dingen boeien me op dit moment meer dan 90% van de hardstyle releases.
2. Extra kritisch kijken naar hhz, ik denk dat dat een logisch gevolg is van zijn populariteit, en zijn "ik ben de beste" attitude.
En in dit geval heeft het ook te maken met het feit dat hij het als iets zo groots heeft aangekondigd, en hij komt met een over the top making of filmpje van een heel matige track (zeker voor een track waaraan hij zo lang heeft gewerkt). (de studio filmpjes van Alphaverb en Pollen vind ik dit opzicht veel interessanter)
3. Kom niet aan dat het niet anders kan ivm je geld verdienen enzo, er zijn genoeg artiesten die puur maken wat ze zelf kwaliteit vinden ondanks dat de markt daarvoor veel kleiner is (bijv Thera, maar in andere genres ook) en je daar dus minder mee kan verdienen.
4. Ookal is het geen persoonlijke aanval wil ik toch even kwijt dat mensen niet zo moeten zeuren wanneer ik hier kritiek lever, mensen die mij kennen weten wel dat ik niet van de Alleskutenter generatie ben en dat ik heus wel nadenk en luister voordat ik wat opschrijf hier.
Als mensen blije troep willen horen dan moeten ze dat zelf weten, net als dat ik graag rauwere troep luister, maar ze moeten niet gaan verwachten dat ik dan in die my little pony jubelstemming met ze mee ga, net zo min dat ik van hen verwacht dat ze met mij meegaan naar de rauwe kant