zeer leip liedje ja, groenters trugquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:13 schreef 16meter het volgende:
ja leuk nummer he van dblock en stefan-ssamen met dv8 en villan
lekkere beat hoor! text is ook wel luek.
greotjens
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:13 schreef 16meter het volgende:
ja leuk nummer he van dblock en stefan-ssamen met dv8 en villan
lekkere beat hoor! text is ook wel luek.
greotjens
Af en toe hebben ze eens een goeie ingeving die kerels!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
DBSTF die No One Can Stop Us draaiden op Q-Base
ze hebben BassBoom ook nog gedraaid, gelukkig! want die had ik bij PP niet gehoordquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:18 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Af en toe hebben ze eens een goeie ingeving die kerels!![]()
Alphaverb met Radio Alarmquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:19 schreef Sethje het volgende:
sowieso wel veel "vergeten" nummers gehoord op qbase, J&W met Nero
DBSTF @ Q-Base 2007quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
DBSTF die No One Can Stop Us draaiden op Q-Base
quote:
Die heb ik toevallig laatst nog uit de oude doos gehaald! Draaiden ze die set nu maar weer eensquote:
quote:
Schijnt dat ie ook Tatarola-Insane heeft gedraaid.. Klopt dat? Dan baal ik stiekem wel een beetje dat ik daar niet bij ben geweest..quote:
Ze draaiden 'm 2 jaar terug ook op Q-base. Heerlijke set toenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:19 schreef Sethje het volgende:
sowieso wel veel "vergeten" nummers gehoord op qbase, J&W met Nero
Jup, precies wat je zegt! Tracklist is freakin' awesome, maar het mixwerkquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s. was die set van D&S niet zo ontstellend kut gemixt toen? er staat me iets bij dat er iets mee was.
Maar de tracklist is zeker goed![]()
Ja en ja. Hij heeft hem gedraaid en je baalt echt flink hard dat je daar niet was...Wat een sfeertje altijd tijdens het Alphaverbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Schijnt dat ie ook Tatarola-Insane heeft gedraaid.. Klopt dat? Dan baal ik stiekem wel een beetje dat ik daar niet bij ben geweest..
het was een top afsluiter van z'n knallende setquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We hebben Alphaverb nog wel even verteld dat het echt een geniale actie was om die erin te gooien (en dat vond hij zelf ook)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Schijnt dat ie ook Tatarola-Insane heeft gedraaid.. Klopt dat? Dan baal ik stiekem wel een beetje dat ik daar niet bij ben geweest..
ja, dat was ook even dik genietenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja en ja. Hij heeft hem gedraaid en je baalt echt flink hard dat je daar niet was...Wat een sfeertje altijd tijdens het Alphaverben![]()
Die is ook bruut!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Oftewel tvp
p.s. was die set van D&S niet zo ontstellend kut gemixt toen? er staat me iets bij dat er iets mee was.
Maar de tracklist is zeker goed![]()
wat ging die Give It Up Remix trouwens mooi, damn!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
* T-Force doet graag mee met ReMcOrE
En Energizequote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
wat ging die Give It Up Remix trouwens mooi, damn!
ik sprak Lowie nog bij de Pysko Punkz, die zei dat Kartong meer gemaakt was als luisterplaatquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
En EnergizeFijne platen maakt de beste man
Ik hoor Kartong regelmatig op feesten hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
Ik sprak Lowie nog bij de Pysko Punkz, die zei dat Kartong meer gemaakt was als luisterplaaten Harde Rag meer voor draaien op feesten... net als Vendetta een luisterplaat was en W.T.F. voor op feesten
dus de kans op Kartong tijdens een feest is nihil, als ik hem mag geloven
toen ik hem tegenkwam op Decibel en vroeg of Kartong nog voorbij was gekomen zei hij volgens mij dat hij die niet gedraaid hadquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik hoor Kartong regelmatig op feesten hoorVoor zover ik me kan herinneren sowieso bij Alphaverb @ Decibel en Alphaverb @ Last World
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |