quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:49 schreef de_huig het volgende:
komt een man met een licht spraakgebrek bij showtek..
zegt die man zo van: euj! walt kosten jullie?!?!?
en dan showtek zo van: joaaah miljard euroo! voor een uurke
zegt die man: nou..da vind ik wel duro!
Mee eens, in 2 opzichten. Het 'raw' gebeuren en het commerciële gebeuren. Raw zie ik als een goed ding, kan het goed waarderen. Maar hoe (vooral) Showtek en Hhz er de laatste tijd een potje van maken valt bij mij niet helemaal lekker. Blijf Hhz nogsteeds een held vinden door prestaties uit het verleden en toch weer een goed feestje afgelopen vrijdagmiddag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:57 schreef Gezicht het volgende:
Wat is Hardstyle de laatste paar maanden enorm veranderd als je het mij vraagt, ben dan wel geen expert maar toch.
quote:16.30 - 17.30 : B-Front
17.30 - 18.30 : Wildstylez
18.30 - 19.30 : Brennan Heart
Cd 3 =quote:CD 1 - Mixed By Deepack:
01. Max Enforcer - Gold
02. Hardstruction & Profite - Behind
03. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel Anthem 2010)
04. Coone - Million Miles
05. B-Front & Frontliner - Auditory Nerve
06. Artic - Imagine/Marbles
07. Kevin Kaos vs Low-E - Legend
08. Deepack & Josh & Wesz - Keep It Alive
09. Stereotuners - Every Single Day
10. Bioweapon - Raw
11. Deepack - Mystery
12. Josh & Wesz - Let's Get Dirty
13. Distractor - Tsunami
14. Alphaverb ft. Intractable One - Roots Of Evil
15. DJ Desnar - 2H2H
16. Ran-D - Fanatics
17. D-Block & S-Te-Fan - Anger
CD 2 - Mixed by Neophyte:
01. Neophyte - The Sound of Decibel (Intro)
02. Neophyte - Braincracking
03. Korsakoff & The Viper - Re-bottled
04. Kasparov - Keep Going
05. Neophyte vs. The Stunned Guys - Get This Motherfucker
06. Distorted Revelation - Tear It Up
07. Amnesys - Refly
08. Dj D - Cold As Ice (Tha Playah rmx)
09. Mad-E-Fect - The Hustle (Evil Activities & Tha Playah remix)
10. Neophyte Records Allstars - Mash Up
11. Tommyknocker - Scream
12. Neophyte - Live & Loud (Neophyte & Tha Playah's Loud mix)
13. Evil Activities - Evil Inside
14. Neophyte Record Allstars - Adrenaline
15. Bodylotion - Make You Dance
16. Masters Of Ceremony - Hardcore To The Bone (2010 refix)
17. Neophyte - The New Shit (Decibel Mainstage Edit)
18. Denekamps Gespuis - Gas Met Die Zooi (Tha Playah remix)
19. Neophyte & Evil Activities - Alles Kapot
CD 3 - Mixed By B-Front:
01. The Beholder and Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Edit)
02. Jack Of Sound - A Ghost Story
03. Deepack - Phoenix
04. A-Lusion - Veritas (Zany Remix)
05. Digital Punk & B-Front - Elements
06. Psyko Punkz - Pull Your Strings
07. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
08. B-Front - Neophobia
09. Donkey Rollers - 2012
10. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
11. Zatox ft Nikkita - Raw Style
12. The R3bels - Bionicle
13. B-Front & Slim Shore - Chemical
14. Chris One - Recruit
15. Digital Punk & B-Front - Awake
16. B-Front - Sleepwalker
17. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
18. Zany - Psychedelic Trip
19. Crypsis - Strike
20. The Machine - Vicious Tones
21. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
22. B-Front & Frontliner - Magic
Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:03 schreef ElDani het volgende:
En Zany @ Dance-Valley..Mijn favoriete DJ, wat doe je!
LOCK N LOAD...LOCK N LOAD......BRING ON THE PAINquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:52 schreef TVEE het volgende:
catatonic overload - the sexuall thrill is uit!
Met grote regelmaat complete boutovergangen. Als ik die wil horen ga ik wel naar Frontliner kijken..quote:
Huh? Welkequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:57 schreef T-Force het volgende:
Die fusion cd is trouwens echt meester
Hardbass Chapter 20 cd2 mixed by Fusion Allstarsquote:
Oh diequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:04 schreef TVEE het volgende:
[..]
Hardbass Chapter 20 cd2 mixed by Fusion Allstars
wel jammer dat D.O.N.K.E.Y. er nog niet opstaat
De 2e (?) al van het Fusionlabel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef T-Force het volgende:
GVD![]()
![]()
waar komt deze meneer nu achter? Titan maakt geen nummers zelf
![]()
Checkt u hier
Vanavond dus. Ik ga ook, zal niet veel boeiends worden, maar even warm draaien voor the Qontinent is niet wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef InGebruik het volgende:
Morgenavond van 20.00 tot 24.00u DBSTF tijdens de feestweek in Naaldwijk.
The Pitcherquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef InGebruik het volgende:
[..]
De 2e (?) al van het Fusionlabel.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Vanavond dus. Ik ga ook, zal niet veel boeiends worden, maar even warm draaien voor the Qontinent is niet weg
Pavo maakte voorheen toch wel altijd zelf? Z'n laatste paar plaatjes werden door de NC gemaakt dacht ik zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
The Pitcher
Pavo
Titan
Dozer (eerst dan, hij gebruikt nu nog de soundbank van Michel)
Dat waren ze denk.
Iemand?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Iemand enig idee wiens remix dit is @ 6.10 van Wicked Generation?
http://www.youtube.com/watch#!v=Fdy4I6RzNpc&feature=related
Ik heb zelf de dvd, maar daar staat op de achterkant gewoon "Southstylers - Wicked Generation" En alles op youtube daarvan is niet de variant die we op de dvd horen
Michel produced nog steeds voor Dozer. Tony komt echter met ideeën etc.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
The Pitcher
Pavo
Titan
Dozer (eerst dan, hij gebruikt nu nog de soundbank van Michel)
Dat waren ze denk.
Ook in het verleden kan ik enkel co-ops vinden... Volgens mij kan ook Pavo NIET zelf produceren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Pavo maakte voorheen toch wel altijd zelf? Z'n laatste paar plaatjes werden door de NC gemaakt dacht ik zo.
Nee, die vond ik ook al x 20 @ youtube, maar is niet de de juiste versie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
JSU zei toch Zany's Overdrive Mix? Of is dat niet correct?
Dozer heeft afstand genomen van Michel heb ik begrepen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef StM het volgende:
[..]
Michel produced nog steeds voor Dozer. Tony komt echter met ideeën etc.
[..]
Maasdijk, kut gatquote:
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Pull your strings: Echt zo'n PP nummer. In en Outro knallen echt zeker met de vocals die ze gebruiken, maar melodie is gewoon niet bijzonder....
Feel the Rhythm: Lekker nummer
Pull Your Strings was als DJ-tool vele malen vetter dan deze release!! en mijn gevoel zegt dat hij toen ook veel harder knaldequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Feel The Rhythm en Pull Your Strings![]()
!
de DJ-tool is 1 van hun beste nummers jahquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind Pull your strings juist 1 van de beste nummers van de Psyko Punkz! Ook de melodie is gruwelijk![]()
Maar nog steeds blijft Overclippin' het beste
whahaha, die had ik volgens mij toen niet gelezenquote:
Ben benieuwdquote:Listening Zatox - Tanz Electrik (The R3bels rmx). Is a bomb!!! Of course i will play it at Decibel
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Mee eens, in 2 opzichten. Het 'raw' gebeuren en het commerciële gebeuren. Raw zie ik als een goed ding, kan het goed waarderen. Maar hoe (vooral) Showtek en Hhz er de laatste tijd een potje van maken valt bij mij niet helemaal lekker. Blijf Hhz nogsteeds een held vinden door prestaties uit het verleden en toch weer een goed feestje afgelopen vrijdagmiddag.![]()
Morgenavond van 20.00 tot 24.00u DBSTF tijdens de feestweek in Naaldwijk. Ondanks dat ik deze week gewoon nog moet werken tot en met vrijdag begint het uitgaan (net als vorige week) al weer op woensdag. Ik ga dit denk niet meer trekken.. En mijn portemonnee ook niet.
Heb al heel lang geen woensdag/showtek achtige opmerkingen gelezen hierquote:
Tijdens die DJ tool stond Harmpje op de dvd van Hardbass, samen met ik meen Huig. (kom maar met die punten)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Over Zany's TL gesproken, ik hoorde dus op een gegeven moment
@ 0:58 hoorde ik een melo die ik meende te herkennen uit Brennan's HardBass09-tool Check de melo @ 2:20
bonuspunten voor diegene die (nog) weet waaròm ik dit weet
Geen punten, want geen Huig maar Bartmanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef T_Killer het volgende:
Tijdens die DJ tool stond Harmpje op de dvd van Hardbass, samen met ik meen Huig. (kom maar met die punten)
Ai, dit doet pijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Geen punten, want geen Huig maar Bartman
Zit ik precies dit stukje te lezen, springt m'n Winamp naar het volgende nummer.. The Solstice.. kans 1 op ???.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef T_Killer het volgende:
Voor de kijkers thuis: Het orgineel van dit alles is afkomstig van de Beat Providers
Huldequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde een aantal Platen van de Dag posten, maar het werden er zoveel dat ik er maar een Set van de Dag van heb gemaakt: Atmozfears @ DefQon.1 2009 Purple![]()
![]()
![]()
die hele set bestaat zo ongeveer uit knallersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
HuldeRoughstyler - Don't tell anybody
![]()
Het mixwerk van Atmozfears vind ik trouwens best een beetje dramatisch, maar platen zijn top
Totaal oneens, die dj-tool vond ik niks. Die mid van Pull Your Stringsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Pull Your Strings was als DJ-tool vele malen vetter dan deze release!! en mijn gevoel zegt dat hij toen ook veel harder knaldeFeel The Rhythm gaat wel...
[..]
Met als line-up:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jammer... zit nou niet echt te wachten op een DBSTF XQ
Ligt eraan hoeveel nummers je in je playlist hebt staanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zit ik precies dit stukje te lezen, springt m'n Winamp naar het volgende nummer.. The Solstice.. kans 1 op ???.
Komt mijn voorspelling toch uitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef ElDani het volgende:
En de geruchten waren waar..
[ afbeelding ]
Joepie..Met grote mazzel dus ook een XQ DBSTF.
Isaacquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Met als line-up:
Noisecontrollers
Headhunterz
Wildstylez
Brennan Heart
Frontliner
JDX
The Prophet
Voornamelijk vanwege hun standaard setjes en de laatste producties vind ik ook niet al te bestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:57 schreef Haghorst het volgende:
Vanwaar al die DBSTF haat?
Ik kan er altijd wel van genieten!
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Voornamelijk vanwege hun standaard setjes en de laatste producties vind ik ook niet al te bestInspiratie lijkt wel op ofzo...
Neemt niet weg dat ze ook genoeg goed spul hebben geproduceerd
eigen feestje in Outland = eigen XQ de januari ernaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef ElDani het volgende:
En de geruchten waren waar..
[ afbeelding ]
Joepie..Met grote mazzel dus ook een XQ DBSTF.
top-plaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:54 schreef ElDani het volgende:
Hier word ik dan wel weer vrolijk van!
Word dus de volgende release samen met die andere combi!
treffender had je het niet kunnen zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)
Question
Why is it that
Everytime I listen to D-Block and S-te-fan
I hear the same five songs
every set of the week
For two years
Come on man, fuck that!
![]()
AMEN!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Question
Why is it that
Everytime I listen to D-Block and S-te-fan
I hear the same five songs
every set of the week
For two years
Come on man, fuck that!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |