Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:03 schreef ElDani het volgende:
En Zany @ Dance-Valley..Mijn favoriete DJ, wat doe je!
LOCK N LOAD...LOCK N LOAD......BRING ON THE PAINquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:52 schreef TVEE het volgende:
catatonic overload - the sexuall thrill is uit!
Met grote regelmaat complete boutovergangen. Als ik die wil horen ga ik wel naar Frontliner kijken..quote:
Huh? Welkequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:57 schreef T-Force het volgende:
Die fusion cd is trouwens echt meester
Hardbass Chapter 20 cd2 mixed by Fusion Allstarsquote:
Oh diequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:04 schreef TVEE het volgende:
[..]
Hardbass Chapter 20 cd2 mixed by Fusion Allstars
wel jammer dat D.O.N.K.E.Y. er nog niet opstaat
De 2e (?) al van het Fusionlabel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef T-Force het volgende:
GVD![]()
![]()
waar komt deze meneer nu achter? Titan maakt geen nummers zelf
![]()
Checkt u hier
Vanavond dus. Ik ga ook, zal niet veel boeiends worden, maar even warm draaien voor the Qontinent is niet wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef InGebruik het volgende:
Morgenavond van 20.00 tot 24.00u DBSTF tijdens de feestweek in Naaldwijk.
The Pitcherquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef InGebruik het volgende:
[..]
De 2e (?) al van het Fusionlabel.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Vanavond dus. Ik ga ook, zal niet veel boeiends worden, maar even warm draaien voor the Qontinent is niet weg
Pavo maakte voorheen toch wel altijd zelf? Z'n laatste paar plaatjes werden door de NC gemaakt dacht ik zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
The Pitcher
Pavo
Titan
Dozer (eerst dan, hij gebruikt nu nog de soundbank van Michel)
Dat waren ze denk.
Iemand?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Iemand enig idee wiens remix dit is @ 6.10 van Wicked Generation?
http://www.youtube.com/watch#!v=Fdy4I6RzNpc&feature=related
Ik heb zelf de dvd, maar daar staat op de achterkant gewoon "Southstylers - Wicked Generation" En alles op youtube daarvan is niet de variant die we op de dvd horen
Michel produced nog steeds voor Dozer. Tony komt echter met ideeën etc.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
The Pitcher
Pavo
Titan
Dozer (eerst dan, hij gebruikt nu nog de soundbank van Michel)
Dat waren ze denk.
Ook in het verleden kan ik enkel co-ops vinden... Volgens mij kan ook Pavo NIET zelf produceren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Pavo maakte voorheen toch wel altijd zelf? Z'n laatste paar plaatjes werden door de NC gemaakt dacht ik zo.
Nee, die vond ik ook al x 20 @ youtube, maar is niet de de juiste versie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
JSU zei toch Zany's Overdrive Mix? Of is dat niet correct?
Dozer heeft afstand genomen van Michel heb ik begrepen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef StM het volgende:
[..]
Michel produced nog steeds voor Dozer. Tony komt echter met ideeën etc.
[..]
Maasdijk, kut gatquote:
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Pull your strings: Echt zo'n PP nummer. In en Outro knallen echt zeker met de vocals die ze gebruiken, maar melodie is gewoon niet bijzonder....
Feel the Rhythm: Lekker nummer
Pull Your Strings was als DJ-tool vele malen vetter dan deze release!! en mijn gevoel zegt dat hij toen ook veel harder knaldequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Feel The Rhythm en Pull Your Strings![]()
!
de DJ-tool is 1 van hun beste nummers jahquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind Pull your strings juist 1 van de beste nummers van de Psyko Punkz! Ook de melodie is gruwelijk![]()
Maar nog steeds blijft Overclippin' het beste
whahaha, die had ik volgens mij toen niet gelezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |