Zooooo dan, goeiemogguh.
Qlimax was zeker een aardig feestje. Behoorlijk druk, maar je werd inderdaad snel geholpen aan de barren. En al met al best gezellig, ook op de 'platformen' werd her en der flink losgegaan.
Wat de muziek betreft:
Ik had hoge verwachtingen van A-lusion, maar hij kon het voor mij niet helemaal waarmaken. Op Too Close en Visual Perception na doet zijn nieuwe werk me weinig.... Wel lekker afgesloten met Perfect it (Frontliner remix). Die Lockdown/Rock Hypnotic mashup (?) doet het ook altijd goed.
Davide Sonar viel me behoorlijk tegen, maar tussen al die typische plaatjes van hem (vreemde riedeltjes, lange breaks) zat 1 met ik dacht een vocal van Within Tempation die behoorlijk knalde. Natural blijft natuurlijk ook lekker.
Brennan Heart.
Come as one remix viel me aardig tegen, die kon wel een paar tandjes harder... Stond wel even te kijken toen die break begon, een remix van zo'n bekende hardcore plaat is niet iets wat je verwacht.

Just as easy (Wildstylez & SMD remix) daarentegen goed te pruimen.

@Bartman: Inderdaad, van reputation game alleen het intro draaien. Keiharde faal.

Geen sterke set van Brennan Heart.
D-Block & S-te-Fan wisten met hun herkenbare platen het volk wat meer in beweging te brengen, vanaf toen werd het dan ook een stuk gezelliger. DBSTF (of HHZ?) draaide(n) ook Atrocious, ga die plaat steeds meer waarderen.

Die intro cut van Gangsta moeten ze verbieden. Mensen blij maken met een (half)dooie mus.
Headhunterz delivered as expected. Geen verrassingen hier. Die Chuckie remix was wel leuk om eens te horen.
Technoboy was niet zo bijzonder als hij vooraf wilde doen geloven. Eigenlijk gewoon wat je van hem verwacht, Rambo is a pussy, Black high heels

, Rock Civ. remix., Undersound. Voor de rest is er maar weinig blijven hangen van die set.
Deepack was wel een domper. Ik hoopte op een flinke dosis beukplaten (Zatox, Zany/Beholder, die richting) maar ze draaiden (voor mij i.i.g.) veel onbekend spul. Jammer.
Noize Suppressor was gewoon de laatste energie eruit knallen en je benen flink toetakelen.
Fok!kasem-dee-em-aa en Boy toevallig tegen het lijf gelopen (zoals wel vaker) en wat stampjes geplaatst. mstx ook nog even gezien. Later nog huig en Bartmans wachtende op het station aangetroffen. Verder geen fokkerts gezien... waar was die meet?
[ Bericht 4% gewijzigd door 16meter op 22-11-2009 18:10:09 ]