Ben benieuwdquote:Listening Zatox - Tanz Electrik (The R3bels rmx). Is a bomb!!! Of course i will play it at Decibel
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Mee eens, in 2 opzichten. Het 'raw' gebeuren en het commerciële gebeuren. Raw zie ik als een goed ding, kan het goed waarderen. Maar hoe (vooral) Showtek en Hhz er de laatste tijd een potje van maken valt bij mij niet helemaal lekker. Blijf Hhz nogsteeds een held vinden door prestaties uit het verleden en toch weer een goed feestje afgelopen vrijdagmiddag.![]()
Morgenavond van 20.00 tot 24.00u DBSTF tijdens de feestweek in Naaldwijk. Ondanks dat ik deze week gewoon nog moet werken tot en met vrijdag begint het uitgaan (net als vorige week) al weer op woensdag. Ik ga dit denk niet meer trekken.. En mijn portemonnee ook niet.
Heb al heel lang geen woensdag/showtek achtige opmerkingen gelezen hierquote:
Tijdens die DJ tool stond Harmpje op de dvd van Hardbass, samen met ik meen Huig. (kom maar met die punten)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Over Zany's TL gesproken, ik hoorde dus op een gegeven moment
@ 0:58 hoorde ik een melo die ik meende te herkennen uit Brennan's HardBass09-tool Check de melo @ 2:20
bonuspunten voor diegene die (nog) weet waaròm ik dit weet
Geen punten, want geen Huig maar Bartmanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef T_Killer het volgende:
Tijdens die DJ tool stond Harmpje op de dvd van Hardbass, samen met ik meen Huig. (kom maar met die punten)
Ai, dit doet pijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Geen punten, want geen Huig maar Bartman
Zit ik precies dit stukje te lezen, springt m'n Winamp naar het volgende nummer.. The Solstice.. kans 1 op ???.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef T_Killer het volgende:
Voor de kijkers thuis: Het orgineel van dit alles is afkomstig van de Beat Providers
Huldequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde een aantal Platen van de Dag posten, maar het werden er zoveel dat ik er maar een Set van de Dag van heb gemaakt: Atmozfears @ DefQon.1 2009 Purple![]()
![]()
![]()
die hele set bestaat zo ongeveer uit knallersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
HuldeRoughstyler - Don't tell anybody
![]()
Het mixwerk van Atmozfears vind ik trouwens best een beetje dramatisch, maar platen zijn top
Totaal oneens, die dj-tool vond ik niks. Die mid van Pull Your Stringsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Pull Your Strings was als DJ-tool vele malen vetter dan deze release!! en mijn gevoel zegt dat hij toen ook veel harder knaldeFeel The Rhythm gaat wel...
[..]
Met als line-up:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jammer... zit nou niet echt te wachten op een DBSTF XQ
Ligt eraan hoeveel nummers je in je playlist hebt staanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zit ik precies dit stukje te lezen, springt m'n Winamp naar het volgende nummer.. The Solstice.. kans 1 op ???.
Komt mijn voorspelling toch uitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef ElDani het volgende:
En de geruchten waren waar..
[ afbeelding ]
Joepie..Met grote mazzel dus ook een XQ DBSTF.
Isaacquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Met als line-up:
Noisecontrollers
Headhunterz
Wildstylez
Brennan Heart
Frontliner
JDX
The Prophet
Voornamelijk vanwege hun standaard setjes en de laatste producties vind ik ook niet al te bestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:57 schreef Haghorst het volgende:
Vanwaar al die DBSTF haat?
Ik kan er altijd wel van genieten!
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Voornamelijk vanwege hun standaard setjes en de laatste producties vind ik ook niet al te bestInspiratie lijkt wel op ofzo...
Neemt niet weg dat ze ook genoeg goed spul hebben geproduceerd
eigen feestje in Outland = eigen XQ de januari ernaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef ElDani het volgende:
En de geruchten waren waar..
[ afbeelding ]
Joepie..Met grote mazzel dus ook een XQ DBSTF.
top-plaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:54 schreef ElDani het volgende:
Hier word ik dan wel weer vrolijk van!
Word dus de volgende release samen met die andere combi!
treffender had je het niet kunnen zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)
Question
Why is it that
Everytime I listen to D-Block and S-te-fan
I hear the same five songs
every set of the week
For two years
Come on man, fuck that!
![]()
AMEN!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Question
Why is it that
Everytime I listen to D-Block and S-te-fan
I hear the same five songs
every set of the week
For two years
Come on man, fuck that!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |