abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:37:35 #51
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_85161115
Zatox Twitter:
quote:
Listening Zatox - Tanz Electrik (The R3bels rmx). Is a bomb!!! Of course i will play it at Decibel
Ben benieuwd :D
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_85163038
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Mee eens, in 2 opzichten. Het 'raw' gebeuren en het commerciële gebeuren. Raw zie ik als een goed ding, kan het goed waarderen. Maar hoe (vooral) Showtek en Hhz er de laatste tijd een potje van maken valt bij mij niet helemaal lekker. Blijf Hhz nogsteeds een held vinden door prestaties uit het verleden en toch weer een goed feestje afgelopen vrijdagmiddag. :D

Morgenavond van 20.00 tot 24.00u DBSTF tijdens de feestweek in Naaldwijk. Ondanks dat ik deze week gewoon nog moet werken tot en met vrijdag begint het uitgaan (net als vorige week) al weer op woensdag. Ik ga dit denk niet meer trekken.. En mijn portemonnee ook niet. ;(
Precies wat ik dacht. :)
Flesje bier
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:34:26 #54
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_85181241
Wow, ik dacht al 'wat is het rustig in Fok Hardstyle land', bleek dat het topic vol was :z
dus bij deze een tvp.

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:22 schreef Koepert het volgende:
Mooie tijden dat Showtek-bashen :)
Heb al heel lang geen woensdag/showtek achtige opmerkingen gelezen hier :?

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Over Zany's TL gesproken, ik hoorde dus op een gegeven moment
@ 0:58 hoorde ik een melo die ik meende te herkennen uit Brennan's HardBass09-tool Check de melo @ 2:20
bonuspunten voor diegene die (nog) weet waaròm ik dit weet :9
Tijdens die DJ tool stond Harmpje op de dvd van Hardbass, samen met ik meen Huig. (kom maar met die punten)

Die melo, is alleen de eerste 4 noten hetzelfde, maar dan wel precies hetzelfde: zelfde synth, zelfde toonhoogte etc.

Voor de kijkers thuis: Het orgineel van dit alles is afkomstig van de Beat Providers
Verder zit dat gepraat over Decibel en The Qontinent me niet lekker...mijn eerste grote feest wordt Q-Baas. Misschien in de tussentijd wel nog naar de Matrixx of dat nieuwe Revelations gebeuren in Arnhem
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_85182017
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef T_Killer het volgende:
Tijdens die DJ tool stond Harmpje op de dvd van Hardbass, samen met ik meen Huig. (kom maar met die punten)
Geen punten, want geen Huig maar Bartman ;)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:09:29 #56
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_85182795
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef T-Force het volgende:

[..]

Geen punten, want geen Huig maar Bartman ;)
Ai, dit doet pijn
pi_85185915
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef T_Killer het volgende:
Voor de kijkers thuis: Het orgineel van dit alles is afkomstig van de Beat Providers
Zit ik precies dit stukje te lezen, springt m'n Winamp naar het volgende nummer.. The Solstice.. kans 1 op ???.
pi_85186301
ik wilde een aantal Platen van de Dag posten, maar het werden er zoveel dat ik er maar een Set van de Dag van heb gemaakt: Atmozfears @ DefQon.1 2009 Purple O+ _O_ *; *)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85186464
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde een aantal Platen van de Dag posten, maar het werden er zoveel dat ik er maar een Set van de Dag van heb gemaakt: Atmozfears @ DefQon.1 2009 Purple O+ _O_ *; *)
Hulde _O_ Roughstyler - Don't tell anybody :Y)
Het mixwerk van Atmozfears vind ik trouwens best een beetje dramatisch, maar platen zijn top :)
pi_85186743
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:29 schreef T-Force het volgende:

[..]

Hulde _O_ Roughstyler - Don't tell anybody :Y)
Het mixwerk van Atmozfears vind ik trouwens best een beetje dramatisch, maar platen zijn top :)
die hele set bestaat zo ongeveer uit knallers :9~
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:16:10 #61
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_85188566
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

Pull Your Strings was als DJ-tool vele malen vetter dan deze release!! en mijn gevoel zegt dat hij toen ook veel harder knalde :9 Feel The Rhythm gaat wel...
[..]

Totaal oneens, die dj-tool vond ik niks. Die mid van Pull Your Strings :9~ !
There is no rehab for stupidity.
pi_85191103
En de geruchten waren waar..

Joepie.. -O- Met grote mazzel dus ook een XQ DBSTF.
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:24:14 #63
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_85191627
Supervet!

In korte tijd zijn ze toch wel echte meesters geworden. Al had ik gezien het concept liever Deepack ofzo gezien. Wel vind ik dat DSBTF dikke helden zijn en voor mij de belichaming van mijn hardstyle verslaving
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:38:03 #64
238230 em-dee-em-aa
pi_85192236
Jammer... zit nou niet echt te wachten op een DBSTF XQ :(
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:46:08 #65
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_85192568
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jammer... zit nou niet echt te wachten op een DBSTF XQ :(
Met als line-up:
Noisecontrollers
Headhunterz
Wildstylez
Brennan Heart
Frontliner
JDX
The Prophet

:')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:52:25 #66
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_85192836
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Zit ik precies dit stukje te lezen, springt m'n Winamp naar het volgende nummer.. The Solstice.. kans 1 op ???.
Ligt eraan hoeveel nummers je in je playlist hebt staan :9
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_85192924
Hier word ik dan wel weer vrolijk van!

Word dus de volgende release samen met die andere combi!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:26:06 #68
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_85194070
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef ElDani het volgende:

[ afbeelding ]

Komt mijn voorspelling toch uit :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:33:45 #69
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_85194416
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef mstx het volgende:

[..]

Met als line-up:
Noisecontrollers
Headhunterz
Wildstylez
Brennan Heart
Frontliner
JDX
The Prophet

:')
Isaac
Deepack
Josh & Wesz
Zatox
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_85195338
Vanwaar al die DBSTF haat?
Ik kan er altijd wel van genieten!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:01:54 #71
238230 em-dee-em-aa
pi_85195499
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:57 schreef Haghorst het volgende:
Vanwaar al die DBSTF haat?
Ik kan er altijd wel van genieten!
Voornamelijk vanwege hun standaard setjes en de laatste producties vind ik ook niet al te best :') Inspiratie lijkt wel op ofzo...

Neemt niet weg dat ze ook genoeg goed spul hebben geproduceerd :)
pi_85196208
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Voornamelijk vanwege hun standaard setjes en de laatste producties vind ik ook niet al te best :') Inspiratie lijkt wel op ofzo...

Neemt niet weg dat ze ook genoeg goed spul hebben geproduceerd :)
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)

Question
Why is it that
Everytime I listen to D-Block and S-te-fan
I hear the same five songs
every set of the week
For two years
Come on man, fuck that!

:+
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_85196480
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef ElDani het volgende:

[ afbeelding ]

eigen feestje in Outland = eigen XQ de januari erna :P

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:54 schreef ElDani het volgende:
Hier word ik dan wel weer vrolijk van!

Word dus de volgende release samen met die andere combi!
top-plaat _O_ :9

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)

Question
Why is it that
every set of the week
For two years
Come on man, fuck that!

:+
treffender had je het niet kunnen zeggen :D zo denk ik over DBSTF, elk nummer hetzelfde kunstje, elk setje dezelfde nummer; in de categorie: we zetten onze CD op en gaan aan de bar hangen :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:41:15 #74
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_85197164
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Question
Why is it that
every set of the week
For two years
Come on man, fuck that!
AMEN! _O_

Straks inkopen doen voor The Qontinent! :D

Euja, de remix van dbstf voor the Pitcher is van Start Rocking... Vond hem alleen vet op het moment dat het origineel herkenbaar was.

[ Bericht 9% gewijzigd door Baronpilsener op 12-08-2010 18:48:03 ]
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:06:17 #75
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_85198248
Ik ben ook niet aanwezig op XQ D&S.
There is no rehab for stupidity.
pi_85202791
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Baronpilsener het volgende:
Euja, de remix van dbstf voor the Pitcher is van Start Rocking... Vond hem alleen vet op het moment dat het origineel herkenbaar was.
Start rocking da place!!! :D
Zulke juweeltjes moet je of HEUL GOED remixen, of afblijven. Ik ben benieuwd naar de remixxxx!

Oohja, en XQ DBSTF = no go for me -O-

Nieuwe B-Front / Digital Punk is zwaar meesterlijk :D _O_
pi_85203081
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:52 schreef T-Force het volgende:

Nieuwe B-Front / Digital Punk is zwaar meesterlijk :D _O_
De melodie doet me echter denken aan een andere plaat...

En XQ D&S is een lachertje in mijn ogen, ook zeker niet aanwezig. :N
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_85203270
quote:
Vind m zeker wat hebben. Gewoon een andere sound eigenlijk, bijna geen remix te noemen :)
pi_85203342
:N

Vond Put this on YT nog wel leuk, maar deze? -O-
Cooooone jonge! Waar bende mee bezig :'(
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:09:31 #80
238230 em-dee-em-aa
pi_85203692
Coone stelt zowiezo niks voor en ook in dit nummer niet...
pi_85203818
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_85204205
quote:
Is ook al op TMF gespot.
pi_85204283
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:18 schreef ElDani het volgende:
Is ook al op TMF gespot.
Was er al bang voor, net door hun zelf op YT gezet.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:20:30 #84
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_85204302
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:03 schreef T-Force het volgende:
:N

Vond Put this on YT nog wel leuk, maar deze? -O-
Cooooone jonge! Waar bende mee bezig :'(
Hadden we deze in het vorige topic ook al niet n keer besproken? Bij dat reclame filmpje van dat feest bij Bobbejaanland.
Melo is precies tzelfde als HHZ - Rock Civilization (TBY mix)
Edit: Ja, we hadden m al gehoord:
En de plaat van B-Front / Digital Punk is idd vet. Zat ook in die meesterlijke set van B-Front bij de Fausto Crossover

[ Bericht 12% gewijzigd door T_Killer op 12-08-2010 21:27:33 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:22:52 #85
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_85204400
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

De melodie doet me echter denken aan een andere plaat...
In de melodie hoor ik niet echt wat bekends. Ze hebben wel andere inspiratie opgedaan van Hardstyle Masterz - Risk. :+ (En dat vind ik overigens een beter nummer)
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_85204899
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:20 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Hadden we deze in het vorige topic ook al niet n keer besproken? Bij dat reclame filmpje van dat feest bij Bobbejaanland.
Melo is precies tzelfde als HHZ - Rock Civilization (TBY mix)
Edit: Ja, we hadden m al gehoord:
En de plaat van B-Front / Digital Punk is idd vet. Zat ook in die meesterlijke set van B-Front bij de Fausto Crossover
Ze checken eerst het commentaar voor ze het laten plaatsen, ben benieuwd of deze opmerking dat het op HHZ lijkt doorlaten :Y)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:38:47 #87
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_85205185
Ik vind het jammer dat jullie nu DBSTF bashen. Verder wil ik kwijt dat Showtek een dikke set op dance valley wegzette, maar dat gespuit met rookpistolen en vlammenwerpers hoeft voor mij dan weer niet.

Over dbstf: Ik ben het er mee eens dat hun setjes wat lame worden, zeker op de grotere events. Maar wie was er bij die ene XXlerator dat ze af moesten sluiten? Dat was echt zwaar bruut en helemaal niet standaard, ze kunnen het dus heus wel. Verder vind ik bijna iedere track die ze maken nog steeds vet, de ene ben je na 3 weken weer kwijt, de ander blijft hangen maar dat is bij iedere producer wel het geval.

En voor die XQ, ja ik had persoonlijk ook liever Zatox of Deepack gezien, puur omdat ze al veel langer bezig zijn etc. Maar van de generatie daarna snap ik wel dat ze DBSTF nemen. Al heeft het weinig zin om hier op deze manier over na te denken omdat Q toch naar het commerciele aspect kijkt. Ik denk dat het wel een vet feest wordt met een leuke lineup die helemaal niet eentonig hoeft te zijn, hun thrillogy had ook wel een aardige lineup vond ik.

Bfront: Elements is echt gruwelijk, had zo een 2 sidez plaat kunnen wezen :P
Mijn party reviews
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:40:31 #88
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_85205280
Die DP & B-Front plaat is wel _O_

DBSTF is echter... mja... als ze er werk van maken, kan het plotseling ontzettend vet worden.. Want hoewel grijs gedraaid, cd-play-setjes & weinig nieuws, zijn de eerdere producties van DBSTF toch niet echt beroerd ofzo..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:44:01 #89
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_85205407
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef Koepert het volgende:

DBSTF is echter... mja... als ze er werk van maken, kan het plotseling ontzettend vet worden.. Want hoewel grijs gedraaid, cd-play-setjes & weinig nieuws, zijn de eerdere producties van DBSTF toch niet echt beroerd ofzo..
Ik ben er ook totaal niet voor, maar als je op een main staat, draait iedereen wel meer publiekgericht toch of heb ik dat nou. Dat doen djs bewust omdat ze weten dat er van die kutjes staan die met de handjes omhoog willen. Ik hoor ook liever een ander soort setje, maar na 3 jaar feesten etc. begrijp ik de keerzijde van de medaille ook wel. Ze willen gewoon de massa los zien gaan. Dat gebeurt nou eenmaal niet met enkel nieuwe platen die alleen de jongens linksvoor kennen. Een deepack bijv. draait vaak alleeeeeeen maar nieuwe shit die geen man kent, ik vind de sfeer op dat moment helaas toch wel wat minder.... iedereen staat stil etc.. je doet het als DJ ook nooit goed natuurlijk. Nu zijn psyko punkz nog hip omdat het nog redelijk nieuw is maar die draaien ook altijd hetzelfde en zelfde overgangen etc. en dan draaien ze vaak ook nog veel dubbele ran-d en bfront platen maar daar hoor je nu nog niemand over, over een jaar is het misschien anders..

Het is de laatste tijd verder wel stil met nieuw spul maar ik begreep dat dat kwam doordat ze beiden zijn verhuisd etc. drukke periode gehad. Ik denk dat ze in aanloop naar outland/XQ echt wel gaan knallen met veel nieuwe dingen.
Mijn party reviews
pi_85205438
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef Koepert het volgende:

Ik vind de producties van nu zo.. Net niet gewoon. Alone had een anticlimax, maar die ging niet hard, Decade Of Dedication vind ik gewoon een kutplaat, de melodie van Toghether doet niet wat ik wil (wat bij mij een logische vervolgstap lijkt doen ze precies niet, Wildstylez maakt bijvoorbeeld wel hele logische melodien), Anger moet ik eens los horen, maar staat ook niet hoog op de must have lijst..

Komt daarbij dat ik slechts 3 tracks van dat album heb (de laatste sampler, waarvan dus 2 samenwerkingen, Shiverz, Essence Of Sound, Human Soul en binnekort misschien die Ride With Uz remix) en dat Sound Of Thunder en MMA gewoon kutplaten vind. Als ze dan ook nog eens met die blije bende afsluiten op een groot feest.. Nee, danku.

Daarbij komt dat ze inderdaad vroeger wel eens verassende dingen draaiden (met name de paar hardere platen). Tegenwoordig is het allemaal aardig te voorspellen.

@ Seth: Die nieuwe dingen zal vast wel.. Dat hele Headhunterz albumpje had van mij nou ook weer niet ontzettend gehoeven, daar zitten maar een paar platen bij die het echt goed deden en langer gedraaid werden. Ik weet niet.. Ik ben gewoon een beetje DBSTF beu.
pi_85205609
Ze hebben dus die Pitcher remix gemaakt maar ze zijn ook bezig met een aantal nieuwe nummers, heb ik me laten vertellen...
pi_85205614
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef Sethje het volgende:

Over dbstf: Ik ben het er mee eens dat hun setjes wat lame worden, zeker op de grotere events. Maar wie was er bij die ene XXlerator dat ze af moesten sluiten? Dat was echt zwaar bruut en helemaal niet standaard, ze kunnen het dus heus wel.
Dat was toch die editie waar ze DJ's revolution draaide.... toen vond ik ze helden _O_ ze deden het later over in de HMH (misschien net wat minder origineel) Maar toen scoorde ze echt pluspunten. Maar de laatste setjes waren gewoon totaal geen fuck aan. Ze waren zoooo voorspelbaar....
Tis leuk als een dj voorspelbaar is maar je verheugd je op nieuwe nummers die je eindelijk live wil horen. Maar niet op nummers die echt uber grijs zijn gedraaid....

quote:
Verder vind ik bijna iedere track die ze maken nog steeds vet, de ene ben je na 3 weken weer kwijt, de ander blijft hangen maar dat is bij iedere producer wel het geval.
Hangen in de trant van, ik hoor 'm te veel en krijg 'm nu niet meer uit mijn kop... Net als bijvoorbeeld Frans Bauer - Heb je even voor mij. Heb een tyfus hekel aan het nummer, maar toch ken ik 'm van voor tot achter en blijft ie vaak genoeg hangen. :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:49:17 #93
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_85205670
Alone vind en vond k echt zoooo vet, echt mijn ding, together ook te gruwelijke kick ( maar dat is bij hun altijd wel in orde). Het blijft natuurlijk ook een smaak dingetje. Maar jullie gingen toch ook los op we be kickin bass, guilty en keep it coming :p ? Is jullie smaak dan veranderd of? Want qua stijl is het toch niet heel anders ofzo. Het is altijd toegankelijke, vrolijke hardstyle geweest.
Mijn party reviews
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:50:26 #94
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_85205727
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Dat was toch die editie waar ze DJ's revolution draaide.... toen vond ik ze helden _O_ ze deden het later over in de HMH (misschien net wat minder origineel) Maar toen scoorde ze echt pluspunten. Maar de laatste setjes waren gewoon totaal geen fuck aan. Ze waren zoooo voorspelbaar....
Tis leuk als een dj voorspelbaar is maar je verheugd je op nieuwe nummers die je eindelijk live wil horen. Maar niet op nummers die echt uber grijs zijn gedraaid....
[..]

Hangen in de trant van, ik hoor 'm te veel en krijg 'm nu niet meer uit mijn kop... Net als bijvoorbeeld Frans Bauer - Heb je even voor mij. Heb een tyfus hekel aan het nummer, maar toch ken ik 'm van voor tot achter en blijft ie vaak genoeg hangen. :')
ja die was echt vet toen! Nou ik heb welleens als ik een melo hoor dat ik er echt meteen helemaal gek van ben, de ander ben ik weer snel kwijt. Zo bedoel ik 't. Thunder en MMA enzo hoeven voor mij uiteraard ook niet meer :)
Mijn party reviews
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:52:44 #95
238230 em-dee-em-aa
pi_85205845
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:44 schreef Sethje het volgende:
Een deepack bijv. draait vaak alleeeeeeen maar nieuwe shit die geen man kent, ik vind de sfeer op dat moment helaas toch wel wat minder.... iedereen staat stil etc..
Totaal mee oneens, hoewel Deepack inderdaad vaak nieuw, onbekend of wat oudere plaatjes wil draaien krijgen ze het altijd helemaal loss! En dat is de kracht van Deepack ^O^
pi_85205861
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:49 schreef Sethje het volgende:
Maar jullie gingen toch ook los op we be kickin bass, guilty en keep it coming :p ? Is jullie smaak dan veranderd of? Want qua stijl is het toch niet heel anders ofzo. Het is altijd toegankelijke, vrolijke hardstyle geweest.
_O_ ^O^
Die nummers zijn nou eenmaal gewoon leuker als hun nieuwe werk, ik weet ook niet waarom :@

en het is hip om te bashen :+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:55:41 #97
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_85205988
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Totaal mee oneens, hoewel Deepack inderdaad vaak nieuw, onbekend of wat oudere plaatjes wil draaien krijgen ze het altijd helemaal loss! En dat is de kracht van Deepack ^O^
Wanneer dan? Het spijt me, maar ik zie ze echt zeer regelmatig en dan merk ik echt aan de mensen om me heen dat ze minder losgaan, puur omdat ze het niet kennen. Ik hoor dan vaak ook een track voor het eerst en dan luister ik meer dan dat ik los ga. Als ik helemaal gek ben van een nummer en je hoort hem dan live dan ga je er helemaal in op en ga je meer los, dat is toch logisch.

Ik ben echt fan van Deepack en hun ding, maar ipv een massa los laten gaan is het vaak gewoon leuk om te zien en reageert het publiek op marcel en niet op de muziek. Vaak gaan er wel "groepjes" echt helemaal loos omdat het net dat onbekende is wat hun zo tof vinden en wat dan door deepack ineens gedraaid word, maar dat is echt niet het merendeel 9 vd 10 keer.

En als ze oude tracks draaien gaat het idd los, maar de laatste tijd is het vaak meer nieuw. Vorige zomer waren ze stukken beter op dreef, koningsets op Wish en Qontinent onder andere. Deze zomer vind ik ze te nieuw en te onbekend draaien.
Mijn party reviews
pi_85206236
Interessant! Vet dat ze de melodie NET iets veranderd hebben, klinkt nog zeker heel euforisch, maar ook hard! Je lijkt er trouwens wel duidelijk Wildstylez invloeden in te horen..
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:01:41 #99
238230 em-dee-em-aa
pi_85206263
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:55 schreef Sethje het volgende:

[..]

Wanneer dan? Het spijt me, maar ik zie ze echt zeer regelmatig en dan merk ik echt aan de mensen om me heen dat ze minder losgaan, puur omdat ze het niet kennen. Ik hoor dan vaak ook een track voor het eerst en dan luister ik meer dan dat ik los ga. Als ik helemaal gek ben van een nummer en je hoort hem dan live dan ga je er helemaal in op en ga je meer los, dat is toch logisch.

Ik ben echt fan van Deepack en hun ding, maar ipv een massa los laten gaan is het vaak gewoon leuk om te zien en reageert het publiek op marcel en niet op de muziek. Vaak gaan er wel "groepjes" echt helemaal loos omdat het net dat onbekende is wat hun zo tof vinden en wat dan door deepack ineens gedraaid word, maar dat is echt niet het merendeel 9 vd 10 keer.

En als ze oude tracks draaien gaat het idd los, maar de laatste tijd is het vaak meer nieuw. Vorige zomer waren ze stukken beter op dreef, koningsets op Wish en Qontinent onder andere. Deze zomer vind ik ze te nieuw en te onbekend draaien.
Moet toegeven dat mijn mening voornamelijk gebaseerd is bij optredens vorig jaar. Maar dan ging ook gewoon iedereen los en niet een paar groepjes hier en daar :)

Free Festival 2009 een perfect voorbeeld van een wereldsetje waar iedereen helemaal los ging _O_

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef ElDani het volgende:
Interessant! Vet dat ze de melodie NET iets veranderd hebben, klinkt nog zeker heel euforisch, maar ook hard! Je lijkt er trouwens wel duidelijk Wildstylez invloeden in te horen..
Klinkt in HQ toch al een stuk beter... Maar blijft gewoon een nutteloze remix... -O-
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:02:26 #100
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_85206302
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Bij Deepack staat er altijd een groepje van 25 man vlak voor de DJ booth los te gaan (ReMcOrE staat daar vaak bij), en de rest van de zaal (inclusief ikzelf) staat een beetje van "mwoaah". :+
👾
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')