Toegevoegdquote:Op woensdag 23 december 2009 04:13 schreef El_Matador het volgende:
TerugVindPlaat.
Ik mis Qountdown in de feesten.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Koepert het volgende:
Gestemd.
Beste Album: D-Block & S-Te-Fan! Eigenlijk vind ik iedere plaat van dat album wel om aan te horen, met een aantal uitschieters naar boven erbij zoals Shiverz& Sound Of Thunder. Crypsis hele goede tweede
![]()
Beste DJ: Noisecontrollers. Valt gewoon nooit tegen. Ze hebben alleen maar vette platen gemaakt, en die draaien ze dan ook. Logisch natuurlijk! Toch zou ik wat meer oudere platen in hun sets willen horen zoals Reinforce & Joke the joker![]()
Beste Producer: Zatox, HOPAAAAAAA![]()
Beste Talenten: AVIO, makkelijke keuze. Gewoon raggen, energiek, heel de zaal los![]()
Beste label: Fusion, heeeele dikke platen uitgebracht dit jaar![]()
Outdoor feest: Decibel! Wat een sfeer & Weer![]()
Indoor Feest: X-Qlusive Holland. Gewoon heldig! Briljant. Sfeer, Knallen. Alles goed.
Anthem: Hardbass Anthem, heerlijk dramatische break en gewoon raggen!
Hoewel ik gestemd heb op Ctrl-Alt-Del, verdiend deze idd enige waarderingquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef T-Force het volgende:
Anthem: Hardbass Anthem, heerlijk dramatische break en gewoon raggen!
quote:
quote:
Danku!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
- Beste Album
100% Activator voor bij, enige album wat ik nog regelmatig opzet. Al kan die van Crypsis me ook goed bekoren.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
- Beste DJ
Deepack (Dit jaar een goeie comeback gehad)
- Beste Producer
Zatox (Valt weinig over te zeggen, deze man is het hele jaar gewoon goed bezig geweest)
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:44 schreef ElDani het volgende:
- Beste Talenten
AVIO, makkelijke keuze na In Qontrol. gewoon vet.
- Beste label
Fusion, met Scantraxx toch wel op een tweede plaats.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Koepert het volgende:
- Outdoor feest
QBase. Easy
- Indoor Feest
X-Qlusive Holland. Gewoon heldig! Briljant. Sfeer, Knallen. Alles goed.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop