Wat ben je soms ook een klein klunsje he!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef T-Force het volgende:
He kut, alweer een fout in de TT door mijIk vergat er 160 van te maken
Ga je ook naar feesten enzo? Of luister je gewoon thuis naar Hardstylequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef pl4kkie het volgende:
Nice topic !! hier kom ik zeker vaker kijken.
ik heb ook op Men vs. Women gestemd, dat klonk goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Men vs women
http://www.alphaverb.nl/poll/vote.php?survey=1
Rotterdam is wel een heel takke-eind reizen vanuit Twentequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Trouwens gelezen in het boekje dat Loudness weer terugkomt?![]()
http://partyflock.nl/party/186141:Loudness.html
Het concept staat volledig in het teken van Raw--style
Ik heb alleen geen idee wat Factory010 is![]()
En het is gewoon in de Maassilo![]()
fijne plaatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:29 schreef T-Force het volgende:
De rooie uit brabant is niet normaal goed bezig de laatste tijd![]()
Ik ben niet kleinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef Koepert het volgende:
Wat ben je soms ook een klein klunsje he!
Er zijn ook andere feesten dan Defqon, Decibel en Qlimax hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:40 schreef pl4kkie het volgende:
Nou meestal probeer ik altijd wel kaartjes tescoren voor decibel qlimax en defqon. Vorig jaar eindelijk met defqon gelukt. Was egt een bruut feest. Dit jaar helaas niet door die klote site van q-dance met betalingen enzo. En verder ligt het er een beetje aan of we zin hebben om 60 euries tedokken voor een feessie
Verder luister ik regelmatig naar reealhardstyle radio. Helass gaan die stoppen op 1 september. Egt vet jammer
no worries matequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef T-Force het volgende:
He kut, alweer een fout in de TT door mijIk vergat er 160 van te maken
welkomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef pl4kkie het volgende:
Nice topic !! hier kom ik zeker vaker kijken.
heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:21 schreef T-Force het volgende:
Dude, waarom post je dat nou? Zeg waarom hij leuk is, of waarom juist niet? Dit is compleet nutteloos![]()
Verder vind ik het geen boeiende plaat
danku! kwam langs in Slim Shore @ In Qontrol 2010quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had het tegen diegene boven mij![]()
Jou PvdD is heel fraai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |