Wat ben je soms ook een klein klunsje he!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef T-Force het volgende:
He kut, alweer een fout in de TT door mijIk vergat er 160 van te maken
Ga je ook naar feesten enzo? Of luister je gewoon thuis naar Hardstylequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef pl4kkie het volgende:
Nice topic !! hier kom ik zeker vaker kijken.
ik heb ook op Men vs. Women gestemd, dat klonk goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Men vs women
http://www.alphaverb.nl/poll/vote.php?survey=1
Rotterdam is wel een heel takke-eind reizen vanuit Twentequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Trouwens gelezen in het boekje dat Loudness weer terugkomt?![]()
http://partyflock.nl/party/186141:Loudness.html
Het concept staat volledig in het teken van Raw--style
Ik heb alleen geen idee wat Factory010 is![]()
En het is gewoon in de Maassilo![]()
fijne plaatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:29 schreef T-Force het volgende:
De rooie uit brabant is niet normaal goed bezig de laatste tijd![]()
Ik ben niet kleinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef Koepert het volgende:
Wat ben je soms ook een klein klunsje he!
Er zijn ook andere feesten dan Defqon, Decibel en Qlimax hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:40 schreef pl4kkie het volgende:
Nou meestal probeer ik altijd wel kaartjes tescoren voor decibel qlimax en defqon. Vorig jaar eindelijk met defqon gelukt. Was egt een bruut feest. Dit jaar helaas niet door die klote site van q-dance met betalingen enzo. En verder ligt het er een beetje aan of we zin hebben om 60 euries tedokken voor een feessie
Verder luister ik regelmatig naar reealhardstyle radio. Helass gaan die stoppen op 1 september. Egt vet jammer
no worries matequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef T-Force het volgende:
He kut, alweer een fout in de TT door mijIk vergat er 160 van te maken
welkomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef pl4kkie het volgende:
Nice topic !! hier kom ik zeker vaker kijken.
heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:21 schreef T-Force het volgende:
Dude, waarom post je dat nou? Zeg waarom hij leuk is, of waarom juist niet? Dit is compleet nutteloos![]()
Verder vind ik het geen boeiende plaat
danku! kwam langs in Slim Shore @ In Qontrol 2010quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had het tegen diegene boven mij![]()
Jou PvdD is heel fraai
Aaah.. Wat issie schattig als ie boos doet he!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben niet klein![]()
Jullie zijn gewoon allemaal groter
Je mag t nummer ook wel postenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
een nummer zonder toelichting.
Ja weet ik maar meestal heb ik er ook de tijd niet voor qua werk enzo. Veel op zondags werken. Mja probeer soms wel is een feessie tepakken. Al moet ik mezelf er op betrappen datk al zeker een half jaar niet meer naar een hardstyle feest ben geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet iemand of die anti-anti-climax edit van het Bassleaderanthem ergens nog is uitgelekt? Het enige stukje wat we nu hebben is datgene uit de Bassleaderaftermovie, terwijl die edit mij wel relaxed lijkt.
[..]
Er zijn ook andere feesten dan Defqon, Decibel en Qlimax hoor.
Die zijn nog goedkoper ook en mijns inziens echt niet zoveel slechter.(alhoewel ik dat eigenlijk niet mag zeggen, aangezien ik nooit bij 1 van die 3 popi-jopi-feesten ben geweest
)
yeh..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je mag t nummer ook wel postenmaar ff meer info is altijd prettig.. T hoeft niet altijd ff zinvol, maar een YT-tvp is ook weer zoiets..
YT
Deze ragt zo heerlijk, die kicks erin, mijn stijl Hardstyle man..
Zoiets, snappevous?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:55 schreef Baronpilsener het volgende:
Het nummer van het topic is niet de enige faal in de titel
Maar maar maar....Die plaat is heldigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:12 schreef Koepert het volgende:
Hij vind t niet zo'n leuk plaatje denk k
Toch doen de belgen het stukken beter met trailers en aftermovies vind ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik loop wat achter maar vette aftermovie van Decibel!
Dat zelfde bedrijf heeft toch laatst een trailer/aftermovie voor Q gedaan al? Meen zoiets te herinnerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef Sethje het volgende:
is een bepaald bedrijf, ze mogen ook qbase doen voor q
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef Krulliewullie het volgende:
En nog eentje die ik zo gauw niet kan vinden, maar waarin een slowmotion-shot voorkomt met een blikje dat omhoog gebounced wordt, zo geniaal!
Dit was -volgens mij- de eerste aftermovie die gemaakt werd door dat bedrijf van een hardstyle feest. Zo godsgruwelijk vette video-editting!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Toch doen de belgen het stukken beter met trailers en aftermovies vind ik
met o.a.:
[En nog eentje die ik zo gauw niet kan vinden, maar waarin een slowmotion-shot voorkomt met een blikje dat omhoog gebounced wordt, zo geniaal!
Dominatorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat zelfde bedrijf heeft toch laatst een trailer/aftermovie voor Q gedaan al? Meen zoiets te herinneren
Hun zaten eerst in een , volgens mij, belgisch video bedrijf en daar zijn ze uitgestapt en werken nu voor zichzelf, zijn altijd met zijn 2en die gasten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dit was -volgens mij- de eerste aftermovie die gemaakt werd door dat bedrijf van een hardstyle feest. Zo godsgruwelijk vette video-editting!
Mwa, sorry maar niet eensch... Intro is origineel maar een vocal uit een audiobook rippen en er wat reverb overheen zetten stelt vrij weinig voor.. (Hoewel de kick apart wel knaltquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:18 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar maar maar....Die plaat is heldigOrigineel intro, goede break + melodie en het outro beukt niet normaal hard gewoon
K las t ook idd.. Krijg je t toch warm van binnen van... Beide onderdelen van t bericht...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Zatox: Talking with Ran-d on Skype... Tomorrow Zatox & Tatanka will be' finish "i hope" kickin'ass / loops & things ! Its gonna be' an huge record
---
Dit zegt niks natuurlijk, maar een combinatie van Zatox ft. Ran-D klinkt wel erg legendarisch!
Hopelijk gaan ze iets produceren samen.
Whoooo dat wordt een knalfuif met hun samenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Zatox: Talking with Ran-d on Skype... Tomorrow Zatox & Tatanka will be' finish "i hope" kickin'ass / loops & things ! Its gonna be' an huge record
---
Dit zegt niks natuurlijk, maar een combinatie van Zatox ft. Ran-D klinkt wel erg legendarisch!
Hopelijk gaan ze iets produceren samen.
Hoppaaa!! Relaxtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 05:36 schreef Krulliewullie het volgende:
Whoooo dat wordt een knalfuif met hun samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |