Gefeliciteerd natuurlijkquote:
Nee hij lijkt echt keihard op dezen kerel uit Harry Potter 3!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Sethje het volgende:
vinden jullie thera ook lijken op de plaaggeest van bassie en adriaan ?
Daar heeft hij ook zeker wat van wegquote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Sethje het volgende:
Bedoel je die van het Griengas?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Sethje het volgende:
Ben vorig jaar geweest, samen met NLS04, Boy_Snakeye en Remcore meen ik. Was idd een goed feestje en ben aan het twijfelen om dit jaar weer te gaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Neooo het volgende:
Is er iemand van FOK! die aankomende editie van Inshock Overdose (Boxmeer) gaat bezoeken? Vorig jaar was echt super vet voor zon klein feestje!
hij staat wel in de agenda..ben benieuwd welke namen er staanquote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Neooo het volgende:
Is er iemand van FOK! die aankomende editie van Inshock Overdose (Boxmeer) gaat bezoeken? Vorig jaar was echt super vet voor zon klein feestje!
PF zegt:quote:Op donderdag 23 september 2010 00:02 schreef de_huig het volgende:
[..]
hij staat wel in de agenda..ben benieuwd welke namen er staan
The sexuall thrill..... THE SEXUAL THRILL BAM BAM BAM !!quote:
Ow dacht dat je wist al wat ik ging zeggen over die plaat van Wildstylezquote:
Nou alleen Ran-D toch? Was leuk, maar toch gaat 't 'm niet wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:53 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ben vorig jaar geweest, samen met NLS04, Boy_Snakeye en Remcore meen ik. Was idd een goed feestje en ben aan het twijfelen om dit jaar weer te gaan.
Nou dat voorspelt veel goeds dan. Zeker met Zatox én B-frontquote:Op woensdag 22 september 2010 23:00 schreef Levitas het volgende:
RawBass in Gestel, Boy? Laatste keer dat ik daar was stond het geluid wel zo godsgruwelijk hard, dat was echt ziek gewoonRan-D was bang dat ie MET oordoppen gehoorbeschadiging had opgelopen; toen ik hem op Emporium sprak bleek het mee te vallen, maar het geluid stond wel belachelijk hard.
Hoop dat ze wel wat aan de airco hebben gedaan, want fucking hell wat was het daar heet. Ik kan er jammer genoeg niet bijzijn, maar ik wens je veel plezier. 100% zeker een topfeestJE!!
Was vorig jaar erg vet iddquote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Neooo het volgende:
Haha jij was toch niet die droeftoeter die toen onder het feest ging posten: hier heeft ran-d gehoorsbeschadiging opgelopen...quote:Op woensdag 22 september 2010 23:00 schreef Levitas het volgende:
RawBass in Gestel, Boy? Laatste keer dat ik daar was stond het geluid wel zo godsgruwelijk hard, dat was echt ziek gewoonRan-D was bang dat ie MET oordoppen gehoorbeschadiging had opgelopen; toen ik hem op Emporium sprak bleek het mee te vallen, maar het geluid stond wel belachelijk hard.
Hoop dat ze wel wat aan de airco hebben gedaan, want fucking hell wat was het daar heet. Ik kan er jammer genoeg niet bijzijn, maar ik wens je veel plezier. 100% zeker een topfeestJE!!
Rest van de lineup word deze week bekend gemaakt heb ik begrepen...quote:Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou alleen Ran-D toch? Was leuk, maar toch gaat 't 'm niet worden
[..]
Je vergeet Noisecult, een getalenteerd duo waarvan ik mezelf als manager heb opgeworpen B), ze draaien van 12 tot 1. Draaien overigens op iedere editie van Absolutely Hardstylequote:Nou dat voorspelt veel goeds dan. Zeker met Zatox én B-front
oei, die moet ik dan nog snel even aanschaffenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Krulliewullie het volgende:
(wel spons-schoenen en rubberbootje meenemen!)
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Neooo het volgende:
ik was zeker wel present vorig jaar, mooi werkquote:Op woensdag 22 september 2010 22:53 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ben vorig jaar geweest, samen met NLS04, Boy_Snakeye en Remcore meen ik. Was idd een goed feestje en ben aan het twijfelen om dit jaar weer te gaan.
ik hoor het dan welquote:Op donderdag 23 september 2010 00:31 schreef haakon het volgende:
Als ik ga, sms ik Da_Ripper of ReMcOrE wel
Ben toch zeker Rasta Rostelli nietquote:Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow dacht dat je wist al wat ik ging zeggen over die plaat van Wildstylez
rest van de lineup komt inderdaad nog..ik weet dat er ook nog wat lokale helden staan, maar daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 23 september 2010 00:31 schreef haakon het volgende:
[..]
PF zegt:
Line-up
Ran-D
MC: Rems
VJ: Vidolic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |