Gefeliciteerd natuurlijkquote:
Nee hij lijkt echt keihard op dezen kerel uit Harry Potter 3!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Sethje het volgende:
vinden jullie thera ook lijken op de plaaggeest van bassie en adriaan ?
Daar heeft hij ook zeker wat van wegquote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Sethje het volgende:
Bedoel je die van het Griengas?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Sethje het volgende:
Ben vorig jaar geweest, samen met NLS04, Boy_Snakeye en Remcore meen ik. Was idd een goed feestje en ben aan het twijfelen om dit jaar weer te gaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Neooo het volgende:
Is er iemand van FOK! die aankomende editie van Inshock Overdose (Boxmeer) gaat bezoeken? Vorig jaar was echt super vet voor zon klein feestje!
hij staat wel in de agenda..ben benieuwd welke namen er staanquote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Neooo het volgende:
Is er iemand van FOK! die aankomende editie van Inshock Overdose (Boxmeer) gaat bezoeken? Vorig jaar was echt super vet voor zon klein feestje!
PF zegt:quote:Op donderdag 23 september 2010 00:02 schreef de_huig het volgende:
[..]
hij staat wel in de agenda..ben benieuwd welke namen er staan
The sexuall thrill..... THE SEXUAL THRILL BAM BAM BAM !!quote:
Ow dacht dat je wist al wat ik ging zeggen over die plaat van Wildstylezquote:
Nou alleen Ran-D toch? Was leuk, maar toch gaat 't 'm niet wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:53 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ben vorig jaar geweest, samen met NLS04, Boy_Snakeye en Remcore meen ik. Was idd een goed feestje en ben aan het twijfelen om dit jaar weer te gaan.
Nou dat voorspelt veel goeds dan. Zeker met Zatox én B-frontquote:Op woensdag 22 september 2010 23:00 schreef Levitas het volgende:
RawBass in Gestel, Boy? Laatste keer dat ik daar was stond het geluid wel zo godsgruwelijk hard, dat was echt ziek gewoonRan-D was bang dat ie MET oordoppen gehoorbeschadiging had opgelopen; toen ik hem op Emporium sprak bleek het mee te vallen, maar het geluid stond wel belachelijk hard.
Hoop dat ze wel wat aan de airco hebben gedaan, want fucking hell wat was het daar heet. Ik kan er jammer genoeg niet bijzijn, maar ik wens je veel plezier. 100% zeker een topfeestJE!!
Was vorig jaar erg vet iddquote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Neooo het volgende:
Haha jij was toch niet die droeftoeter die toen onder het feest ging posten: hier heeft ran-d gehoorsbeschadiging opgelopen...quote:Op woensdag 22 september 2010 23:00 schreef Levitas het volgende:
RawBass in Gestel, Boy? Laatste keer dat ik daar was stond het geluid wel zo godsgruwelijk hard, dat was echt ziek gewoonRan-D was bang dat ie MET oordoppen gehoorbeschadiging had opgelopen; toen ik hem op Emporium sprak bleek het mee te vallen, maar het geluid stond wel belachelijk hard.
Hoop dat ze wel wat aan de airco hebben gedaan, want fucking hell wat was het daar heet. Ik kan er jammer genoeg niet bijzijn, maar ik wens je veel plezier. 100% zeker een topfeestJE!!
Rest van de lineup word deze week bekend gemaakt heb ik begrepen...quote:Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou alleen Ran-D toch? Was leuk, maar toch gaat 't 'm niet worden
[..]
Je vergeet Noisecult, een getalenteerd duo waarvan ik mezelf als manager heb opgeworpen B), ze draaien van 12 tot 1. Draaien overigens op iedere editie van Absolutely Hardstylequote:Nou dat voorspelt veel goeds dan. Zeker met Zatox én B-front
oei, die moet ik dan nog snel even aanschaffenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Krulliewullie het volgende:
(wel spons-schoenen en rubberbootje meenemen!)
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Neooo het volgende:
ik was zeker wel present vorig jaar, mooi werkquote:Op woensdag 22 september 2010 22:53 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ben vorig jaar geweest, samen met NLS04, Boy_Snakeye en Remcore meen ik. Was idd een goed feestje en ben aan het twijfelen om dit jaar weer te gaan.
ik hoor het dan welquote:Op donderdag 23 september 2010 00:31 schreef haakon het volgende:
Als ik ga, sms ik Da_Ripper of ReMcOrE wel
Ben toch zeker Rasta Rostelli nietquote:Op donderdag 23 september 2010 08:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow dacht dat je wist al wat ik ging zeggen over die plaat van Wildstylez
rest van de lineup komt inderdaad nog..ik weet dat er ook nog wat lokale helden staan, maar daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 23 september 2010 00:31 schreef haakon het volgende:
[..]
PF zegt:
Line-up
Ran-D
MC: Rems
VJ: Vidolic
Dat wordt echt weer knijpen met de billen zo spannend...zeker nu ze alleen paylogic gebruiken en ik geen paylogic account heb en je ook niet van te voren een account aan kan makenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef eQuaL het volgende:
En overmorgen Qlimax tickets proberen te scoren![]()
![]()
ik sla, na 2009, ook de editie van dit jaar maar over...quote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef eQuaL het volgende:
En overmorgen Qlimax tickets proberen te scoren![]()
![]()
Ik vond Qlimax 2009 juist geweldig...hele dikke show en sfeer!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef haakon het volgende:
Ik vond 2009 wel vet, maar het was het nét niet..
Kan er aan hebben gelegen dat een kameraad van me mee was die het 'een keer mee wou maken', en helemaal niet van die muziek houdt.
Maar ik heb me toen wel prima vermaakt, maar Defqon was veel mooier
Jaja.. En Ruffian was zeker de beste artiest van de hele avond. Qlimax heeft vorig jaar eigenlijk al laten zien dat het nog maar heel weinig met hardstyle te maken heeft. Zou me niets verbazen als het volgend jaar door TMF wordt uitgezondenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef RiKe het volgende:
Ik vond Qlimax 2009 juist geweldig...hele dikke show en sfeer!
hahahaquote:Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jaja.. En Ruffian was zeker de beste artiest van de hele avond. Qlimax heeft vorig jaar eigenlijk al laten zien dat het nog maar heel weinig met hardstyle te maken heeft. Zou me niets verbazen als het volgend jaar door TMF wordt uitgezonden
de avond erna personeelsfeest + de reisafstand = no go voor mijquote:Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef de_huig het volgende:
Overigens nog mensen hier die er over denken om naar Try Before You Die te gaan?
ben paar jaar terug voor het laatst in de time out geweest en wat ik me herinner was het geluid toen echt kut met peren. Iemand ervaring hoe het tegenwoordig is daar?
Eergister nog besloten met mijn stampmaatje uit Den Haag richting Gemert te gaan... Dus deze gaat 'm blijkbaar wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahaha![]()
ja show was zoals altijd erg vet, maar ik had na het feest wel gelijk een idee van: dit is voorlopig wel de laatste qlimax geweest voor mij. En ik geloof ook niet dat iemand in mijn naaste omgeving moeite gaat doen om kaarten te regelen :p
Overigens nog mensen hier die er over denken om naar Try Before You Die te gaan? prima lijn als je het mij vraagt:
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Pato
Ran-D
Tatanka
Zatox
Live: Crypsis
Live: Donkey Rollers
MC: Da Syndrome
en buiten dit ook nog hardcore in een andere zaal..
ben paar jaar terug voor het laatst in de time out geweest en wat ik me herinner was het geluid toen echt kut met peren. Iemand ervaring hoe het tegenwoordig is daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs nu legaal te downloaden via de Ran-D Site.
Ran-D - Pas AmericanoNog gefeliciteerd man oude rakker !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Partyagenda;
Outdated....
Ik vond de sfeer op Qlimax ook uitstekendquote:Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef NLS04 het volgende:
Jaja.. En Ruffian was zeker de beste artiest van de hele avond. Qlimax heeft vorig jaar eigenlijk al laten zien dat het nog maar heel weinig met hardstyle te maken heeft. Zou me niets verbazen als het volgend jaar door TMF wordt uitgezonden
Heerlijke set was dat toenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
* T-Force luistert Tatanka @ Q-Base 2007![]()
Ik was daar nietquote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heerlijke set was dat toenOm vervolgens setje daarna door te beuken met Activator
kijk eens een paar posts boven jequote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik kwam deze tegen op het internet, echt wat een heerlijk track:D:D.
Cover van We No Speak Americano is erg goed gelukt:D
![]()
EDIT: Haakon was te snelquote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik kwam deze tegen op het internet, echt wat een heerlijk track:D:D.
Cover van We No Speak Americano is erg goed gelukt:D
![]()
Hardbass 2010? Daar was toch iedereen juist heel enthousiast over?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
m.b.t. het geluid; HardBass 2009 en 2010 waren niet denderend qua geluid, dus neem aan dat dat bij Qlimax ook niet het geval was!
vergeleken met een HMH vond ik het niet watquote:Op donderdag 23 september 2010 14:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hardbass 2010? Daar was toch iedereen juist heel enthousiast over?
Ik ben zelf alleen op 2010 geweest, niet de jaren ervoor, dus kan helaas niet zeggen of het beter/slechter is geworden, maar vond het geluid daar prima![]()
Dan stond ik blijkbaar steeds op de juiste plaatsquote:Op donderdag 23 september 2010 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vergeleken met een HMH vond ik het niet wat![]()
en het was ook niet zo goed afgesteld, 2 passen naar links of rechts maakten soms een wereld van verschil...
in zo'n grote betonnen hal als het Gelredome is gewoon geen goed geluid neer te zetten... als je in het midden boxen ophangt, zodat het toch achterin het stadion komt, is dat een oplossing; maar bass hoor/voel je dan niet meer.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dan stond ik blijkbaar steeds op de juiste plaats
Om de paar meter een nieuwe rij subs!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in zo'n grote betonnen hal als het Gelredome is gewoon geen goed geluid neer te zetten... als je in het midden boxen ophangt, zodat het toch achterin het stadion komt, is dat een oplossing; maar bass hoor/voel je dan niet meer.
hulde voor je gifjequote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef RiKe het volgende:
[..]
Om de paar meter een nieuwe rij subs!![]()
Bas uit alle hoeken en gaaateuhhhhhhh [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Van kust tot kust, heb ik soldaten op hun post staan, die jou aan het injecteren zijn, met de hoge funk overdosis!
wat kan ik zeggen behalve GMTAquote:Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ze hebben een heul mooi plafond?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hulde voor je gifje![]()
en meerdere rijen subs zou een oplossing kunnen zijn, maar om dat nou midden op de vloer neer te zetten is niet echt praktisch zeg maar
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef T-Force het volgende:
Sowieso vind ik 2004-2007 de meest vette jaren qua Hardstyle. Ik zou het echt gruwelijk vinden als er een feest georganiseerd werd ter ere van die meesterlijke 4 jaar
De mensen maken de sfeer!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat kan ik zeggen behalve GMTA
Heb het vorig jaar gezellig gehad met de mensen met wie ik was/tegenkwam en genoten van de show. Maar een sfeervol feest.. zeker niet.
Een voetbalstadion vergelijken met de HMHquote:Op donderdag 23 september 2010 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vergeleken met een HMH vond ik het niet wat![]()
en het was ook niet zo goed afgesteld, 2 passen naar links of rechts maakten soms een wereld van verschil...
Dit dus.....quote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Een voetbalstadion vergelijken met de HMH_! Met het geluid was dit jaar op hardbass niets mis imo..
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Remcore je moet het geluid van het gelredome niet vergelijken met de HMH dat is appels en peren vergelijken, het geluid op Hardbass afgelopen jaar was gewoon goed voor een stadion
ja, sorryquote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Een voetbalstadion vergelijken met de HMH_! Met het geluid was dit jaar op hardbass niets mis imo..
Alien Intelligence: oei, die zal best dreunenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Alien intelligence -> klinkt interessant voor op een feest..
Music to be heard -> just another track
Dat weten ze zelf geloof ik nog niet eens, ook de mensen die er heen gaan weten het nietquote:Op donderdag 23 september 2010 18:39 schreef eNGine10 het volgende:
http://www.hard-dance-event.nl/home.html
Zag het op de Q-dance twitter maar heb niet echt een idee wat ik me erbij voor moet stellen. Een soort hardere dance beurs?![]()
Verder was ik wel van plan om naar Inshock Overdose in Boxmeer te gaan. Vorig jaar idd erg gezellig en werd door sommige dj's meer dan prima gedraaid.Alleen was het daar wel behoorlijk heet toen maar goed.
Q-Base 2007 was idd een heldenfeestje, en ook gelijk mn eerste echtequote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik was daar niet![]()
Nondejuuu wat wou ik al graag naar die feesten maar mijn leeftijd zat toen echt niet mee. En nu baal ik daar nog steeds van. Van de Qlimax 2006 DVD krijg ik kippenvel, Q-Base 2007-livesets zijn niet normaal fijn!
Sowieso vind ik 2004-2007 de meest vette jaren qua Hardstyle. Ik zou het echt gruwelijk vinden als er een feest georganiseerd werd ter ere van die meesterlijke 4 jaar
Srysly?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef Gezicht het volgende:
* Gezicht meldt zich.
Oh wacht, ik ben niet oud genoeg.
Zou dolgraag willen gaan maar verhuizen is duurquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Wie gaan er nu allemaal 2 okt naar fusion?
Nee, ik las het juist op Partyflock. Toen zag ik Ran-D lopen op Emporium, en aangezien ik het niet gek zou vinden als het echt zo zou zijn, heb ik even gevraagd hoe het nou zatquote:Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef Sethje het volgende:Haha jij was toch niet die droeftoeter die toen onder het feest ging posten: hier heeft ran-d gehoorsbeschadiging opgelopen...
Daarom hingen er toch speakers van voor tot aan achter? Om de zeg 10 meter(?) hingen speakers..quote:Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in zo'n grote betonnen hal als het Gelredome is gewoon geen goed geluid neer te zetten... als je in het midden boxen ophangt, zodat het toch achterin het stadion komt, is dat een oplossing; maar bass hoor/voel je dan niet meer.
eens! 2006 was belachelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 18:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qlimax en sfeer is al jaren geen paar meer. Vorig jaar was qua decor echt machtig, maar muzikaal de zwakste waar ik ben geweest. Qlimax 2006 staat nog steeds als absoluut hoogtepunt qua qlimaxen
niet eens, uiteraard was xq holland van de buitencategorie..maar kom op..'geen sfeer'? dat gaat echt te ver en dat weet je zelf ook wel ouwe azijnpisserquote:Sowieso sfeer op grote hardstyle feesten9 van de 10 keer is het er niet of nauwelijks.
Noemenswaardige uitzondering was XQ Holland, maar zo zou het eigenlijk altijd moeten zijn in mijn ogen.
eens, maar 2009 was wel kutgeluid en daar hadden ze van tevoren de verwachtingen juist heel hoog opgeschroefd..2010 was wel een goedmakertje..kan me nog herinneren dat ik best onder de indruk was van hoe ze het toen voor elkaar hadden.quote:Remcore je moet het geluid van het gelredome niet vergelijken met de HMH dat is appels en peren vergelijken, het geluid op Hardbass afgelopen jaar was gewoon goed voor een stadion
wederom eensquote:@ T-force: Dat wil ik ook wle zo'n feestje, had het er toevallig vanmiddag nog met mijn vriendin overQlubtempo mag wat mij betreft echt wel terugkomen, zou er graag eens heen willen.
Promo @ Qlimax 2006quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:38 schreef de_huig het volgende:
en verder..bartman..nou is het mij een vraag hè, gewoon van man tot man..
Hoelang ben je nog van plan hier te staan? Met die poppenkast van je?
En dan wil ik als tweede even vragen, ik wil gewoon niet meer dat 'ie er morgen staat!
haha oke gelukkigquote:Op donderdag 23 september 2010 23:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee, ik las het juist op Partyflock. Toen zag ik Ran-D lopen op Emporium, en aangezien ik het niet gek zou vinden als het echt zo zou zijn, heb ik even gevraagd hoe het nou zat
* eNGine10 meldtquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Baronpilsener het volgende:
* Baronpilsener meldt.
Ik had het wellicht even een beetje moeten nuanceren vooruitquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:38 schreef de_huig het volgende:
niet eens, uiteraard was xq holland van de buitencategorie..maar kom op..'geen sfeer'? dat gaat echt te ver en dat weet je zelf ook wel ouwe azijnpisser![]()
" Wat heb ik nou verdomme gezegd, Stoephoer!"quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:38 schreef de_huig het volgende:
en verder..bartman..nou is het mij een vraag hè, gewoon van man tot man..
Hoelang ben je nog van plan hier te staan? Met die poppenkast van je?
En dan wil ik als tweede even vragen, ik wil gewoon niet meer dat 'ie er morgen staat!
hier kan ik me wel wat meer in vinden, maar toch blijf je een ouwe azijnpisser somsquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik had het wellicht even een beetje moeten nuanceren vooruitHet sfeertje is wel ok, maar zou zoveel beter kunnen vaak.. Neem Decibel de sfeer heel de dag wel ok, maar bij Acti op het eind was het ineens veel beter.
.
Zo goed dan?
ik word gewoon oudquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:51 schreef de_huig het volgende:
toch blijf je een ouwe azijnpisser soms![]()
Volgens mij zag ik je net ook bij die special voorbijkomen in Purplequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:03 schreef T-Force het volgende:
Ik kreeg net een berichtje in mijn PM-box op Partyflock dat ik op de DefQon DVD sta tijdens de Purple-SpecialBen benieuwd
Jep. Ik zit het hele afgelopen festivalseizoen en vorig jaar ook al maar jaloers te kijken hoe iedereen naar leuke feestjes gaat waar ik nog steeds niet oud genoeg voor ben.quote:
Hm, Ik verwacht nooit veel van The Pitcher, maar hij verrast mij wel altijd, wellicht nu weer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef ElDani het volgende:
The Pitcher - Smack (CD)
Label:
WEB release: november 2010
Tracklist:
01. The Pitcher - Trigger
02. The Pitcher - La Nuit Noire
03. The Pitcher - Release Me
04. The Pitcher ft. Zany & DV8 - Fuck Hardstyle
05. The Pitcher - Savor Time
06. The Pitcher - Sky Rocket
07. The Pitcher & MC Renegade - Smack
08. The Pitcher & Slim Shore - This Is Who We Are
09. The Pitcher - Little Bitch
10. The Pitcher - Mad Killer
11. The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up
12. The Pitcher & B-Front - Noctus Noa
13. The Pitcher - Burn It
14. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
15. The Pitcher - Start Rocking (D-Block & S-Te-Fan Remix)
16. The Pitcher & Noisecontrollers - Cherish
17. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom (The Pitcher Remix)
Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef ElDani het volgende:
The Pitcher - Smack (CD)
Label:
Tracklist:
Geniale set toen, een van mijn eerste feestjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Promo @ Qlimax 2006![]()
Wat heb ik nou verdomme gezegd!? STOEPHOER!!
Waarschijnlijk omdat ze onder de indruk waren van Defqon, eerste keer voor hun op zo'n grote main en dan ook nog 's avonds. Is weinig dj's gegund.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Matig filmpje, alleen handtekeningen zetten en dan de intro van de set...
Decibel en Mysteryland waren geen grote mainstages?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:21 schreef poiuytr het volgende:
[..]
eerste keer voor hun op zo'n grote main
Ik verwacht weer eens een goed albumquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef ElDani het volgende:
The Pitcher - Smack (CD)
Label:
Tracklist:
Doelde er meer op dat ze daar 's avonds draaide in plaats van overdag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Decibel en Mysteryland waren geen grote mainstages?
[..]
Ik verwacht weer eens een goed album![]()
Na Fusion of Sound (Samen met Zany/Jowan) het 2e echte studioalbum van de heer Pollen toch?
* ReMcOrE gaat uiteraard ook, want HMHquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Baronpilsener het volgende:
* Baronpilsener meldt.
presentquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef haakon het volgende:
Vanavond:
22:00 - 23:00: Outsider
22:00 - 05:00: MC: Villain
23:00 - 00:00: Vecino
00:00 - 01:00: Solutio
00:00 - 01:00: The I's
01:00 - 02:00: Avio
02:00 - 03:30: B-Front
02:00 - 03:30: Frontliner
03:30 - 05:00: Evil Activities
ik vind hem heerlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deze komt me heel bekend voor. Qua opbouw en tonen....
Desalniettemin erg lekker
Psyko Punkz zijn officieel ge-skyrocket naar de top! Bizar!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Matig filmpje, alleen handtekeningen zetten en dan de intro van de set...
Deze komt me heel bekend voor. Qua opbouw en tonen....
Desalniettemin erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |