nice kerel, vermaak je nog ff daar Down Underquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef mstx het volgende:
Defqon was vet, lekker weertje ook.waren nog best veel Nederlanders, een stuk of 100 ofzo.
![]()
Wel een beetje jammer van headhunterz als afsluiter... Alleen maar hitjes die je al 100000x gehoord hebt.![]()
Nu nkog even 5 weken van de zon genieten hier.![]()
* ReMcOrE moest ook even lachenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:38 schreef T-Force het volgende:
!
Hahhaha, moest toch wel even lachen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef de_huig het volgende:
tforce maakt mijn dag nog beter dan ie al was
eerst met zn defqon uganda aftermovie (dankjewel..zit ik hier te janken in de bieb)
en dan met zn TT
even met zn allen: T-Force..bedankt!
Die gastjes gaan nog meer los dan de gemiddelde defqon of qlimax bezoekerquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:38 schreef T-Force het volgende:
!
Hahhaha, moest toch wel even lachen
ik had hem gelijk gevonden in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bedankt me zaterdag maar dmv een leuk dansje met Bartman
Wat ik me trouwens afvraag, krijgt dit topic meer views omdat er geil instaat als normaal ofniet?
Check m lekker op de X gaan op 1.00quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:53 schreef 16meter het volgende:
Dat kindje met de roze trui staat gewoon keihard te stampen in het begin van het filmpje. Toen ging ik stuk.
hahahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Check m lekker op de X gaan op 1.00Lekker met z'n ogen rollen
Klinkt goed die nieuwe Jack of Soundquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
hahahatranen in m'n ogen. Hij kijkt waus om zich na die keiharde inslag.
![]()
OT:
Dagelijkse Youtube linkdump
hun moeten ook weinig hebben van de Scantraxx-commerciequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef Koepert het volgende:
T valt me ook op dat ze harder losgaan op Tanz Elektrik dan op Psychedelic Trip.... Zelfs Ugandezen weten hoe t moet..
T-ForceDank
The Pitcher belooft juist genoeg knalwerk te worden, dan is zijn officiele CD presentatie. Altijd interessant om te horen lijkt me.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Als jack of sound uitkomt in de TT zaterdag (tegelijk met the pitcher ofzo) ga ik daar miss wel een blik werpen
zijn nrs vind ik iig vet
De laatste releases van de pitcher kunnen me totaal niet boeien met als wanstaltig dieptepunt zijn remix van Kingdomquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef ElDani het volgende:
The Pitcher belooft juist genoeg knalwerk te worden, dan is zijn officiele CD presentatie. Altijd interessant om te horen lijkt me.
We zien wel wat dat album brengt...quote:
K merk dat het album bij mij ook wat 'voortkabbelt' , hij staat op, k luister wel, maar verlies snel aandacht... het weet me nergens echt te overtuigen, niet dat t slecht is, maar t is niet geweldig..quote:Het second identity album valt me ookal tegen, paar leuke tracks, vooral de tracks die minder/niet standaard zijn en de wat "hardere" tracks bevallen, de rest niet zo eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |