Die handen @ 2:05quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
mag ik een heel fout maar toepasselijk plaatje posten als PaFiPo? ja, dat mag ik!
dat jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bonzai tribute III
Klinkt wederom wel ok, maar heb nog niet het yes gevoel van de eerste 2
Rivella-plaatjequote:
Tegenwoordig kan het gelukkig ook nogquote:Op woensdag 24 november 2010 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
als je dat zo ziet, dan wéét je gewoon wat voor feest het leven van Lownoise & Theo geweest moet zijnen misschien nog wel steeds is
al zul je dat denk ik pas goed doorhebben als je het zelf meemaakt, maar het druipt gewoon van alle beelden af
quote:Keep an eye out on my youtube channel, within a few hours I'm gonna show you something.
quote:djheadhunterz Headhunterz
About an hour to go... Hold on!
quote:djheadhunterz Headhunterz
Alllmost.. Took a little longer than expected.. Just hold on a little more!
Een "rawstyle" trackquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd wat HHZ gaat aankondigen vanavond...
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd wat HHZ gaat aankondigen vanavond...
[..]
[..]
[..]
quote:About an hour to go... Hold on!
about 3 hours ago via Ping.fm
heuj, dat is mijn filmpje!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef haakon het volgende:
Heeft iemand misschien B-Front - Musical Analysis in MP3?
Die kale is niet Mental Theo hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
als je dat zo ziet, dan wéét je gewoon wat voor feest het leven van Lownoise & Theo geweest moet zijnen misschien nog wel steeds is
al zul je dat denk ik pas goed doorhebben als je het zelf meemaakt, maar het druipt gewoon van alle beelden af
idd, die kale lijkt er wel op, maar dat is Franky Tunesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Die kale is niet Mental Theo hoor
Geen pakkende melo en geen lekkere kicks.quote:
Zie mij eens in m'n BMW rijden en dure apparatuur gebruikenquote:
Allemaal verdiend met het maken van goede (oude) tracksquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Zie mij eens in m'n BMW rijden en dure apparatuur gebruiken
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef NLS04 het volgende:
fokking vet om te zien. Zo'n studio is echt speelgoed voor volwassen..
Ik zit op m'n laptop, maar ik dacht serieus dat het alleen de melodie was, geen kicks gehoord...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef Levitas het volgende:
Ik vind het best lekker klinken, maar die kick mag wel een tikkeltje harder
Track is idd niet bijzonder al blijft het definitieve oordeel nog eventjes uit. Heb me al eens vaker vergist in het beoordelen van tracks op Youtube..(en andersom..). Die hartslag op het eind vind ik in ieder geval wel vet gedaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
die track.. natte scheetjes als kickspfrrrt pffrrt pffrrt
Nee het nummer doet me niets...
Vraag me af of dat in de full er ook bij zit.. Kan ook dat het is gemaakt omtrent het filmpjequote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Track is idd niet bijzonder al blijft het definitieve oordeel nog eventjes uit. Heb me al eens vaker vergist in het beoordelen van tracks op Youtube..(en andersom..). Die hartslag op het eind vind ik in ieder geval wel vet gedaan.
Blijft een Scantraxx-je hèquote:
Ja waarom kwamen die andere kale rakkers 2 seconden langs en ging HHZ toen zo in zijn studio staan alsof hij net met Jezus heeft gesproken.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Blijft een Scantraxx-je hè![]()
Filmpje zelf: verwacht de hele tijd dat tie zegt: "giving you the finest of the scantraxx roots".
Nummer niet onaardig / productiebeelden/ de auto, handen_int_gezicht, matties die langskomen
Hij kan best dingen goed doen.. Maar hij kondigt dit aan of t iets fucking bijzonders is... de track is voor zo t nu klinkt "wel oke' maar ik (mijn smaak dus) vind m nog niet geweldig... maar t is net n fucking videoclip voor TMF/MTV/SlamTV... beschouw en benoem t dan als zodanig en niet als een "how its made" filmpje.. dat is wat mij tegenstaat..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef Levitas het volgende:
Tjonge jonge.. Kan Headhunterz dan helemaal niks meer goed doen?
Ik geef toe dat HHZ dat filmpje aankondigde alsof er heel wat aan zat te komen, maar hij geeft je een kort beeld van zijn leven in de studio, hij produceert een hardere track dan wat hij normaal doet.. Ik bedoel, hij laat iets van zijn werk zien op een manier waarop niemand anders het -tot nu toe- heeft gedaan.. Ik vind 't alleen maar cool!
Tja, hoe die zo staat met zijn handen in z`n gezicht, het is misschien een beetje overdreven, maar wel hoe HHZ is denk ik. Waarschijnlijk stond 'ie gewoon te genieten van wat hij tot nu toe heeft gemaakt, en misschien neemt ie de muziek beter op ofzo, om enige puntjes die te perfectioneren zijn te kunnen perfectioneren..
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja waarom kwamen die andere kale rakkers 2 seconden langs en ging HHZ toen zo in zijn studio staan alsof hij net met Jezus heeft gesproken.
Precies wat ik ook denkquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind die nummers van PP steeds slechter worden.
Waar is die goeie ouwe (1 jaar geleden) tijd van Ghostclass/2 Follow/Capital Of The Harder Styles/Overclipping/Uncut?
Inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja waarom kwamen die andere kale rakkers 2 seconden langs en ging HHZ toen zo in zijn studio staan alsof hij net met Jezus heeft gesproken.
Ik ben graag wat kritischer. Gelukkig kan dat hier nog enigszins want op Youtube/Facebook word je meteen uitgemaakt voor van alles en nog wat als je de Grote Kale God niet aanbidt.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef T-Force het volgende:
Minder klagen, harder beuken is mijn advies aan alle zuurpruimen die door Bartman (niks persoonlijks) zijn aangestoken
ik zit met jou op 1 lijn wat dit betreft ja. kritisch zijn is niet verkeerd, maar het lijkt alsof er een tandje kritischer wordt gekeken als het om headhunterz gaat..weet niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef Levitas het volgende:
Tjonge jonge.. Kan Headhunterz dan helemaal niks meer goed doen?
Ik geef toe dat HHZ dat filmpje aankondigde alsof er heel wat aan zat te komen, maar hij geeft je een kort beeld van zijn leven in de studio, hij produceert een hardere track dan wat hij normaal doet.. Ik bedoel, hij laat iets van zijn werk zien op een manier waarop niemand anders het -tot nu toe- heeft gedaan.. Ik vind 't alleen maar cool!
Tja, hoe die zo staat met zijn handen in z`n gezicht, het is misschien een beetje overdreven, maar wel hoe HHZ is denk ik. Waarschijnlijk stond 'ie gewoon te genieten van wat hij tot nu toe heeft gemaakt, en misschien neemt ie de muziek beter op ofzo, om enige puntjes die te perfectioneren zijn te kunnen perfectioneren..
Muziek is emotie, en de één gaat daar anders mee om dan de ander. Wellicht dat het zijn tracks op deze manier ten goede komt ofzo
Valt dit daar ook onder?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:53 schreef T-Force het volgende:
bijna alle elektronische muziek gewoon fijn vind
Ah zo kunnen we nog wel ff door gaan:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |