Die handen @ 2:05quote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
mag ik een heel fout maar toepasselijk plaatje posten als PaFiPo? ja, dat mag ik!
dat jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bonzai tribute III
Klinkt wederom wel ok, maar heb nog niet het yes gevoel van de eerste 2
Rivella-plaatjequote:
Tegenwoordig kan het gelukkig ook nogquote:Op woensdag 24 november 2010 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
als je dat zo ziet, dan wéét je gewoon wat voor feest het leven van Lownoise & Theo geweest moet zijnen misschien nog wel steeds is
al zul je dat denk ik pas goed doorhebben als je het zelf meemaakt, maar het druipt gewoon van alle beelden af
quote:Keep an eye out on my youtube channel, within a few hours I'm gonna show you something.
quote:djheadhunterz Headhunterz
About an hour to go... Hold on!
quote:djheadhunterz Headhunterz
Alllmost.. Took a little longer than expected.. Just hold on a little more!
Een "rawstyle" trackquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd wat HHZ gaat aankondigen vanavond...
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd wat HHZ gaat aankondigen vanavond...
[..]
[..]
[..]
quote:About an hour to go... Hold on!
about 3 hours ago via Ping.fm
heuj, dat is mijn filmpje!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef haakon het volgende:
Heeft iemand misschien B-Front - Musical Analysis in MP3?
Die kale is niet Mental Theo hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
als je dat zo ziet, dan wéét je gewoon wat voor feest het leven van Lownoise & Theo geweest moet zijnen misschien nog wel steeds is
al zul je dat denk ik pas goed doorhebben als je het zelf meemaakt, maar het druipt gewoon van alle beelden af
idd, die kale lijkt er wel op, maar dat is Franky Tunesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Die kale is niet Mental Theo hoor
Geen pakkende melo en geen lekkere kicks.quote:
Zie mij eens in m'n BMW rijden en dure apparatuur gebruikenquote:
Allemaal verdiend met het maken van goede (oude) tracksquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Zie mij eens in m'n BMW rijden en dure apparatuur gebruiken
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef NLS04 het volgende:
fokking vet om te zien. Zo'n studio is echt speelgoed voor volwassen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |