Kwam zo'n dude naar me toe: "Could you please hold this for a minute" terwijl me een traytje bier aangaf. Maar hij zei het met zo'n zwaar Nederlands accent dat ik zei "oow dat kan je ook gewoon in het Nederlands vragen hoor." Toen trok hij echt deze bek ->quote:Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Had trouwens 't idee dat ik me gister ergens in het buitenland waande... Serieus bijna geen NL'er gezien, alleen maar buitenlanders...
iedereen wil de DJ graag zien, dus in het midden is het het drukst... en wat doet Q? die zetten het podium gewoon over dwarsquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is opsich wel logisch natuurlijk, al die buitenlanders enzo willen de DJ's zien anders weten ze niet wie er draait, hahaNaja.. Ik had het dan wel geweten, mooi 1 van de zijkanten uitgekozen en daar met de ruimte uit m`n dak gegaan
quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kwam zo'n dude naar me toe: "Could you please hold this for a minute" terwijl me een traytje bier aangaf. Maar hij zei het met zo'n zwaar Nederlands accent dat ik zei "oow dat kan je ook gewoon in het Nederlands vragen hoor." Toen trok hij echt deze bek ->Was ik de eerste Nederlander die hij tegen was gekomen, het was toen al 4 uur
Hahah, ik moest even hardop lachen:Dquote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kwam zo'n dude naar me toe: "Could you please hold this for a minute" terwijl me een traytje bier aangaf. Maar hij zei het met zo'n zwaar Nederlands accent dat ik zei "oow dat kan je ook gewoon in het Nederlands vragen hoor." Toen trok hij echt deze bek ->Was ik de eerste Nederlander die hij tegen was gekomen, het was toen al 4 uur
quote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef haakon het volgende:
Whehehe Menno
Fantasy Island kaart is binnen! Weet nog niet of ik voor of na 12 uur ga.. ff kijken of men ouders het kunnen waarderen
Haha ook zo mooi. Ik was met een vriendin even zitten want "het ging even niet zo goed" nou eigen schuld dikke bult maar goed zo lief als ik ben toch maar mee gelopen want als nuchtere Henkie maak ik me dan toch wel zorgen om zo'n meisje. Nou wij zitten, beetje praten, afleiden van haar te harde space, drinken en wat Dextro gegeven en toen het weer ging terug gelopen. Maja niet je groep terug kunnen vinden natuurlijk....quote:
Megaupload link moet je hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 20:50 schreef Levitas het volgende:
Ik ben confused. Het eerste nummer van de Zatox set, is de collab met Ran-D, maar daar komt een paar keer "Hard Bass" in voor. Maar, het anthem van HB is door Tat&Zat..
Need an explanation
Weet je zeker dat je nuchter was?quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef -Menn0- het volgende:
zo'n dude van 2 meter 80
...
die dude van 6 meter 30
Haha ja maar die dude was echt ziekelijk langquote:
Zijn echte lengte weet ik niet want die dude was zo vaag als een zak aardappelenquote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef Beach het volgende:
2 meter 80 serieus? Ik ken wel iemand van 2 meter 18 maar dat vind ik al enorm
dat jaquote:Op zondag 28 november 2010 20:45 schreef Da_Ripper het volgende:
TT lekkerrrr![]()
Qlimax: jammer voor iedereen ... behalve de thuisblijvers. Gelukkig hebben we de setjes nog.
Hoewel 'gelukkig'? Bladerde even door Zatox's set, wilde graag "Tat & Zat - GangstaChoirs" horen, hoor ik daar die stink-ruffian weer met z'n josti-zinnetjes
en ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef Beach het volgende:
2 meter 80 serieus? Ik ken wel iemand van 2 meter 18 maar dat vind ik al enorm
Nope.quote:Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat ja
[..]
en ik hoop dat je een grapje maakt
http://top100.fear.fm/quote:Fear.FM Top100 & Awards
Well, hasn't 2010 has been a spectacular and eventful year? The return of the Fear.FM, incredible releases, amazing parties and seeing our beloved harder styles scene expanding further and further around the world are just a few of the things to be happy about.
As this year is drawing to a close, we are happy to announce that we have brought back the widely respected Hardstyle & Hardcore Top 100's. Another thing we would like to introduce, and we are really excited about it, is the first annual Fear.FM Awards. The Award winners and the Top 100 lists will be selected from your vote, so we need your help!
Voting
What you will be voting for:
Your Top 10 Tracks of 2010
Most Popular Artist
Most Popular New Face
Most Popular Label
Most Popular Outdoor Event
Most Popular Indoor Event
The top 10 tracks you vote for will be contributed to the Top 100 list of the specific genre they are in. We can only accept votes for tracks that have been released on an official label in the year of 2010. If they do not fit that criteria, we are unable to accept the vote for that track. We can also only accept one vote for each Award. So vote now!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door em-dee-em-aa op 28-11-2010 23:22:47 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |