Nu ik hier toch toevallig even kijk, ja hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ow fail weerKan iemand er nummer 175 van maken en die begin post goed krijgen...
Sorry voor mijn gehannes
*Edit
Zelf al aardig opgelost. Kan alleen iemand er nog 175 van maken i.p.v. 174
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gelukkig kan je beter draaien dan topics openen M.I
Mogen verzoekjes?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
Dit weekeind maar weer eens nieuwe mix in elkaar flansen
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Toneshifterz - Back Again!
Toneshifterz zijn imo echt goed bezig, dikke reverse of dikke kicks en een heerlijke drive in hun tracks!
Deze keer geen Pithunequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mag altijd... kan alleen niet beloven dat ze erin komen
Heb ik volgens mij geeneensquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Deze keer geen Pithune![]()
Bioweapon - Final Transmission
Grandmaster Q - Interdopequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mag altijd... kan alleen niet beloven dat ze erin komen
Iets van de Southstylers dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hé ik heb niet alles heHeb ondertussen al richting de 1000 tracks in m'n cd map zitten. De net niet tracks halen t dus tegenwoordig niet om erin te komen omdat ie anders te vol komt
![]()
Ben ik niet echt een fan vanquote:
Ga volgende week ook heen. Zou niet gaan, maar ga gezellig doen met vrienden...quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:39 schreef Sethje het volgende:
hardstyle-loos weekendjevolgende week qlimax..
Hier nog 1! Wel veel zin in! Moet even kijken hoe ik het financieel red. Maar ik ga wel een manier vinden!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:39 schreef Sethje het volgende:
hardstyle-loos weekendjevolgende week qlimax..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |